Miten sitä oikein tullaan uskoon? Olen ajatellut käydä sielunhoitajien juttusilla seurakunnassa, mutta mitä tarkoittaa tulla uskoon? Onko se joku voimakas kokemus tai joku muu vastaava. En haluaisi seota tämän enempää. Olen ollut sairaalassa ja ihan tarpeeksi sekasin on pää jo nyt, mutta tarvitsen jonkun kanavan ja helpotuksen tähän oloon kun on sairas. Ei auta kun alkaa rukoilemaan ja lukemaan raamattua, vaikken ole sen tyylinen että haen uskonnosta apua itselleni. Nyt se on tullut vain yhdeksi vapauttavaksi vaihtoehdoksi. Minusta ja minulle tulee jotenkin hyvä olo kun puhutaan uskon asioista. en haluaisi kuitenkaan vaipua enää psykoosiin, että ei kai tämä nyt sitten ole jotenkin taas todellisuuden pakenemista. Nämä uskonnoilla höperöimiset?
Kertokaa minulle.
32
965
Vastaukset
- uskoo
Oikea usko on elämistä yhdessä totuuden ja hyvyyden kanssa (Jumalan) ja irrottautumista valheesta ja pahuudesta (saatanasta). Oikea usko on siten tervehtymistä paranemista se on sitä uskoon tuloa!!
- Saatana otti vallan
Sairatuin kun jouduin miettimään kirkosta eroamista. Siksi ehkä olen ajatellut uskon asioita enemmän.. vaikka en ymmärrrä raamatusta hönkäsen pöläystä, niin rukoilen kuitenkin. Minut on opetettu pienestä lähtien rukoilemaan ja se on kestänyt aikuisuuteen asti.
- uskoo
Saatana otti vallan kirjoitti:
Sairatuin kun jouduin miettimään kirkosta eroamista. Siksi ehkä olen ajatellut uskon asioita enemmän.. vaikka en ymmärrrä raamatusta hönkäsen pöläystä, niin rukoilen kuitenkin. Minut on opetettu pienestä lähtien rukoilemaan ja se on kestänyt aikuisuuteen asti.
>>vaikka en ymmärrrä raamatusta hönkäsen pöläystä, niin rukoilen kuitenkin.
minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani. Nämä ovat Jeesuksen sanat Johanneksen Ilmestyskirjasta, Raamatusta, Ilm.3:20
Uskoontulo on tahdon asia ja hyvinkin järkiasia. Joillakin voi olla tunnekokemuksia, mutta tärkeintä on sydämen oven avaaminen Jeesukselle Kristukselle. Voit sanoa Hänelle vaikka näin: Tarvitsen sinua Jeesus. Kiitos, että rakastat minua. Tunnustan, että olen tehnyt syntiä sinua vastaan. Kiitos, että olet kuollut ristillä puolestani ja kärsinyt syntieni rangaistuksen. Avaan elämäni oven sinulle ja vastaanotan sinut Herrakseni ja Vapahtajakseni. Kiitos, että olet kuullut rukoukseni, antanut syntini anteeksi ja ottanut minut omaksesi. Kiitos, että kuulun sinulle ja sinä olet Vapahtajani. Opeta minua seuraamaan sinua. Aamen.
Jeesus kuulee rukouksesi ja tulee elämääsi lupauksensa mukaan.- anskutin_16
Uskoontulo ei välttämättä ole voimakas kokemus. Kyseessä ei ole vaara mennpä psykoosiin, mutta haetko uskosta rauhaa, anteeksiantoa ja pelastusta, vai fiiliksiä ja psyykenlääkettä? Jos valitsit ensimmäisen vaihtoehdon, tilanne on loistava. Et ole pakenemassa todellisuutta vaan kohtaamassa sen. Totuuden itsestäsi ja rakastavasta Jumalasta.Uskoontulo on sitä, että Jeesus saa tulla sinun elämääsi ja tunnustat hänet Herraksesi ja Vapahtajaksesi. Ota hänet vastaan ja saat syntisi anteeksi ja uuden rauhan vapauden ja ilon sydämeesi. Mene vaan juttelemaan sielunhoitajan kanssa asiasi selviksi. Onnea ja siunausta uuteen elämään! Valitse Jeesus ja pääset kerran taivaaseen!
- mielenkiintoisia
ja hyvinkin yllättäviä. Silti asiallisen raamatullisia
- paljon kauniita sanoja...
... mutta hän ei ole kristinuskon edustaja. Häneen ei kannata luottaa pelastukseen liittyvissä asioissa. (Muuten voi olla ihan mukava kaveri.)
- (nyt hekotuttaa)
paljon kauniita sanoja... kirjoitti:
... mutta hän ei ole kristinuskon edustaja. Häneen ei kannata luottaa pelastukseen liittyvissä asioissa. (Muuten voi olla ihan mukava kaveri.)
..sitten edustat.
Moni lukija täällä on varmaankin suurella mielenkiinnolla seurannut sinunkin vihaa lietsovaa touhua. Etkä sinä ole yksin, kaltaisiasi löytyy niin ateistien ja kuin herätysliikkeiden edustajista ja kaikki te puhutte sitä samaa vihankieltä. - ..minä olen...
..sen verran seurannut näitä palstoja, että voin suoralta kädeltä sanoa tuon avauksen olevan jonkun ateistin tekemä, veikkaan tekijän olevan Nasse alias Mirka alias Reiska alias Agneisti tai joku hänen muu sivupersoonansa.
- tuplasilmä
..minä olen... kirjoitti:
..sen verran seurannut näitä palstoja, että voin suoralta kädeltä sanoa tuon avauksen olevan jonkun ateistin tekemä, veikkaan tekijän olevan Nasse alias Mirka alias Reiska alias Agneisti tai joku hänen muu sivupersoonansa.
voi se olla myös pp eli Nassen kaikkein kinkkisimmän sivupersoonan tuotoksia
- KRISTITYN puhetta?
(nyt hekotuttaa) kirjoitti:
..sitten edustat.
Moni lukija täällä on varmaankin suurella mielenkiinnolla seurannut sinunkin vihaa lietsovaa touhua. Etkä sinä ole yksin, kaltaisiasi löytyy niin ateistien ja kuin herätysliikkeiden edustajista ja kaikki te puhutte sitä samaa vihankieltä.Tässä ote aikaisemmasta keskustelusta tällä palstalla:
Turha vaiva keskustella
Kirjoittanut: Truban kanssa 17.5.2006 klo 11.36
Onhan vanha tieto, että Trubaduuri ei kuulu kristittyihin, vaan on joko jehovantodistaja tai mormoni tai sitten jonkun muun ei-kristillisen lahkon jäsen.
Hänhän ei hyväksy Jeesusta sanottavan Jumalaksi eikä myöskään tunnusta Kolmiyhteistä Jumalaa.
- - - - - - -
Niin, sinähän senkin tiedät, valehtelija!
Kirjoittanut: Trubaduuri 17.5.2006 klo 11.58
Enkä minä yleensä valehtelijoiden kanssa keskustele täälläkään. Kuten en sinunkaan. Jos tuommoinen valehtelejia kuin sinä, TUNNUSTAA JONKUN KOLMIYHTEISELLISEN JUMALAN JA VIELÄ SEN PÄÄLLLE JONKUN JEESUKSENKIN YHDEKSI JUMALAKSEEN, niin herää vaan ksysmys, mitähän lahkoa se sinä edustat, siis muuta kuin valehtelijoiden klubin lahkoa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=680&posting=22000000016469459 - huomanneet:
tuplasilmä kirjoitti:
Truba itse näitä juttuja tekee - ja kehuu aina itseään. Joskus on useita "sivupersooniakin" keskusteluissa mukana kiitoskuorona, kaikki Truban koneelta lähteneitä.
- joko taas
huomanneet: kirjoitti:
Truba itse näitä juttuja tekee - ja kehuu aina itseään. Joskus on useita "sivupersooniakin" keskusteluissa mukana kiitoskuorona, kaikki Truban koneelta lähteneitä.
älä sinä pp valehtele
- Uskova Nainen
KRISTITYN puhetta? kirjoitti:
Tässä ote aikaisemmasta keskustelusta tällä palstalla:
Turha vaiva keskustella
Kirjoittanut: Truban kanssa 17.5.2006 klo 11.36
Onhan vanha tieto, että Trubaduuri ei kuulu kristittyihin, vaan on joko jehovantodistaja tai mormoni tai sitten jonkun muun ei-kristillisen lahkon jäsen.
Hänhän ei hyväksy Jeesusta sanottavan Jumalaksi eikä myöskään tunnusta Kolmiyhteistä Jumalaa.
- - - - - - -
Niin, sinähän senkin tiedät, valehtelija!
Kirjoittanut: Trubaduuri 17.5.2006 klo 11.58
Enkä minä yleensä valehtelijoiden kanssa keskustele täälläkään. Kuten en sinunkaan. Jos tuommoinen valehtelejia kuin sinä, TUNNUSTAA JONKUN KOLMIYHTEISELLISEN JUMALAN JA VIELÄ SEN PÄÄLLLE JONKUN JEESUKSENKIN YHDEKSI JUMALAKSEEN, niin herää vaan ksysmys, mitähän lahkoa se sinä edustat, siis muuta kuin valehtelijoiden klubin lahkoa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=680&posting=22000000016469459Ei todellakaan tuo viestisi ole kristillisessä hengessä tehty. Saatana sinua ohjaa valheen lapsi.
- on siis
Uskova Nainen kirjoitti:
Ei todellakaan tuo viestisi ole kristillisessä hengessä tehty. Saatana sinua ohjaa valheen lapsi.
Trubaduuri
- :pp.
tuplasilmä kirjoitti:
>>voi se olla myös pp eli Nassen kaikkein kinkkisimmän sivupersoonan tuotoksia
- alps
vaan minun kirjoittama. Tuntuu kuin trubaduuri olisi yksi ja ainoa, jolla on hyvää ja rakentavaa sanottavaa. Ihailen Trbaduurin raitista ja aina raikasta sanottavaa. Ihana asia, siksi kehuin Trubaduuria ja suosittelen kaikille. Hieno homma. Siunausta truballe!
"Varmastikin trubaduurin aloittamat jutut ovat
mielenkiintoisia 8.9.2006 klo 18.32
ja hyvinkin yllättäviä. Silti asiallisen raamatullisia"
Kyllä Trubaduuri osaa ja kykenee johdattamaan etsivän uskon osallisuuteen. Kuitenkaan Hän hienotunteisena miehenä ei tuputa, eikä manipuloi. Kiitos Jeesus että olet lähettänyt oikean työmiehen netinkin lukijoiden keskuuteen. - hän edustaa?
alps kirjoitti:
vaan minun kirjoittama. Tuntuu kuin trubaduuri olisi yksi ja ainoa, jolla on hyvää ja rakentavaa sanottavaa. Ihailen Trbaduurin raitista ja aina raikasta sanottavaa. Ihana asia, siksi kehuin Trubaduuria ja suosittelen kaikille. Hieno homma. Siunausta truballe!
"Varmastikin trubaduurin aloittamat jutut ovat
mielenkiintoisia 8.9.2006 klo 18.32
ja hyvinkin yllättäviä. Silti asiallisen raamatullisia"
Kyllä Trubaduuri osaa ja kykenee johdattamaan etsivän uskon osallisuuteen. Kuitenkaan Hän hienotunteisena miehenä ei tuputa, eikä manipuloi. Kiitos Jeesus että olet lähettänyt oikean työmiehen netinkin lukijoiden keskuuteen.Ei ainakaan kristinuskoa voi edustaa, jos ei usko Jeesuksen jumaluuteen.
- Trubaduuri
hän edustaa? kirjoitti:
Ei ainakaan kristinuskoa voi edustaa, jos ei usko Jeesuksen jumaluuteen.
Kun ihmisen Poika, Kristus opettaa Matteuksen kirjan jakeissa ihmisiä rukoilemaan oikein, elikkä vain yhtä ainutta ja oikeaa rukousta, jonka hän itsekkin osoittaa suoraan taivaalliselle Isälle erittäin monta kertaa, niin kenelle hän sinun mielestäsi suuntaa tuon hyvin kauniin ja ytimekkään rukouksen ja ketä hän kehoittaa ihmisiä rukoilemaan opetuksissaan? Kristushan on kuitenkin oikea hyvä Paimen, tästähän olemme samaa mieltä, vai olemmeko sittenkään? Sillä sinä väität jotakin aivan muuta.
Ja kun olet sangen tietäväisen oloinen, niin kerrohan nyt omin sanoin, kaikille lukijoille, ja selkein sanoin, totuus tästä edellä olevasta. Vinkiksi vain: jokainen aito uskova ihminen tietää tuon rukouksen alkavan sanoilla : Isä meidän joka olet taivaissa... jne.! - myöntää
Trubaduuri kirjoitti:
Kun ihmisen Poika, Kristus opettaa Matteuksen kirjan jakeissa ihmisiä rukoilemaan oikein, elikkä vain yhtä ainutta ja oikeaa rukousta, jonka hän itsekkin osoittaa suoraan taivaalliselle Isälle erittäin monta kertaa, niin kenelle hän sinun mielestäsi suuntaa tuon hyvin kauniin ja ytimekkään rukouksen ja ketä hän kehoittaa ihmisiä rukoilemaan opetuksissaan? Kristushan on kuitenkin oikea hyvä Paimen, tästähän olemme samaa mieltä, vai olemmeko sittenkään? Sillä sinä väität jotakin aivan muuta.
Ja kun olet sangen tietäväisen oloinen, niin kerrohan nyt omin sanoin, kaikille lukijoille, ja selkein sanoin, totuus tästä edellä olevasta. Vinkiksi vain: jokainen aito uskova ihminen tietää tuon rukouksen alkavan sanoilla : Isä meidän joka olet taivaissa... jne.!että olet jehovantodistaja?
- Trubaduuri
myöntää kirjoitti:
että olet jehovantodistaja?
Miksi myöntäisin jotakin sellaista joka ei pidä paikkaansa, sillä valheen lapset valehtelee, kuten sinäkin sen todeksi osoitat, mutta minä en!
- Trubaduuri
Trubaduuri kirjoitti:
Miksi myöntäisin jotakin sellaista joka ei pidä paikkaansa, sillä valheen lapset valehtelee, kuten sinäkin sen todeksi osoitat, mutta minä en!
Mutta luulen kyllä monen todistajankin olevan kanssani joistakin asioista jopa samaa mieltä!
Eikä se minua vaivaa, mutta jos joku armoton luterilainen ja helluntailainen tai joku vastaava yhdysvaltojen edustaja alkaa minua siteeraamaan, niin siitä saatan loukkaantua, toki vain hetkeksi. - kyllä vai ei?
Trubaduuri kirjoitti:
Mutta luulen kyllä monen todistajankin olevan kanssani joistakin asioista jopa samaa mieltä!
Eikä se minua vaivaa, mutta jos joku armoton luterilainen ja helluntailainen tai joku vastaava yhdysvaltojen edustaja alkaa minua siteeraamaan, niin siitä saatan loukkaantua, toki vain hetkeksi.Oletko jehovantodistaja?
- Trubaduuri
kyllä vai ei? kirjoitti:
Oletko jehovantodistaja?
Tietenkin uskallan vastata. En ole ja piste. Mutta sinä et uskalla olla oma itsesi. Syykin on selvillä, tosin itse et sitä vielä tiedä.
- suorasta tunnustuksesta
Trubaduuri kirjoitti:
Tietenkin uskallan vastata. En ole ja piste. Mutta sinä et uskalla olla oma itsesi. Syykin on selvillä, tosin itse et sitä vielä tiedä.
Yleensähän vastaat niin kaunopuheisesti, että selvää mielipidettä ei tahdo löytyä korupuheiden tai solvausten joukosta.
Hämmästyttävän paljon yhtäläisyyttä kuitenkin löytyy sinun puheenvuoroistasi ja jehovantodistajien harhaopista. Yhteistä on ainakin Jeesuksen jumaluuden ja kolminaisuuden (Isä ja Poika ja Pyhä Henki) kieltäminen. Sen perusteella et siis ole ainakaan kristitty. (Ja toivoisin, ettet antaisi pelastusta etsivien jäädä siihen luuloon, että olet sitä.)
Mahtaakohan sinulta uskaltaa kysyä, mikä on sinun uskontunnustuksesi / uskontosi? - Trubaduuri
suorasta tunnustuksesta kirjoitti:
Yleensähän vastaat niin kaunopuheisesti, että selvää mielipidettä ei tahdo löytyä korupuheiden tai solvausten joukosta.
Hämmästyttävän paljon yhtäläisyyttä kuitenkin löytyy sinun puheenvuoroistasi ja jehovantodistajien harhaopista. Yhteistä on ainakin Jeesuksen jumaluuden ja kolminaisuuden (Isä ja Poika ja Pyhä Henki) kieltäminen. Sen perusteella et siis ole ainakaan kristitty. (Ja toivoisin, ettet antaisi pelastusta etsivien jäädä siihen luuloon, että olet sitä.)
Mahtaakohan sinulta uskaltaa kysyä, mikä on sinun uskontunnustuksesi / uskontosi?Sinullehan on ihmisen Poika, Kristus vastannut jo aikaa sitten, eikö se miellyttänyt sinua, meinaan vaan, kun sinun pitää vielä minuakin ahdistella samasta asiasta. Kai kuitenkin tiedät Ihmisen Pojan, Kristuksen olevan oikea hyvä Paimen yksin, siksi sinä et siis ole paimen kenellekkään, ja se on se syy, jonka vuoksi et tule tietämään minusta aivan kaikkea milloinkaan. Toki voit haaskata aikaasi, jota tuntuu liikaa olevankin.
Asiasta vähän vakavanpaan! Mihin lahkoon sinä kuulut, et ole sitä vielä kertonut, katsos siitä voisi olla hyötyä sinulle jos sen kertoisit, sillä olen erikoistunut palauttamaan vihan täyttämiä lahkolaisia elävän Jumalan, luomakunnan Luojan, taivaallisen Isän yhteyteen. Muuten, tiesitkö tämän, (tässä vain osittain leikillisesti sanon sinulle) että pahan tekijät eivät uskalla esiin astua, vaan huutelevat piiloistaan, hävyttömästi ulisten ja vinkuen kuin nälkiintyneet shakaalit. - itseäsi?
Trubaduuri kirjoitti:
Sinullehan on ihmisen Poika, Kristus vastannut jo aikaa sitten, eikö se miellyttänyt sinua, meinaan vaan, kun sinun pitää vielä minuakin ahdistella samasta asiasta. Kai kuitenkin tiedät Ihmisen Pojan, Kristuksen olevan oikea hyvä Paimen yksin, siksi sinä et siis ole paimen kenellekkään, ja se on se syy, jonka vuoksi et tule tietämään minusta aivan kaikkea milloinkaan. Toki voit haaskata aikaasi, jota tuntuu liikaa olevankin.
Asiasta vähän vakavanpaan! Mihin lahkoon sinä kuulut, et ole sitä vielä kertonut, katsos siitä voisi olla hyötyä sinulle jos sen kertoisit, sillä olen erikoistunut palauttamaan vihan täyttämiä lahkolaisia elävän Jumalan, luomakunnan Luojan, taivaallisen Isän yhteyteen. Muuten, tiesitkö tämän, (tässä vain osittain leikillisesti sanon sinulle) että pahan tekijät eivät uskalla esiin astua, vaan huutelevat piiloistaan, hävyttömästi ulisten ja vinkuen kuin nälkiintyneet shakaalit.Oikeastaan en kysele sinusta pelkästään uteliaisuuttani. Olen vaan huomannut, että useat pelastusta etsivät ihmiset tulevat tänne Uskonto-palstalle saadakseen vastauksia ja ohjausta ja voidakseen löytää armollisen Jumalan, joka lähetti Poikansa kärsimään meidän puolestamme sen rangaistuksen, jonka jokainen meistä ansaitsee.
Pelkään, että he antavat sinun hurskailta vaikuttavien sanojesi johtaa heidät harhapoluille. Koska et ole kristitty, en voi hyväksyä sitä, että narutat tietämättömiä ihmisiä uskomaan kauniilta kuulostaviin sanoihisi. Itsehän et lainkaan noudata niitä rakkaudellisia ajatuksia, mitä puheenvuoroissasi ja aloituksissasi usein esität.
Sitä paitsi en pidä lainkaan niistä sivupersoonistasi ja muka ”tukipuolelaisistasi”, jotka sinua kehuvat ja paheksuvat kaikkia sinua arvostelevia. Se menee joskus naurettavuuksiin.
Mitä minuun tulee, olen uudestisyntynyt herätyskristitty ja kuulun (toistaiseksi) ev.lut.kirkkoon.
Vastaanotin Jeesuksen Kristuksen omaksi Vapahtajakseni vuosia sitten pitkällisen taistelun jälkeen. Sen jälkeen elämäni on ollut turvallisen tasapainoista.
Ap.t:
16 Ja tapahtui meidän mennessämme rukouspaikkaan, että meitä vastaan tuli eräs palvelijatar, jossa oli tietäjähenki ja joka tuotti paljon tuloja isännilleen ennustamisellaan.
17 Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien".
18 Ja tätä hän teki monta päivää. Mutta se vaivasi Paavalia, ja hän kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä". Ja se lähti sillä hetkellä.
Miksi Paavali vaivaantui tuosta sanomasta: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien"?
Vastaus: Koska tytössä oli väärä henki.
Koen sitä samaa tässä sinun tapauksessasi. Puhut kauniita, hurskailta ja raamatullisilta kuulostavia sanoja, mutta koen, että ne eivät tule Kristuksen Hengestä vaan jostain muusta.
Siksi olen ollut hanakasti penäämässä mikä olet miehiäsi. En halua, että ihmiset tulevat johdetuksi pois Jumalan Pojan Jeesuksen Kristuksen luo johtavalta tieltä.
Muista että Jeesus rakastaa sinua. :-)
http://www.greatcom.org/laws/finnish/ - Trubaduuri
itseäsi? kirjoitti:
Oikeastaan en kysele sinusta pelkästään uteliaisuuttani. Olen vaan huomannut, että useat pelastusta etsivät ihmiset tulevat tänne Uskonto-palstalle saadakseen vastauksia ja ohjausta ja voidakseen löytää armollisen Jumalan, joka lähetti Poikansa kärsimään meidän puolestamme sen rangaistuksen, jonka jokainen meistä ansaitsee.
Pelkään, että he antavat sinun hurskailta vaikuttavien sanojesi johtaa heidät harhapoluille. Koska et ole kristitty, en voi hyväksyä sitä, että narutat tietämättömiä ihmisiä uskomaan kauniilta kuulostaviin sanoihisi. Itsehän et lainkaan noudata niitä rakkaudellisia ajatuksia, mitä puheenvuoroissasi ja aloituksissasi usein esität.
Sitä paitsi en pidä lainkaan niistä sivupersoonistasi ja muka ”tukipuolelaisistasi”, jotka sinua kehuvat ja paheksuvat kaikkia sinua arvostelevia. Se menee joskus naurettavuuksiin.
Mitä minuun tulee, olen uudestisyntynyt herätyskristitty ja kuulun (toistaiseksi) ev.lut.kirkkoon.
Vastaanotin Jeesuksen Kristuksen omaksi Vapahtajakseni vuosia sitten pitkällisen taistelun jälkeen. Sen jälkeen elämäni on ollut turvallisen tasapainoista.
Ap.t:
16 Ja tapahtui meidän mennessämme rukouspaikkaan, että meitä vastaan tuli eräs palvelijatar, jossa oli tietäjähenki ja joka tuotti paljon tuloja isännilleen ennustamisellaan.
17 Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien".
18 Ja tätä hän teki monta päivää. Mutta se vaivasi Paavalia, ja hän kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä". Ja se lähti sillä hetkellä.
Miksi Paavali vaivaantui tuosta sanomasta: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien"?
Vastaus: Koska tytössä oli väärä henki.
Koen sitä samaa tässä sinun tapauksessasi. Puhut kauniita, hurskailta ja raamatullisilta kuulostavia sanoja, mutta koen, että ne eivät tule Kristuksen Hengestä vaan jostain muusta.
Siksi olen ollut hanakasti penäämässä mikä olet miehiäsi. En halua, että ihmiset tulevat johdetuksi pois Jumalan Pojan Jeesuksen Kristuksen luo johtavalta tieltä.
Muista että Jeesus rakastaa sinua. :-)
http://www.greatcom.org/laws/finnish/Et vielä vastannut! Mitä lahkoa edustat? Yleiseksi tiedoksi vain, kyllä kaikilla eksyneillä on mahdollisuus palata Isän helmaan ja se tapahtuu katumalla pahoja tekojaan joita on ihmisille tehnyt ja syntien tunnustamisella, sekä "Isä meidän" rukouksen avulla jonka ihmisen Poika, Kristus opetti ja joka on tarkoitettu jokaisen käytettäväksi, eikä
mitään muuta oikeaa rukousta olekkaan. Matteuksen kirjan luvuista ja jakeista löytyy rukuksen sanat ja Kristuksen antamat ohjeet. Matteus, luvut 5 ja 6. Trubaduuri kirjoitti:
Et vielä vastannut! Mitä lahkoa edustat? Yleiseksi tiedoksi vain, kyllä kaikilla eksyneillä on mahdollisuus palata Isän helmaan ja se tapahtuu katumalla pahoja tekojaan joita on ihmisille tehnyt ja syntien tunnustamisella, sekä "Isä meidän" rukouksen avulla jonka ihmisen Poika, Kristus opetti ja joka on tarkoitettu jokaisen käytettäväksi, eikä
mitään muuta oikeaa rukousta olekkaan. Matteuksen kirjan luvuista ja jakeista löytyy rukuksen sanat ja Kristuksen antamat ohjeet. Matteus, luvut 5 ja 6.alkaa pulputus taas muodostaa kohtuuttomasti vaahtoa räyhän suupieliin.
- raivotautisena vaahdoten
Nas.se kirjoitti:
alkaa pulputus taas muodostaa kohtuuttomasti vaahtoa räyhän suupieliin.
sinulle hän on vastannut aikaisemmin jottei sinua pidä minään
- a.k.
Täällä on tervehenkistä raamatunmukaista uskoon tulemisen ohjausta:
http://www.greatcom.org/laws/finnish/ - turvautuu
viime kädessä uskoon ja Jumaslaan,kun ei enää mistään muualta saa apua,ja Jumalaan turvautuiminen on paras keino!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431649
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111551Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va281179Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931121- 83951
- 74921
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351913- 61788
- 49761
- 50756