Jumala ei tykkää teistä.

tyly tuomio

Jumala ei tykkää teistä ateisteista. Jumala ei myöskään tykkää eläimistä. Ateistit ja eläimet saavat siis saman kohtalon. He tuhoutuvat.

Tässäpä teille terveisiä itse Pietarilta:

"Herra voi pelastaa koetuksesta ne, jotka häntä pelkäävät, mutta JUMALATTOMIEN hän antaa rangaistuksen alaisina odottaa tuomion päivää -- varsinkin niiden, jotka seuraavat saastaisia ruumiin haluja ja halveksivat Herraa ja hänen valtaansa. Nuo ITSEÄÄN TÄYNNÄ OLEVAT RÖYHKIMYKSET eivät kaihda herjaamasta henkivaltojakaan, vaikka edes enkelit, joilla on enemmän voimaa ja valtaa, eivät Herran edessä niitä herjaa ja tuomitse. Nuo ihmiset herjaavat sellaista, mitä eivät tunne. Siinä HE OVAT KUIN JÄRJETTÖMÄT ELÄIMET, jotka luonto on tarkoittanut pyydystettäviksi ja tapettaviksi, ja eläinten lailla HE MYÖS TUHOUTUVAT, saavat vääryyksistään väärintekijän palkan." (2. Pietarin kirje)

Repikää siitä, te röyhkeät järjettömät elukat, tuhoon tuomitut ateistit!

17

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilkun viilaaja

Emme me tuhoudu niinkuin eläimet, vaan elämme helvetissä ikuisesti :)

Sitäpaitsi meitä on niin paljon helvetissä, että ei riitä langenneita enkeleitä kiduttamaan jokaista meistä.

Miksi ihmeessä Saatana haluaisi edes kiduttaa meitä? Luulisi että on tyytyväinen kun minäkin menen helvettiin kun en uskonut Jumalaan. Saan todennäköisesti taputuksen selkään, drinkin käteen ja hotin succubuksen kainaloon. Se vasta on elämää...

• ...

Suurin rangaistus ateistille olisi joutua ikuisesti taivaaseen uskovaisten kanssa.

Ja, saatananpalvojillehan se helvetti vasta karkkimaa onkin.

• Raamattu kioskikirjallisuutta

On tosi outoa, että Raamatun mukaan pääpahis saa lopuksi tehtäväkseen pikkurikollisten kiduttamisen. Sama kuin mafiapomo selviäisi itse rangaistuksetta ja pääsisi palkkioksi toiminnastaan vankilanjohtajaksi...

Ei ole oikein loppuun asti ajateltu tuo Raamattu, kyllä Scorsesen ja Coppolan elokuvat ovat parempia.

• Metu2

Tällainen sivujuonne tähän keskusteluun.

Minun Raamatustani saa tällaisen käsityksen:
        Saatana ei kiduta ketään helvetissä, vaan helvetti on Saatanan ja hänen enkeleidensä RANGAISTUSPAIKKA.

• Uskonvelipuoli

Katso, minä sain Herra Sepalukselta tämän näyn ja käskyn kertoa se Hänen Uskollisilleen:

Tänä armon vuonna 2007 Suomessa tapahtuu näin että kaikki kansa on verolle pantava tai muuten vaan pantava, ja ensimmäisenä ylimmäisenä panijana toimii eduskunta-arpajaiset eli ns. "vaalit" voittanut puolue. Jokaisen kansalaisen otsaläskiin tai handuun tullaan stumppaamaan Pedon Merkki, papukaijamerkki tai yleisveroleima.

Lunta riittää juhannukseen asti ja tämän jälkeen tulee maailmanloppu. Jos se syystä tahi toisesta ei ehdikään tulla juuri silloin, eli Herra Jeesus Elviksellä on muita tekemisiä kuten esim. jonkun villi-ihmisheimon elävältä teurastaminen uskottomuuden vuoksi, silloin loppu perutaan ja tilalla esitetään jotain muuta mukavaa. Eräänä vaihtoehtona on Sepalus esittänyt että humanoidit laskeutuisivat vihdoin viimein Valkoisen talon takapihalle. Tämä mahdollisuus tosin on aika pieni, sillä planeetaltamme ei löydy vielä tarpeeksi helikeijuihin uskovia ihmistaimia.

Loppuvuosi tuleekin olemaan sitä samaa kuin aiemmat vuodet: taifuuneja, pyörremyrskyjä, pari tsunamia, metsäpaloja, maanjäristyksiä, kuivuutta ja tulikiveä taivaalta. Uskolliset tarttuvat Raamattuun tai Koraaniin ja muistavat käyttää hyvän suojakertoimen omaavaa laardia päivittäisenä voiteluksenaan.

Herran rauhaa!

• Plpnnss

1.Kun 18:21 Karmelinvuorella Elia kääntyi kansan puoleen ja sanoi:
        "Kuinka kauan te horjutte puolelta toiselle? Jos Herra on
        Jumala, seuratkaa häntä, jos taas Baal, seuratkaa sitten
        häntä!" Kansa ei vastannut hänelle mitään.
        1.Kun 18:23 Tuokaa meille kaksi nuorta sonnia. He saavat valita
        itselleen niistä toisen. Paloitelkoot sitten sen ja pankoot
        palat polttopuiden päälle, mutta tulta älkööt sytyttäkö. Minä
        teen samoin toiselle sonnille, panen sen puiden päälle mutta
        en sytytä tulta."
        1.Kun 18:24 Huutakoot he sitten avuksi omaa jumalaansa, minä huudan
        Herraa. Se jumala, joka vastaa tulella, on tosi Jumala." Väki
        huusi yhteen ääneen: "Hyvä!"

Klap klap klap ja sitten pyhälle ehtoolliselle juomaan ja syömään jumalan poikaa...

• Hornaja

Minä luulin että Jumala ja Jeesus rakastaa meitä kaikkia?

Nyyh...

• TaikaJimi....

No miltä kuulostasi jos kertoisin että mielikuvitus hahmo, paperinukke punainen piippalakki ei pidä sinusta ja on tuominnut sinut sekä sinuun rinnastettavat kaikki eläimet kadotukseen?

No et kuitenkaan usko koko paperinukkeen saatika siihen että sillä olisi tekemistä minkään kadotuksen tahi muun kanssa.

Tilanne on siis tasan. Ateisti ei usko jumalan olemassa oloon saatikka siihen että siitä olisi mitään näyttöä tai että Jumala täällä maailmassa mitään sanelisi. Kyllä täällä vaikuttavat ihan oikeat lluonnonvoimat ilman minkäänlaista 'Jumalaa' tai jumalia.

Mutta kuvittele kaikessa rauhassa itsesi nukuksiin.

^^

• Hyvin repäisty

Provo ;)

Plpnnss

• M@k3

Jo kaksituhatta vuotta sitten aikana jolloin koulutus ei ollut kaikkien saatavilla ja maailma oli täynnä taikauskoa oli ihmisiä jotka eivät nielleet kaikkea pureksimatta.

Ja kaksituhatta vuotta myöhemmin heitä on edelleen, koska enkeleitä eikä henkivaltoja ole vieläkään näkynyt.

Mitenkäs muuten Pietarille sitten kävikään? :P

• Huhhahhei

tykkää jumalasta. 50-50.

• nolla nolla

ei siis 50-50, koska sillä jumalan puolella ei ole ketään tykkäämässä. Tyhjästä on paha... ;)

• no huhhuh

vai ei se suuri olematon tykkää meistä yhtään?
      No sehän huolestuttaa minua siis aivan olemattoman paljon...

• tykkää kaikista ihmisistä ja kaikesta luodusta. Taivaassa on myös eläimiä. Onko sinulla kuumetta? Parane pian!

• Olkiukko

Tuotahan minä olen joskus koettanut tivata uskiksilta. Saanko pitää varikseni vierelläni?

Mistä tiedät, että taivaassa on eläimiä?

Raamatun jaetta kehiin, sillä ei kai me omiamme sentään puhuta, vakavasta asiasta. Eihän?

• Olkiukko kirjoitti:

Tuotahan minä olen joskus koettanut tivata uskiksilta. Saanko pitää varikseni vierelläni?

Mistä tiedät, että taivaassa on eläimiä?

Raamatun jaetta kehiin, sillä ei kai me omiamme sentään puhuta, vakavasta asiasta. Eihän?

kertoo Jumalan valtakunnasta, jossa on myös eläimiä. Miksi ei olisi? Olihan paratiisissakin. Se kavala käärme on sitäpaitsi jo voitettu Golgatalla, joten kiltit käärmeet pääsee taivaaseen...:)

• Raamatun tutkija
        purje kirjoitti:

kertoo Jumalan valtakunnasta, jossa on myös eläimiä. Miksi ei olisi? Olihan paratiisissakin. Se kavala käärme on sitäpaitsi jo voitettu Golgatalla, joten kiltit käärmeet pääsee taivaaseen...:)

Kuten keskustelun aloittaja jo totesi, sanoi Pietari kirjeessään näin:

"He ovat kuin järjettömät eläimet, jotka luonto on tarkoittanut pyydystettäviksi ja tapettaviksi, ja eläinten lailla he myös tuhoutuvat."

Ei tämä siltä vaikuta, että eläimillä olisi mitään asiaa taivaaseen...

Jos Jesaja ja Pietari laitetaan vastakkain, niin Pietari voittaa, sillä hän oli sentään apostolien johtaja ja Jeesuksen henk.koht. kaveri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      269
      1637
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      37
      1512
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    4. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      18
      1300
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1217
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1037
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      950
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      925
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      901
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    Aihe