Dyykkari-naiset

Pysäköin yönsinisen autoni (Volvo S80) erään suuren helsinkiläisen tavaratalon parkkipaikalle. Kello on
21.15 ja tiedän olevani oikeaan aikaan väärässä paikassa. Astelen marketin sivulla olevaa jätesäiliötä kohden ja huomaan kahden naisen hääräävän apajillani. "Hei kato, mä löysin
suklaalevyn" huudahtaa femiinisempi naisolento toverilleen. "Joo, ja minä taas 10-kahvipakettia"
sanoo toinen. Yllättäen he huomaavat minut ja
ihmettelevät mitä kalliisiin vaateisiin pukeutunut
herrasmies tekee roskisten tykönä. Katselen etäältä heidän touhujaan ja odottelen vuoroani.
Naiset penkovat estottomasti roskalavan sisältöä ja löytävät ruokaarteen toisensa jälkeen. Olen nähnyt heikäläisiä aikaisemminkin täällä ja tiedän
heidän olevan jonkin sortin elämäntapa-intiaaneja, feministejä, yh-äitejä, opiskelijoita yms. Toisaalta heidänkaltaisessa sakissa liikkuu myös huumeidenkäyttäjät ja muu rikollinen aines, joten on parempi pysyä kauempana heistä. Viimeinkin he
lopettavat ja lastaavat saaliinsa varastettuihin
marketkärryihin. Ohi mennessään toinen heistä
sanoo minulle: "Sori, ei tainnut jäädä mitään sulle ja
muutenkaan täältä ei löydy mitään juhlaruokaa"
Kun he ovat kauempana, niin avaan roskiksen kannen ja poimin sieltä elektroniikkaa. Tarvitaan nimittäin helvetin paljon ohuen ohuita kuparilankoja ja muutakin sähköpiuhaa, jotta saa tehtyä 100% tarkkoja pienoismallin osia 1:35 skaalaan.


"Tämä tarina on tosi"


MarttyyriMallari-TTt

18

1077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut entä

      sitten ?

      • No, sitä vaan että jotkut naiset eivät voi ostaa elintarvikkeita, vaan joutuvat hankkimaan ne roskiksesta. Oikeistolainen hallituksemme pitää siitä huolen ettei kaikilla ole varaa edes ruokaan.


        "Valta kuuluu kansalle, mutta kansa vain äänestää"


        MarttyyriMallari-TTt


      • suinkaan kyse
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        No, sitä vaan että jotkut naiset eivät voi ostaa elintarvikkeita, vaan joutuvat hankkimaan ne roskiksesta. Oikeistolainen hallituksemme pitää siitä huolen ettei kaikilla ole varaa edes ruokaan.


        "Valta kuuluu kansalle, mutta kansa vain äänestää"


        MarttyyriMallari-TTt

        köyhyydestä vaan ideologiasta ja elämäntavasta. Halutaan vastustaa kerskakulutusta, hyvän ruuan pois heittämistä yms.Kestävä kehitys on päivän sana. Jos itse ostaisin auton, niin ehdottomasti hybridi-. Mutta parempi pyöräillä, pysyy kuntokin hyvänä. Olen nainen enkä todellakaan suosi mitään turhaa "shoppailua", periaattesta! Nimim."Syökö yönsinisesi dieseliä?"


      • suinkaan kyse kirjoitti:

        köyhyydestä vaan ideologiasta ja elämäntavasta. Halutaan vastustaa kerskakulutusta, hyvän ruuan pois heittämistä yms.Kestävä kehitys on päivän sana. Jos itse ostaisin auton, niin ehdottomasti hybridi-. Mutta parempi pyöräillä, pysyy kuntokin hyvänä. Olen nainen enkä todellakaan suosi mitään turhaa "shoppailua", periaattesta! Nimim."Syökö yönsinisesi dieseliä?"

        Toki on hyvä että vastustaa kerskakulutusta, mutta
        rajansa kaikella. Ei kuulu noukkia roskiksesta ruokaansa, koska varsinkin kesällä elintarvikkeet pilaantuvat lämmössä tosi nopeasti. Yönsininen automme toimii bensiinillä ja siinä on myös ilmastointi :)


        "Älkää suostuko nöyrtymään"


        MarttyyriMallari-TTt


      • on likaa
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Toki on hyvä että vastustaa kerskakulutusta, mutta
        rajansa kaikella. Ei kuulu noukkia roskiksesta ruokaansa, koska varsinkin kesällä elintarvikkeet pilaantuvat lämmössä tosi nopeasti. Yönsininen automme toimii bensiinillä ja siinä on myös ilmastointi :)


        "Älkää suostuko nöyrtymään"


        MarttyyriMallari-TTt

        Tuskin se suklaalevy ja ne kahvit niin helposti pilaantuu. Turhaan olet huolissasi.

        Itsekin kävisin useemmin tossa lähikaupalla dyykkailemassa jos ei olisi niin korkea aita siinä ympärillä, en pääse yksin yli. Olen huomannut että ihan hirveet kasat ruokaa heitetään hukkaan ja jos ne ilmaiseksi sieltä saa niin mielummin otan ilmaiseksi kuin maksan tietenkin kaikki eettiset näkökohdat. Ei se ole nöyrtymistä, olen siitä ennemminkin ylpeä.


      • äänestää
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        No, sitä vaan että jotkut naiset eivät voi ostaa elintarvikkeita, vaan joutuvat hankkimaan ne roskiksesta. Oikeistolainen hallituksemme pitää siitä huolen ettei kaikilla ole varaa edes ruokaan.


        "Valta kuuluu kansalle, mutta kansa vain äänestää"


        MarttyyriMallari-TTt

        Vihreitä. Kuluttamista, ympäristöhaittoja ja globalisaatiota vastaan. Eikö niin?
        P.S Eikö sulla ole varaa hybridiautoon tai edes dieselmalliin vai oletko ääliö muuten vaan?


      • äänestää kirjoitti:

        Vihreitä. Kuluttamista, ympäristöhaittoja ja globalisaatiota vastaan. Eikö niin?
        P.S Eikö sulla ole varaa hybridiautoon tai edes dieselmalliin vai oletko ääliö muuten vaan?

        he haluavat rakentaa ydinvoimaa!!!
        Älä sinä arvostele perheemme autoa. Se on turvallinen ja vähäpäästöinen verrattuna muihin merkkeihin. Agroboo, kenties meidän pitäisi äänestää
        vasemmistoliittoa, koska he ottavat vähempiosaiset huomioon ja vastustavat kerskakulutusta.


        "Kyse on meistä kaikista"


        MarttyyriMallari-TTt


      • =SDP
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        he haluavat rakentaa ydinvoimaa!!!
        Älä sinä arvostele perheemme autoa. Se on turvallinen ja vähäpäästöinen verrattuna muihin merkkeihin. Agroboo, kenties meidän pitäisi äänestää
        vasemmistoliittoa, koska he ottavat vähempiosaiset huomioon ja vastustavat kerskakulutusta.


        "Kyse on meistä kaikista"


        MarttyyriMallari-TTt

        eli Suomen porvallisin puolue. Noooh, tämä on mun mielipide. Ainoa puolue johon jotenkin voi luottaa on Vihreät, mulle. Perhettä minäkin ajattelen, kun yritän säästää luontoa... Ydinvoima on monipiippuinen juttu, ihan kirjaimellisesti. T. nainen 36v.


      • =SDP kirjoitti:

        eli Suomen porvallisin puolue. Noooh, tämä on mun mielipide. Ainoa puolue johon jotenkin voi luottaa on Vihreät, mulle. Perhettä minäkin ajattelen, kun yritän säästää luontoa... Ydinvoima on monipiippuinen juttu, ihan kirjaimellisesti. T. nainen 36v.

        he hyväksyivät ydinvoiman lisärakentamisen ja muutenkin heikäläisten johtohahmot eivät ole kovinkaan egologisesti suuntautuneita. Heidi Hautala arvostelee venäjän demokratiaa ja sehän ei ole viisasta. Putin on sanonut, että venäjällä
        vallitsee konsensus ja kaikki on hyvin. On viisainta uskoa hänen sanoihin... Hmmmm, naiseksi olet aika tietonen politiikasta, mutta usko minua: "Vain suuntautuminen vasemmalle voi pelastaa meidät
        tältä kapitalistiselta näennäishyvinvointi harhalta"


        "Tää on viimeinen taisto..."


        MarttyyriMallari-TTt


      • capt.ahab
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        he hyväksyivät ydinvoiman lisärakentamisen ja muutenkin heikäläisten johtohahmot eivät ole kovinkaan egologisesti suuntautuneita. Heidi Hautala arvostelee venäjän demokratiaa ja sehän ei ole viisasta. Putin on sanonut, että venäjällä
        vallitsee konsensus ja kaikki on hyvin. On viisainta uskoa hänen sanoihin... Hmmmm, naiseksi olet aika tietonen politiikasta, mutta usko minua: "Vain suuntautuminen vasemmalle voi pelastaa meidät
        tältä kapitalistiselta näennäishyvinvointi harhalta"


        "Tää on viimeinen taisto..."


        MarttyyriMallari-TTt

        Vihreät olivat mukana Lipposen mustassa sateenkaaressa.

        "Se aika oli ajoista ankarin
        ja itkun paikka varmaan
        kun käsissä Paavo Lipposen
        oli ohjat maamme armaan"


      • silmään, joka
        capt.ahab kirjoitti:

        Vihreät olivat mukana Lipposen mustassa sateenkaaressa.

        "Se aika oli ajoista ankarin
        ja itkun paikka varmaan
        kun käsissä Paavo Lipposen
        oli ohjat maamme armaan"

        vanhoja muistaa! Siinä sulle tikku poikineen, töks!


      • EGOlogisesti,
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        he hyväksyivät ydinvoiman lisärakentamisen ja muutenkin heikäläisten johtohahmot eivät ole kovinkaan egologisesti suuntautuneita. Heidi Hautala arvostelee venäjän demokratiaa ja sehän ei ole viisasta. Putin on sanonut, että venäjällä
        vallitsee konsensus ja kaikki on hyvin. On viisainta uskoa hänen sanoihin... Hmmmm, naiseksi olet aika tietonen politiikasta, mutta usko minua: "Vain suuntautuminen vasemmalle voi pelastaa meidät
        tältä kapitalistiselta näennäishyvinvointi harhalta"


        "Tää on viimeinen taisto..."


        MarttyyriMallari-TTt

        mutta ekologisesti kyllä! Toivottavasti toi oli (kyseenalaista) huumoria toi Putin- kommentti...
        Ai sä et tunne naisia, joka ymmärtää jotain politiikasta, asutko kenties tynnyrissä..?:P
        T: Ville Niinistö-fani


    • kehtaisi..

      tuollaisella setämiesten autolla liikkua julkisesti

      • auto ja sitäpaitti se on turvallinen myös. Ei ole pappamainen, vaan komea kärry.


        "Veho Oy"


        MarttyyriMallari-TTt


      • valmistamiseen
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        auto ja sitäpaitti se on turvallinen myös. Ei ole pappamainen, vaan komea kärry.


        "Veho Oy"


        MarttyyriMallari-TTt

        on haaskautunut valtavasti uusiutumattomia luonnonvaroja, lisäksi ruotsin volgan kulutus on sitä luokkaa että ko. lattaraudan maahantuonti pitäisi kieltää ympäristösyillä


    • Yks yh

      "Pysäköin yönsinisen autoni (Volvo S80)"
      Tommosia miehiä ällöän just kaikkista eniten. Niin itseään täynnä olevia ja rikasta esittävää että. Antaa ihmisten elää ja olla. Jos jollain ei ole varaa ruokaan, niin mitäs sit?
      Itse olen joskus joutunut kituuttamaan, mutta roskiksesta ei ole kummiskaan tarvinut lähteä tonkimaan. Nyt asiat hyvin, onneksi. Mutta ei mun tarvi retostella mun "omaisuudella" tai ylipäätänsäkään millään. Toi on tosi säälittävää ja toisten ihmisten halveeraamista!

      • o... :)

        tollaset mainitsemasi urpot kelpaa lähinnä samanlaisille sääliöille, on huomattu


      • MarttyyriMallari-TTt ja jos oikein tarkaan luit kirjoitukseni, niin huomasit että olen huolissani näiden roskis-dyykkarien terveydestä.


        "On parempi ostaa laatutavaraa, kuin massatuotteita"


        MarttyyriMallari-TTt


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe