Mites laihkari sujuu?

Iltaa XXXXXXXXL-kokoiset toverit,

Tuossa joku aika sitten annoin teille hyvät ohjeistukset lihavuuden karkoitukseen ja
kuten muistatte edelleen, että tärkeintä on siis olla ostamatta: Lihaa, makaroonia, vaahtopäitä, voita, suklaata, karkkia ym. PASKAA!!!
Ostoskärryt kuormataan: Ruisleivällä, perunalla, weettabixeillä, näkkärillä, tuoreella kalalla, kasviksilla ym. OIKEALLA RUUALLA!!!


Onko ketään teistä noudattanut ohjeitani ja jos on, niin miten kävi?


Muistakaa myös kauppiaan ilme, kun ette enää osta roskaa ja teette parannuksen elämäänne.
Myös kaverinne tulevat kateelliseksi, kun muututte
NORMAALIPAINOISIKSI!!!


"Kirjotaisinko oikean laihdutusoppaan näille raasuille? :)"


MarttyyriMallari-TTt

7

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vikaa

      lihassa on? Ja kyllä makaroonia voi viikoittain syödä. Kunnon spagettia, nam nam.

      • jos kärsit ylipainosta, niin mättää lautasellesi mieluummin riisiä. Nami nami :P


        "Taisin antaa ohjeita turhaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • tosikko.
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jos kärsit ylipainosta, niin mättää lautasellesi mieluummin riisiä. Nami nami :P


        "Taisin antaa ohjeita turhaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        Kyllä näin on, että annoit ohjeita turhaan. On ihan sama syötkö puhdistettua riisiä tai pastaa. Kumpaakin saa myös "tummina" tuotteina, pastaakin, joka on silloin muutakin kuin valkoista vehmäjauhoa. Vaihda sinäkin se riisi täysjyväriisiin tai riisiohraan ym.

        Eli voit edelleen pitää nimimerkkinäsi Marttyyrin, sehän sinä olet, kun yrität "parastasi" ja sinua ei kukaan kuuntele.


      • rasvaa syöden
        tosikko. kirjoitti:

        Kyllä näin on, että annoit ohjeita turhaan. On ihan sama syötkö puhdistettua riisiä tai pastaa. Kumpaakin saa myös "tummina" tuotteina, pastaakin, joka on silloin muutakin kuin valkoista vehmäjauhoa. Vaihda sinäkin se riisi täysjyväriisiin tai riisiohraan ym.

        Eli voit edelleen pitää nimimerkkinäsi Marttyyrin, sehän sinä olet, kun yrität "parastasi" ja sinua ei kukaan kuuntele.

        50 vuotiaana söin juuri niinkuin tuossa edellä neuvottiin ja paino oli 96 kg - kolesteroli 7,6.
        Nykyään syön normaalia ruokaa johon kuulu voi, kerma, liha, mutta vähemmän perunaa, pastaa, valkoista leipää, riisiä tai muita nopeita hiilareita.
        En laita margariinia suuhuni ja olen vähentänyt sokerin käytön noin puoleen entisestä.
        Syön ruispalojen päällä kunnon rasvaista juustoa enkä muutenkaan vältä rasvaa - päinvastoin. Paino on nykyään tuo 83kg ja kolest. 5,9 ja olo ja kunto on kaikenkaikkiaan paljon parempi kuin silloin yli 15 vuotta sitten.
        Mitään muuta lääkettä kuin pari kolme antibiottikuuria en ole käyttänyt moniin vuosiin.


      • yks ja sama
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jos kärsit ylipainosta, niin mättää lautasellesi mieluummin riisiä. Nami nami :P


        "Taisin antaa ohjeita turhaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        onko riisiä vai makaroonia, jos haluaa laihtua pitää syödä pienempiä annoksia joka tapauksessa. Se on se ratkaiseva tekijä.


      • tosikko. kirjoitti:

        Kyllä näin on, että annoit ohjeita turhaan. On ihan sama syötkö puhdistettua riisiä tai pastaa. Kumpaakin saa myös "tummina" tuotteina, pastaakin, joka on silloin muutakin kuin valkoista vehmäjauhoa. Vaihda sinäkin se riisi täysjyväriisiin tai riisiohraan ym.

        Eli voit edelleen pitää nimimerkkinäsi Marttyyrin, sehän sinä olet, kun yrität "parastasi" ja sinua ei kukaan kuuntele.

        älkää lihavat sitten yhtään ihmetelkö, kun teitä haukutaan. Jos ei ystävälliset neuvot kelpaa, niin pysykää sikoina sitten, SAATANA!!!


        "Lihavatko leppoisia? :)"


        MarttyyriMallari-TTt


    • minähhh

      Jee, tää ihme Marttyyri-heppu on taas palannut. :D Ja vastaus otsikon kysymykseen: Ei ole sujunut, koska en ole laihkarilla (vittu mikä sana...) ollut. Tosin eilen kävin taas ensimmäistä kertaa kolmeen kuukauteen vaa'alla ja sepäs näytti 5kg vähemmän. :P Joten se tekee n.13-15 kadonnutta kiloa tälle vuodelle. En tosin ymmärrä edelleenkään mistä se johtuu. Mutta samapa tuo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe