Volvo S80

Omistan otsakkeessa kuvatunlaisen macho-auton, kun pörräilen sillä pitkin isänmaamme tasaisia katuja, niin olen huomannut että sitä kadehtivat erityisesti
Lada-Samaralla pipertävät vemari opiskelijanaiset. Nämä lyhyt hiuksiset ja ainaiset ruutuliinat kaulan ympärille käärineet korvikemiehet näyttävät keskaria kun bensaasemalla
vähäksi aikaa tukin heidän tiensä niin majesteettisella, mutta kömpölöllä luksusautollani.
Naisten yksi helmasynti on se että kun he rupeavat opiskelemaan, niin siinä menee vuosia ennenkuin he valmistuvat ja ei niin päämäärättömille tyypeille löydy töitäkään. Siksi he tekevät pätkätöitä ja sijaisuuksia ja eivät koskaan saavuta samaa elintasoa kuin me miehet. Mitäs tästä sanotte?


"Aika ei kulu, ihmiset kuluvat"


MarttyyriMallari-TTt

13

1469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikennepalstalle

      Liikennepalstalta löydät jo laitoksella kadonneen identtisen veljesi Auto-Anteron. Kaverilla ei ole yhtään aivoja, mutta valittamisen aihetta piisaa. Sinun juttusi ovat yhtä älyttömiä, joten teidät pitäisi niputtaa pilaamaan vain yhtä palstaa kerrallaan.

    • eipä taida,mut luotettava perheauto on,vaikka malli olis mikä...harvoin se auto herattaa muuta kuin ihastusta,mutta ne kuskit taas on toinen juttu...

      • monomeeri

        Olemus taitaa olla hieman sellainen, että kusi olisi noussut päähän ja usko omaan paremmuuteensa on vankkumaton. Aito kusipäähän siellä usein ajelee Volvolla jos olemuksesta voi johtopäätöksiä vetää. Silmätkin täynnä ylpeyttä jos taustapeilin kautta katsovat.

        Itselläni on Volkswagen Passat 2006 vm eli kuulun mukavasti muihin suhtautuviin rentoihin ihmisiin joilla on hyvällä maulla suomalaiseen kansaa kunnioittava sopeutuva auto. Sitäkin kansanosaa, joilla ei ole rahaa edes bussilippuun aina kun pitää todsissaan miettiä kuinka saada rahat riittämään. Hienoahan se on, että juuri sinä ja lapsesi voitte ajaa autolla ja eipä taida olla rahasta pulaa kun oikein koirakin on hankittu ruokaa syömään.

        Olisitte voineet mainita volvojenne vuosimallit.


      • kukas nyt henkseleitä pauku...
        monomeeri kirjoitti:

        Olemus taitaa olla hieman sellainen, että kusi olisi noussut päähän ja usko omaan paremmuuteensa on vankkumaton. Aito kusipäähän siellä usein ajelee Volvolla jos olemuksesta voi johtopäätöksiä vetää. Silmätkin täynnä ylpeyttä jos taustapeilin kautta katsovat.

        Itselläni on Volkswagen Passat 2006 vm eli kuulun mukavasti muihin suhtautuviin rentoihin ihmisiin joilla on hyvällä maulla suomalaiseen kansaa kunnioittava sopeutuva auto. Sitäkin kansanosaa, joilla ei ole rahaa edes bussilippuun aina kun pitää todsissaan miettiä kuinka saada rahat riittämään. Hienoahan se on, että juuri sinä ja lapsesi voitte ajaa autolla ja eipä taida olla rahasta pulaa kun oikein koirakin on hankittu ruokaa syömään.

        Olisitte voineet mainita volvojenne vuosimallit.

        oma kehu haisee, passattihan se kallis auto onkin ja vielä piti mainita että viimevuoden mallilla ajellaan :)

        "kansaa kunnioittava" voi tuota nöyryyttä :) :)


      • monomeeri kirjoitti:

        Olemus taitaa olla hieman sellainen, että kusi olisi noussut päähän ja usko omaan paremmuuteensa on vankkumaton. Aito kusipäähän siellä usein ajelee Volvolla jos olemuksesta voi johtopäätöksiä vetää. Silmätkin täynnä ylpeyttä jos taustapeilin kautta katsovat.

        Itselläni on Volkswagen Passat 2006 vm eli kuulun mukavasti muihin suhtautuviin rentoihin ihmisiin joilla on hyvällä maulla suomalaiseen kansaa kunnioittava sopeutuva auto. Sitäkin kansanosaa, joilla ei ole rahaa edes bussilippuun aina kun pitää todsissaan miettiä kuinka saada rahat riittämään. Hienoahan se on, että juuri sinä ja lapsesi voitte ajaa autolla ja eipä taida olla rahasta pulaa kun oikein koirakin on hankittu ruokaa syömään.

        Olisitte voineet mainita volvojenne vuosimallit.

        Olen volvon omistaja enää lauantaihin asti..Eli mulla on -99 S40 1.8 litrasella. Syö bensaa ihan hirveästi ja siksi olen vaihtamassa juurikin kauppakassi sitikkaan vm.2007... :)
        Autoista muuten, ettei minusta volvo mikään status-auto ole. Kunhan pääsee paikasta A paikkaan B ehjänä kulkemaan..


      • rauhassa
        monomeeri kirjoitti:

        Olemus taitaa olla hieman sellainen, että kusi olisi noussut päähän ja usko omaan paremmuuteensa on vankkumaton. Aito kusipäähän siellä usein ajelee Volvolla jos olemuksesta voi johtopäätöksiä vetää. Silmätkin täynnä ylpeyttä jos taustapeilin kautta katsovat.

        Itselläni on Volkswagen Passat 2006 vm eli kuulun mukavasti muihin suhtautuviin rentoihin ihmisiin joilla on hyvällä maulla suomalaiseen kansaa kunnioittava sopeutuva auto. Sitäkin kansanosaa, joilla ei ole rahaa edes bussilippuun aina kun pitää todsissaan miettiä kuinka saada rahat riittämään. Hienoahan se on, että juuri sinä ja lapsesi voitte ajaa autolla ja eipä taida olla rahasta pulaa kun oikein koirakin on hankittu ruokaa syömään.

        Olisitte voineet mainita volvojenne vuosimallit.

        luin viestin ja luin sen vielä toistamiseen. Meniköhän minulta jotakin ohi. Ovatko tänän viestiketjun kirjoittajat todellakin sinkkuja, lapsettomia, lemmikittömiä ja mummolattomia ihmisiä, joiden ei ole koskaan tarvinnut miettiä, kuinka selvitä muutaman sadan kilometrin toistuvasta reissusta puoli taloa mukanaan tilavasti ja turvallisesti. Että tällaisia miettii se tyhmä ja aito kusipää siellä ratin takana, joka oikeasti hankki sen auton, jotta muut olisivat kateellisia ja vielä otti koirankin, että varakkuus olisi varmasti kaikkien tiedossa. Kenellekään en tietenkään kerro, että auto oli käytetty ja että matkamittarin lukemakin oli kuusinumeroinen luku.


    • eli melkein Volvo

      Naisena olen joutunut tyytymään moiseen, voi minua poloista yksinhuoltajaa...

    • Ei tarvii tänä päivänä kadehtia kenenkään autoa kun pankista saa lainaa ja kaiken voi liisata.

      Lähinnä säälittää ne miehet joiden pitää näillä ylivelkaisilla tai vuokratuilla autoilla pullistella huolto-aseman pihalla.

      p.s. olin jo luullut että volvosta on poistettu vilkut käytöstä, mutta nyt selvisi sekin että kuskien huomio on kiinnittynyt täysin siihen katsooko kukaan heitä ja unohtavat kai sitten kaiken muun, eli ei kai valmistusvika autossa vaan ihan muualla.

    • auto...

      ei kannata poistua tuollaisesta traktorista julkisella paikalla ettei tule heti leimatuksi :)

      • Volvo S80 on sen verran kallis ja laadukas vankkuri, että se on varmasti statussymboli ja eräänlainen miehisyyden jatke. Tämä Volvon lippulaiva on myös erittäin hyvä ajaa ja ainoa hankaluus on keskustan
        ahtaille kaduille pysäköinti, koska auto on melko kookas. Ja ne penkit! :) Tunnen itseni, jos en nyt ihan kuninkaaksi niin ainakin pikku-prinssiksi kun istun ruotsin-raudan vaalealla nahkapenkillä. Ja vielä kertomus
        niille jotka kadehtivat meitä macho-autoilijoita:
        Kun suomalainen huomaa että naapurilla on uusi auto, niin hän hiippailee yön pimeydessä naarmuttamaan sitä. Amerikkalainen paiskii
        töitä kahta kovemmin, että saisi ostettua samanlaisen loistoauton kuin naapurillakin on.
        Kumpaa koulukuntaa sinä edustat?


        "Now I Wanna Be Your Dog"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Kaikki voivat
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Volvo S80 on sen verran kallis ja laadukas vankkuri, että se on varmasti statussymboli ja eräänlainen miehisyyden jatke. Tämä Volvon lippulaiva on myös erittäin hyvä ajaa ja ainoa hankaluus on keskustan
        ahtaille kaduille pysäköinti, koska auto on melko kookas. Ja ne penkit! :) Tunnen itseni, jos en nyt ihan kuninkaaksi niin ainakin pikku-prinssiksi kun istun ruotsin-raudan vaalealla nahkapenkillä. Ja vielä kertomus
        niille jotka kadehtivat meitä macho-autoilijoita:
        Kun suomalainen huomaa että naapurilla on uusi auto, niin hän hiippailee yön pimeydessä naarmuttamaan sitä. Amerikkalainen paiskii
        töitä kahta kovemmin, että saisi ostettua samanlaisen loistoauton kuin naapurillakin on.
        Kumpaa koulukuntaa sinä edustat?


        "Now I Wanna Be Your Dog"


        MarttyyriMallari-TTt

        ostaa rahoitusyhtiön kautta auton.

        Kaikista säälittävämpiä ovat firman autolla ajelevat. Pikkuyrittäjä joutuu ostamaan autonsa firman nimiin, kun itsellä ei ole pätäkkää.


    • ymmärrän :)

      miksi nimimerkkisi on marttyyri :)

    • oikea auto

      Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi ihkaoikea ja kallis auto, mutta kun on kyseessä volvo, niin...

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe