niitä hän on hyviä rokkibändejä muun muassa
pink floyd,u2,nirvana,queen,rollings stones,jimi hendrix, bob dylan, neil young,dire straits
parhaimmat rokki bändit
13
2015
Vastaukset
- Negative RULEE
Miun mielestä parhaita bändejä on Negative(joka on ylivoimasesti paras)sit tulee Lovex, sit Lordi ja sitten vielä Private line ja Uniklubi
- tontza
tosi hauskaa... URPO!
- Joniina''''
tontza kirjoitti:
tosi hauskaa... URPO!
BLEAK!!!! Suomen paras rokkibändi.
- tontza
....
- JoeCreb
Siis tän hetken paras bändi on kyllä aivan kiistatta ALECIFER
- Jysky87
Pink Floyd, Yes, King Crimson, Spock's Beard, Mötley Crüe, Marillion, Hanoi Rocks, The Who, Led Zeppelin
- ellei tuhansia
Vaikea listata, mutta itse tykkään Nirvanasta, Alice in Chainista, Stone Temple Pilotista (nyt on ankara grunge -vaihe menossa). Nightiwish, Craddle of Filth, Children of Bodom ja Korn, Afi, Opeth, In Flames, Hardcore Superstars etc. uudemmista. Kasarilta Gunnarit, Metallica ja Faith no More, ja vielä vanhempaa Motörhead, Pink Floyd, Black Sabbath ja tietysti vielä RAMONES (=kannattaa ehdottomasti tutustua kaikkiin näihin edellämainittuihin ja varsinkin Ramonesiin). Sitten vielä ysäriltä ainakin NiN ja Dream Theater ja Led Zeppelin (hippasen vanhempaa;o). Joo ja Jimin bändin nimi oli Jimi Hendrix Experience, voi olla että oli muitakin bändejä Jimillä, mutta toi oli se tunnetuin kokoonpano.
- on...
Alice in Chains, Soundgarden, Audioslave, Stone Temple Pilots, NIN, Incubus, Bullet For My Valentine, Amorphis, Faith No More, The Doors....mielestäni siis. :)
- eddiee
on... kirjoitti:
Alice in Chains, Soundgarden, Audioslave, Stone Temple Pilots, NIN, Incubus, Bullet For My Valentine, Amorphis, Faith No More, The Doors....mielestäni siis. :)
Cheap Trick, Cinderella, Def Leppard, Enuff Z'nuff, Guns N' Roses 87-93 luvuilla, Hanoi Rocks, Kix, L.A. Guns, Loud'n'Nasty, Mötley Crüe, Pretty Boy Floyd, Quiet Riot, Rainbow, Ratt, Roxx Gang, TigerTailz, Warrant, W.A.S.P.
joo aika paljon tota kasaria löytyy tosta:D
- Kurokarasu
Vittu Avenged sevenfold :DD
- VINLANT
sonic youth
- Batjaba
Neil Young ja Volbeat👌👌
Tulee muutaman vuoden myöhäss, mutta vastaan nyt tähänkin, kun kerran hereillä vielä olen.
Mulle ainakin tällä hetkellä:
Bad Company, Led Zeppelin, Judas Priest, Rush, Queen, Slade ja ehkä Iron Maiden
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481