Kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle

todeksi synnin

(Joh 16:8) Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle --> todeksi synnin synnin, koska he eivät usko minuun; Jumalan Poikaan Jeesukseen.

Teo joita teemme ovat siis oire siitä, että emme vaella valkeudessa.

25

1252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina vaan

Vasta 2000 vuotta hoettu tuota ja aina vaan se tulee pian, siis tosi pian...

Joopa joo, ihan varmasti.

• kvarttus

takaisin tuloa. Vaan siitä, että Pyhä Henki muistuttaa jokaiselle ihan kaikken syyllisyyden.

Pyhä Henki on Tänään kaiken lihan päällä, sinunkin päälläsi ja kehoittaa antamaan koko sotkuisen elämäsi hänen korjattavakseen.

(Apt 13:38-39) Olkoon siis teille tiettävä, miehet ja veljet, että hänen kauttansa julistetaan teille syntien anteeksiantamus

ja että jokainen, joka uskoo, tulee hänessä vanhurskaaksi, vapaaksi kaikesta, mistä te ette voineet Mooseksen lain kautta vanhurskaiksi tulla.

• aina vaan
        kvarttus kirjoitti:

takaisin tuloa. Vaan siitä, että Pyhä Henki muistuttaa jokaiselle ihan kaikken syyllisyyden.

Pyhä Henki on Tänään kaiken lihan päällä, sinunkin päälläsi ja kehoittaa antamaan koko sotkuisen elämäsi hänen korjattavakseen.

(Apt 13:38-39) Olkoon siis teille tiettävä, miehet ja veljet, että hänen kauttansa julistetaan teille syntien anteeksiantamus

ja että jokainen, joka uskoo, tulee hänessä vanhurskaaksi, vapaaksi kaikesta, mistä te ette voineet Mooseksen lain kautta vanhurskaiksi tulla.

Eipä ole mitään syyllisyyttä eikä syntiä eikä sotkuista elämää, joka pitäisi korjata. Eikä mitään käyttöä lammaspaimenten alkukantaiselle ja ahdasmieliselle taikauskolle. Minä olen täydellisen synnitön, kuten kaikki maailman ihmiset. Jotkut on vaan niin tyhmiä, etteivät tajua ettei mitään sellaista kuin synti ole edes olemassa.

• vaan ...
        aina vaan kirjoitti:

Eipä ole mitään syyllisyyttä eikä syntiä eikä sotkuista elämää, joka pitäisi korjata. Eikä mitään käyttöä lammaspaimenten alkukantaiselle ja ahdasmieliselle taikauskolle. Minä olen täydellisen synnitön, kuten kaikki maailman ihmiset. Jotkut on vaan niin tyhmiä, etteivät tajua ettei mitään sellaista kuin synti ole edes olemassa.

Jumala armo lahjan Jeesuksen kautta.

(Rom 3:23) Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla

(5Ms 30:15-20) Katso, minä panen tänä päivänä sinun eteesi elämän ja hyvän, kuoleman ja pahan,

kun minä tänä päivänä käsken sinua rakastamaan Herraa, sinun Jumalaasi, ja vaeltamaan hänen teitänsä ja noudattamaan hänen käskyjänsä, säädöksiänsä ja oikeuksiansa, että eläisit ja lisääntyisit ja että Herra, sinun Jumalasi, siunaisi sinua siinä maassa, jota menet ottamaan omaksesi.

Mutta jos sinun sydämesi kääntyy pois etkä tottele, vaan annat vietellä itsesi kumartamaan muita jumalia ja palvelemaan niitä,

niin minä julistan teille tänä päivänä, että te totisesti hukutte; te ette kauan elä siinä maassa, johon sinä menet Jordanin yli, ottamaan sen omaksesi.

Minä otan tänä päivänä taivaan ja maan todistajiksi teitä vastaan, että minä olen pannut sinun eteesi elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Niin valitse siis elämä, että sinä ja sinun jälkeläisesi eläisitte.

Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kuule hänen ääntänsä ja riipu hänessä kiinni, sillä siinä on sinun elämäsi ja pitkä ikäsi, ja niin sinä saat asua siinä maassa, jonka Herra sinun isillesi, Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille, vannotulla valalla on luvannut heille antaa."

• aina vaan
        vaan ... kirjoitti:

Jumala armo lahjan Jeesuksen kautta.

(Rom 3:23) Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla

(5Ms 30:15-20) Katso, minä panen tänä päivänä sinun eteesi elämän ja hyvän, kuoleman ja pahan,

kun minä tänä päivänä käsken sinua rakastamaan Herraa, sinun Jumalaasi, ja vaeltamaan hänen teitänsä ja noudattamaan hänen käskyjänsä, säädöksiänsä ja oikeuksiansa, että eläisit ja lisääntyisit ja että Herra, sinun Jumalasi, siunaisi sinua siinä maassa, jota menet ottamaan omaksesi.

Mutta jos sinun sydämesi kääntyy pois etkä tottele, vaan annat vietellä itsesi kumartamaan muita jumalia ja palvelemaan niitä,

niin minä julistan teille tänä päivänä, että te totisesti hukutte; te ette kauan elä siinä maassa, johon sinä menet Jordanin yli, ottamaan sen omaksesi.

Minä otan tänä päivänä taivaan ja maan todistajiksi teitä vastaan, että minä olen pannut sinun eteesi elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Niin valitse siis elämä, että sinä ja sinun jälkeläisesi eläisitte.

Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kuule hänen ääntänsä ja riipu hänessä kiinni, sillä siinä on sinun elämäsi ja pitkä ikäsi, ja niin sinä saat asua siinä maassa, jonka Herra sinun isillesi, Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille, vannotulla valalla on luvannut heille antaa."

On se aina vaan yhtä säälittävää lukea teidän kaukana jossain järjen tuolla puolen olevien sepustuksia. Teillä tuntuu olevan sellainen kummallinen kollektiivinem harha, että jos jotain asiaa inttää tarpeeksi kauan, niin se muuuttuisi tyhjää inttämällä joksikin totuudeksi.

No eipä muutu.

Oisko joskus esittää muutakin kuin sitä puhdasta nolla-informaatiota?

Vai onko siitä tyhjästä muttá olemattomasta aika vaikeaa esittää yhtään mitään??

• aina vaan kirjoitti:

heittää ensimäisen kiven

• vaikuttaa
        aina vaan kirjoitti:

On se aina vaan yhtä säälittävää lukea teidän kaukana jossain järjen tuolla puolen olevien sepustuksia. Teillä tuntuu olevan sellainen kummallinen kollektiivinem harha, että jos jotain asiaa inttää tarpeeksi kauan, niin se muuuttuisi tyhjää inttämällä joksikin totuudeksi.

No eipä muutu.

Oisko joskus esittää muutakin kuin sitä puhdasta nolla-informaatiota?

Vai onko siitä tyhjästä muttá olemattomasta aika vaikeaa esittää yhtään mitään??

sisimmässäsi.

(1Joh 1:5-7) Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.

Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.

Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

• islamilaisista
        aksu521 kirjoitti:

heittää ensimäisen kiven

maista. Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalaa ei ihmisten tarvitse auttaa. Hän kyllä osaa puolustaa omaa sanaansa ja myös valvoo, että se toteutuu kirjaimellisesti niin, kuin on kirjoitettu.

• ÄLLIT
        aksu521 kirjoitti:

heittää ensimäisen kiven

Tietenkin voisin heittää sen ekan kiven, kun olen täysin synnitön. KAIKKI ihmiset ovat, mutta

• on niitä,
        ÄLLIT kirjoitti:

Tietenkin voisin heittää sen ekan kiven, kun olen täysin synnitön. KAIKKI ihmiset ovat, mutta

jälestäpäin käydä keräämässä pois.

(1Joh 1:10) Jos sanomme,

ettemme ole syntiä tehneet,

niin me teemme hänet valhettelijaksi,

--> ja hänen sanansa ei ole meissä.

• aina vaan
        on niitä, kirjoitti:

jälestäpäin käydä keräämässä pois.

(1Joh 1:10) Jos sanomme,

ettemme ole syntiä tehneet,

niin me teemme hänet valhettelijaksi,

--> ja hänen sanansa ei ole meissä.

Tyhjää mutta olematonta on helppo höpöttää, vaan aika lailla mahdotonta näyttää mitenkään toteen. Tyhjästä kun on aika vaikea mitään nyhjästä.

Ja edelleenkää mitään sellaista kuin synti ei ole olemassa. Paitsi siellä ääliöiden mielikuvituksessa, jossa on olemassa myös ne tontut ja keijut ja enkelit ja jumalat ja muut satuolennot...

• OttoPetteri
        aksu521 kirjoitti:

heittää ensimäisen kiven

Millä perusteella voi ihminen, joka ei usko mihinkään uskonlahkojen tarinoihin tai oppeihin, heittää kivellä toista ihmistä? Ei se, että ajattelee omilla aivoillaan tai ettei ole aivopesty uskonlahkojen hömpötyksiin, oikeuta väkivallantekoihin. Niihin näköjään oikeuttaa uskominen johonkin tyhjään taruolentoon.

Vaikka me normaalit ihmiset emme uskokaan yhteenkään peikkoon, enkeliin, menninkäiseen tms. ei tarkoita sitä, että ottaisimme oikeuden omiin käsiimme tai sitä, että olemme lähtökohtaisesti pahoja. Kautta maailmanhistorin ovat uskovaiset eri syitä ottaneet itselleen oikeuden tuomita muita. Ja - näköjään - myöskin omineet yksinoikeuden hyvään elämään. Vain uskovainen voi olla onnellinen ja elää hyvän ja täyteläisen elämän? Me muut olemmekin juoppoja, roistoja, raiskaajia, väkivaltaisia vaimonhakkajia, kun emme käy sunnuntaisin kirkossa? Niinkö?

• kunniamurha
        OttoPetteri kirjoitti:

Millä perusteella voi ihminen, joka ei usko mihinkään uskonlahkojen tarinoihin tai oppeihin, heittää kivellä toista ihmistä? Ei se, että ajattelee omilla aivoillaan tai ettei ole aivopesty uskonlahkojen hömpötyksiin, oikeuta väkivallantekoihin. Niihin näköjään oikeuttaa uskominen johonkin tyhjään taruolentoon.

Vaikka me normaalit ihmiset emme uskokaan yhteenkään peikkoon, enkeliin, menninkäiseen tms. ei tarkoita sitä, että ottaisimme oikeuden omiin käsiimme tai sitä, että olemme lähtökohtaisesti pahoja. Kautta maailmanhistorin ovat uskovaiset eri syitä ottaneet itselleen oikeuden tuomita muita. Ja - näköjään - myöskin omineet yksinoikeuden hyvään elämään. Vain uskovainen voi olla onnellinen ja elää hyvän ja täyteläisen elämän? Me muut olemmekin juoppoja, roistoja, raiskaajia, väkivaltaisia vaimonhakkajia, kun emme käy sunnuntaisin kirkossa? Niinkö?

ihan arkipäivää vielä tänäkin päivänä. Tämä on lainaus netti sivuilta. Itsehän tätä kysyit.   

Poliisit katselivat vierestä, kun tyttöä
        kivitettiin! 20.5.2007 klo 06.53

CNN:n kännykkävideo ei ole kaunista katseltavaa.

Toimivatko kivittäjät ja poliisit yhteisen islamhengen innoittamina? Tekeekö islam ihmisistä hirviöitä, vai ovatko kivittäjät uskonsa kadottaneita? Tuhansia naisia kivitetään vuosittain kuoliaaksi, kertoo CNN. Kuka voi kunnioittaen suhtautua tuollaiseen uskontoon? Islam on täynnä kysymysmerkkejä.

http://www.cnn.com/2007/WORLD/meast/05/18/iraq.honorkilling/index.html    

• puusilima_

jeesus on raamatun mukaan(lue rivien välistä) taivaasta karkoitettu paholainen joka tuli maanpäälle kusettamaan ihmisiä ja tekeytymällä jumalaksi ja ohitti siten tämän oikean jumalan.
      perkele on ovela. varo.

onneksi tämä kaikki on vain joidenkin sekopäiden mielikuvitusta.

"Teo joita teemme ovat siis oire siitä, että emme vaella valkeudessa. "

kyllä täällä suomessa ainakin on ihan saatanan valkoista ja vitun kylmäkin. ja monta kuukautta vuodesta. miten minun tekemiseni vaikuttavat siihen lumentuloon?

mitäs mieltä muuten olet luonnonsuojelusta?

• valoisia öitä

eikä lunta, vaan Jumalan sanan ohjeiden mukaista elämää.

(Kol 1:19-23) Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi

ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.

Teidätkin, jotka ennen olitte vieraantuneet ja mieleltänne hänen vihamiehiänsä pahoissa teoissanne, hän nyt on sovittanut

Poikansa lihan ruumiissa kuoleman kautta, asettaakseen teidät pyhinä ja nuhteettomina ja moitteettomina eteensä,

jos te vain pysytte uskossa, siihen perustuneina ja siinä lujina, horjahtamatta pois sen evankeliumin toivosta, jonka olette kuulleet, jota on julistettu kaikessa luomakunnassa taivaan alla ja jonka palvelijaksi minä, Paavali, olen tullut.

Jeesus on Totinen valkeus, Joka Jeesusta seuraa se ei pimeydessä vaella, vain hänellä on elämän valkeus.

• Minä vain
        valoisia öitä kirjoitti:

ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.

Teidätkin, jotka ennen olitte vieraantuneet ja mieleltänne hänen vihamiehiänsä pahoissa teoissanne, hän nyt on sovittanut

Poikansa lihan ruumiissa kuoleman kautta, asettaakseen teidät pyhinä ja nuhteettomina ja moitteettomina eteensä,

jos te vain pysytte uskossa, siihen perustuneina ja siinä lujina, horjahtamatta pois sen evankeliumin toivosta, jonka olette kuulleet, jota on julistettu kaikessa luomakunnassa taivaan alla ja jonka palvelijaksi minä, Paavali, olen tullut.

Jeesus on Totinen valkeus, Joka Jeesusta seuraa se ei pimeydessä vaella, vain hänellä on elämän valkeus.

Hyvä kun olet ymmärtänyt että tämä epäuskoinen kaveri joka ei usko mihinkään provosoi sinua kirjoittamaan Jumalan Sanaa. Hän on erittäin kiinnostunut uskon asioista kun väittelee sinun kanssa. Voisit todellakin kirjoittaa oman uskoontulokertomuksen ja näin panna "lihaa leivän päälle"

Itse olen kohdannut Jeesuksen Pelastajanani.
        Se oli riemullinen löytö kun löysin Jeesuksen elämääni

San 8:35 "Sillä joka minut löytää, löytää elämän ja saa Herran mielisuosion".

Jumala puhui minulle konkreettisesti vuoden 1990 lopulla Sanan kautta ja minä uskoin Sanan, otin sen vastaan ja tein sen mukaan. Sana toimi elämässäni ja minä tulin uskoon,-ts. uudestisynnyin Jumalan lapseksi helmikuussa 1991.

Jumalan Sana on elävä sana joka vaikuttaa meissä jotka uskomme sen. Sana tekee sen mitä varten Jumala on sen lähettänyt kun se otetaan uskossa vastaan semmoisena kuin se on kirjoitettu.

Sanat jotka Jumala antoi minulle ja jotka pelastivat minut löytyvät Raamatusta seuraavasti:

Matt 6:33 "etsikää ensin Jumalan valtakuntaa .."
        Matt 7:7-8 "...jokainen etsivä löytää..."
        Joh 3:3-10 "joka ei synny uudesti ylhäältä..."
        Joh 6:35-37 "joka minun tyköni tulee sitä..."
        Joh 11:25-26 "minä olen ylösnousemus ja elämä"

Elän tänä päivänä Jeesuksen seurassa ja tiedän Hänen elävän. Kristinuskossa ei ole kysymys uskonnon harjoittamisesta vaan kysymys on suhteesta elävän Jumalan kanssa. Sinäkin voit kohdata Jeesuksen Tuomaan lailla (Joh 20:24-31).

Astu sinäkin epäuskoinen kaveri Jeesus tielle. Hän rakastaa sinua ja ottaa sinutkin vastaan.

Siunausta
        minä vaan

• puusilima_
        valoisia öitä kirjoitti:

jumalasta ja jeesuksesta. vain jumala on jumala.

Jeesus on Saatana?
        lempinimi Lucifer merkitsee "valontuojaa" tai "kointähteä", kuvataan Raamatussa "kointähtenä", joka toivoo "nousevansa taivaaseen" (Jes. 14:12-13).
        Yllättävänä käänteenä Jeesus, joka tässä vaiheessa on noussut taivaaseen, paljastaa silti Raamatun lopussa: "Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti" (Ilm. 22:16).
        Uskovia varoitetaan joutumasta perkeleen juonien valtaan (Ef 6:11), sen paulaan (1 Tim 3:7) ja antamasta sille sijaa (Ef 4:27). Se saattaa tekeytyä valon enkeliksi (2 Kor 11:14).

• Totuus vapauttaa
        puusilima_ kirjoitti:

jumalasta ja jeesuksesta. vain jumala on jumala.

Jeesus on Saatana?
        lempinimi Lucifer merkitsee "valontuojaa" tai "kointähteä", kuvataan Raamatussa "kointähtenä", joka toivoo "nousevansa taivaaseen" (Jes. 14:12-13).
        Yllättävänä käänteenä Jeesus, joka tässä vaiheessa on noussut taivaaseen, paljastaa silti Raamatun lopussa: "Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti" (Ilm. 22:16).
        Uskovia varoitetaan joutumasta perkeleen juonien valtaan (Ef 6:11), sen paulaan (1 Tim 3:7) ja antamasta sille sijaa (Ef 4:27). Se saattaa tekeytyä valon enkeliksi (2 Kor 11:14).

Jeesus ei ole Saatana. Jeesus on Jumala joka tuli ihmiseksi. Syy lihaksi tulemiseen on se että koska synti oli tehty lihassa piti synti rangaista lihassa. Sijaiskärsijän piti olla synnitön ihminen. Kukaan ihminen ei ollut synnitön. Siksi Jumala itse tuli ihmiseksi (Fil 2:5-11). Ihmisenä Jeesus on Jumalan Poika koska Hän sikisi Pyhästä Hengestä, siis Jumalan siemenestä ei miehen (Joh 1:1-4,18, Matt 11:27, 1 Joh 5:20-21, Luuk 1;30-35).

Saatana kiusasi Jeesusta erämaassa (Luuk 4:1-13).
        Jeesus näki Saatanan lankeavan alas taivaasta (Luuk 10:18).
        Eihän Jeesus näin ollen voi olla Saatana.

Tämä tästä

Terveisin

Paavali

• puusilima_
        Totuus vapauttaa kirjoitti:

Jeesus ei ole Saatana. Jeesus on Jumala joka tuli ihmiseksi. Syy lihaksi tulemiseen on se että koska synti oli tehty lihassa piti synti rangaista lihassa. Sijaiskärsijän piti olla synnitön ihminen. Kukaan ihminen ei ollut synnitön. Siksi Jumala itse tuli ihmiseksi (Fil 2:5-11). Ihmisenä Jeesus on Jumalan Poika koska Hän sikisi Pyhästä Hengestä, siis Jumalan siemenestä ei miehen (Joh 1:1-4,18, Matt 11:27, 1 Joh 5:20-21, Luuk 1;30-35).

Saatana kiusasi Jeesusta erämaassa (Luuk 4:1-13).
        Jeesus näki Saatanan lankeavan alas taivaasta (Luuk 10:18).
        Eihän Jeesus näin ollen voi olla Saatana.

Tämä tästä

Terveisin

Paavali

et vastannut raamatussa mainittuihin vaittamiin vaan esitit vain puoltavia kommentteja muualta opuksesta. en kirj. enemp. nyt kun ei ole nappaimistoa.. hiirella on rasittavaa kliksutella

• kuujumalaa
        puusilima_ kirjoitti:

et vastannut raamatussa mainittuihin vaittamiin vaan esitit vain puoltavia kommentteja muualta opuksesta. en kirj. enemp. nyt kun ei ole nappaimistoa.. hiirella on rasittavaa kliksutella

joka avioitui aurinko jumalattaren kanssa. Heille syntyi kolme tytärtä Al-lat,Al-uzza ja Manat. Heistä tuli epäjumalia. Heitä palvottiin "Allahin Tyttärinä"
        Jeesus on taas ollut jo ennen maailman perustamista. Voidaan tosiaankin sanoa Jeesun on syntynyt ei luotu
        inä, viisaus, olen perehtynyt mielevyyteen, olen löytänyt tiedon ja taidollisuuden.
        (Snl8:12-32 ) Minä, viisaus, olen perehtynyt mielevyyteen, olen löytänyt tiedon ja taidollisuuden. Herran pelko on pahan vihaamista. Kopeutta ja ylpeyttä, pahaa tietä ja kavalaa suuta minä vihaan. Minulla on neuvo ja neuvokkuus; minä olen ymmärrys, minulla on voima. Minun avullani kuninkaat hallitsevat, ruhtinaat säädöksensä vanhurskaasti säätävät. Minun avullani päämiehet vallitsevat ja ylhäiset, maan tuomarit kaikki. Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut. Minun tykönäni on rikkaus ja kunnia, ikivanha varallisuus ja vanhurskaus. Minun hedelmäni on parempi kuin kulta, kuin puhtain kulta, minun antamani voitto valituinta hopeata parempi. Minä vaellan vanhurskauden polkua, oikeuden teitten keskikohtaa, antaakseni niille, jotka minua rakastavat, pysyvän perinnön ja täyttääkseni heidän aarrekammionsa. Herra loi minut töittensä esikoiseksi, ensimmäiseksi teoistaan, ennen aikojen alkua. Iankaikkisuudesta minä olen asetettu olemaan, alusta asti, hamasta maan ikiajoista.
        Ennen kuin syvyyksiä oli, synnyin minä, ennen kuin oli lähteitä, vedestä rikkaita Ennen kuin vuoret upotettiin paikoilleen, ennen kukkuloita, synnyin minä, kun hän ei vielä ollut tehnyt maata, ei mantua, ei maanpiirin tomujen alkuakaan. Kun hän taivaat valmisti, olin minä siinä, kun hän veti piirin syvyyden pinnalle, kun hän teki vahvoiksi pilvet korkeudessa, kun syvyyden lähteet saivat voiman, kun hän merelle asetti sen rajat, että vedet eivät kävisi hänen käskynsä yli, kun hän vahvisti maan perustukset, silloin minä hänen sivullansa hoidokkina olin, ihastuksissani olin päivästä päivään ja leikitsin hänen edessänsä kaikin ajoin; leikitsin hänen maanpiirinsä päällä, ja ihastukseni olivat ihmislapset. Siis te, lapset, kuulkaa minua; autuaat ne, jotka noudattavat minun teitäni!

• kuujumalaa
        puusilima_ kirjoitti:

joka avioitui aurinko jumalattaren kanssa. Heille syntyi kolme tytärtä Al-lat,Al-uzza ja Manat. Heistä tuli epäjumalia. Heitä palvottiin "Allahin Tyttärinä"
        Jeesus on taas ollut jo ennen maailman perustamista. Voidaan tosiaankin sanoa Jeesun on syntynyt ei luotu
        Minä, viisaus, olen perehtynyt mielevyyteen, olen löytänyt tiedon ja taidollisuuden.
        (Snl8:12-32 ) Minä, viisaus, olen perehtynyt mielevyyteen, olen löytänyt tiedon ja taidollisuuden. Herran pelko on pahan vihaamista. Kopeutta ja ylpeyttä, pahaa tietä ja kavalaa suuta minä vihaan. Minulla on neuvo ja neuvokkuus; minä olen ymmärrys, minulla on voima. Minun avullani kuninkaat hallitsevat, ruhtinaat säädöksensä vanhurskaasti säätävät. Minun avullani päämiehet vallitsevat ja ylhäiset, maan tuomarit kaikki. Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut. Minun tykönäni on rikkaus ja kunnia, ikivanha varallisuus ja vanhurskaus. Minun hedelmäni on parempi kuin kulta, kuin puhtain kulta, minun antamani voitto valituinta hopeata parempi. Minä vaellan vanhurskauden polkua, oikeuden teitten keskikohtaa, antaakseni niille, jotka minua rakastavat, pysyvän perinnön ja täyttääkseni heidän aarrekammionsa. Herra loi minut töittensä esikoiseksi, ensimmäiseksi teoistaan, ennen aikojen alkua. Iankaikkisuudesta minä olen asetettu olemaan, alusta asti, hamasta maan ikiajoista.
        Ennen kuin syvyyksiä oli, synnyin minä, ennen kuin oli lähteitä, vedestä rikkaita Ennen kuin vuoret upotettiin paikoilleen, ennen kukkuloita, synnyin minä, kun hän ei vielä ollut tehnyt maata, ei mantua, ei maanpiirin tomujen alkuakaan. Kun hän taivaat valmisti, olin minä siinä, kun hän veti piirin syvyyden pinnalle, kun hän teki vahvoiksi pilvet korkeudessa, kun syvyyden lähteet saivat voiman, kun hän merelle asetti sen rajat, että vedet eivät kävisi hänen käskynsä yli, kun hän vahvisti maan perustukset, silloin minä hänen sivullansa hoidokkina olin, ihastuksissani olin päivästä päivään ja leikitsin hänen edessänsä kaikin ajoin; leikitsin hänen maanpiirinsä päällä, ja ihastukseni olivat ihmislapset. Siis te, lapset, kuulkaa minua; autuaat ne, jotka noudattavat minun teitäni!

• kuujumalaa
        puusilima_ kirjoitti:

Minä, viisaus, olen perehtynyt mielevyyteen, olen löytänyt tiedon ja taidollisuuden.

• kuujumalaa,
        puusilima_ kirjoitti:

• noin moneen
        kuujumalaa, kirjoitti:

kertaan. Sattui vain niin, että tietokoneen yhteydet
        nettiin pätki.

Kun viesti ei mennyt kokeilin uudestaan. Pyydän anteeksi häiriötä, jonka aiheutin sheriffille ja sivustö selaajille.

• jännää
        noin moneen kirjoitti:

kertaan. Sattui vain niin, että tietokoneen yhteydet
        nettiin pätki.

Kun viesti ei mennyt kokeilin uudestaan. Pyydän anteeksi häiriötä, jonka aiheutin sheriffille ja sivustö selaajille.

Kun toiset saa viestinsä ketjuun vaikka kuinka monta kertaa.

Jos minä klikkaan omasta mielestäni perille menemättömän viestin uudelleen lähetettäväksi sieltä tulee punaissa raameissa punaisella tekstillä vastaus Olet jo lähettänyt tämän viestin......

Merkillisiä nämä tietotekniikan ihmeellisyydet!

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      207
      4476
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      83
      3218
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1757
    4. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      13
      1357
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1336
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1173
    7. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      10
      1121
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      50
      1118
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      248
      1109
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      51
      1016
    Aihe