Eläköön "sananvapaus", kun SANANVAPAUS TAPETAAN!
Ensin lähti ylläpidon toimesta koko keskusteluketju, jossa oli n.80 kommenttia poistohetkellä ja yli 2000 lukukertaa...
Eikä varmasti ollut mitään sääntöjen vastaista.
JA SEURAAVAKSI, JO SUNNUNTAINA, POISTETTIIN ENSIN MAINITTUA TAPAUSTA KRITISOIVA KOMMENTTI...???...!!!
YLEENSÄ ON SAANUT SENTÄÄN OLLA SEURAAVAAN ARKIPÄIVÄÄN...???
TODELLA T Ö R K E Ä T Ä TOIMINTAA YLLÄPIDOLTA...!!!
Eläköön "sananvapaus", kun SANANVAPAUS
33
2152
Vastaukset
- hjj
niin paljon, kirjoita asiaa.
- inquiry
omaperäiseltä persoonalta. Galleriassa kerroit: "Parhaimman aarteen, siis Jeesuksen, löysin 2.kerran 17.11.2002."
Voisitko kertoa miksi hän 1. kerran jälkeen katosi?- wayofcross...
1. kerran jälkeen; -hyvä kysymys. Ei JUMALA mihinkään "kadonnut", vaan minä itse käänsin hänelle selkäni, kunnes olin "nauttinut" harharetkestäni tarpeeksi ja olin henkisesti aivan tyhjä, ja raunioina. Tuntui aivan siltä että sieluni oli jo aivan kuolleessa tilassa, ts. mikään ei tuntunut enää oikein miltään, paitsi erittäin turhauttavalta ja elämänhalua ei ollut oikeastaan enää yhtään jäljellä.
Silloin tajusin, että nyt tarvitaan jotain yliluonnollista apua. Kaivoin n.30 vuotta lukematta olleen raamattuni esille ja löysin sen välistä ristin muotoisen kirjanmerkin, jossa luki "JUMALA ON USKOLLINEN"; silloin ymmärsin, että Hän ei kuitenkaan ollut kääntänyt minulle selkäänsä, vaan oli suuressa armollisuudessaan valmis ottamaan minut takaisin yhteyteensä ja antamaan kaikki syntini anteeksi Jeesuksen Kristuksen nimessä ja sovintoveressä, kuten raamatun muuttumaton lupaus on kaikille meille ihmisille annettu... - inquiry
wayofcross... kirjoitti:
1. kerran jälkeen; -hyvä kysymys. Ei JUMALA mihinkään "kadonnut", vaan minä itse käänsin hänelle selkäni, kunnes olin "nauttinut" harharetkestäni tarpeeksi ja olin henkisesti aivan tyhjä, ja raunioina. Tuntui aivan siltä että sieluni oli jo aivan kuolleessa tilassa, ts. mikään ei tuntunut enää oikein miltään, paitsi erittäin turhauttavalta ja elämänhalua ei ollut oikeastaan enää yhtään jäljellä.
Silloin tajusin, että nyt tarvitaan jotain yliluonnollista apua. Kaivoin n.30 vuotta lukematta olleen raamattuni esille ja löysin sen välistä ristin muotoisen kirjanmerkin, jossa luki "JUMALA ON USKOLLINEN"; silloin ymmärsin, että Hän ei kuitenkaan ollut kääntänyt minulle selkäänsä, vaan oli suuressa armollisuudessaan valmis ottamaan minut takaisin yhteyteensä ja antamaan kaikki syntini anteeksi Jeesuksen Kristuksen nimessä ja sovintoveressä, kuten raamatun muuttumaton lupaus on kaikille meille ihmisille annettu...vastauksestasi, asia tuli selväksi. Minun puolestani hyvää jatkoa ! t. inquiry
- wayofcross...
inquiry kirjoitti:
vastauksestasi, asia tuli selväksi. Minun puolestani hyvää jatkoa ! t. inquiry
Kiitos samoin; toivotan sinulle elämässäsi Jumalan Siunausta, vaikka et sellaiseen juuri nyt uskoisikaan... Ja muutenkin satoisaa syksyä ym...
- vesitomu
Eikös se vanha kunnon sherwoodmedia sanonut laittaneensa viimeisen spämminsä?
Pian saadaan näemmä uusi tilalle :D- wayofcross...
Onpa omituista, jos sananvapauden riistäminen on joidenkin mielestä olevinaan jotenkin hauskaa...
No, jälleen eräs todiste että ihmisillä ei ole enää mitään periaatteita... (ai että "mitä ne semmoset on"?) - panteisti
wayofcross... kirjoitti:
Onpa omituista, jos sananvapauden riistäminen on joidenkin mielestä olevinaan jotenkin hauskaa...
No, jälleen eräs todiste että ihmisillä ei ole enää mitään periaatteita... (ai että "mitä ne semmoset on"?)"Sananvapauden riistäminen" ei tarkoita samaa kuin "käsittämättömän huono foorumisofta, liian hitaat serverikoneet, raskas tietokanta ja muut tietotekniset ongelmat".
Mistähän ihmisten periaatteista tässä nyt mahtaa olla kyse? Siitäkö, että suomi24:n ylläpito evottaa? - saaraleena
wayofcross... kirjoitti:
No, jälleen eräs todiste että ihmisillä ei ole enää mitään periaatteita... (ai että "mitä ne semmoset on"?)Meidän vanhoillislestadiolaisuuspalsta jumittaa vallan vietävästi. Olen luullut että ongelma on vain siellä, mutta taitaa tosissaan olla Eniron ongelma. Säästöratkaisuillako yrittävät saada isot mainostulot? Ihmisten kiusaamista sellainen on. Ja markkinataloutta, lyhytnäköistä sellaista.
- panteisti
saaraleena kirjoitti:
Meidän vanhoillislestadiolaisuuspalsta jumittaa vallan vietävästi. Olen luullut että ongelma on vain siellä, mutta taitaa tosissaan olla Eniron ongelma. Säästöratkaisuillako yrittävät saada isot mainostulot? Ihmisten kiusaamista sellainen on. Ja markkinataloutta, lyhytnäköistä sellaista.
Ilmeisesti ovat säästäneet serverin laadussa. Eniron maksulliset palvelut ja suomi24:ssa mainostavat yritykset bokottiin, ilmoitus ko. firmoille miksi ne ovat boikotissa = kun enirolta alkaa rahoitus vähentyä niin saattavat huomata että olisi aika korjata palvelun laatua.
Kyllä tuo on ihan koko eniron ongelma, eikä edes pelkän suomi24:n (puhumattakaan pelkistä foorumeista). Eniron nettinumeropalvelun tunnukset ovat maksullisia mutta haku ei silti löydä numeroita läheskään aina. Esimerkiksi: mulle oli tullut puhelu Vantaan kaupungin eräästä virastosta, ja koitin katsoa eniron numeropalvelusta mikä se oli (ei ollut talletettuna puhelimeen). Eipä löytynyt. Lähetin saman numeron sonera finderiin ja sain tiedon noin kymmenessä sekunnissa. En oikein jaksa uskoa että Vantaan virastojen numerot olisivat niin salaisia, ettei eniro voi niitä näyttää numerohaussa...
Tai hei. Miten olisi valitus kuluttaja-asiamiehelle tai jollekin?
- Agneisti
On se elämä joillain rankkaa.
- wayofcross...
Siltä vaikuttaa todellakin; sen huomaa välillä, varsinkin kun lukee joitain "keskusteluun" osallistuvien kommentteja, joissa jopa puolet sisällöstä saattaa olla pelkkää katkeraa kiroilemista...
- Agneisti
wayofcross... kirjoitti:
Siltä vaikuttaa todellakin; sen huomaa välillä, varsinkin kun lukee joitain "keskusteluun" osallistuvien kommentteja, joissa jopa puolet sisällöstä saattaa olla pelkkää katkeraa kiroilemista...
Olet sinä melkoinen epeli kun netissä erotat mikä on katkeraa kirjoulua ja mikä vain voimasanojen runsasta viljelyä. lmeisesti Jeesus antaa sinulle jotain taikavoimia, joilla kykenet erottamaan nämä kaksi.
- Agneisti
wayofcross... kirjoitti:
Olet sinä melkoinen epeli kun netissä erotat mikä on katkeraa kirjoulua ja mikä vain voimasanojen runsasta viljelyä. lmeisesti Jeesus antaa sinulle jotain taikavoimia, joilla kykenet erottamaan nämä kaksi.
- wayofcross...
Agneisti kirjoitti:
Hieman asiasta riippuen, mutta ei ole kuitenkaan kyse mistään "taikavoimasta". Sikäli olet kyllä hieman hajulla asiasta, että kyseessä on näkymätön ja yliluonnollinen voimavaikuttaja, jolla on ihan selkeästi nimikin, se on PYHÄ HENKI; se on se voima jonka Jeesus lupasi seuraajilleen, että he voisivat säilyttää uskonsa ja mm. todellakin erottaa tiettyjä asioita, kun Pyhä Henki avaa ihmisen uskoon tullessa hänen hengelliset silmät, niin että hän näkee ns. "uusin silmin" asioita...
Raamatusta:
Joh.14:16. "Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, 17. totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva."
Tarkoittaa siis Pyhää Henkeä; emmehän me uskovat muuten kestäisi kaikkea sitä solvausta, pilkkaa ja halventavaa arvostelua, jota esim. tällä palstalla koko ajan kohdistetaan uskoviin. MUTTA MEILLÄ ON SUURI PUOLUSTAJA, JOKA ASUU MEISSÄ SISÄISESTI, JUMALAN HENKI, TOTUUDEN HENKI. YLISTYS JA KIITOS JA KUNNIA OLKOON IANKAIKKISESTI KIRKKAUDEN JUMALAN!
Jumala Siunatkoon Suomen Kansaa ja maata! -Siis myös kaikkia ateisteja, vaikka kuinka meitä haukkuisitte hullui sksi ja mitä ikinä mieleen juolahtaakaan uusia haukkumanimiä... - wayofcross...
Agneisti kirjoitti:
JUMALAN HENKI, TOTUUDEN HENKI.
Kirjoittanut: wayofcross... 4.9.2007 klo 12.11
Hieman asiasta riippuen, mutta ei ole kuitenkaan kyse mistään "taikavoimasta". Sikäli olet kyllä hieman hajulla asiasta, että kyseessä on näkymätön ja yliluonnollinen voimavaikuttaja, jolla on ihan selkeästi nimikin, se on PYHÄ HENKI; se on se voima jonka Jeesus lupasi seuraajilleen, että he voisivat säilyttää uskonsa ja mm. todellakin erottaa tiettyjä asioita, kun Pyhä Henki avaa ihmisen uskoon tullessa hänen hengelliset silmät, niin että hän näkee ns. "uusin silmin" asioita...
(Saas nähdä tuleeko tämä viesti nyt tuplana, kun sen laitoin jo päivällä, yllä näkyvällä kellon ajalla...) wayofcross... kirjoitti:
Raamatusta:
Joh.14:16. "Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, 17. totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva."
Tarkoittaa siis Pyhää Henkeä; emmehän me uskovat muuten kestäisi kaikkea sitä solvausta, pilkkaa ja halventavaa arvostelua, jota esim. tällä palstalla koko ajan kohdistetaan uskoviin. MUTTA MEILLÄ ON SUURI PUOLUSTAJA, JOKA ASUU MEISSÄ SISÄISESTI, JUMALAN HENKI, TOTUUDEN HENKI. YLISTYS JA KIITOS JA KUNNIA OLKOON IANKAIKKISESTI KIRKKAUDEN JUMALAN!
Jumala Siunatkoon Suomen Kansaa ja maata! -Siis myös kaikkia ateisteja, vaikka kuinka meitä haukkuisitte hullui sksi ja mitä ikinä mieleen juolahtaakaan uusia haukkumanimiä...No niin, kylläpä kesti!!! Viestissä lukee oikea lähetysaika, mutta todellisuudessa se pullahti näkyviin vasta n.12 tuntia lähettämisen jälkeen..!!!
- Nasse.
"Ensin lähti ylläpidon toimesta koko keskusteluketju, jossa oli n.80 kommenttia poistohetkellä ja yli 2000 lukukertaa..."
"TODELLA T Ö R K E Ä T Ä TOIMINTAA YLLÄPIDOLTA...!!!"
ViAvaus olisi pitänyt poistaa heti.- wayofcross...
>>> ViAvaus olisi pitänyt poistaa heti. >>>
-Jos tarkoituksesi on keskustella aiheesta, niin luulisin sinunkin tietävän, että KESKUSTELUSSA täytyy myös esittää mielipiteilleen, jotain PERUSTELUITA, tai muuten se on HUUTELUA, eikä keskustelua... Voitko perustella?
kun se on sitä että myö joudutaan kärsimään siinä kuin JEESUS joutui,täällä myö saada sylkeä ja herjaa ja apulantaa päälleme,MUTTA SIITÄ HUOLIMATTA MYÖ JATKAMME,AAMEEN HERRA JEESUS ELÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- puusilima_
jeesus on saatana. miksi ihmeessä sitä ylistät?
oletko unohtanut oikean jumalan?..
kaikki jumala myönteinen pitäisi sensuroida. jumalasta riippumatta. se on mielisairautta toi usko ja hoidettavissa lääkkeillä(ehkä?).
sairautta ei saisi kylvää tahallaan ympärilleen. - wayofcross...
puusilima_ kirjoitti:
jeesus on saatana. miksi ihmeessä sitä ylistät?
oletko unohtanut oikean jumalan?..
kaikki jumala myönteinen pitäisi sensuroida. jumalasta riippumatta. se on mielisairautta toi usko ja hoidettavissa lääkkeillä(ehkä?).
sairautta ei saisi kylvää tahallaan ympärilleen.Nyt olet ymmärtänyt ihan väärin; ei uskoa tarvitse yrittää "hoitaa lääkkeillä", kuten sinä tuossa vihjaat, vaan uskoa hoidetaan Jumalan sanalla ja rukouksella. Ja, -USKO HOITAA IHMISTÄ ILMAN MITÄÄN LÄÄKKEITÄ!
>>> kaikki jumala myönteinen pitäisi sensuroida. jumalasta riippumatta. >>>
Onpas melkoisen fasistista kommenttia! Etkö tiedä että uskonto, sen harjoittaminen ja levittäminen, on maassamme suojeltu lailla, uskonnonvapauslailla. - Meikku-matelija
Et sinä ihan aiheettomasti ole sitä sylkeä ja herjaa päälleesi saanut ainakaan joka kerta, kuten ei moni muukaan. Jos syyllistyy muiden solvaamiseen, niin on turha valittaa, kun saa samalla mitalla tai mahdollisesti pahemmin takaisin. Muistaaksesi tuossa viime viikolla heitit väitteen, että ateistiseen moraaliin kuuluu se, ettei tarvitse piitata muista. Minun mielestäni se oli loukkaava ja mustamaalaava kommentti.
Epäilen vahvasti, että monet uskikset lypsävät ihan varta vasten negatiivisia reaktioita ympäristöltä, jotta voivat sanoa raamatussa niin ennustetunkin.
Marttyyriksi tekeytymistä?
Ps. Älä huuda. Korviin sattuu. - puusilima_
wayofcross... kirjoitti:
Nyt olet ymmärtänyt ihan väärin; ei uskoa tarvitse yrittää "hoitaa lääkkeillä", kuten sinä tuossa vihjaat, vaan uskoa hoidetaan Jumalan sanalla ja rukouksella. Ja, -USKO HOITAA IHMISTÄ ILMAN MITÄÄN LÄÄKKEITÄ!
>>> kaikki jumala myönteinen pitäisi sensuroida. jumalasta riippumatta. >>>
Onpas melkoisen fasistista kommenttia! Etkö tiedä että uskonto, sen harjoittaminen ja levittäminen, on maassamme suojeltu lailla, uskonnonvapauslailla.ymmärtänyt mitään väärin. uskovaisuus on jonkin asteen mielen häiriö joka on koko maailmanlaajuinen epidemia.
olen itsekin joutunut elämäni aikana ties minkälaisiin tilanteisiin ja apuakin olisin monesti tarvinnut. eipä ole näkynyt jumalaa minkään sorttista jeesaamassa vaan kaikki on kyllä hoidettu ihan ITSE ja hyvin on onnistuttu.
"Etkö tiedä että uskonto, sen harjoittaminen ja levittäminen, on maassamme suojeltu lailla, uskonnonvapauslailla."
valitettavasti. mutta aionkin käyttää tätä hyväkseni kun kiellän lapsiltani kaikenlaiset jeesustelu ja ET opit koulussa. ja voisinpa vittuillessani vaatia heille opetettavan saatanan palvontaa. mitähän laki sanoo siihen? uskohan se on sekin :P
laitettakoon lopuksi tähän tämmöinen mietittäväksi:
Jeesus on Saatana?
lempinimi Lucifer merkitsee "valontuojaa" tai "kointähteä", kuvataan Raamatussa "kointähtenä", joka toivoo "nousevansa taivaaseen" (Jes. 14:12-13).
Yllättävänä käänteenä Jeesus, joka tässä vaiheessa on noussut taivaaseen, paljastaa silti Raamatun lopussa: "Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti" (Ilm. 22:16).
Uskovia varoitetaan joutumasta perkeleen juonien valtaan (Ef 6:11), sen paulaan (1 Tim 3:7) ja antamasta sille sijaa (Ef 4:27). Se saattaa tekeytyä valon enkeliksi (2 Kor 11:14). - puusilima_
puusilima_ kirjoitti:
ymmärtänyt mitään väärin. uskovaisuus on jonkin asteen mielen häiriö joka on koko maailmanlaajuinen epidemia.
olen itsekin joutunut elämäni aikana ties minkälaisiin tilanteisiin ja apuakin olisin monesti tarvinnut. eipä ole näkynyt jumalaa minkään sorttista jeesaamassa vaan kaikki on kyllä hoidettu ihan ITSE ja hyvin on onnistuttu.
"Etkö tiedä että uskonto, sen harjoittaminen ja levittäminen, on maassamme suojeltu lailla, uskonnonvapauslailla."
valitettavasti. mutta aionkin käyttää tätä hyväkseni kun kiellän lapsiltani kaikenlaiset jeesustelu ja ET opit koulussa. ja voisinpa vittuillessani vaatia heille opetettavan saatanan palvontaa. mitähän laki sanoo siihen? uskohan se on sekin :P
Jeesus on Saatana?
lempinimi Lucifer merkitsee "valontuojaa" tai "kointähteä", kuvataan Raamatussa "kointähtenä", joka toivoo "nousevansa taivaaseen" (Jes. 14:12-13).
Yllättävänä käänteenä Jeesus, joka tässä vaiheessa on noussut taivaaseen, paljastaa silti Raamatun lopussa: "Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti" (Ilm. 22:16).
Uskovia varoitetaan joutumasta perkeleen juonien valtaan (Ef 6:11), sen paulaan (1 Tim 3:7) ja antamasta sille sijaa (Ef 4:27). Se saattaa tekeytyä valon enkeliksi (2 Kor 11:14).katsoin eilen telkkaria. joudunko nyt helvettiin siitä hyvästä? miten tietokone eroaa television "paholais" hommista? hihhulithan ei paljoo telkkua tuijota.siis ne ihan sekopäisimmät.
mitä eroa on televisiosta tulevalla akuankalla jos se on sama jakso jota luen aku lehdestä? jos katon sen telkusta niin taasko mennään helvettiin ja jos lehdestä niin kaikki on ok? vai onko? saanko yleensä lukea mitään muuta kuin raamattua?
tiedän että tää kysymys on vähän hassussa paikassa ja ei ehkä välttämättä sinua kosketa mutta tosi-hihhuli kyllä löytää tämänkin tekstin tästä paikasta ja vastaa minulle näihin kysymyksiin ja tuohon edelliseen myös, koska onhan hän jumalan "ohjastama" joka hänet ohjaa tämän viestin kohdalle jotta voisi sitten ohjata myös minut "oikealle polulle". eikö niin? - wayofcross...
puusilima_ kirjoitti:
ymmärtänyt mitään väärin. uskovaisuus on jonkin asteen mielen häiriö joka on koko maailmanlaajuinen epidemia.
Jeesus on Saatana?
Uskovia varoitetaan joutumasta perkeleen juonien valtaan (Ef 6:11), sen paulaan (1 Tim 3:7) ja antamasta sille sijaa (Ef 4:27). Se saattaa tekeytyä valon enkeliksi (2 Kor 11:14).>>> lempinimi Lucifer merkitsee "valontuojaa" tai "kointähteä", kuvataan Raamatussa "kointähtenä", joka toivoo "nousevansa taivaaseen" (Jes. 14:12-13)>>>
-Väärä tieto, tai siis virheellinen; tiedän kyllä monien luulevan että Lucifer tarkoittaisi pirua, mutta todellisuudessa se OLI sen nimi silloin kun se oli vielä korkea-arvoisena enkelinä taivaassa, ennen kuin se lankesi ja heitettiin ulos taivaasta, sen yritettyä kapinaa itseään Jeesusta vastaan...
Niin, kyllähän se varmaan "toivookin"... - puusilima_
wayofcross... kirjoitti:
>>> lempinimi Lucifer merkitsee "valontuojaa" tai "kointähteä", kuvataan Raamatussa "kointähtenä", joka toivoo "nousevansa taivaaseen" (Jes. 14:12-13)>>>
-Väärä tieto, tai siis virheellinen; tiedän kyllä monien luulevan että Lucifer tarkoittaisi pirua, mutta todellisuudessa se OLI sen nimi silloin kun se oli vielä korkea-arvoisena enkelinä taivaassa, ennen kuin se lankesi ja heitettiin ulos taivaasta, sen yritettyä kapinaa itseään Jeesusta vastaan...
Niin, kyllähän se varmaan "toivookin"...se ollut se jeesus vielä olemattomissa ja eimillään laillaolevakun tämä "lucifer" oli asemissaan?
jeesushan on näitä "uushihhuleiden" juttuja? - wayofcross...
puusilima_ kirjoitti:
se ollut se jeesus vielä olemattomissa ja eimillään laillaolevakun tämä "lucifer" oli asemissaan?
jeesushan on näitä "uushihhuleiden" juttuja?Jeesus on yksi osa Jumalan kolmiyhteistä olemusta, siis Hän ON ollut, kuten Jumalakin on ollut aina. Hänen piti inkarnoitua ihmiseksi vain yhtä sitä tehtävää varten, joka huipentui siihen että Hän meni ristille uhrattavaksi, meidän, kaikkien ihmisten syntien sovittamiseksi, koska kukaan normaali ihminen ei olisi pystynyt sitä täyttämään SYNNITTÖMÄNÄ, TÄYSIN VIATTOMANA, kuten uhrikaritsan tulee olla.
Ei Jeesus ole mitään "uushihhuleiden juttuja". Mitä ylipäätään tarkoitat tuollaisella väitteellä. Jeesuksesta löytyy viitteellisiä mainintoja heti raamatun alkulehdiltä alkaen ja juutalaisesta pääsisäisen vietosta se symboliikka, joka toteutui , kun Jeesus, Jumala antoi uhrata itsensä, että meillä olisi pelastus Jeesuksen Kristuksen sovintoveressä.
Kukaan ei voi pelastua omilla ansioillaan, jos ei ota vastaan sitä lunastusta, joka meistä on suoritettu. Ja sen uhri joka meistä on maksettu, että meille olisi pelastus tarjolla, on voimassa tänäkin päivänä; siksi voi vieläkin sanoa: TÄNÄÄN ON PELASTUKSEN PÄIVÄ!
Se lunastus on ikään kuin "ilmainen voitto", jonka voimme saada synneistämme, mutta sitä ei saa jos ei mene hakemaan; aivan kuin monissa maallisissakin, esim. monissa arpajaisvoitoissa tms., niin se on asianomaisen itse käytävä hakemassa, muuten se jää saamatta...
Tässä nyt tuli samalla tällainen pieni "saarna" ihmisen pelastumisen kuviosta, siis ns. "uskoon tulosta".
- firerose
ylläpito ei diggaa sun kirjoituksista? Sananvapaus on Suomessa aikas suhteellinen käsite.
- wayofcross...
No siltä se vaikuttaa, tai itse uskon että siellä on päästetty jonkun näppäimen käyttäjäksi sellainen tyyppi, joka ei ymmärrä tehtävänsä edellyttämää vastuullisuutta ja sitä, että hänenkin täytyisi noudattaa tehtävänsä hoitamisessa demokratian pelisääntöjä...
- ertert
wayofcross... kirjoitti:
No siltä se vaikuttaa, tai itse uskon että siellä on päästetty jonkun näppäimen käyttäjäksi sellainen tyyppi, joka ei ymmärrä tehtävänsä edellyttämää vastuullisuutta ja sitä, että hänenkin täytyisi noudattaa tehtävänsä hoitamisessa demokratian pelisääntöjä...
Ota ensin selvää, mitä on sananvapaus. Sinulla on oikeus perustaa oma keskustelupalstasi, jossa sinä saat meuhkata ja moderoida ihan oman halusi mukaan. Samaa oikeitta täällä käytetään. Sinun sananvapauttasi ei ole rikottu.
- panteisti
Valita tänne: http://www.suomi24.fi/palaute/
- ...........................
...............
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2074476Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t833218Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881757Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131357Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181336Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20241173Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101121- 501118
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2481109- 511016