Usein väitetään koulutuksen vähentävän uskoontulotodennäköisyyttä tai viitataan uskovien koulutusvastaisuuteen. Mikä on siis sinun koulutuksesi? Olit sitten ateisti tai uskova?
Omat koulutukseni:
- Ylioppilas
- Yo-merkonomi
- Materiaalitoiminnot Mto, Markkinointi-instituutti.
- Nuoriso-ja vapaa-ajanohjaaja (120ov)
- Yhteisöpedagogi (AMK)
Gallup
95
3657
Vastaukset
- lord_juhani9
Jee jee...!
- Olevasi uskis
Entinen nunchaku-pelle joka sai jännetuppitulehduksen..... harjoiteltuaan liikaa.... eh.. nunchakuilla :))
- lord_juhani9
Olevasi uskis kirjoitti:
Entinen nunchaku-pelle joka sai jännetuppitulehduksen..... harjoiteltuaan liikaa.... eh.. nunchakuilla :))
Saanen udella. Millä perusteluin olen teisti...?
Ps. Minulla ei ole jännetuppitulehdusta. Tutkimusten mukaan sairastan kihtiä.
- DarkNinjaHiiri
Amis.
Keskeytetty AMK.
Kansalaisen @-ajokortti.
Nykyisin toimin työttömän kaljan tissuttelijan virassa. Samalla opiskelen netti-addiktiota. - Ja ateisti
Tekun jälkeen Koulutus on painottunut työn ohella-muotoon.
Pari liikkeenjohdon ja henkilöstöjohtamisen kurssia. - _Rausku
Olen valmistunut maisteriksi, pääaineena humanistinen ala.
Useissa tutkimuksissa on havaittu, että korkeasti koulutettujen joukossa uskovaisuus on selkeästi vähäisempää. Mikään este se ei toki ole: kyllä koulutetuissakin on uskonnollisesti ajattelevia tyyppejä, he vain eivät yleensä ole "hurahtaneet" dogmaattiseen ja kapeakatseiseen kiihkoiluun.
Ja ainahan virallisen koulutuksen vähäinen määrä ei kerro älyn vähyydestä.- Korkea koulutus
Ole varma todiste älykkyydestä. Apostoli on surullinen esimerkkitapaus tästä.
Tai sitten vain valehtelee koulupohjastaan. puhuuhan hän höpöjä muutenkin. - lääkäri Luukaskaan
Korkea koulutus kirjoitti:
Tai sitten vain valehtelee koulupohjastaan. puhuuhan hän höpöjä muutenkin.varmaan niitä tyhmempiä ollut.Kirjoitti jopa evankeliumin jota luetaan vielä armon vuonna 2007
- petri....
Tai sitten vain valehtelee koulupohjastaan. puhuuhan hän höpöjä muutenkin.mistäs me tiedämme tämän "rauskun" puhuvan totta, ite epäilisin häntä ennemmin!., jos nyt pitää jotain epäillä!
- apostoli_tz
Tai sitten vain valehtelee koulupohjastaan. puhuuhan hän höpöjä muutenkin.Ja vaikka vastata aloituksen kysymykseen? Kiitos.
- Eipä ollut yllätys
petri.... kirjoitti:
mistäs me tiedämme tämän "rauskun" puhuvan totta, ite epäilisin häntä ennemmin!., jos nyt pitää jotain epäillä!
Että lahkopetterikin on apostolin pseudopersoona.
- apostoli_tz
Eipä ollut yllätys kirjoitti:
Että lahkopetterikin on apostolin pseudopersoona.
Nasse, jäit kiinni housut kintuissa.
- "petri"
apostoli_tz kirjoitti:
Ja vaikka vastata aloituksen kysymykseen? Kiitos.
Peruskoulu lukio ja AMK(kesken)
- apostoli_tz
"petri" kirjoitti:
Peruskoulu lukio ja AMK(kesken)
Jos kirjoitan rekisteröitymättä, se näkyy maininnalla "ei rek."
- Vainoharhaista
apostoli_tz kirjoitti:
Nasse, jäit kiinni housut kintuissa.
Olen kyllä kommentoinut ennenkin sinun sepustuksiasi. mutta en edelleenkään ole sama henkilö kuin nimimerkki nasse.
Sinun perseesi tässä paistaa paljaana ;)
Vaikka onhan se varmaan lahkojeesuksen(lainaus nasselta, myönnän) vaikea tajuta sitä tosiasiaa että maailmasta löytyy nassen lisäksi muitakin joihin hänen uskontopaskansa ei uppoa. - On merkintä
apostoli_tz kirjoitti:
Jos kirjoitan rekisteröitymättä, se näkyy maininnalla "ei rek."
Paranoidi ;) Ehkä olet myös jakautunut persoona joka ei apostolina ollessaan edes tiedä muista persoonallisuuksistaan ;)
- Plagiaatti
lääkäri Luukaskaan kirjoitti:
varmaan niitä tyhmempiä ollut.Kirjoitti jopa evankeliumin jota luetaan vielä armon vuonna 2007
Luukkaan nimiin pantu kirjakäärökin saattoi olla kopioitu kooste muista, vanhemmista myyteistä. Kuten moni muukin raamatun satuihin (kirkolliskokouksessa) ihmisten päätöksellä liitetty tarina.
Paljon jätettiin myös pois. - apostoli_tz
Vainoharhaista kirjoitti:
Olen kyllä kommentoinut ennenkin sinun sepustuksiasi. mutta en edelleenkään ole sama henkilö kuin nimimerkki nasse.
Sinun perseesi tässä paistaa paljaana ;)
Vaikka onhan se varmaan lahkojeesuksen(lainaus nasselta, myönnän) vaikea tajuta sitä tosiasiaa että maailmasta löytyy nassen lisäksi muitakin joihin hänen uskontopaskansa ei uppoa.ottaa vakkarinikkiä, saati rekisteröidä sitä, vaan kirjoittelet kertakäyttönikkien takaa? Lainasitko sanan "petteri", jota Nasse myös usein käyttää, häneltä, vai ihanko itse keksit?
"vaikea tajuta sitä tosiasiaa että maailmasta löytyy nassen lisäksi muitakin joihin hänen uskontopaskansa ei uppoa. "
Mitä sekoilet? Kyllähän se tällä palstalla aika selväksi on tullut;). - apostoli_tz
On merkintä kirjoitti:
Paranoidi ;) Ehkä olet myös jakautunut persoona joka ei apostolina ollessaan edes tiedä muista persoonallisuuksistaan ;)
sairaskertomuksessa?
- ottaa..
apostoli_tz kirjoitti:
ottaa vakkarinikkiä, saati rekisteröidä sitä, vaan kirjoittelet kertakäyttönikkien takaa? Lainasitko sanan "petteri", jota Nasse myös usein käyttää, häneltä, vai ihanko itse keksit?
"vaikea tajuta sitä tosiasiaa että maailmasta löytyy nassen lisäksi muitakin joihin hänen uskontopaskansa ei uppoa. "
Mitä sekoilet? Kyllähän se tällä palstalla aika selväksi on tullut;).Banneja joltain kaappijeesustelijalta joita enironkin ylläpidosta näköjään löytyy.
Asiakeskustelut käyn ihan muualla. enkä taatusti minkään "apostolin" kanssa!
"petteri" eli apostoli lienee keksinyt nimimerkkiensä etunimet siinä kuin jumalansakin ;) - olet täällä
apostoli_tz kirjoitti:
sairaskertomuksessa?
Levitellyt ;) Arvaa vaan montako kertaa olen saanut makeat naurut kun reuhaat minun viesteihini kuvitellen huutavasi nasselle ;)
hypi hypi pelle! Pysyy sirkus käynnissä ;) - apostoli_tz
ottaa.. kirjoitti:
Banneja joltain kaappijeesustelijalta joita enironkin ylläpidosta näköjään löytyy.
Asiakeskustelut käyn ihan muualla. enkä taatusti minkään "apostolin" kanssa!
"petteri" eli apostoli lienee keksinyt nimimerkkiensä etunimet siinä kuin jumalansakin ;)Pelkäät saavasi bannit? Jos käyttäisit vakionikkiä tai rekisteröityä nikkiä?
Petri ja apostoli ovat eri henkilö ja eri nikki.
"lienee keksinyt nimimerkkiensä etunimet siinä kuin jumalansakin ;) "
Jälleen Nassen tyyliä. Jos et ole Nasse, niin pelottavan paljon samallalailla kirjoittava. En tiedä kumpi on pahempi asia;). - apostoli_tz
olet täällä kirjoitti:
Levitellyt ;) Arvaa vaan montako kertaa olen saanut makeat naurut kun reuhaat minun viesteihini kuvitellen huutavasi nasselle ;)
hypi hypi pelle! Pysyy sirkus käynnissä ;)tai sitten olet nauranut sitä, etten pysty millään todistamaan väitettäni todeksi.
Jos taas olen oikeassa, niin mitä se kertoo sinusta? - Todisteeksi
apostoli_tz kirjoitti:
tai sitten olet nauranut sitä, etten pysty millään todistamaan väitettäni todeksi.
Jos taas olen oikeassa, niin mitä se kertoo sinusta?Luuloharhoistasi esimerkiksi se että olet monesti luullut minun kirjoitustani nimimerkki nassen lähettämäksi.
Näissä tapauksissa minä tiedän 100% varmasti että olet väärässä ja puhut julkisesti paskaa väittäen omia uskomuksiasi tosiasiaksi!
Miksi siis uskoisin sinua missään muussakaan asiassa?
Minulle olet todistetusti paskanpuhuja "apostoli"
Yritäs siinä käännyttää näistä asemista ;) - Tuossa alempana
apostoli_tz kirjoitti:
Pelkäät saavasi bannit? Jos käyttäisit vakionikkiä tai rekisteröityä nikkiä?
Petri ja apostoli ovat eri henkilö ja eri nikki.
"lienee keksinyt nimimerkkiensä etunimet siinä kuin jumalansakin ;) "
Jälleen Nassen tyyliä. Jos et ole Nasse, niin pelottavan paljon samallalailla kirjoittava. En tiedä kumpi on pahempi asia;).Mistä on kysymys ;) Noh.. sulla nyt vaan ei kapasiteetti riitä...
- apostoli_tz
Todisteeksi kirjoitti:
Luuloharhoistasi esimerkiksi se että olet monesti luullut minun kirjoitustani nimimerkki nassen lähettämäksi.
Näissä tapauksissa minä tiedän 100% varmasti että olet väärässä ja puhut julkisesti paskaa väittäen omia uskomuksiasi tosiasiaksi!
Miksi siis uskoisin sinua missään muussakaan asiassa?
Minulle olet todistetusti paskanpuhuja "apostoli"
Yritäs siinä käännyttää näistä asemista ;)sillä enhän voi tietää, että olen aina luullut "sinun" kirjoituksiasi Nassen kirjoittamiksi, koska et taida kovinkaan usein kirjoittaa samalla nikillä?
Voit todistaa, että olen väärässä yhdellä tavalla. Otat vakituisen, rekisteröidyn nikin ja kirjoitat sillä. Toisaalta, tällä palstalla voinee ottaa useamman nikin, jopa rekisteröidyn. Voit myös välttää epäilyt olemalla lainaamatta kyseisen nikin sanavalintoja ja tyyliä. Jos nyt tajuat, mitä tarkoitan.
"Näissä tapauksissa minä tiedän 100% varmasti että olet väärässä ja puhut julkisesti paskaa väittäen omia uskomuksiasi tosiasiaksi!"
Selvä. Ihan miten haluat asian olevan.
Minulle riittää todisteeksi se, että otat rekisteröidyn nikin. Ok? - apostoli_tz
Tuossa alempana kirjoitti:
Mistä on kysymys ;) Noh.. sulla nyt vaan ei kapasiteetti riitä...
Mainitsit, että sinulla on bannauksesta kokemusta eniron taholta. Nasse on parikin kertaa bannattu, sinua ei ilmeisesti pitäisi olla, jos olet kirjoittanut rekisteröimättömänä? Hups, taisi lipsahtaa???
- Koska tiedän
apostoli_tz kirjoitti:
sillä enhän voi tietää, että olen aina luullut "sinun" kirjoituksiasi Nassen kirjoittamiksi, koska et taida kovinkaan usein kirjoittaa samalla nikillä?
Voit todistaa, että olen väärässä yhdellä tavalla. Otat vakituisen, rekisteröidyn nikin ja kirjoitat sillä. Toisaalta, tällä palstalla voinee ottaa useamman nikin, jopa rekisteröidyn. Voit myös välttää epäilyt olemalla lainaamatta kyseisen nikin sanavalintoja ja tyyliä. Jos nyt tajuat, mitä tarkoitan.
"Näissä tapauksissa minä tiedän 100% varmasti että olet väärässä ja puhut julkisesti paskaa väittäen omia uskomuksiasi tosiasiaksi!"
Selvä. Ihan miten haluat asian olevan.
Minulle riittää todisteeksi se, että otat rekisteröidyn nikin. Ok?Tietoturva-asioistakin enemmän kuin sinä.
Ja eipä minulla ole mitään tarvetta keskustella kaltaisesi typerän jankuttajan kanssa.
Olemassaolosi häiritsee minua vain siksi että tunget lahkohöpötystäsi keskusteluun jonka otsikko on: Keskustele ateismista!
Mutta on minulla muitakin keskustelukanavia joten minun puolestani voit hillua täällä niin kauan kuin huvittaa.
Minä tiedän jo totuuden sinusta ja väitteidesi uskottavuudesta!
Itse olet todistanut itseäsi vastaan ;) - Sulta tässä
apostoli_tz kirjoitti:
Mainitsit, että sinulla on bannauksesta kokemusta eniron taholta. Nasse on parikin kertaa bannattu, sinua ei ilmeisesti pitäisi olla, jos olet kirjoittanut rekisteröimättömänä? Hups, taisi lipsahtaa???
Taas lipesi ;) Et vain tajua!
Taidat olla joku uskis... ainiin sinähän olet ;) - apostoli_tz
Koska tiedän kirjoitti:
Tietoturva-asioistakin enemmän kuin sinä.
Ja eipä minulla ole mitään tarvetta keskustella kaltaisesi typerän jankuttajan kanssa.
Olemassaolosi häiritsee minua vain siksi että tunget lahkohöpötystäsi keskusteluun jonka otsikko on: Keskustele ateismista!
Mutta on minulla muitakin keskustelukanavia joten minun puolestani voit hillua täällä niin kauan kuin huvittaa.
Minä tiedän jo totuuden sinusta ja väitteidesi uskottavuudesta!
Itse olet todistanut itseäsi vastaan ;)Hyvää jatkoa vaan sinulle.
- Muuten
apostoli_tz kirjoitti:
Hyvää jatkoa vaan sinulle.
Toisin kuin nasse johon toistuvasti sekoitat minut, minä uskon kyllä että se mitä kerrot koulutuksestasi ja perhe-elämästäsi on likimain totta.
Mielestäni olet vain liian yksinkertainen putkinuppi keksimään kompleksista virtuaalipersoonaa.
Suomennos tyhmälle(apostolille) Puhut totta kun et muuhun kykene.
Jumalakuvitelmasi ovat silti vain harhaa vaikka itse varmaan uskotkin niihin vilpittömästi. - apostoli_tz
Muuten kirjoitti:
Toisin kuin nasse johon toistuvasti sekoitat minut, minä uskon kyllä että se mitä kerrot koulutuksestasi ja perhe-elämästäsi on likimain totta.
Mielestäni olet vain liian yksinkertainen putkinuppi keksimään kompleksista virtuaalipersoonaa.
Suomennos tyhmälle(apostolille) Puhut totta kun et muuhun kykene.
Jumalakuvitelmasi ovat silti vain harhaa vaikka itse varmaan uskotkin niihin vilpittömästi.tyhmä kuin valehtelija;). En nyt tarkoita sinun olevan valehtelija, vaan yleisesti.
- "apostoli"
apostoli_tz kirjoitti:
tyhmä kuin valehtelija;). En nyt tarkoita sinun olevan valehtelija, vaan yleisesti.
Äskenhän sinä kehuit sosiaalisilla saavutuksillasi ;)
Mitä kävi, potkaisiko jeesus sandaalin perseeseesi? - Apostoli_tz, ei rek.
"apostoli" kirjoitti:
Äskenhän sinä kehuit sosiaalisilla saavutuksillasi ;)
Mitä kävi, potkaisiko jeesus sandaalin perseeseesi?Missä kohtaa? Jos luettelo on kehumista, niin silloin siihen sortuu jokainen, joka kertoo tekemisistään. Laitoithan sinäkin listan koulutuksistasi. Oliko se kehumista?
- apostoli_tz
Aloituksen aiheena oli kertoa koulutuksista. Nyt muutama vastaaja on vastannut joko herjaamalla muita vastaajia tai muuten vain eksynyt aiheesta. Pysytään aiheessa, jooko? Pystytyttekö siihen?
Joten Nasse, niitä koulutksia kehiin, muuten mene johonkin muuhun keskusteluun säätämään. Understood?- m-ilian
(Lue hiljaisella käheällä länkkäri-äänellä)
...käheällä äänellään ja vetää pistoolin vyöstä esiin. Hän ottaa pienen haara-asennon, notkistaa polviaan, kumartuu eteen päin ja oikaisee stetsonin lippaa; "Understood"? Ässän kohdalla näkyy valossa lenteleviä sylkipisaroita, kuin tahattomana erikoistehosteena sanalleen. Rako hampaissa on aina nolottanut miestä..
Mies nousee kumarasta, suoristaa stetsonin ja nostaa leukaa ylös ylpeästi. Hampaiden välistä tirskahtaa klimppi suoraan eteen hiekalle ja samaan hengen vetoon mies kääntyy poistuakseen...vanhan puukirkon suuntaan, vihellellen surullista virttä ohi nuottien." - apostoli_tz
m-ilian kirjoitti:
(Lue hiljaisella käheällä länkkäri-äänellä)
...käheällä äänellään ja vetää pistoolin vyöstä esiin. Hän ottaa pienen haara-asennon, notkistaa polviaan, kumartuu eteen päin ja oikaisee stetsonin lippaa; "Understood"? Ässän kohdalla näkyy valossa lenteleviä sylkipisaroita, kuin tahattomana erikoistehosteena sanalleen. Rako hampaissa on aina nolottanut miestä..
Mies nousee kumarasta, suoristaa stetsonin ja nostaa leukaa ylös ylpeästi. Hampaiden välistä tirskahtaa klimppi suoraan eteen hiekalle ja samaan hengen vetoon mies kääntyy poistuakseen...vanhan puukirkon suuntaan, vihellellen surullista virttä ohi nuottien."mutta voisitko vastata aloituksen kysymykseen?
- m-ilian
apostoli_tz kirjoitti:
mutta voisitko vastata aloituksen kysymykseen?
Mitä väliä koulutuksellani on? Olen jokatapauksessa ateisti.
- apostoli_tz
m-ilian kirjoitti:
Mitä väliä koulutuksellani on? Olen jokatapauksessa ateisti.
mitään väliä ole. Mitä, ethän sinä ole ateisti vaan antiteisti. Muistaakseni ne ovat eri asioita? Eikö?
Ja toisaalta, kyllä sillä koulutuksella voi olla väliä. Jos ei halua sitä kertoa, on mielstäni turhaa myöskään arvostella muiden koulutuksia tai kouluttamattomuutta. - DarkNinjaHiiri
apostoli_tz kirjoitti:
mitään väliä ole. Mitä, ethän sinä ole ateisti vaan antiteisti. Muistaakseni ne ovat eri asioita? Eikö?
Ja toisaalta, kyllä sillä koulutuksella voi olla väliä. Jos ei halua sitä kertoa, on mielstäni turhaa myöskään arvostella muiden koulutuksia tai kouluttamattomuutta.Minusta antiteisti on parempi sana kuvaamaan itseäni kuin ateisti. Ateisti sanana on jotenkin liian jyrkkä ja "kalskahtaa" kylmälle. Jonkinlaisen eron kuitenkin voisi kehittää antiteismin ja ateismin väliin. Ehkä millan kertoo?
Millan on osoittanut pätevyytensä antiteistiksi tai ateistiksi jo monet kerrat. Äläpäs apostoli ala ylpeilemään tai käy lankeemus niinku luciferille. - apostoli_tz
DarkNinjaHiiri kirjoitti:
Minusta antiteisti on parempi sana kuvaamaan itseäni kuin ateisti. Ateisti sanana on jotenkin liian jyrkkä ja "kalskahtaa" kylmälle. Jonkinlaisen eron kuitenkin voisi kehittää antiteismin ja ateismin väliin. Ehkä millan kertoo?
Millan on osoittanut pätevyytensä antiteistiksi tai ateistiksi jo monet kerrat. Äläpäs apostoli ala ylpeilemään tai käy lankeemus niinku luciferille.ylpeys käy lankeemuksen edellä, niinhän sanotaan.
Ja joka itsensä korottaa, alennetaan.
Varoituksesi on ihan paikallaan, kiitos;). - m-ilian
apostoli_tz kirjoitti:
Ja toisaalta, kyllä sillä koulutuksella voi olla väliä. Jos ei halua sitä kertoa, on mielstäni turhaa myöskään arvostella muiden koulutuksia tai kouluttamattomuutta.Epähuomiossa tituleerasin itseäni ateistiksi, antiteistihän siinä piti lukea. Antiteistiä luullaan vielä enemmän virheellisesti "jumalan kieltäjäksi", mikä on väärin.
Minä olen antiteisti, joka jättää uskontojen jumalat kokonaan pois vaihtoehdoista.
>>>Ja toisaalta, kyllä sillä koulutuksella voi olla väliä. Jos ei halua sitä kertoa, on mielstäni turhaa myöskään arvostella muiden koulutuksia tai kouluttamattomuutta. - m-ilian
Minusta antiteisti on parempi sana kuvaamaan itseäni kuin ateisti. Ateisti sanana on jotenkin liian jyrkkä ja "kalskahtaa" kylmälle. Jonkinlaisen eron kuitenkin voisi kehittää antiteismin ja ateismin väliin. Ehkä millan kertoo?
Millan on osoittanut pätevyytensä antiteistiksi tai ateistiksi jo monet kerrat. Äläpäs apostoli ala ylpeilemään tai käy lankeemus niinku luciferille.Minusta antiteisti sekoitetaan liian usein "jumalan kieltämiseen", mutta siitä huolimatta tituleeraan itseäni sellaiseksi, mieluummin kuin ateistiksi.
"Ateisti" on kalsea sana, kyllä, ja minusta liian voimaton myös. Se on vähän kuin sanoisi itseään ruskettuneeksi, mutta iho on silti yhtä kalpea kuin talvellakin..
Teisti palvoo jumalia/jumalaa, antiteisti on sen täydellinen vastakohta.
Antiteisti ei siis minun tapauksessani jätä (ihmisten luomien) uskontojen jumalien olemassaoloa mahdollisuudeksi, vaan se on pois laskuista ja vaihtoehdoista kokonaan.
>>Millan on osoittanut pätevyytensä antiteistiksi tai ateistiksi jo monet kerrat. - ihmeessä
m-ilian kirjoitti:
Epähuomiossa tituleerasin itseäni ateistiksi, antiteistihän siinä piti lukea. Antiteistiä luullaan vielä enemmän virheellisesti "jumalan kieltäjäksi", mikä on väärin.
Minä olen antiteisti, joka jättää uskontojen jumalat kokonaan pois vaihtoehdoista.
>>>Ja toisaalta, kyllä sillä koulutuksella voi olla väliä. Jos ei halua sitä kertoa, on mielstäni turhaa myöskään arvostella muiden koulutuksia tai kouluttamattomuutta.tässä aamukahvin ääressä on mukava viestejäsi lueskella :)
- m-ilian
ihmeessä kirjoitti:
tässä aamukahvin ääressä on mukava viestejäsi lueskella :)
...kuka?
Henk.koht asioista avautuessa olisi kivaa tietää edes rekisteröity nikki, eli se, kuka toivoo saavansa aamukahvit keuhkoon? :D - _kiva_
m-ilian kirjoitti:
...kuka?
Henk.koht asioista avautuessa olisi kivaa tietää edes rekisteröity nikki, eli se, kuka toivoo saavansa aamukahvit keuhkoon? :Dystäväsi :)
Ei minulla mitään rekisteröityjä nikkejä ole. En koe sitä tarpeelliseksi. Toivottavasti luottamuksesi ei perustu rekisteröityyn nikkiin. - m-ilian
_kiva_ kirjoitti:
ystäväsi :)
Ei minulla mitään rekisteröityjä nikkejä ole. En koe sitä tarpeelliseksi. Toivottavasti luottamuksesi ei perustu rekisteröityyn nikkiin.>>>Toivottavasti luottamuksesi ei perustu rekisteröityyn nikkiin.
- eivät
m-ilian kirjoitti:
>>>Toivottavasti luottamuksesi ei perustu rekisteröityyn nikkiin.
ole minun alaani. Tästä näppiksestä ei sellaista lähde ainakaan minun toimestani. "nikkini" tosin on erittäin altis saamaan törkyilijän maineen (monta "nikin" käyttäjää).
Visuaalista kiusaa; kuvittele että kirjoitat "peräkylän-pertille", kun kirjoitat "nikilleni" :)
"peräkylän-perttejä" on tosin monenlaisia kopioita, aitoja yksi.
Neulasista kuusi tunnetaan, vai mite se nyt menikään. - Milian*
eivät kirjoitti:
ole minun alaani. Tästä näppiksestä ei sellaista lähde ainakaan minun toimestani. "nikkini" tosin on erittäin altis saamaan törkyilijän maineen (monta "nikin" käyttäjää).
Visuaalista kiusaa; kuvittele että kirjoitat "peräkylän-pertille", kun kirjoitat "nikilleni" :)
"peräkylän-perttejä" on tosin monenlaisia kopioita, aitoja yksi.
Neulasista kuusi tunnetaan, vai mite se nyt menikään.Tuumailin päivän mittaan tuota lapsuuttani ja nuoruuttani ja tulin tulokseen, etten voi mitenkään kirjoitella siitä enempää kertomatta jo liiankin henkilökohtaisia asioita, mitä taas en halua julkistaa ihan kaikille.
Ketjun aloittaja Apostoli kuulisi hyvin mielellään lisää onnetomuuksista, kun kuvittelee kaikkien päähän potkittujen olevan uskovaisten uhrilistalla kärkipäässä...jossa tosin on ikävän paljon oikeassa.
Toki kertoilen mielelläni aiheeseen liittyvää; mitä on todella olla kouluttamaton ja miten se elämään vaikuttaa. Pätkiä menneestä elämästä näkyy kirjoittelussa kaiketi väkisinkin; niistähän sitä aikuiseksi rakentuu.
Joten nostan itseni jalustalle kevyesti ja lyhyesti;
Minun elämäni alkutaival oli onneton, teini-ikä myös ja varhais-aikuisuus helvettiä. Silti selvisin kaikesta "selvinpäin" ja hurahtamatta mihinkään yliluonnollisiin huttuihin hakemaan turvaa, korviketta tai lohtua :)
Ja tämä itse tekemäni jalusta on hyvä paikka olla ;) Nätin värinenkin..
Olen tällä hetkellä filosofian ylioppilas, eli lukiosta olen valmistunut. Syksyllä pitäisi tulla maisterin paperit. Olen agnostinen ateisti.
- Elwen
maininnut jotain koulutuksestani, mutta suhtauduit siihen jotenkin nurjamielisesti, jollei muistini petä.
Niinpä saat keksiä minulle ihan itse sinua miellyttävän koulutuksen.
Olen positiivinen ateisti :) - yleinen
hihhuloija, positiivisesti tietenkin :)
- M@k3
Metalli-alan teknikon ja laborantin paperit.
Tiedätkös muuten Apostoli merkonomina että pystyykö tyhjää myymään ja jos pystyy niin miten?- apostoli_tz
reklamaatioita tulee aika nopeasti;).
- M@k3
apostoli_tz kirjoitti:
reklamaatioita tulee aika nopeasti;).
Valitusten teon jotenkin estää?
Esim siten että tyhjän saa käteen sellaisessa tilanteessa jossa valittaminen ei ole enää mahdollista. - apostoli_tz
M@k3 kirjoitti:
Valitusten teon jotenkin estää?
Esim siten että tyhjän saa käteen sellaisessa tilanteessa jossa valittaminen ei ole enää mahdollista.esim. kuoleman jälkeen? Silloinhan kenelläkään (maailmankatsomuksesta riippumatta) ei ole enää mahdollisuutta reklamoida.
Toisaalta, jos kyseessä on tyhjä, ei mitään, niin ei ole ketään reklamoimassa. Mutta jos asia on toisinpäin (kuten vakaasti uskon), niin silloin se on myöhäistä. Tiedän, tiedän, tämä on se Pascalin veto. - M@k3
apostoli_tz kirjoitti:
esim. kuoleman jälkeen? Silloinhan kenelläkään (maailmankatsomuksesta riippumatta) ei ole enää mahdollisuutta reklamoida.
Toisaalta, jos kyseessä on tyhjä, ei mitään, niin ei ole ketään reklamoimassa. Mutta jos asia on toisinpäin (kuten vakaasti uskon), niin silloin se on myöhäistä. Tiedän, tiedän, tämä on se Pascalin veto.Tyhjän myynti onnistuu ilman valitus oikeutta?
- Apostolille
M@k3 kirjoitti:
Tyhjän myynti onnistuu ilman valitus oikeutta?
Turpiin!! :P
Olen muuten huomannut että apostoli "unohtaa" käymänsä keskustelun jos se kääntyy hänen lahkomarkkinointinsa kannalta huonoon suuntaan.
Siis usein ;-) - apostoli_tz
M@k3 kirjoitti:
Tyhjän myynti onnistuu ilman valitus oikeutta?
Vähän samalta kuin mitä Jeesukselta kysyttiin: Kuuluko maksaa veroa keisarille? Ajatus, joka kysymyksen takana on, on aivan sama.
Olet jo päättänyt vastauksen etukäteen, joten annetaan asian olla. Valitusoikeutta sinulla ei tule kuoleman jälkeen olemaan. - M@k3
apostoli_tz kirjoitti:
Vähän samalta kuin mitä Jeesukselta kysyttiin: Kuuluko maksaa veroa keisarille? Ajatus, joka kysymyksen takana on, on aivan sama.
Olet jo päättänyt vastauksen etukäteen, joten annetaan asian olla. Valitusoikeutta sinulla ei tule kuoleman jälkeen olemaan.Vastauksen olen jo päätellyt etukäteen, mutta haluaisin uskoa että en ole niin fundamentalistinen ettenkö voisi muuttaa mieltäni jos joku antaa tarpeeksi hyvät perustelut.
Ja minusta kysymys on tärkeydeltään ihan sitä kärkikastia, joten se on miettimisen arvoista. - Ja taas...
M@k3 kirjoitti:
Vastauksen olen jo päätellyt etukäteen, mutta haluaisin uskoa että en ole niin fundamentalistinen ettenkö voisi muuttaa mieltäni jos joku antaa tarpeeksi hyvät perustelut.
Ja minusta kysymys on tärkeydeltään ihan sitä kärkikastia, joten se on miettimisen arvoista.Ja taas turpiin!! :P
Olen muuten huomannut että apostoli "unohtaa" käymänsä keskustelun jos se kääntyy hänen lahkomarkkinointinsa kannalta huonoon suuntaan.
Siis usein ;-)
- Atte Ateisti
FM (Helsingin yliopisto).
- petri....
ole maisteri! :)
- Atte Ateisti
petri.... kirjoitti:
ole maisteri! :)
Mihin perustat luulosi?
Kieltämättä harva maisteri raatsii tulla näille palstoille ampumaan kärpäsiä... - petri.........
Atte Ateisti kirjoitti:
Mihin perustat luulosi?
Kieltämättä harva maisteri raatsii tulla näille palstoille ampumaan kärpäsiä...tyyliisi...
- Atte Ateisti
petri......... kirjoitti:
tyyliisi...
yhdys sana taidoton netti argumentoija Petrikö niin kirja viisaudessaan päätteli?
- Osui&upposi
Atte Ateisti kirjoitti:
yhdys sana taidoton netti argumentoija Petrikö niin kirja viisaudessaan päätteli?
Petri vetäytyy luolaansa pussaamaan kristuspatsaansa peffaa.. ja jatkaa hölmöilyään ateismikeskustelussa (johon ei kuulu) eri nimellä.
- uskovainen2
Olen filosofian maisteri pääaineena matematiikka, sivuaineina teoreettinen fysiikka ja tietojenkäsitelytiede. Olen kristitty.
- DarkNinjaHiiri
Eikö kaikki jotka ovat yliopiston suorittaneet ole filosofian maistereita vaikka eivät olisi filosofiaa lukeneetkaan?
Helppoa se on jos on matemaattista lahjakkuutta ja varsinkin ulkolukumuisti hyvä niin valmistua vaikka miksi vaikka ei tajuaisikaan asioita syvemmin. Saatikkaan kyseenalaistaisi niitä.
Mielestäni matemaattinen lahjakkuus ei kerro älykkyydestä mitään. Toisaalta taas Kristillisyys on merkki siitä että on valinnut reitin missä aita on matalin. Ehkä krisselismin syynä on ympäristön aiheuttama altistus, sosiaalinen paine... jne. - uskovainen2
Eikö kaikki jotka ovat yliopiston suorittaneet ole filosofian maistereita vaikka eivät olisi filosofiaa lukeneetkaan?
Helppoa se on jos on matemaattista lahjakkuutta ja varsinkin ulkolukumuisti hyvä niin valmistua vaikka miksi vaikka ei tajuaisikaan asioita syvemmin. Saatikkaan kyseenalaistaisi niitä.
Mielestäni matemaattinen lahjakkuus ei kerro älykkyydestä mitään. Toisaalta taas Kristillisyys on merkki siitä että on valinnut reitin missä aita on matalin. Ehkä krisselismin syynä on ympäristön aiheuttama altistus, sosiaalinen paine... jne."Eikö kaikki jotka ovat yliopiston suorittaneet ole filosofian maistereita vaikka eivät olisi filosofiaa lukeneetkaan? "
Eivät, on olemassa valtiotieteen maistereita, oikeustieteen maistereita jne. Tämä riippuu tiedekunnasta, ne jotka opiskelevat maisterin tutkinnon matemaattis-luonnontieteellisessä tiedekunnassa saavat FM oppiarvon.
"Helppoa se on jos on matemaattista lahjakkuutta ja varsinkin ulkolukumuisti hyvä niin valmistua vaikka miksi vaikka ei tajuaisikaan asioita syvemmin. Saatikkaan kyseenalaistaisi niitä. "
Ulkomuistin merkitys on melko pieni kun matikassa mennään yliopiston peruskursseja syvemmälle.
"Mielestäni matemaattinen lahjakkuus ei kerro älykkyydestä mitään."
Ei oikeastaan kerrokaan, se kertoo vain matemaattisesta lahjakkuudesta ja kyvystä hahmottaa abstrakteja käsitteitä. Vähän sama juttu pätee mihin tahansa erikoisalan lahjakkuuteen.
"Toisaalta taas Kristillisyys on merkki siitä että on valinnut reitin missä aita on matalin."
Itselläni hyviä ystäviä, jotka ovat ateisteja ja olemme monissa asioissa samalla aaltopituudella. Uskon asioista olemme vain erimieltä. En minä uskollani yritä mitään oikaista, se vain tuo elämääni sisäistä rauhaa.
"Ehkä krisselismin syynä on ympäristön aiheuttama altistus, sosiaalinen paine... jne. "
Vanhempani ovat olleet lähinnä tapa kristittyjä, emmekä koskaan käyneet kirkossa. Kaveripiirissäni ei ollut ketään uskovaista. Tulin vasta päälle kolmikymppisenä uskoon kun hain lohdutusta erääseen asiaan, minulle tämä on toiminut. Joillekin usko ei sovi ollenkaan kun tulee ongelmia vaan uskon tarjoaminen ongelmiin ainoastaan ärsyttää. Epäilen, että JOS ulkopuolista painostusta ei ole, niin kyse on enemmänkin jostain persoonallisuuteen liittyvästi asioista. Joku psykologi osaisi varmasti antaa tähän selityksen. - Kas näin
uskovainen2 kirjoitti:
"Eikö kaikki jotka ovat yliopiston suorittaneet ole filosofian maistereita vaikka eivät olisi filosofiaa lukeneetkaan? "
Eivät, on olemassa valtiotieteen maistereita, oikeustieteen maistereita jne. Tämä riippuu tiedekunnasta, ne jotka opiskelevat maisterin tutkinnon matemaattis-luonnontieteellisessä tiedekunnassa saavat FM oppiarvon.
"Helppoa se on jos on matemaattista lahjakkuutta ja varsinkin ulkolukumuisti hyvä niin valmistua vaikka miksi vaikka ei tajuaisikaan asioita syvemmin. Saatikkaan kyseenalaistaisi niitä. "
Ulkomuistin merkitys on melko pieni kun matikassa mennään yliopiston peruskursseja syvemmälle.
"Mielestäni matemaattinen lahjakkuus ei kerro älykkyydestä mitään."
Ei oikeastaan kerrokaan, se kertoo vain matemaattisesta lahjakkuudesta ja kyvystä hahmottaa abstrakteja käsitteitä. Vähän sama juttu pätee mihin tahansa erikoisalan lahjakkuuteen.
"Toisaalta taas Kristillisyys on merkki siitä että on valinnut reitin missä aita on matalin."
Itselläni hyviä ystäviä, jotka ovat ateisteja ja olemme monissa asioissa samalla aaltopituudella. Uskon asioista olemme vain erimieltä. En minä uskollani yritä mitään oikaista, se vain tuo elämääni sisäistä rauhaa.
"Ehkä krisselismin syynä on ympäristön aiheuttama altistus, sosiaalinen paine... jne. "
Vanhempani ovat olleet lähinnä tapa kristittyjä, emmekä koskaan käyneet kirkossa. Kaveripiirissäni ei ollut ketään uskovaista. Tulin vasta päälle kolmikymppisenä uskoon kun hain lohdutusta erääseen asiaan, minulle tämä on toiminut. Joillekin usko ei sovi ollenkaan kun tulee ongelmia vaan uskon tarjoaminen ongelmiin ainoastaan ärsyttää. Epäilen, että JOS ulkopuolista painostusta ei ole, niin kyse on enemmänkin jostain persoonallisuuteen liittyvästi asioista. Joku psykologi osaisi varmasti antaa tähän selityksen.siitä ei kannata tehdä ongelmanratkaisukeinoa. Nimittäin vaikka jollakin tuurilla uskonto olisikin toiminut ongelmanratkaisukeinona eikä ongelman unohtamiskeinona, sama keino tuskin toimii usean ongelman ratkaisuna.
Ja kaikkein pahin virhe on ryhtyä palvomaan lohtua. Siitä palvonnasta ei pääse eroon sen helpommin kuin pääsisi heroiiniriippuvuudesta. Vahinkokin voi huonolla tuurilla olla samaa tasoa. DarkNinjaHiiri kirjoitti:
Mielestäni matemaattinen lahjakkuus ei kerro älykkyydestä mitään. Toisaalta taas Kristillisyys on merkki siitä että on valinnut reitin missä aita on matalin. Ehkä krisselismin syynä on ympäristön aiheuttama altistus, sosiaalinen paine... jne.aita on korkein kristillisyyden valinneille: se on niin korkea, että ihmiselle se on mahdotonta ylittää. Siksi Jeesus tuli ja hoiti homman jokaisen ihmisen puolesta. Jumala sallii monien ihmisien kokeilla tätä reittiä omassa voimassaan, että he näkevät kuinka mahdotonta on yrittää pelastaa itse itsensä...
- uskovainen2
purje kirjoitti:
aita on korkein kristillisyyden valinneille: se on niin korkea, että ihmiselle se on mahdotonta ylittää. Siksi Jeesus tuli ja hoiti homman jokaisen ihmisen puolesta. Jumala sallii monien ihmisien kokeilla tätä reittiä omassa voimassaan, että he näkevät kuinka mahdotonta on yrittää pelastaa itse itsensä...
Juuri näin minäkin asian koen. Ihminen on vain Jumalan kuva, ei siis Jumala ja siten epätäydellinen ja kykenemätön itse aitaa ylittämään.
Markkinointi-instituutissa, MKT , silti uskossa :D, Jeesuksen armosta !!!
- Jouzou
ja niin maan perusteellinen ateisti.
- entinen-pertti
-valtiotieteen YO, pääaineena filosofia
-semi-semi-pro-muusikko
-satunnainen tehdastyöläinen
-kutsumuksena tyhjän toimittaminen
-ihmisten uskonnoissa esiintyvien jumaluuksien suhteen ateisti, ihmisille tuntemattoman jumaluuden tmv. suhteen agnostikko - Veskon Uli
Yleislääketieteen el, väikkäri tarkastettavana Turun Yliopistolla.
- olen:
filosofian maisteri (humanisti) ja täydentäviä opintoja on myös kertynyt mallikkaasti. Elantoni ansaitsen yrittäjänä.
- Raaka-arska,
Metallimies monessakin mielessä ;)
Ruikuttavilla apostoleilla luuttuan jalkakäytävän ;(>- apostoli_tz
yrittämään.
- Nasse.
apostoli_tz kirjoitti:
yrittämään.
osaava metallimies tosin käytti verbaalista pikkuvasaraa mutta heti notkahti lahkojeesuksen polvet.
- pph.
Olen 28-v, täytän lokakuussa 29-v. Kävin armeijan vapaaehtoisena(17-v), jonka jälkeen pääsin töihin josta olen pitänyt ja olen siellä edelleen. Tienaakin sopivasti, että perhe(vaimo 2tyttöä)tulee toimeen. Työn ohella tuli rakennettua omakotitalo, jonne juuri muutimme.
Opiskelu ei ole koskaan myöhäistä, mutta lainanmaksun ja perheen elättämisen kannalta täysipäiväinen opiskelu ei ole nyt mahdollista.
Suunnittelen nyt, että rakentaisin muutaman vuoden päästä(ehkä)toisen talon, kun sillä sitä lyhenisi tuo asuntolaina aika paljon nopeammin...sitten ehkä vielä kolmas... ;)
No nyt lipsuu ehkä(?)jo aiheesta...
Johtopäätös, heikon koulutukseni ansiosta annan sen vaikutelman, että uskovaiset(minä) ovat/on tyhmiä ja sen takia uskovat...? - ironmikes
On selvää, että mitä tyhmempi ihminen on kyseessä, sitä enemmän hän hakee tukea ulkopuolisilta tahoilta. Viisas pärjää miltei aina omillaan, eikä hän tukeudu ainakaan omissa toimissaan ja päätöksissään muiden apuun.
Kaikkein säälittävimpiä ovat uskoon kajahtaneet ns. hihhulit, joihin sinäkin kuulut. Olemattomaan ja todistamattomaan Jumalaan eivät usko ne ihmiset, joilla on päässään edes sen verran älliä, etteivät ihmisten kirjoittamat satukirjat mene heihin täydestä, kuten teille aivopestyille hihhuleille.- pph.
Vaikka olisit käynyt kaikki maailman koulut, ei se tee sinusta vielä viisasta.
- m-ilian
pph. kirjoitti:
...uskominen mielikuvitus-hahmoihinko?
Viisaus kasvaa iän myötä.
Sitä joko on tai ei ole älykäs jo syntyessään. Viisas ei ole siinä vaiheessa kukaan.
Viisaaksi ei "ajaudu" jokainen ja harvimmin fundamentalisti, jolla on putket tiukasti silmillä.
Viisaus tulee elämänkokemuksen myötä riippuen siitä, miten laajasti maailmaa on osannut elämänsä ajan katsoa ja ottaa sieltä kokemuksia vastaan.
Tähän kuuluu minun mielestäni ehdottomana osana se, että jättää kaikki tiukat mm. uskontojen opit omaan arvoonsa.
Minun isoisäni on viisain ihminen, kenet tunnen :) - Koulutuksen puute
pph. kirjoitti:
Jättää sinut tyhmäksi kuin kivikauden ihminen.. josta et edes tiedä!
Esi-isillemme oli ymmärretävästi mahdotonta käsittää ympäröivää maailmaa oman klaanin ulkopuolella.
Koko elämä, alle 30-vuotta meni ruuanhankintaan.
Mutta se että sinä: PPH joka on syntynyt pohjoismaiseen lintukotoon jossa ilmainen koulutus on jopa tuollaisen hihhulivajakin tarjolla!
Sinä et ansaitse sääliä! Vain halveksuntaa! - pph.
Koulutuksen puute kirjoitti:
Jättää sinut tyhmäksi kuin kivikauden ihminen.. josta et edes tiedä!
Esi-isillemme oli ymmärretävästi mahdotonta käsittää ympäröivää maailmaa oman klaanin ulkopuolella.
Koko elämä, alle 30-vuotta meni ruuanhankintaan.
Mutta se että sinä: PPH joka on syntynyt pohjoismaiseen lintukotoon jossa ilmainen koulutus on jopa tuollaisen hihhulivajakin tarjolla!
Sinä et ansaitse sääliä! Vain halveksuntaa!sinä pilaat kaikkien ateistien maineen...kirjoittaisit edes omalla nimimerkilläsi, vai pelkäätkö, että pph vetää turpaan?
Olet surullinen tapaus, joka ei ole ikinä nähnyt viisautta...todennäköisesti asut vieläkin äitisi helmoissa ja olet syntynyt kultalusikka suussa.
Et osaa itse tehdä mitään, vaan odotat, että joku muu tekee asiat puolestasi.
Toiset tarvitsevat kouluja elääkseen, toiset eivät.
Minusta on surullista nähdä kuinka monet käyvät vuosia kouluja ja erikoistuvat jollekin alalle, mutta eivät koskaan saa töitä.
Sitten muut työt eivät kuitenkaan kelpaa, vaikka suomessa on kyllä tekevälle töitä tarjolla. Se on itsestä kiinni, että onko valmis opettelemaan ja tekemään uusia asioita.
Toiset tarvitsevat siihenkin kouluja, toiset eivät.
Koulutus on kyllä hyvä juttu. - apostoli_tz
Entä ruokaa?
"On selvää, että mitä tyhmempi ihminen on kyseessä, sitä enemmän hän hakee tukea ulkopuolisilta tahoilta."
Jos vastauksesi on kyllä, et ole yhtään sen viisaampi kuin valtaosa suomalaisista. Muuten sinun pitäisi metsästää oma ruokasi ja tehdä saalista myös vaatteesi. Jatketaan sitten tätä omavaraisuus keskustelua, kun niin teet, okei? - ertert
apostoli_tz kirjoitti:
Entä ruokaa?
"On selvää, että mitä tyhmempi ihminen on kyseessä, sitä enemmän hän hakee tukea ulkopuolisilta tahoilta."
Jos vastauksesi on kyllä, et ole yhtään sen viisaampi kuin valtaosa suomalaisista. Muuten sinun pitäisi metsästää oma ruokasi ja tehdä saalista myös vaatteesi. Jatketaan sitten tätä omavaraisuus keskustelua, kun niin teet, okei?Kaupankäynti on eri asia kuin tuki.
" Jatketaan sitten tätä omavaraisuus keskustelua, kun niin teet, okei?"
Jatketaan sitten, kun sinä ymmärrät tuen ja vaihdantatalouden eron.
"Muuten sinun pitäisi metsästää oma ruokasi ja tehdä saalista myös vaatteesi."
Ei se, että ulkopuoliselta taholta ei vielä tarkoita, että täytyisi elää täysin erakkona. - Pellehihhuli?
pph. kirjoitti:
sinä pilaat kaikkien ateistien maineen...kirjoittaisit edes omalla nimimerkilläsi, vai pelkäätkö, että pph vetää turpaan?
Olet surullinen tapaus, joka ei ole ikinä nähnyt viisautta...todennäköisesti asut vieläkin äitisi helmoissa ja olet syntynyt kultalusikka suussa.
Et osaa itse tehdä mitään, vaan odotat, että joku muu tekee asiat puolestasi.
Toiset tarvitsevat kouluja elääkseen, toiset eivät.
Minusta on surullista nähdä kuinka monet käyvät vuosia kouluja ja erikoistuvat jollekin alalle, mutta eivät koskaan saa töitä.
Sitten muut työt eivät kuitenkaan kelpaa, vaikka suomessa on kyllä tekevälle töitä tarjolla. Se on itsestä kiinni, että onko valmis opettelemaan ja tekemään uusia asioita.
Toiset tarvitsevat siihenkin kouluja, toiset eivät.
Koulutus on kyllä hyvä juttu."kirjoittaisit edes omalla nimimerkilläsi, vai pelkäätkö, että pph vetää turpaan?"
Enpä pelkää, ei ole mitään syytä. Sinä pelkäisit jos tietäisit kelle huutelet ressukka!
Loppuosa alatyylisestä oman tyhmyyden esittelystä osoittaa itsessään sen kellä tässä on heikot eväät :))
Tuskin edes tajuat itse missä mokaat. - pph.
Pellehihhuli? kirjoitti:
"kirjoittaisit edes omalla nimimerkilläsi, vai pelkäätkö, että pph vetää turpaan?"
Enpä pelkää, ei ole mitään syytä. Sinä pelkäisit jos tietäisit kelle huutelet ressukka!
Loppuosa alatyylisestä oman tyhmyyden esittelystä osoittaa itsessään sen kellä tässä on heikot eväät :))
Tuskin edes tajuat itse missä mokaat.Tämä kertoo vain siitä, että sinulla on tapana kommentoida asioita, joista et tiedä mitään...
- omavaraisuuteen
apostoli_tz kirjoitti:
Entä ruokaa?
Jos vastauksesi on kyllä, et ole yhtään sen viisaampi kuin valtaosa suomalaisista. Muuten sinun pitäisi metsästää oma ruokasi ja tehdä saalista myös vaatteesi. Jatketaan sitten tätä omavaraisuus keskustelua, kun niin teet, okei?Saatiin taas kerran siitä miten "apostoli" luikki pakoon kun keskustelu ei mennut hänelle (lahkolle) mieluiseen suuntaan.
Run forrest run! ;) - Paskahousulle
pph. kirjoitti:
Tämä kertoo vain siitä, että sinulla on tapana kommentoida asioita, joista et tiedä mitään...
190/110 BJJ NHBD Etpä taida paskahousu spede edes tietää mitä se tarkoittaa.
Ja tässä tapauksessa, totuus sattuu!
- ......
.....
- allu
Laudaturin ylioppilas, laitoshuoltaja evp, opiskellut kirjallisuutta avoimessa yliopistossa, tällä hetkellä toiminnanohjaaja. Pelkkä koulutus ei vaikuta ajatuksiin. Enemmän siihen vaikuttaa uteliaisuus ja siis halu tietää asioista. Asioista voi ottaa selvää ilman koulutustakin. En tiedä, mutta epäilenpä, että markkinointi-instituutissa ei paljon opintoviikkoja käytetä tieteellisen maailmankuvan käsittelyyn.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232401
- 951526
- 1181274
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18969- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19840MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795