Ostin tallentavan dvd:n, mutta se ei löydä mitään kanavia. Mielestäni olen kytkeny scart johdot oikein dibiboxin ja telkkarin kanssa. vaihtelin niitä myös joka tavalla niiden välillä.
Olen taistellut sen kanssa niin monta päivää etten tiedä mikä voisi olla vikana?
Osaako joku kertoa mistä voisi kiikastaa?
Tallentava dvd
3
346
Vastaukset
Kytkitköä antennijohdon boksista tallentimeen? Jos et, niin miten kuvittelit sen löytävän kanavia. Noissa tallevavissa DVD:issä on yleensä vain analogiviritin, joten kananttaa yleensä tallentaa digiboksista.
- hoopy
kyllä laitoin antennijohdon paikoilleen montakin kertaa, ajattelin jos se olisi vain huonosti kiinni mutta ei.
Mitä tarkoitit "tallentaa digiboksista"? hoopy kirjoitti:
kyllä laitoin antennijohdon paikoilleen montakin kertaa, ajattelin jos se olisi vain huonosti kiinni mutta ei.
Mitä tarkoitit "tallentaa digiboksista"?Tarkoitin sillä juuri sitä: tallennetaan scartilla digiboksista. Näin kuva on parempi ja vajaan vuoden päästä tämä kuitenkin on ainoa mahdollinen tapa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.885967- 1723672
- 533209
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2112205- 351951
- 341884
- 461833
- 581733
- 191703
- 201661