La.Ra on palstan ehdoton seksisymboli.
Pisteet La.Ra:lle-:)
Seksiä ja sähinää
5
426
Vastaukset
- toi oli hyvä
oli hyvä joo :-O)
Olen minäkin täällä :H
"Seksiä ja symboliikkaa"
MarttyyriMallari-TTt- la.ra
menihän sitä la.rakin sitten sanattomaksi...
- DarkAlliance*
Perustelehan? Kyllä me tiedetään, että se käy läpi yksityisasioitaan näillä palstoilla, mutta että seksisymboli? Ihan tavallisen pulliaisen näköinen tavis, jolla on ehkä vähän oudohkoja miesvalintoja. Muistatte varmaan Jackin? Joillakin on vaan tarve käydä elämäänsä läpi keskustelupalstoilla. Itse en alennu.
- la.ra
alennut kuitenkin tähänkin keskusteluun... Ja tirkistelet, kommentoit ja varmasti myös keskusteletkin omista asioistasi tällä palstalla.
Henkilökohtaista mun jutuista ei tee mikään muu kuin se, että ne ovat tosia. Tai niin sä ainakin luulet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502