Hyvästi

kakkonen

Miltäs nyt tuntuu??=)Sain mieheni takaisin,tosin luulen etten enää huoli,mutta jättipähän sinut minun takia..Itke vaan siellä kotonasi,Nyt tiedät miltä minusta on tuntunut..Sait sen mitä ansaitsit.Ja kohta saa mieskin..Kosto on niin suloinen=)

5

678

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän nyt ole parasta, että te kaikki 3 hankitte uudet kumppanit ja aikuistutte :)


      "Suhde on helppo koota, mutta vaikea purkaa"


      MarttyyriMallari-TTt

    • minä tiedän !  

      Luulet, että sait miehesi takaisin - ikuisesti! Turha luulo. Mies, joka on kerran pettänyt ja pitänyt kakkosta, tekee sen uudestaan. Vaikka jäisi taas kiinni, jatkaa samaa saalistusta ja tämä siksi että Sinä et ole tarpeeksi!

      Olen ollut itse kakkosena, useamman kerran. Sen tiedän, että miehen menettäminen sattuu, mutta kakkonen ei ole varmana voinut pitää mitään. On aina elänyt päivän kerrallaan, iloinnut jokaisesta hetkestä, ja tiennyt, että samakin mies voi tulla takaisin, kun tilanne on kotona palannut entisiin uomiin. Niin palasi minun mieheni, minun rakkaani, jonka jaan sinisilmäisen vaimon tietämättä. Se oli pettymys, että minä en ollut ainoa kakkonen, oli myös toinen, kolmonen, mutta nyt ei enää kuin minä ja hölmö vaimo.

      • kakkonen

        "Se oli pettymys, että minä en ollut ainoa kakkonen, oli myös toinen, kolmonen, mutta nyt ei enää kuin minä ja hölmö vaimo."
        Lisää vain itsesikin tuohon hölmöjen joukkoon. Olen ollut itsekin kakkonen, mutta tulin järkiini ja lopetin. Minkä takia annoin miehen nauttia seurastani, tulla silloin kuin hän halusi, en voinut, enkä saanut koskaan vaatia mitään, kaikki meni hänen ehdoillaan. Alussa en edes tiennyt olevani kakkonen, se selvisi vasta puolen vuoden tapailun jälkeen, shokkihan se oli. Mies vielä väitti olevansa vaan tekemisissä naisen kanssa lapsen takia. Minä tyhmä uskoin. Olin todella tyhmä. Nyt minua ei jyrää enää kukaan. En ole katkera, sain opetuksen ja varokoon se varattu mies joka yrittää iskeä minua, saatanpa olla yhteydessä sinne kotipuoleen. Nyt tuo samainen mies otti minuun yhteyttä melkein vuoden tauon jälkeen ja sanoin erittäin suorat sanat kuinka häntä "arvostan".


      • otuksia..

        "Mies, joka on kerran pettänyt ja pitänyt kakkosta, tekee sen uudestaan. Vaikka jäisi taas kiinni, jatkaa samaa saalistusta ja tämä siksi että Sinä et ole tarpeeksi!"

        Tossa alkuosassa on jotain järkee, allekirjoitan tuon kyllä täysin. Mutta että toi loppu "sinä et ole tarpeeksi"
        Ehkä juu seksuaalisesti, mutta todennäkösesti se sydän oikeasti lämpenee sille omalle kullalle ja siitä ne morkkikset sitten tulee, kun haluaa sitä "äksöniä" joka jostain syystä ei sen oman kullan kanssa vaan onnistu. Ottaako se äijä erotessaan tollasta "kakkosta" tosissaan joka tavaraansa jakelee huolettomasti? Sopii miettiä.

        "Olen ollut itse kakkosena, useamman kerran..."
        "että samakin mies voi tulla takaisin"
        "mutta nyt ei enää kuin minä ja hölmö vaimo. "

        On kai se tuokin elämäntapa, mutta mä en tajua miten sitä pystyy alentumaan noin alas ilman että tuntis itsensä lumpuksi. Ehkä se on just tossa toi vinksahtanut juttu, että tulee paska olo siitä miten sen äijän antaa itseään polkee, mut sitten tavallaan nostetaan sitä omaa oloaan sillä että on jotenkin niin vtun paras kun sen vaimo ei tiedä mitään.
        Ootko koskaan ajatellut laittaa itseäsi ihan rehellisesti peliin, täydellä sydämellä ? Niin että olet puhtaasti suhteessa mukana, jopa silläkin riskillä että sattuu jossain vaiheessa niin vtusti..? Tiedätkös että ei mikään voi tuntua paremmalta kuin tunne että ITSE on antanut kaikkensa, tuntenut täysillä ilman mitään selityksiä ja on ottanut riskin siitä että hajoo.
        Mä oon tuolleen tehnyt ja muutamaan kertaan "hajonnut" ja edelleenkin jaksan uskoa vilpittömään rakkauteen. Mikään ei mun mielestä voita sitä tunnetta että voi olla itseensä tyytyväinen.
        Mulle henk.koht. ei tulis ikinä mieleen kenenkään miestä viedä/houkutella sun muuta. Vielä vähemmän antaa itseäni alentaa johonkin "haaremiin".

        Mutta onnea sulle kuitenkin tossa sun hommassa, kai sitä jotkut osaa noinkin tyytyväisiä olla. Ja tavallaan toivon sulle sun itsesi vuoksi, että joku sulle joskus näyttäisi mitä on aito rakkaus, miltä se tuntuu ja maistuu niin pääsisit pois tosta elämäntyylistäs. Nimittäin sen jälkeen kun sellaista saapi, ei ikinä tyydy enää vähempään.


    • ähäkutti ;)

      ne tapailee sun selän takana =)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe