Hankkikaa jo viimeinkin elämä

Kun lukee näitä kirjoituksia huomaa, että teillä on tekemisen puutetta. Ainoa oikea persoonallisuus täällä on KipsaMies ja hänkin on MINUN keksintöni. Voisitte vaikka viettää erinlaisen lauantai illan: Älkää menkö saunaan, älkää juoko alkoholia, älkää polttako savukkeita ja älkää olko vastakkaisen-tai ainakaan saman-sukupuolen kanssa intiimissä kanssa käymisessä.
Menkää viimeistään klo 21.00 nukkumaan, heräätte huomenna ajoissa, menette museoon tutkimaan muinaisia keksintöjä ja ryhdytte harrastamaan pienoismallien rakentamista. Ei taida ideani saada kannatusta.


"Asun talossa joka on täynnä peilejä ja kun katson
yhteen niistä näen sinun kasvosi"


MarttyyriMallari-TTt

8

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yx n

      Menenkin heti nukkumaan!

    • stallari

      "Älkää menkö saunaan, älkää juoko alkoholia, älkää polttako savukkeita ja älkää olko vastakkaisen-tai ainakaan saman-sukupuolen kanssa intiimissä kanssa käymisessä.
      Menkää viimeistään klo 21.00 nukkumaan, heräätte huomenna ajoissa, menette museoon tutkimaan muinaisia keksintöjä ja ryhdytte harrastamaan pienoismallien rakentamista."

      En mene saunaan, juon alkoholia, polta savukkeita, en ole saman enkä vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisissä, menen nukkumaan n. klo 03:00, herään huomenna ajoissa, menen leikkaamaan yhden tutun tytön nurtsia. Pienoismalleja olen rakentanut vuodesta -67 lähtien, enkä tarkoita mitään koottavia.

      • Sinulla on sitten hommat hanskassa ja tiedät mitä tehdä.


        "Älä leikkaa nurmea helteellä liian lyhyeksi"


        MarttyyriMallari-TTt


    • ...että..

      ..olet typerä tomppeli.

    • Menin

      nukkumaan klo 21.00 ja nyt ollaan hereillä, linnut vaan livertää. Mitäs nyt tehdään, museotkin on kiinni. Odotan jatkokäskyjä.

      • että kuljeksit päämäärättä johonkin suuntaan ja kun näet jotain sinua kiinnostavaa, niin rupeat tutkimaan kohdetta ja eipä kulu pitkään kun olet jo
        projektin kimpussa.


        "Ale jacta est"


        MarttyyriMallari-TTt


    • ukkeli

      Älkää menkö saunaan,
      - menenpäs!

      älkää juoko alkoholia,
      - no ei sitte

      älkää polttako savukkeita
      - ei polteta ei

      ja älkää olko vastakkaisen-tai ainakaan saman-sukupuolen kanssa intiimissä kanssa käymisessä.
      - vaimo ei anna olla rauhassa vaikka kuinka koitan olla jaksamatta

      Menkää viimeistään klo 21.00 nukkumaan,
      - jeps, vaimo jää kattoon töllötintä, joku kauniit ja rohkeet kaikuu korvissa eikä uni tuu

      heräätte huomenna ajoissa,
      - joo-o, paitti et vaimo kuorsaa viä 3 tuntia

      menette museoon tutkimaan muinaisia keksintöjä
      - yritetty on joo, lopputuloksena päädytään johonkin rättikauppaan/markettiin/kynttiläputiikkiin mistä vaimo voi ostaa kallista rihkamaa ja paluu matkalla vaimo valittaa kun ei oo rahaa ikinä mennä minnekään käymään...

      ja ryhdytte harrastamaan pienoismallien rakentamista.
      - aina kun koitan karata liiteriin rakenteleen niin vaimo tulee perässä mäkättämään että se ja se komposti pitäs kääntää ja matot puistella ja anoppia auttaa...

      Ei taida ideani saada kannatusta.
      - kyllä se kannatusta saa, ei vaan toimi oikeesti, paitti sinkuilla


      "Asun talossa joka on täynnä peilejä ja kun katson
      yhteen niistä näen sinun kasvosi"
      - voe paska, se on joko taulu tai valokuva, ookkonä sokkee?

      • eih...

        pitääkö siitä vaimoa syytellä jos et osaa elää omaa elämääs? Etkö osaa tehä asioita yksin tai kamujen kanssa? On varmaan kiva olla jonkun talutusnuorassa, ei tarvii ottaa mistään vastuuta eikä vapautta. Ja hihnan päästä on kiva haukkua vaimoaan. Räyhräyh.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe