Uusi elämä

Ketä teistä naisista keksi sellaisen jutskan, että miestenkin kuuluu osallistua synnytykseen?


"Kuudennella kuukaudella"


MarttyyriMallari-TTt

12

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla ollut

      yhdessäkään synnytyksessä.

      • Millä vuosikymmenellä te olette viimeksi synnyttänyt?


        "It takes two to make third one"


        MarttyyriMallari-TTt


    • ,,,

      Ei toki. Mies voi kohta synnyttää yksin. Jee!

    • hankkinut

      sen elämän.

      Kannattiko?


      Mistä kaupasta niitä saa?

    • VAROKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

      Aviomies ei kuulu synnytyshuoneeseen. Tiedän sen kokemuksesta. Kokemus oli pelkästään hirvittävän kammottavan murskaava. Se ei lähennä miestä ei puolisoon eikä lapseen. Sen seurauksena sukupuolielämä on kuollut vähintään puoli vuotta koska mies pelkää että aiheuttaa naiselleen samanlaisen kidutuksen.

      • on tyhmä mies

        jos niin luulee.


      • -kokenut-
        on tyhmä mies kirjoitti:

        jos niin luulee.

        En luule mitään. Olin mukana tyttäreni synnytyksessä ja kokemus oli järkyttävä. Niin karsea että potenssi katosi yli puoleksi vuodeksi. Samaa on sanonut moni mies joka on ollut synnytyksessä mukana. Tästä vaan ei puhuta koska se on niin "ihanaa synnyttää yhdessä".

        Neuvon täysin tosissani nuoria miehiä poistumaan synnytyshuoneesta synnytyksen ajaksi ja palaamaan sinne vasta kun vauva lepää äitinsä rinnalla.


      • voisi olla
        -kokenut- kirjoitti:

        En luule mitään. Olin mukana tyttäreni synnytyksessä ja kokemus oli järkyttävä. Niin karsea että potenssi katosi yli puoleksi vuodeksi. Samaa on sanonut moni mies joka on ollut synnytyksessä mukana. Tästä vaan ei puhuta koska se on niin "ihanaa synnyttää yhdessä".

        Neuvon täysin tosissani nuoria miehiä poistumaan synnytyshuoneesta synnytyksen ajaksi ja palaamaan sinne vasta kun vauva lepää äitinsä rinnalla.

        naisen vieressä tukena synnytyksen aikana ilman, että sinne alapäähän tarvii niin tuijotella, jos kerran ei luonto kestä.


      • -kokenut-
        voisi olla kirjoitti:

        naisen vieressä tukena synnytyksen aikana ilman, että sinne alapäähän tarvii niin tuijotella, jos kerran ei luonto kestä.

        No juuri siellä pääpuolessa minä olinkin mutta... onko minun nyt pakko mennä yksityiskohtiin... verinen vauva... sitten kätilö venyttelee sitä jotain ihmepussia tai kalvoa... ja se synnytyksen purskahdus... ei hitto ei enää ikinä! Ehkä minä sitten olen sieltä herkemmästä päästä miehiä mutta...?


      • sä sitten
        -kokenut- kirjoitti:

        No juuri siellä pääpuolessa minä olinkin mutta... onko minun nyt pakko mennä yksityiskohtiin... verinen vauva... sitten kätilö venyttelee sitä jotain ihmepussia tai kalvoa... ja se synnytyksen purskahdus... ei hitto ei enää ikinä! Ehkä minä sitten olen sieltä herkemmästä päästä miehiä mutta...?

        menit mukaan? Kai nyt kaikki suunnilleen muutenkin tietää mitä siellä tapahtuu. Vai?


    • Ei kai teitä voi sinne pakottaa?

      En tiedä kuka sen keksi, mutta oiva idea kylläkin. Vaikka kivuista ei voi puolia antaa miehelle, niin onhan se kiva että ne näkee edes jonkinlaista tuskaa tai ainakin tuntevat ahdistusta kun voi tehdä mitään
      sillä hetkellä :-)

    • mini-mii

      Jotkut osallistuvat, jotkut ei. Tietenkin sen luulisi olevan mukavaa, kun oma rakas on vierellä, kun lapsi singahtaa maailmaan. ;) Mutta pari synnytystä nähneenä,(huom. siellä alapään puolella olin) minulla on itselläni hirveä kauhukuva synnytyksestä. =D En sinänsä ihmettele jos miehellä menee halut, jos hän näkee kuinka iso pää puskee niin pienestä paikasta. Onhan se luonnollinen asia, mutta jos on herkkä mies ja haluat hänen kanssaan vielä joskus seksiä, niin älä anna hänen kurkata haarukkaan. ;D Älkääkä ottako tätä niin vakavasti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe