Lyhyt vai pitkä?

...

Miehet, kummista pidätte enemmän pitkistä vai lyhkäsistä naisista? Mikä olisi naisen unelmapituus vai onko pituudella välillä?

Itse olen vain 162cm, mitä mieltä olette näin lyhkäsestä naisesta?

54

14012

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottaa

      no minusta oot ihanan pitunen, ku muutes sääret sievät ja muodot kohillaan ja kasvot sievät ja ihana hymy hymy tärkeää

      • töppöjalka

        Suurimmalla osalla suomalaisista lyhyistä (alle 165 cm) naisista on lyhyet ja töpöt sääret. Mutta jos töppö tsemppaa ja laihduttaa alle 50-kiloiseksi, voiko kilpailla elämän kovassa kauneuskisassa?


      • Mies..

        Pitkähkö brunetti nainen! Sitä himoitsen.


    • Eshe

      Jäi jotenkin vajavaiseksi kuvauksesi. Olen 189 senttinen mies, ja meikäläisen näkökulmasta kaikki 175-160 senttiset naiset on saman mittaisia. Enempi kiinnostaa tuo henkinen puoli, sillähän se yhdessä eläminen yleensä rakennetaan.

    • draw

      lyhy kuin julmetun pitkä.

    • naiset..

      ..on jotain uskomattoman söpöä!

      • t99

        Olen samaa mieltä. Ja lyhyt nainen on kiva kaapata syliinsä. :)

        Mutta ei pidemmissäkään naisissa mitään vikaa ole. Mulle kelpaa kaikki välillä 150 - 180 cm, siis pituuden puolesta. Ne on ihan muut asiat kun ratkaisevat.


      • minäkin jo

        Jotenkin van silmään osuu aina ne lyhkäsemmät naiset. Saattanee kyllä johtua siitäkin, että itse en ole 190 pitkä, mutta jotenkin pitkät naiset eivät vetoa yhtään.


      • mutta

        Jotenkin kun aina sanotaan että lapsenkasvoiset ja lyhyet naiset vetoavat, niin väistämättä mieleen tulee pedofiilia... Voisiko tällainen lapsenpiirteiden ihannointi olla jopa hieman pervoa?


      • %%%
        mutta kirjoitti:

        Jotenkin kun aina sanotaan että lapsenkasvoiset ja lyhyet naiset vetoavat, niin väistämättä mieleen tulee pedofiilia... Voisiko tällainen lapsenpiirteiden ihannointi olla jopa hieman pervoa?

        Ei tainnut kukaan edellisten viestien kirjoittajista mainita lapsenkasvoisuutta, se oli ihan oma heittosi. Naisen pituudesta keskustellaan. Itse olen lyhyt nainen ja aina olen saanut positiivista palautetta. Pitkistä pitävät ovat olleet kohteliaasti hiljaa ;D. Ikävä vain, että tuntuu kuin lyhyet miehet etsivät itselleen pitkän puolison ja toisin päin. Oma ex 186cm. Nyt etsin lyhyen miehen itselleni, jota yletyn kunnolla halimaan. Toivottavasti löytyy.


      • kasvosi tähän
        %%% kirjoitti:

        Ei tainnut kukaan edellisten viestien kirjoittajista mainita lapsenkasvoisuutta, se oli ihan oma heittosi. Naisen pituudesta keskustellaan. Itse olen lyhyt nainen ja aina olen saanut positiivista palautetta. Pitkistä pitävät ovat olleet kohteliaasti hiljaa ;D. Ikävä vain, että tuntuu kuin lyhyet miehet etsivät itselleen pitkän puolison ja toisin päin. Oma ex 186cm. Nyt etsin lyhyen miehen itselleni, jota yletyn kunnolla halimaan. Toivottavasti löytyy.

        Eipä tosiaan mainittu, mutta eipä täällä muillakaan pysy ihan sapluunassa.
        Mieli saattaa lähteä laukkaamaan ja pakko sanoa ulos. Mutta ehkä ymmärrät mitä tarkoitan kun puhutaan siitä että lapsenkasvoiset sirot naiset viehättävät.. Aivan kuin lapset, avuttoman oloiset vailla suojelua :) Mies haluaa tuntea että on voimakas ja valtaa pitävä osapuoli. Hento, heikko, avuton nainen kaipaa suojelua ja mies antaa vaadittavan suojan, heh, tai jotain sinnepäin, you now what I mean..


      • %%%
        kasvosi tähän kirjoitti:

        Eipä tosiaan mainittu, mutta eipä täällä muillakaan pysy ihan sapluunassa.
        Mieli saattaa lähteä laukkaamaan ja pakko sanoa ulos. Mutta ehkä ymmärrät mitä tarkoitan kun puhutaan siitä että lapsenkasvoiset sirot naiset viehättävät.. Aivan kuin lapset, avuttoman oloiset vailla suojelua :) Mies haluaa tuntea että on voimakas ja valtaa pitävä osapuoli. Hento, heikko, avuton nainen kaipaa suojelua ja mies antaa vaadittavan suojan, heh, tai jotain sinnepäin, you now what I mean..

        Pitää varmasti paikkansa ainakin joillakin miehillä.

        Madonnan sanoin: "..Strong inside, but you don`t know it, good little girls they never show it. When you open up your mouth to speak, could you be a little week?.." Biisistä "What it feels like for a girl"


    • Hm..

      Itse olen n. 175 cm pitkä ja naispuolinen, olenko siis lyhyt vai pitkä? Arveluttaa, missä se lyhyen ja pitkän raja oikein tarkalleen ottaen kulkee?

      • keskimittainen

        Jotenkin vois luulla että raja menee 170.. :D en tiiä, menee missä menee ja sulle voin sanoa että 175, olet keskipitkä :D


      • 160cm

        Mun mielestä ainaki olet pitkä... Tosin mun mielestä myös kaikki yli 165cm tytöt on pitkiä :D


    • romantic

      Mielummin lyhyt, koska itse olen vain 169, ei muuten mut ku naiset tykkää enemmän pitkistä kuin lyhyistä miehistä :(

      Tärkeintä kumminkin on se mitä sisältä löytyy, oli se sit pitkä taikka lyhyt. Arvostan enemmän rehellistä ja kunnollista suomalaista naista, joka ei tuijottele aina sitä ulkoista olemusta.

      • ....D....

        miks kaikki sanopo "..suomalais naista" tai "...suomalais miestä..."?
        Entä ne ketkä on puoliks ulkomaalasia?


      • romantic
        ....D.... kirjoitti:

        miks kaikki sanopo "..suomalais naista" tai "...suomalais miestä..."?
        Entä ne ketkä on puoliks ulkomaalasia?

        Ei puoliksi ulkomaalaiset haittaa ollenkaan, kyllä niissäkin on paljon hyviä naisia ja suomalaisiahan nekin ovat jos suomessa asuvat :)


      • inlove_

        Ei se nyt ihan noinkaan ole :) Mä oon 160 cm ja mun poikaystävä on suurinpiirtein sun pituinen ja mun mielestä se on täysin sopivan pituinen. Ei ole kivan näköistäkään jos on hirvee pituusero.. Eiköhän kaikki naiset halua miehen jota halatessa ja pussatessa ei niska katkee =)


    • Bso

      Pituudella ei ole mielestäni kovinkaan suurta merkitystä. Tietysti senverran pituutta saisi olla, ettei kynnystä ylittäessä jäisi tikkuja peppuun. Tärkeintä kuitenkin on se mitä ihmisellä on korvien välissä.

      • nyt kyllä masentaa

        lyhyt ja pitkä noh huh huh
        ite oon nainen ja kaikki 158... voi paska. toivo siis mennyttä, tai pikemminkin sitä ei ees oo ollu. kääpiö


      • riimaria
        nyt kyllä masentaa kirjoitti:

        lyhyt ja pitkä noh huh huh
        ite oon nainen ja kaikki 158... voi paska. toivo siis mennyttä, tai pikemminkin sitä ei ees oo ollu. kääpiö

        Kaikkihan pienistä ja siroista naisista pitävät ja pitkistä ja komeista miehistä.
        Ja meille pitkille naisille jää ne lyhyet miehet, jotka takertuvat housun lahkeisiin..


      • puoltoistametrinen
        nyt kyllä masentaa kirjoitti:

        lyhyt ja pitkä noh huh huh
        ite oon nainen ja kaikki 158... voi paska. toivo siis mennyttä, tai pikemminkin sitä ei ees oo ollu. kääpiö

        siis 150cm, mut ei mua lyhyyteni haittaa...


      • 180 cm nainen
        riimaria kirjoitti:

        Kaikkihan pienistä ja siroista naisista pitävät ja pitkistä ja komeista miehistä.
        Ja meille pitkille naisille jää ne lyhyet miehet, jotka takertuvat housun lahkeisiin..

        Toi on vaan niin totta!


      • mies193
        180 cm nainen kirjoitti:

        Toi on vaan niin totta!

        ainakaan minulla ole mikään kriteeri. Pitkiä pidän kauniina. Käsittääkseni yleisen käsityksen mukaanhan se on (siis status-mielessä) niin, että jos on pitkä nainen vaimona on se vähän sama asia kuin omistaisi premium -luokan auton ja lyhyt nainen taas vähän niin kuin omistaisi perus perheauton. Mutta tämähän ei ole tärkeää, joten kyllä lyhytkin käy, jos on muuten sopiva eli kyllä se vakka kantensa valitsee...


      • Kaunis oot
        nyt kyllä masentaa kirjoitti:

        lyhyt ja pitkä noh huh huh
        ite oon nainen ja kaikki 158... voi paska. toivo siis mennyttä, tai pikemminkin sitä ei ees oo ollu. kääpiö

        No et kyllä ole kääpiö, "nyt kyllä masentaa" -nimimerkki. Olet kiva taskukokoinen Venus, jota moni mies halajaa. Itse olen 170 nainen ja valikoimat ovat paljon pienemmät kuin sinulla.


    • mutta...

      Jos on 170-senttinen nainen, niin onko silloin pitkä vaiko lyhyt? Jotkut on sanoneet hurjan pitkäksi ja jotkut taas ihan keskimittaiseksi. Mikähän mahtaa muuten olla suomalaisen miehen ja naisen keskipituus tänä päivänä?
      Mulle kelpaa kyllä myös samanpituinen kumppani, ei aina tarvitse olla mikään hongankolistaja.

      • mies193

        ovat jostain syystä usein hoikkia ja kauniita. Mutta eihän sillä ole mitään merkitystä :D


      • Ninza
        mies193 kirjoitti:

        ovat jostain syystä usein hoikkia ja kauniita. Mutta eihän sillä ole mitään merkitystä :D

        Itse olen 179cm pitkä ja ainakin minä katselen pitkiä miehiä (minim 183)koska haluan juurikin sitä turvallisuuden tunnetta jóta ei tule halaillessa itseni pituisia tai lyhyempiä miehiä. Mutta pelottaako näin pitkä nainen miehiä? Jotenkin saan silloin tällöin sellaisen tunteen... Mielestäni en ulkoisesti ole mikään pelottava noita-akka ;).


      • mies193
        Ninza kirjoitti:

        Itse olen 179cm pitkä ja ainakin minä katselen pitkiä miehiä (minim 183)koska haluan juurikin sitä turvallisuuden tunnetta jóta ei tule halaillessa itseni pituisia tai lyhyempiä miehiä. Mutta pelottaako näin pitkä nainen miehiä? Jotenkin saan silloin tällöin sellaisen tunteen... Mielestäni en ulkoisesti ole mikään pelottava noita-akka ;).

        Olet juuri sopivan pitkä. Enkä usko noita-akaksikaan.


    • Nagol

      160-170cm, alle 50kiloa (hieman alipainoinen), blondi, sinisetsilmät plussaa.. tää ois mun unelma noin ulkonäöltään...

      • MMJKLMS

        VAALEA.PITKÄ JA HOIKKA.SINISET SILMÄT JA PITKÄT VAALEAT HIUKSET.55-67 KG..173-192 CM


    • 183-196

      SE TOKA 183-196.. KYLLÄ SÄ MULLE KÄVISIT

    • Osterintotti

      Selän täytyy olla lyhyempi kun jalat!!!!!

      • Puhut totta!

        Uskomatonta mutta totta! Kaveri on samanpituinen kuin minä mutta käyttää housuja jotka ovat minulle auttamatta liian lyhyet :D Eli hänen selkänsä on pitkä ja jalat lyhyet töpöt ...


    • ......................

      Aika lyhyt 150-170 cm

      blondi silmien väri mieluiten sininen (ei niin tarkkaa)

      sopivan paksu ei luuviuluja

      silmälasit

      ihana hymy

      huumorin tajuinen

    • Arttu..

      Lyhyt on söpö.. ei tartte mikään 140cm olla.. mut mieluusti alle 170 ainaski. Ite oon 185.

    • flikka

      No onkos 165 cm söpö lyhyt vai pitkä kaunis? :D
      Vai siltä väliltä, vaikka nätti? ;)

    • Reino-Mies

      minulle ei pituudella ole väliä vaan leveydellä, etenkin lantion leveydellä. Näen kauniina leveät lantiot mieluiten y.mitta vähin 100 . Olen onnllinen kun saan olla naisen kanssa naimisissa joka minulle. (huom. minulle) täyttää tämän vaatimuksen tosin niukasti mutta kuitenkin.

      Reino

    • Lyhyet on söpöjä

      olet sopiva. 160 on ihanne pituus

      • MMJKLMS

        MOLEMMAT ON SEKSIKKÄITÄ...


    • -lonelyy

      Oon 15v tyttö ja oon 175cm pitkä (liian pitkä ;o?) ja 56kg painava. oon hoikka ja oon harkinnu mallin hommia :) mulla on tosi pitkät sääret ja jalat muutenki. mulla on ruskeet pitkät hiukset ja vihreet silmät.
      oonko iha normaali, ku musta tuntuu ettei kukaan poika ota mitää kontaktii jne..??

      • fgjhjkj

        No mistä helvetistä kukaan täällä voi tietää oletko "normaali"? Ei me tiedetä minkä luontonen ja ylipäätään näkönen sä olet, noi hiusten pituudet sun muut ei kerro vielä mtn. Ehkäpä olet hieman vajaa kuitenkin kun vastailet n.5 vuotta vanhaan ketjuun kyselemään typeryyksiä..


    • Mies195CM

      Nainen minun makuuni:
      175-185 CM , 55-65 KG, pitkät jalat & lyhyt selkä
      Silmien värillä ei väliä, isot silmät.
      Hiusten värillä ei väliä, kunhan keskimittaiset/pitkät ja kiiltävät.

    • lyhytpaskaruma

      Tässä sen saatana taas näkee, kukaan halua lyhyitä naisia :( VITTU! Mäkin 162cm pikku paska kääpiö saatana, ihmekkää ku on sinkku. Vittuun pitkät naiset, määki haluaisin joskus miehen :(

    • tsirra

      Koska olen 150 cm pitkä, niin ajattelin ihannenaisen pituuden olevan jossain metrin tienovilla.

      Musta ylemmyysasetelmaa ei kannata lähteä muuttelemaan, sillä egoni saattaa kärsiä.

    • Eikös tuo liene ihan sama? 165- senttinen alkaa olla minun meileeni, sen mittaisella "värkkikin" on jo sitä luokkaa, ettei voi SATTUA, kun panee.

    • M197

      Olen kyllä vastannut varmaan kolme kertaa jo vastaavaan kysynykseen, mutta menköön..

      Olen pitkä mies, liki parimetrinen. Minä pidän pienistä ja ennenkaikkea siroista naisista. Minun viimeaikaiset ystävättäreni ovat olleet 153-168 cm välillä.

      Pieni siro nainen herättää suojeluvietin. Pienen naisen kanssa on kiva rakastella, koska kaikkialta ylttää kaikkialle ja pientä naista on kevyt kieputtaa sylissä. Ja kieltämättä se on visuaalisesti kiihottavaa, kun toinen on pieni tietyiltä mitoiltaan ja toinen suuri tietyiltä mitoiltaan.

      Kyllä pitkäkin nainen voi olla kaunis ja haluttava, mutta minuun tuntuvat vetoavan pienet ja sirot. Ne ovat kuin avain silmääni.

    • 18+12

      Lyhyt. Mitä lyhyempi sitä parempi. Parhaita on sellaset n. 155cm lyhyet!

    • n165cm

      Minä toistan jonkun ylempänä esittämän kysymyksen: Mitä mieltä miehet on 165 cm naisesta? Ja onko se lyhyt vai keskimittainen?
      Jos lyhyet on söpöjä ja pitkät kauniita niin mikä 165 pitkä on?

    • 190190190

      165cm nainen on keskilyhytpitkä :D Mut just passeli. Lyhkäset naiset on jees, pitkien naisten kanssa ei tuu tunnetta et pitäs suojella. Ja miehen tehtävä kuitenkin on suojella naista.. Lyhyiden naisten kanssa tulee se tunne, oikein sellanen et haluaa pitää vaan sylissä.

      Lisäksi pitkillä naisilla on pitkät jalat, ei naisella kuulu olla pitkät jalat! Pieni, lyhyt nainen on söötti.

      Oon ite 190cm ja lyhin nainen jonka kanssa oon seurustellu oli 156cm. Olihan se hupasen näköstä kun toinen tosi pitkä verrattuna toiseen. Mutta ite aina vaan lyhyistä tykänny.

    • n165cm

      eli toisinsanoen 165 cm ja siinä tienoilla oleva voi kehon muista asioista (mittasuhteet, paino, luusto, kasvot jne.) riippuen olla joko söpö tai kaunis? Tai sitten siinä pituudessa se riippuu katsojasta. Toiset näkee söpönä ja toiset kauniina :D.
      Muuten ihmisen pituutta on vaikea arvata. Mun pituutta on arvattu kaikkea välillä 163 cm-175 cm! Pari pitkää miestä on luullut mun olevan 175 cm peräti. Sit taas yksi 182 cm pitkä arvas 163 cm. kun kysyin mikä sen mielestä on ihanne, niin sanos että 160 cm ja että joku 153:kin on oikein hyvä. Eli riippuukohan siitä mistä kukin tykkää ja sitä myöten on taipumus arvata lähemmäs sitä omaa preferenssiä? Kuten ylläolevasta kävi ehkä ilmi, jos joku kysyy pituuttani (vaikka niin harvemmin käy), käsken ensin arvata. Joskus piruuttani laskeskelin että keskimäärin mut mielletään semmoseksi 167-168 pitkäksi. Outoa.

    • Mitä väliä

      Opi sinuiks itsesi kanssa.

    • pörrönen

      pituudella ei ole väliä. en kiinnitä siihen huomiota enkä tiedä minkä pituisia tutut naiset ovat.

      eihän sillä ole väliä evoluutiomielessäkään kun naisenhan ei tartte olla vahva sillai kun miehen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      329
      1554
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      64
      1193
    3. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      176
      1067
    4. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      35
      1023
    5. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      146
      946
    6. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      320
      930
    7. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      265
      890
    8. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      64
      852
    9. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      235
      828
    10. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      28
      710
    Aihe