Kun lukee näitä kirjoituksia huomaa, että teillä on tekemisen puutetta. Ainoa oikea persoonallisuus täällä on KipsaMies ja hänkin on MINUN keksintöni. Voisitte vaikka viettää erinlaisen lauantai illan: Älkää menkö saunaan, älkää juoko alkoholia, älkää polttako savukkeita ja älkää olko vastakkaisen-tai ainakaan saman-sukupuolen kanssa intiimissä kanssa käymisessä.
Menkää viimeistään klo 21.00 nukkumaan, heräätte huomenna ajoissa, menette museoon tutkimaan muinaisia keksintöjä ja ryhdytte harrastamaan pienoismallien rakentamista. Ei taida ideani saada kannatusta.
"Asun talossa joka on täynnä peilejä ja kun katson
yhteen niistä näen sinun kasvosi"
MarttyyriMallari-TTt
Hankkikaa jo viimeinkin elämä
8
931
Vastaukset
- yx n
Menenkin heti nukkumaan!
- stallari
"Älkää menkö saunaan, älkää juoko alkoholia, älkää polttako savukkeita ja älkää olko vastakkaisen-tai ainakaan saman-sukupuolen kanssa intiimissä kanssa käymisessä.
Menkää viimeistään klo 21.00 nukkumaan, heräätte huomenna ajoissa, menette museoon tutkimaan muinaisia keksintöjä ja ryhdytte harrastamaan pienoismallien rakentamista."
En mene saunaan, juon alkoholia, polta savukkeita, en ole saman enkä vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisissä, menen nukkumaan n. klo 03:00, herään huomenna ajoissa, menen leikkaamaan yhden tutun tytön nurtsia. Pienoismalleja olen rakentanut vuodesta -67 lähtien, enkä tarkoita mitään koottavia.Sinulla on sitten hommat hanskassa ja tiedät mitä tehdä.
"Älä leikkaa nurmea helteellä liian lyhyeksi"
MarttyyriMallari-TTt
- ...että..
..olet typerä tomppeli.
- Menin
nukkumaan klo 21.00 ja nyt ollaan hereillä, linnut vaan livertää. Mitäs nyt tehdään, museotkin on kiinni. Odotan jatkokäskyjä.
että kuljeksit päämäärättä johonkin suuntaan ja kun näet jotain sinua kiinnostavaa, niin rupeat tutkimaan kohdetta ja eipä kulu pitkään kun olet jo
projektin kimpussa.
"Ale jacta est"
MarttyyriMallari-TTt
- ukkeli
Älkää menkö saunaan,
- menenpäs!
älkää juoko alkoholia,
- no ei sitte
älkää polttako savukkeita
- ei polteta ei
ja älkää olko vastakkaisen-tai ainakaan saman-sukupuolen kanssa intiimissä kanssa käymisessä.
- vaimo ei anna olla rauhassa vaikka kuinka koitan olla jaksamatta
Menkää viimeistään klo 21.00 nukkumaan,
- jeps, vaimo jää kattoon töllötintä, joku kauniit ja rohkeet kaikuu korvissa eikä uni tuu
heräätte huomenna ajoissa,
- joo-o, paitti et vaimo kuorsaa viä 3 tuntia
menette museoon tutkimaan muinaisia keksintöjä
- yritetty on joo, lopputuloksena päädytään johonkin rättikauppaan/markettiin/kynttiläputiikkiin mistä vaimo voi ostaa kallista rihkamaa ja paluu matkalla vaimo valittaa kun ei oo rahaa ikinä mennä minnekään käymään...
ja ryhdytte harrastamaan pienoismallien rakentamista.
- aina kun koitan karata liiteriin rakenteleen niin vaimo tulee perässä mäkättämään että se ja se komposti pitäs kääntää ja matot puistella ja anoppia auttaa...
Ei taida ideani saada kannatusta.
- kyllä se kannatusta saa, ei vaan toimi oikeesti, paitti sinkuilla
"Asun talossa joka on täynnä peilejä ja kun katson
yhteen niistä näen sinun kasvosi"
- voe paska, se on joko taulu tai valokuva, ookkonä sokkee?- eih...
pitääkö siitä vaimoa syytellä jos et osaa elää omaa elämääs? Etkö osaa tehä asioita yksin tai kamujen kanssa? On varmaan kiva olla jonkun talutusnuorassa, ei tarvii ottaa mistään vastuuta eikä vapautta. Ja hihnan päästä on kiva haukkua vaimoaan. Räyhräyh.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
