Supiralli

Suurmetsästäjä

Voi harmi kun tuossa aamuhämärässä työmatkalla kolahti supi auton ripustuksiin. Joutu ihan peruuttaa ja kattoo kävikö pahasti... Itseasiassa peruuttelin aika monta kertaa ennenkuin jauhatin sen ihan muussiksi... Onneksi on neliveto.

13

1473

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että joku

ajaa sinun, tai lapsesi ylitse. Ei tarvitse edes peruuttaa. Tappaminen ei ole tarkoitus, voi jättää myös kitumaan... Sinä ansaitset sen...

• Erämies

... sen päätät kuka ansaitsee mitäkin, ei se kiva temppu ollut mutta mieti vähän.

• silmästä, on
        Erämies kirjoitti:

... sen päätät kuka ansaitsee mitäkin, ei se kiva temppu ollut mutta mieti vähän.

ihan käypä rangaistus myös nykyaikana. Jokaiselle tekojensa mukaan.

• p-jm

sinä taidat olla aikamoinen vitipää, olisko eläin pitänyt jättää kitumaan??? kieltämättä keskustelun aloittaja olisi voinut lopettaa eläimen muullakin tapaa mutta pääasia ettei se kitunut tarpeettomasti

• onko tämä kaikkien piiperöiden mielipide että supi on arvokkaampi kuin ihminen?
        No varmaan kirjoittaja on pikkutyttö.

• Erämies
        silmästä, on kirjoitti:

ihan käypä rangaistus myös nykyaikana. Jokaiselle tekojensa mukaan.

... se minkä annat käydä toiselle ansaitset sinäkin.

• sen mitä teen
        Erämies kirjoitti:

... se minkä annat käydä toiselle ansaitset sinäkin.

toiselle, olen ansainnut myös itselleni.

Toisten tekemisistä ei voi vastuuta ottaa tai olla vastuullinen. Itse en esim. suurvaltojen välisiin aseelliisiin selkkauksiin ole osallinen tai syyllinen. Niihin en voi vaikuttaa. Jokainen vastatkoon itse teoistaan...

• nightmare

mitä haet tällä kirjoituksellasi, en epäile ettetkö olisi voinut tehdä niin, mutta saatko jonkilaista tyydytystä tästä. urhollisuusmitallia et ainakaan, luuseri!

• sai itselleen

stondiksen, jonka runkkasi pikkusiskonsa pikkareihin (jotka varasti pyykkikorista).

• ..saisit 10 € tapporahaa. Säännöissämme ei sanota lopetustapaa, mutta pitäähän sen olla nopea ja kivuton. Epäilemättä tavallasi eläin ei kärsinyt,mutta taisi nahka mennä pilalle.

• suuresti

mitä päässäsi liikkuu, millaisen kasvatuksen olet saanut?!? ja mikä sinun arvosi on esim. heikompiin, terveisin metsästäjä!

• suuresti kirjoitti:

mitä päässäsi liikkuu, millaisen kasvatuksen olet saanut?!? ja mikä sinun arvosi on esim. heikompiin, terveisin metsästäjä!

Tuossa aamupaskalla mietin sitä, millainen oikeastaan on tämän saitin henkilöprofiili. Tulin siihen tulokseen, että nämä nimim. metsästäjät metsästävät korkeintaan hernepyssyllä tai metsästävät Pokemon-kortteja. Heitä tuskin on pilattu kotikasvatuksella.

Niin, koska en ole teini, ei räkänokkien kannata puhua kohdaltani kasvatuksesta, sillä olen pikemminkin kasvattaja kuin kasvatettu.

Metsästysseurat tekevät arvokasta ristanhoitotyötä poistaessaan vahinkoeläimiä, kuten supikoiria ja minkkejä ja siitä heille suurkiitokset. Toisaalta palstan nimi on metsästyksen vastustajat ja vaikka itse olenkin pyssymies, voisin ajatella, että tuohan yliajamalla tapahtuva vahinkoeläimen poisto on oiva tapa sovittaa kaksi asiaa yhteen: riistanhoitotyö ja metsästyksen vastustus.

• logiikka sinulla!
        SuuriAjattelija kirjoitti:

Tuossa aamupaskalla mietin sitä, millainen oikeastaan on tämän saitin henkilöprofiili. Tulin siihen tulokseen, että nämä nimim. metsästäjät metsästävät korkeintaan hernepyssyllä tai metsästävät Pokemon-kortteja. Heitä tuskin on pilattu kotikasvatuksella.

Niin, koska en ole teini, ei räkänokkien kannata puhua kohdaltani kasvatuksesta, sillä olen pikemminkin kasvattaja kuin kasvatettu.

Metsästysseurat tekevät arvokasta ristanhoitotyötä poistaessaan vahinkoeläimiä, kuten supikoiria ja minkkejä ja siitä heille suurkiitokset. Toisaalta palstan nimi on metsästyksen vastustajat ja vaikka itse olenkin pyssymies, voisin ajatella, että tuohan yliajamalla tapahtuva vahinkoeläimen poisto on oiva tapa sovittaa kaksi asiaa yhteen: riistanhoitotyö ja metsästyksen vastustus.

"Metsästysseurat tekevät arvokasta ristanhoitotyötä poistaessaan vahinkoeläimiä, kuten supikoiria ja minkkejä ja siitä heille suurkiitokset."

Ensin metsästäjät istuttavat kyseisiä lajeja, sitten tekeytyvät pelastaviksi sankareiksi... Ei tarvitsisi nyt kiitellä, jos metsästäjillä olisi ollut järki päässä, ahneuden sijaan, kun kyseisiä elikoita maahamme hamusivat...

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      958
    2. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      722
    3. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      646
    4. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      37
      625
    5. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      35
      619
    6. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      69
      606
    7. SAHIMÄKI LOPETA

Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve
      Ähtäri
      43
      561
    8. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      43
      560
    9. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      112
      525
    10. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      19
      500
    11. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      172
      484
    12. Ketä ajattelen

kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v
      Ikävä
      18
      461
    13. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      62
      396
    14. Jos olet aidosti jostakin

kiinnostunut, niin yrität myös lähestyä irl. 😁
      Ikävä
      52
      383
    15. Tiedätkö kun on

Ikävä sinua melko usein.
      Ikävä
      17
      372
    16. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      42
      368
    17. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      29
      364
    18. YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.

Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene
      Ähtäri
      22
      348
    19. Työttömän miehen ihmisarvo

..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline
      Sinkut
      96
      343
    20. Kuhmolaiset valittaa kaikesta

Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene
      Kuhmo
      9
      338
    Aihe