Ostin Creative MuVo mp3-soittimen (1 Gb) viime vuoden elokuussa. Reilu viikko takuuajan umpeutumisen jälkeen vehje meni rikki. Kauppias toimitti laitteen huoltoon ja paluupakettina sain 512 Mb soitin. Creative oli ilmoittanut, että takuu ei ole voimassa, joten asialle ei tarvitse tehdä mitään. Lohdutuksena toimittivat kuitenkin tilalle pienemmällä muistilla olevan laitteen. Eli Creativen kanta oli se, että takuuaika on sama kuin käyttöikä !
Kyselen, että onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia ?
Creative Muvon käyttöikä
3
432
Vastaukset
- osto hetkestä
eli jos ostaa 15.3.2005 niin loppuu 15.32006 tietenkin.jos päivänki yli ei tarvitse takuuseen ottaa ellet ole lähettänyt sitä ennen takuun loppua esim postin kautta.
Myyjän ja maahantuojan vastuu ei lopu takuun loppumiseen. Laitteen on kestettävä oletettavissa oleva käyttöikä. Lisäksi asiakkaalla on kaksi kuukautta aikaa ilmoittaa virheestä. Eli jos havaitsee vian takuuaikana voi siitä ilmoittaa kahden kuukauden sisällä.
Kannettavat laitteet tosin voivat rikkoontua esim. putoamisen johdosta, joten niissä korvauksen vaatiminen takuuajan jälkeen voi olla hankalaa.
- _Aurora__
Omistan creativen zen micro photo soittimen. Se oli uskollisesti palvellut jo kohta kolme vuotta, kunnes teki tenän. Olin kuunnellut automatkan ajan Mikkelistä Jyväskylään yhtäjaksoisesti musiikkia näppäinlukko päällä. Kun saavuimme Jkylään yritin sammuttaa soittimeni. Se ei reagoinut mitenkään, vaan näytössä näkyi yhä näppäinlukon merkki! Ainut vaihtoehto oli ottaa akku pois, jotta soitin sammuisi! Olen melko turhautunut... Pitää nyt kai sitten lähettää soitin huoltoon ja odotella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785332
- 814307
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3744252Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4803717- 1503401
- 483034
- 232728
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.522698Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211