Paljonko tankillisella pääsee?
Maantieajossa?
Kaupungissa?
Forester 2.0 Aut. kulutus
3
1677
Vastaukset
- jaakkoaa
Minulla on tuollainen vuosimallia 98 eli jo "sisäänajettu".
Kulutukseen ei juurikaan vaikuta minkälaista ajoa ajaa ja onko peräkärry perässä vai ei.Tai voisi olettaa, että vaikuttaisi enemmän kuin vaikuttaa.
Tosin en ole koskaan ajanut maantietä pelkästään 60-80 nopeudella joten sitä pienintä mahdollista kulutusta en tiedä.
Kaupungissa talvella 12,5 litraa, kesällä pääosin matka-ajossa 9,5 litraa. Kaikenlaiset olosuhteet ja ajot osuvat näiden litramäärien väliin.Minulla oli Forester 99 turbo ja se kulutti
juuri nuo lukemat. Maahantuoja sanoi, että
kyllä se siitä laskee, kunhan ajelet sen
sisään. No minähän ajelin, 7 vuotta, mutta
lukemat eivät muuksi muuttuneet.
Nyt on tuo 2.0 automaatti, ollut vuoden päivät
ja kulutus pyörii kesät talvet sekalaisessa
ajossa 9,0...10,0 litraa sadalle.
Maantieajossa menee lähelle 9 litraa, ei
juuri alle. Tosin minun maantiet ovat etu-
päässä moottoritieajoa.
- eesau
-99 2.0 vapaasti käsivalinnalla.
talvella sekalaista 8.5-9.
kesällä pääsin jopa alle 8, oisko ollu hyvä myötänen, he he (7.95)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1064733- 272436
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1122405- 2002209
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4252030- 1761567
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1021291Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.341110Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72986Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?80889