parhaimmat rokki bändit

rokki

niitä hän on hyviä rokkibändejä muun muassa

pink floyd,u2,nirvana,queen,rollings stones,jimi hendrix, bob dylan, neil young,dire straits

13

2015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Negative RULEE

      Miun mielestä parhaita bändejä on Negative(joka on ylivoimasesti paras)sit tulee Lovex, sit Lordi ja sitten vielä Private line ja Uniklubi

      • tontza

        tosi hauskaa... URPO!


      • Joniina''''
        tontza kirjoitti:

        tosi hauskaa... URPO!

        BLEAK!!!! Suomen paras rokkibändi.


    • tontza

      ....

    • JoeCreb

      Siis tän hetken paras bändi on kyllä aivan kiistatta ALECIFER

    • Jysky87

      Pink Floyd, Yes, King Crimson, Spock's Beard, Mötley Crüe, Marillion, Hanoi Rocks, The Who, Led Zeppelin

    • ellei tuhansia

      Vaikea listata, mutta itse tykkään Nirvanasta, Alice in Chainista, Stone Temple Pilotista (nyt on ankara grunge -vaihe menossa). Nightiwish, Craddle of Filth, Children of Bodom ja Korn, Afi, Opeth, In Flames, Hardcore Superstars etc. uudemmista. Kasarilta Gunnarit, Metallica ja Faith no More, ja vielä vanhempaa Motörhead, Pink Floyd, Black Sabbath ja tietysti vielä RAMONES (=kannattaa ehdottomasti tutustua kaikkiin näihin edellämainittuihin ja varsinkin Ramonesiin). Sitten vielä ysäriltä ainakin NiN ja Dream Theater ja Led Zeppelin (hippasen vanhempaa;o). Joo ja Jimin bändin nimi oli Jimi Hendrix Experience, voi olla että oli muitakin bändejä Jimillä, mutta toi oli se tunnetuin kokoonpano.

      • on...

        Alice in Chains, Soundgarden, Audioslave, Stone Temple Pilots, NIN, Incubus, Bullet For My Valentine, Amorphis, Faith No More, The Doors....mielestäni siis. :)


      • eddiee
        on... kirjoitti:

        Alice in Chains, Soundgarden, Audioslave, Stone Temple Pilots, NIN, Incubus, Bullet For My Valentine, Amorphis, Faith No More, The Doors....mielestäni siis. :)

        Cheap Trick, Cinderella, Def Leppard, Enuff Z'nuff, Guns N' Roses 87-93 luvuilla, Hanoi Rocks, Kix, L.A. Guns, Loud'n'Nasty, Mötley Crüe, Pretty Boy Floyd, Quiet Riot, Rainbow, Ratt, Roxx Gang, TigerTailz, Warrant, W.A.S.P.

        joo aika paljon tota kasaria löytyy tosta:D


    • Kurokarasu

      Vittu Avenged sevenfold :DD

    • VINLANT

      sonic youth

    • Batjaba

      Neil Young ja Volbeat👌👌

    • Tulee muutaman vuoden myöhäss, mutta vastaan nyt tähänkin, kun kerran hereillä vielä olen.

      Mulle ainakin tällä hetkellä:
      Bad Company, Led Zeppelin, Judas Priest, Rush, Queen, Slade ja ehkä Iron Maiden

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe