Seurakunta joka tarvii apua.
Olen käynyt pienessä seurakunnassa, joka ei ole helluntaiseurakunta, mutta kuuluu vapaisiin suuntiin.
Nyt kysyisin, mistä tuo seurakunta saisi toimintaansa piristystä ja uutta voimaa ?
Saarnat kokouksissa ovat unettavan kuivia ja mitäänsanomattoman tylsiä.
Nuorisotyössä tapahtuu enemmän, mutta ei hyvää, nuoret viedään tämän maailmaan musiikkiin ja karismaattisuuden riepoteltaviksi.
Seurakunnasta on lähtenyt väkeä pois, kun paikkakunnalle perustettiin iso karismaattinen luterilaispohjainen seurakunta.
Näyttää siltä ettei tämä pieni seurakunta kasva, uutta väkeä tulee vain lähinnä paikkakunnalle muuttamisen vuoksi.
Mikä voisi auttaa tätä pientä seurakuntaa samaan Jumalan siunauksen ja kokemaan kasvun aikoja ?
Seurakunta tarvii
3
124
Vastaukset
- frihet
Ehkä helluntai päivän tapahtuma uudistaa ja antaa pontta elämälle.
Yhtäkkiä kuului taivaalta kohahdus, kuin olisi käynyt raju tuulenpuuska, ja se täytti koko sen talon, jossa he olivat. [Ap. t. 4:31]
3 He näkivät tulenlieskoja, kuin kieliä, jotka jakautuivat ja laskeutuivat itse kunkin päälle. [Matt. 3:11]
4 He tulivat täyteen Pyhää Henkeä ja alkoivat puhua eri kielillä sitä mitä Henki antoi heille puhuttavaksi. [Ap. t. 4:
Loppuu se kuivuus, kun Henki saa tehdä tahtonsa.Tuo viimeinen pätkäs
"He tulivat täyteen Pyhää Henkeä ja alkoivat puhua eri kielillä sitä mitä Henki antoi heille puhuttavaksi. [Ap. t. 4:"
Se oli lainaus kirkonmiesten jälkikäteen kirjoittamasta kirkkoraamatusta ja sen katsotaan olevan kristillisen kirkon alkupäivä eli helluntai.- siihen päästä ?
Mutta miten tuo pieni seurakunta ja sen ihmiset, saisivat Jumalan Pyhän Hengen aikaansaaman muutoksen parempaan ja Jumalan siunauksen ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2711673IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk461543Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1511251Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1371035
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.74991Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73943Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää450924Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47881Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta152867