Seksikumppaneiden määrä

essi81

Kiinnostaa tietää, rakkaat kanssasisareni. Kuinka monta seksikumppania teillä on elämänne aika ehtinyt olla? Kerro myös ikäsi...
Kysyin saman kysymyksen miehen logiikka palstalla. Kiinnostaa nähdä tulokset=)

51

4521

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro minulle miksi haluat tietää siskojesi seksikokemuksista. Yleensähän nuoret naiset ovat aika arkoja harrastamaan seksiä noin vain. Mutta,
      kotirouvat ovat asia erikseen.


      "Inhoan karaokea"


      MarttyyriMallari-TTt

      • ketju...

        josta voi kerätä mielenkiintoista dataa


    • kiinnostaa....

      9 kumppania ollut ja olen 48 vuotias nainen.

    • n25v

      ....seksielämää ollut 11 vuotta, eli keskimäärin 3,6 kumppania vuodessa.

    • nainen 30v

      Noin 50, aloitin seksielämän 17-vuotiaana ja olen 30-vuotias nainen. Eli keskimäärin 3-4 vuodessa. Tosin reippaasti yli puolet tuosta viidestäkymmenestä painottuu sinne villiin nuoruuteen ja myöhemmin on sitten ollut 3 useamman vuoden seurustelusuhdetta, joiden aikana olen pysynyt siinä kulloisessakin kumppanissa. Joten keskimäärään en luottaisi, vaikka noiden pitempiaikaisten suhteiden välissä tulikin vähän hurjasteltua ;)

      Ja kerroppa itsekin omasi.

      • essi81

        ...avoimesti uskallan kertoa kun naamani on julkinen. Nainen kuitenkin valitettavasti herkemmin leimataan tälläisissä asioissa...


      • nainen 30v
        essi81 kirjoitti:

        ...avoimesti uskallan kertoa kun naamani on julkinen. Nainen kuitenkin valitettavasti herkemmin leimataan tälläisissä asioissa...

        Tekis mieleni sanoa, että en mä ainakaan ole mitään huomannut, mutta tosipuheessa mä olen vaan vähän sokea juoruilulle ja muulle vastaavalle. Että niinku paskan hailee mitä muut ajattelee -asenteella. Eikä se ole mun elämään mitenkään vaikuttanut jos nyt muuan ääliö sitten hakikin tarkoitusta elämälleen juoruilemalla mun tekemisistä muille samanlaisille ääliöille. Mutta ymmärrän toki, että ei välttämättä kiinnosta huudella moisia tietoja oikein nimen ja naamavärkin kanssa netissä :)


      • essi81
        nainen 30v kirjoitti:

        Tekis mieleni sanoa, että en mä ainakaan ole mitään huomannut, mutta tosipuheessa mä olen vaan vähän sokea juoruilulle ja muulle vastaavalle. Että niinku paskan hailee mitä muut ajattelee -asenteella. Eikä se ole mun elämään mitenkään vaikuttanut jos nyt muuan ääliö sitten hakikin tarkoitusta elämälleen juoruilemalla mun tekemisistä muille samanlaisille ääliöille. Mutta ymmärrän toki, että ei välttämättä kiinnosta huudella moisia tietoja oikein nimen ja naamavärkin kanssa netissä :)

        ...nyt sen varran sitten paljastaa, että yhteensä n.30, joista suunnilleen puolet on ollu yhenillan juttuja....3 pidempää suhdetta ja loput jotain muutaman viikon tai kuukauden kyhäelmiä. 10 vuoden sisällä nää on kertyny. Oon saanu kauhistuneita reaktioita kun oon joskus paljastanut. Tän hetkinen ja toivottavasti viimeinen mieheni on itsekkin varsin kokenut tässä mielessä (kumppaneita ollu enemmän ku mulla, vaikka ikää on vähemmän) ja silti häntä vaivaa mun kaikki kumppanit...


      • nainen 30v
        essi81 kirjoitti:

        ...nyt sen varran sitten paljastaa, että yhteensä n.30, joista suunnilleen puolet on ollu yhenillan juttuja....3 pidempää suhdetta ja loput jotain muutaman viikon tai kuukauden kyhäelmiä. 10 vuoden sisällä nää on kertyny. Oon saanu kauhistuneita reaktioita kun oon joskus paljastanut. Tän hetkinen ja toivottavasti viimeinen mieheni on itsekkin varsin kokenut tässä mielessä (kumppaneita ollu enemmän ku mulla, vaikka ikää on vähemmän) ja silti häntä vaivaa mun kaikki kumppanit...

        Hmm. No joo. Opin itsekin vähän niin kuin kantapään kautta, että ei kumppanille kannata lukumääriä kertoa, jollei se suoraan kysy. Ja sillonkin on parempi vastata että tarpeeksi monta tai jotain, koska niillä ei ole mitään merkitystä, vaikka kivaa sillon joskus olikin. Muuten saattaa toinen jäädä ihan turhaan kelaamaan yksinään, kun ite koko juttua ei edes ajattele. Ja ainakin mun kohdalla on pätenyt aivan kiitettävästi se viidakon vanha sanonta, että paras sänkykumppani on aina se senhetkinen oma kulta.

        Mun kaverit taas ei pienistä hätkähdä, elämää nähneitä itsekin kun ovat tai muuten vaan avomielisiä, mutta työkavereille en ehkä menis jakelemaan moista triviaa henk. koht. elämästäni ;) Ei se kyllä niitä kiinnostaisikaan.

        Muuten mitä en tuossa maininnut, niin niiden kolmen useamman vuoden seurustelun lisäksi siihen mahtuu vielä neljä lyhyempää seurustelua (joiden aikana siis en myöskään käynyt vieraissa), joten niiden välillä oli meno taas hurjaa, vaikka ei kai vallan tavatonta. Villeinä vuosina taitaa keskiarvo lähennellä kymmentä vuodessa. Kylläpä kuulostaa äkkiseltään hurjalta tuo meininki. Hassuinta on, että sillon luulin ihan tosissani, että kaikkihan sitä tekee. Tai ainakin ajattelin että jos mua haluttaa, niin miksikäs ei, mikäs mua estää. Ja kivaa oli. Enää ei kyllä moinen meno paljon kiinnosta, paljon mieluummin seurustelisin tälläkin hetkellä.


      • nainen 30v
        nainen 30v kirjoitti:

        Hmm. No joo. Opin itsekin vähän niin kuin kantapään kautta, että ei kumppanille kannata lukumääriä kertoa, jollei se suoraan kysy. Ja sillonkin on parempi vastata että tarpeeksi monta tai jotain, koska niillä ei ole mitään merkitystä, vaikka kivaa sillon joskus olikin. Muuten saattaa toinen jäädä ihan turhaan kelaamaan yksinään, kun ite koko juttua ei edes ajattele. Ja ainakin mun kohdalla on pätenyt aivan kiitettävästi se viidakon vanha sanonta, että paras sänkykumppani on aina se senhetkinen oma kulta.

        Mun kaverit taas ei pienistä hätkähdä, elämää nähneitä itsekin kun ovat tai muuten vaan avomielisiä, mutta työkavereille en ehkä menis jakelemaan moista triviaa henk. koht. elämästäni ;) Ei se kyllä niitä kiinnostaisikaan.

        Muuten mitä en tuossa maininnut, niin niiden kolmen useamman vuoden seurustelun lisäksi siihen mahtuu vielä neljä lyhyempää seurustelua (joiden aikana siis en myöskään käynyt vieraissa), joten niiden välillä oli meno taas hurjaa, vaikka ei kai vallan tavatonta. Villeinä vuosina taitaa keskiarvo lähennellä kymmentä vuodessa. Kylläpä kuulostaa äkkiseltään hurjalta tuo meininki. Hassuinta on, että sillon luulin ihan tosissani, että kaikkihan sitä tekee. Tai ainakin ajattelin että jos mua haluttaa, niin miksikäs ei, mikäs mua estää. Ja kivaa oli. Enää ei kyllä moinen meno paljon kiinnosta, paljon mieluummin seurustelisin tälläkin hetkellä.

        Eli selvyyden vuoksi pakko nyt vielä selventää, että nää jakautuu niin että ensimmäisenä neljänä vuotena (17-21v) oli noin 10/vuosi, seuraavana neljänä vuotena (22-25) alle 10 yhteensä ja viimeisen viiden vuoden (26-30) aikana 2.


      • kiinnostaa...
        nainen 30v kirjoitti:

        Eli selvyyden vuoksi pakko nyt vielä selventää, että nää jakautuu niin että ensimmäisenä neljänä vuotena (17-21v) oli noin 10/vuosi, seuraavana neljänä vuotena (22-25) alle 10 yhteensä ja viimeisen viiden vuoden (26-30) aikana 2.

        sinun selventelyt.

        Joko tulit katumapäälle koko vastauksen suhteen.


      • nainen 30v
        kiinnostaa... kirjoitti:

        sinun selventelyt.

        Joko tulit katumapäälle koko vastauksen suhteen.

        Ai miks pitäis katua. Itekkin just sanoit että kiviäki kiinnostaa :D


      • Leimaaminen!
        essi81 kirjoitti:

        ...avoimesti uskallan kertoa kun naamani on julkinen. Nainen kuitenkin valitettavasti herkemmin leimataan tälläisissä asioissa...

        Olen tuolla ketjussa hieman alempana oleva 48vuotias viiden miehen nainen.
        On se hurjaa, kurjaa ja todella loukkaavaa kuunnella huoritteluja meikäläisenkin kokemuksella. Samat naiset jotka avioliitossa ollessaankin hyppivät vierailla orsilla nimittelevät ihan tosta noin vaan vaikka miksi.
        Mihinkähän tämä maailma oikein menee, jos kaikilla on sellainen maailmankuva ja omakohtainen kokemus kuin heillä ja sitten vielä luulevat että kaikki ovat samanlaisia.


    • ettei se

      lutkittelija ole vielä iskenyt tähän ketjuun.

      Onkohan se joutunut pakkohoitoon.

      • jos ei tule

        jos sillä on kiire funtsia miten käyttäis ne euromillit poikiensa kanssa ennen ekokatastrofin tuloa


    • Danskuu

      1,5 miestä ja 1 nainen, koska naisten vastauksethan aina tuplataan ylöspäin ja miesten alaspäin...

      Ikää 30 ja 4lasta. Tällä hetkellä "sinkku" jolla vanhoista luvuista "vakipano", koska seurustelusta ei kuitenkaan tulisi mitään, mutta vanhaa ja hyvää seksiä ei kannata haudata ;))

      Seksikokemukseksi lasken yhdynnän ja suuseksin. En nuoleskelua enkä kähmintää, enkä myöskään lapsena koettua pedofiliaa.

      Suunsoittaja voi sitten samantien soittaa auttavaa puhelimeen ja itkee sinne.

    • *nainen*

      ja mulla seksisuhteet mahtuu kahden käden laskettavaksi... kahdeksan.

    • nainen 40

      viimeisen kymmenen vuoden aikana yksi ja sama.

    • se riittää

      Tuo yksi ja sama, ensimmäinen ja ainoa, on ollut nyt seitsemän vuotta, ja let's keep it that way.

      Nainen 22v.

    • .................

      Lopetin laskemisen kun parinkympin raja meni rikki. Olen 37-vuotias.

    • Nainen 23v.

      Minulla on ollut 12 miestä kaiken kaikkiaan ja todennäköisesti niitä tulee myös lisää... Onko tuo sitten paljon, en osaa sanoa:) Ei varmaankaan, sillä olen kuullut myös suuremmista luvuista.

      • ikäisellesi

        lutkalle.


      • maksu!

        Suhtahan on tulossa alan ammattilainen, onnea valitsemallesi alalle!


    • Nainen48v.

      Sukupuolielämäni aloitin 15vuotiaana. Sen jäpikän kanssa seurustelin noin kolme ja puoli vuotta.
      Seuraava kumppanini oli mies jonka kanssa olin avioliitossa 17vuotta.
      Avioeron jälkeen minulla oli yksi vakipano noin kolmen vuoden ajan.
      Sitten olin avoliitossa vajaan 8vuotta.
      Nyt tämä viimeisin ja elämäni lyhyin suhde kesti aika tarkkaan vuoden.

      Nyt olen itsekseni.
      Aika kokematon nykyisten mittapuiden mukaanko???
      Vanhaan aikaan viiden miehen kierrolla olisi ollut jo aika kokotti!

      • mutta..

        jos otetaan huomioon panokerrat, niin veikkaan että olet kokeneempi kuin moni sinkkuelämää viettänyt.


      • Niinhän
        mutta.. kirjoitti:

        jos otetaan huomioon panokerrat, niin veikkaan että olet kokeneempi kuin moni sinkkuelämää viettänyt.

        se onkin! Kiitos! Miksi mä en tuota tullut ajatelleeksi! Varmaan siksi kun en ole ollut siinä määrin sinkku missään välissä. Olen ollut sinkku vain kuukauden tai pari ennen uutta vakituista. Jess!
        Se oikea aviomies oli vähän pihtari, mut kuitenkin...


      • aloitit

        naimahan ,eihän sen ikäiset älyä seksistä mitään..


      • kasvoit?
        aloitit kirjoitti:

        naimahan ,eihän sen ikäiset älyä seksistä mitään..

        Vaikka sinä keskityitkin 15-vuotiaana vielä jääkiekkokorttien vaihteluun tai bäkkäreiden (tms.) fanittamiseen, niin ei se kaikista samanmoisia tee.

        15-vuotiaalla ei tietenkään ole samanlainen käsitys seksistä ja seksuaalisuudesta kuin aikuisella, mutta jostain se on aloitettava. Joidenkin nuorempina, joidenkin vanhempina. Itselläni oli erittäin viriili ja tyydyttävä seksielämä 15-vuotiaana sen samaisen miehen kanssa jonka kanssa olen nykyään aviossa. Ja kyllä vaan tajusin seksin päälle :D


      • seksi sovi
        kasvoit? kirjoitti:

        Vaikka sinä keskityitkin 15-vuotiaana vielä jääkiekkokorttien vaihteluun tai bäkkäreiden (tms.) fanittamiseen, niin ei se kaikista samanmoisia tee.

        15-vuotiaalla ei tietenkään ole samanlainen käsitys seksistä ja seksuaalisuudesta kuin aikuisella, mutta jostain se on aloitettava. Joidenkin nuorempina, joidenkin vanhempina. Itselläni oli erittäin viriili ja tyydyttävä seksielämä 15-vuotiaana sen samaisen miehen kanssa jonka kanssa olen nykyään aviossa. Ja kyllä vaan tajusin seksin päälle :D

        lapsille ,vaikka puuhailevat fyysisesti mutta henkisesti eivät älyä seksistä yhtään mitään.kyllä lapsen kuuluu olla lapsi eikä leikkiä aikuista..mieluimmin tynnyrissä,--- naida ehtii aikuisenakin.


      • kuuluisi
        kasvoit? kirjoitti:

        Vaikka sinä keskityitkin 15-vuotiaana vielä jääkiekkokorttien vaihteluun tai bäkkäreiden (tms.) fanittamiseen, niin ei se kaikista samanmoisia tee.

        15-vuotiaalla ei tietenkään ole samanlainen käsitys seksistä ja seksuaalisuudesta kuin aikuisella, mutta jostain se on aloitettava. Joidenkin nuorempina, joidenkin vanhempina. Itselläni oli erittäin viriili ja tyydyttävä seksielämä 15-vuotiaana sen samaisen miehen kanssa jonka kanssa olen nykyään aviossa. Ja kyllä vaan tajusin seksin päälle :D

        naida vaan viettää lasten elämää vaikka tynnyrissä kuin leikkiä aikuista kun ei henkisesti älyä seksistä yhtään mitään ,,naida kerkiää aikuisenakin ..vai että tyydyttävää seksielämää 15 vee hyi helvtti..ja yök


      • edestä!
        seksi sovi kirjoitti:

        lapsille ,vaikka puuhailevat fyysisesti mutta henkisesti eivät älyä seksistä yhtään mitään.kyllä lapsen kuuluu olla lapsi eikä leikkiä aikuista..mieluimmin tynnyrissä,--- naida ehtii aikuisenakin.

        Minä todellakin joudun leikkimään aikuista! Jäin pikkusiskoni kanssa kahden asumaan ja elämään silloin kun itse olin 13vuotias. Aivan, luitte oikein! Laskekaapas mitä vuotta silloin elettiin tässä lasten ruusutarhassa jossa nyt joku sosiaalitantta rupeaa rääkymään minun aivan asiallisen vastaukseni vuoksi!
        Pyydän saada näiltä turpakäräjien tuomareilta jonkinlaista armahdusta lapsuuden seksihairahdukselleni vaikka vaan sillä perusteella, että se suhde kesti yli kolme vuotta.
        Omaksi edukseni lasken myös sen ettei minusta ole tullut kriminaalia tai lumppua, eikä myöskään tekopyhää paskanjauhajaa, joka tuomitsee sieltä omasta löyhkäävästä kasastaan kaikkea mitä ei itse ymmärrä.
        Pitäkää sitten kakaroistanne sen verran hyvä huoli ettei ne luuhaa tuolla kaduilla itseään pilaamassa.
        Terveisin: Nainen48v


      • silti..
        edestä! kirjoitti:

        Minä todellakin joudun leikkimään aikuista! Jäin pikkusiskoni kanssa kahden asumaan ja elämään silloin kun itse olin 13vuotias. Aivan, luitte oikein! Laskekaapas mitä vuotta silloin elettiin tässä lasten ruusutarhassa jossa nyt joku sosiaalitantta rupeaa rääkymään minun aivan asiallisen vastaukseni vuoksi!
        Pyydän saada näiltä turpakäräjien tuomareilta jonkinlaista armahdusta lapsuuden seksihairahdukselleni vaikka vaan sillä perusteella, että se suhde kesti yli kolme vuotta.
        Omaksi edukseni lasken myös sen ettei minusta ole tullut kriminaalia tai lumppua, eikä myöskään tekopyhää paskanjauhajaa, joka tuomitsee sieltä omasta löyhkäävästä kasastaan kaikkea mitä ei itse ymmärrä.
        Pitäkää sitten kakaroistanne sen verran hyvä huoli ettei ne luuhaa tuolla kaduilla itseään pilaamassa.
        Terveisin: Nainen48v

        ekana kerrot että 15 vuotiaana se suhde kesti 3 vuotta...kun toisessa kohtaa sanot että olet hänen kanssaan aviossa vieläkin, taidat olla aika sekaisin ..!


      • Mie ite- Nainen48v
        silti.. kirjoitti:

        ekana kerrot että 15 vuotiaana se suhde kesti 3 vuotta...kun toisessa kohtaa sanot että olet hänen kanssaan aviossa vieläkin, taidat olla aika sekaisin ..!

        En tiedä kuka on ollut sekaisin, kuka on VIELÄKIN sekaisin!
        Lueppas nyt tarkkaan, jos osaat ja luettuasi ymmärrät, vaikkapa osallistumiseni tähän keskusteluun kokonaisuudessaan!
        Olen kirjoittanut tekstit joiden otsikot ovat:
        - 5 kpl
        - Jestas!
        - "Leikin" aikuista henkeni

        Myös ylempänä keskustelussa on kirjoitelmani otsikolla:
        - Niin, tytöt

        Tutkipa nyt ihan rauhallisena, huolella kirjoitukseni ja huutele vasta sitten sieltä puun takaa provojasi. Taidat olla ihkaelävä sosiaalitantta kun noin meni paperit sekaisin.


      • muuta kirjoituksiasi ja
        Mie ite- Nainen48v kirjoitti:

        En tiedä kuka on ollut sekaisin, kuka on VIELÄKIN sekaisin!
        Lueppas nyt tarkkaan, jos osaat ja luettuasi ymmärrät, vaikkapa osallistumiseni tähän keskusteluun kokonaisuudessaan!
        Olen kirjoittanut tekstit joiden otsikot ovat:
        - 5 kpl
        - Jestas!
        - "Leikin" aikuista henkeni

        Myös ylempänä keskustelussa on kirjoitelmani otsikolla:
        - Niin, tytöt

        Tutkipa nyt ihan rauhallisena, huolella kirjoitukseni ja huutele vasta sitten sieltä puun takaa provojasi. Taidat olla ihkaelävä sosiaalitantta kun noin meni paperit sekaisin.

        määriäsi koko ajan ylistät 15v alkanutta seksiäsi,tarkista itse.

        siltikään seksi ei ole lapsille sopivaa.


    • melkein neitsytvaimo

      Neitsyyteni menetin nykyiselle aviomiehelleni, joskaan avioliittoon asti emme odottaneet. Enkä sittemminkään ole ulkopuolista kokemusta kaivannut. Eli ei muita kuin hän. Ja olen 25.

    • .........

      muutama ollut ennen nykyistä miestäni,jonka kanssa ollut jo 20.vuotta yhessä...

    • Hombre orig.

      Miten on selitettävissä että miehet ovat pääsääntöisesti olleet kymmenien naisten kanssa sängyssä mutta naiset vain yhden - kymmenen miehen kanssa?

      Kuka valehtelee vai valehtelevatko kaikki?

      Itse kysymykseen en vastaa koska se oli suunnattu naisille. Enkä pystyisikään koska minulta meni laskut sekaisin jo ajat sitten.

      • ???

        Luitko edes nuo kaikki vastaukset?


      • Hombre orig.
        ??? kirjoitti:

        Luitko edes nuo kaikki vastaukset?

        Oletko sinä?


      • vastausten

        perusteella naiset saavat herkemmin seksiä kuin miehet. Mikä asia ei yllätä ollenkaan. Yllättävää sen sijaan on se, että nuorillakin naisilla voi olla lähemmäs 50 kumppanin kokemus.


      • minä tiedän

        Naiset ovat olleet yhdynnässä kolmen miehen kanssa. Tämä on totuus jota ei sovi kieltää.


    • ...

      Minkä ihmeen takia paljon kaatoja tehnyt mies on suuri sankari ja oodi maskuliinisuudelle, mutta saman tehnyt nainen heti huorahtava ja lutka? Miksi ylipäänsä vain yhden tai parin miehen kanssa sänkynsä jakaneet vastailevat niin innokkaasti tällaiseen kyselyyn syyllistäen samalla hieman kokeneempia naisia? Itse kunnioitan jokaisen omaa vakaumusta seksin suhteen, enkä ole sitä mieltä, että kumppaneiden määrä tekisi automaattisesti naisesta joko lutkan tai sitten kunniallisen ihmisen. Seksi on seksiä ja myös sinkuilla on seksuaalisia tarpeita. Ja itse en ainakaan näe tällä hetkellä mitään syytä odottaa vakavan parisuhteen astumista elämään, jotta antaisin itselleni luvan olla ihminen.

      • No mikä siinä on?

        No vastaa itse, kun fiksut miehet eivät ainakaan siihen vastausta
        tiedä. Jos sinun kaveripiirissäsi miehet palvovat niitä sataa
        naista panneita tyyppejä, niin se kertoo kyllä enemmän sinun
        kavereistasi kuin mistään muusta. Itse en ainakaan sellaisia
        miehiä ihaile, kun tuntuvat yleensä olevan vain naisia hyväksikäyttäviä,
        uskolliseen suhteeseen kykenemättömiä miehiä.

        Miksi naiset sitten palvovat niitä miehiä? Miksi Minna tai
        Tiina on kiinnostuneempi siitä 100 naista naineesta Perasta,
        kuin viittä naineesta Kallesta? Miksi Minna ja Tiina kuitenkin
        samalla haukkuvat Jennin huoraksi, koska miehet ovat hänestä
        kiinnostuneita?

        Älä syytä miehiä tuosta naisten ja miesten erilaisesta
        kohtelusta, kun naiset itse syyllistyvät ihan samaan. Kuolaavat
        pukkejen perään ja huorittelevat toisia naisia.


    • nuorilla

      12-30 v tytöillä voi olla jo ---------------30-100seksikumppania...olen lukenut jostain..

    • Nainen, 25 v

      Molemmat 2 vuosien suhteissa, eipä ole kauan aikuisiällä sinkkuiltu. Yhdenillanjutut ei muutenkaan houkuta.

    • nainen 22v

      Yksi on ollut ja tulee olemaankin. Naimisiin kesällä menimme ja molemmilla ollut vain toisensa.

      Yksi siis ja ikää 22v

    • Papeete1

      Edelleen se sama 14 kpl joista yhden yön juttuja on 3. Tarkoitus on alkaa kasvattaan saldoa syksymmällä :D

    • pete22*

      teinitytötkin 13-17v alkaa olemaan semmoisia huoria että oksat pois.

      Voisi sen sakkolihan ikärajan alentaa sinne 13v, niin päästäsiin me aikamiehetkin tuoreen vitun makuun ilman sakkoja.

      • ..................

        Kaikkea ei voi saada ;)


      • haaviin :)
        .................. kirjoitti:

        Kaikkea ei voi saada ;)

        eli volvoihin tarttuu aina kummasti panomatskua...


      • ...................
        haaviin :) kirjoitti:

        eli volvoihin tarttuu aina kummasti panomatskua...

        Olen 24v ja mulla ollu muistaakseni 5 eri naimakaveria. Alotin 17v jolloin olin pitkässä suhteessa ja nyt olen ollu kohta 2v suhteessa enkä ole pettänyt ikinä. 3 muuta mahtuu sitten tuohon lyhyeen sinkkuaikaan. Kyllä mulla ainakin oli sinkkuaikana asenne että panen ketä haluan jos haluan. Muitten mielipiteet ei paljoa paina. Nykyisellä kumppanillani (30v) on ollu kuulemma n.30 seksikaveria joista ainakin 3 pitempiä suhteita. Ei ole mielestäni paljoa eikä haittaa minua mitenkään. Onpahan ainakin kokemusta ja osaa asiansa :D


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      326
      3878
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      275
      2224
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      114
      1554
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe