Iltaa naiset,
Eli mistä? No, sellaisista miehistä jotka ovat kuuluisia. Esimerkiksi minullakin riitti ennen vanhaan naisia joka päivä. Mitä varten? No, siksi että satun olemaan maailman kuuluisin/paras pienoismallien tekijä ja te naaraat olette kovasti kaikkien kuuluisuuksien perään. Nykyjään minua ei tuollaiset asiat enää kiinnosta. Pidän niitä touhuja lapsellisina ja aika vastenmielisinäkin kun tarkemmin asiaa ajattelen. Sitäpaitsi kun kotona on aitoa hunajaa, niin miksi tyytyisi keinotekoisesti makeutettuun hilloon?
"Ja he elivät elämänsä onnellisesti loppuun asti"
MarttyyriMallari-TTt
Ps: Fanipostia saa edelleen lähettää...
Naiset kuumenevat tästä
6
890
Vastaukset
- kuuma nainen
Lisäisin listaan vielä rahan, ulkonäön ja renttumaisuuden. Siitä se lähtee ;)
Iltaa jälleen,
Riippuu ihan naistyypistä. Jos nainen on rahanperään, niin hän on sellaista tyyppiä mitä ei oikein mielellään tapaa koska saattavat kantaa mukanaan jotain epätoivottuja basiliskoja ja muuta hämärää. Sukupuolitaudit eivät ole tervetulleita vieraita kenenkään kehossa.
Mutta, usko pois ette te kaikki naiset ole huoria.
Joukkoon mahtuu niitäkin jotka seuraavat naisten
ikivanhaa vaistoa: Valioyksilö kiinnostaa.
"Ja niin punaisten lyhtyjen alueet lakaistiin pois liekinheittimien avulla"
MarttyyriMallari-TTt
Ps: Rahaa ja ulkonäköä minulla oli jo ennen kuin tulin maailmanmestariksi, mutta vasta voiton jälkeen tuli naiset laumana kuvioihin...
- pienoismalleista?
Minulle ei tule mieleen yhtään pienoismallien näprääjää, ei harrastelijaa eikä maailmanmestaria. Ettet nyt olisi kuuluisuus vain siellä lilliputtimaailmassasi? ;)
Iltaa, iltaa
Tiesitkö että pienoismallit ovat monimutkaisempia kuin eräät naiset? Kyllä te naisetkin harrastatte jonkin verran ja tämän harrasteen parissa viihtyvät naiset ovat fiksuja/kauniita. Oletko sinä?
HAH HAH HAH HIH HIH HIH!!!
*Nauran aina kun kun keksin jotain verbaalisesti näppärää*
MarttyyriMallari-TTt
- piip piip
Tulet kehuskelemaan hunajasuhteellasi? Toisten kärvistellessä ikisinkkuina kosketuksen puutteessa vuosikymmeniä.
- Näitä palstoja lukenut
Unelmani onkin, että viet minut lomalle kohteeseen, missä on miljoona panssarivaunua, pulloihin ahdettuja laivoja ym. Oletkohan katsellut liikaa Uuno Turhapuro -elokuvia ? Ettei vaan olis todellisuus ja taru päässet sekoittumaan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
