Nainen kaipaa hallintaa...

elämäänsä ja turhautuu sen puutteessa. Eli, nainen
tuntee olonsa turvalliseksi kun voimakkaamman sukupuolen edustaja (mies) komentelee ja ehkä
jopa alistaakin häntä tiettyjen asioiden kohdalla silloin tällöin.


"Tämä juttu on tosi"


MarttyyriMallri-TTt

12

1386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole noin

      Mua ainakin komentelu ja alistaminen ahdistaa..

      • Maria*

        Mulle pitää ehdottomasti olla mies joka osaa päättää, määrätä jopa minua, omapäinen ja temperamenttinen kun olen.. :D
        Kyllä minua saa tarpeeksi komentaakin jos on aihetta mutta turhasta napinasta saa vaan nenilleen ;)
        Varmasti pitää paikkansa että useat naiset haluaa miehen olla se määrääjä.


      • carrieh
        Maria* kirjoitti:

        Mulle pitää ehdottomasti olla mies joka osaa päättää, määrätä jopa minua, omapäinen ja temperamenttinen kun olen.. :D
        Kyllä minua saa tarpeeksi komentaakin jos on aihetta mutta turhasta napinasta saa vaan nenilleen ;)
        Varmasti pitää paikkansa että useat naiset haluaa miehen olla se määrääjä.

        Minä henkilökohtaisesti pidän kun mies on lujatahtoinen, päätöskykyinen ja ehkä hieman hallitsevampi osapuoli. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että tämän miespuolisen pitäisi päättää kaikesta ja sanoa aina se viimeinen sana joka asiaan. Kyllä se on loppupeleissä niin, että molemmat "hallitsevat" yhtä paljon.
        Naiset jotka tarvitsevat sitä miestä joka sanoo niille mitä pitää tehdä ja milloinkin niin he todennäköisesti kärsivät huonosta itsetunnosta ja ovat siten epävarmoja. Mies taas jolle on pakkomielle hallita kärsii luultavimmin myöskin heikosta itsetunnosta, koska tällä on alituinen tarve kohottaa itsetuntoa hallitsemalla muita ihmisiä eli naista.

        Ei ole terve suhde tuollainen jossa mies dominoi. Tosin en tiedä kuinka vahvasti aloittaja tarkoitti käyttäessään sanaa "hallita". Senkin kun voi käsittää niin miljoonalla eri tavalla. Sairaalloisella ja terveellä kärjistettynä.


      • MMJKLMS
        Maria* kirjoitti:

        Mulle pitää ehdottomasti olla mies joka osaa päättää, määrätä jopa minua, omapäinen ja temperamenttinen kun olen.. :D
        Kyllä minua saa tarpeeksi komentaakin jos on aihetta mutta turhasta napinasta saa vaan nenilleen ;)
        Varmasti pitää paikkansa että useat naiset haluaa miehen olla se määrääjä.

        MUSTA OIS IHANAA OLLA MR UNELMAMIES.POIKAYSTÄVÄ.AVOMIES.KIHLATTU.MIESYSTÄVÄ.AVIOMIES JA ENNEN KAIKKEA SELLAINEN OSCAR BLAKETON-TYYLINEN UKKO JA SELLAINEN MIES JOKA IHASTUTTAISI.VIHASTUTTAISI.JA ILAHDUTTAISI.YLLÄTTÄISI JA SELLAINEN MIES JOKA KOHTELISI VAIMOANSA.TYTTÖYSTÄVÄÄ.AIDOSTI JA SELLAINEN MIES JOKA OSAISI OLLA MONISÄRMÄINEN JA INNOKAS KIEKKOFANI JA JALKAPALLOFANI.YMS JA URHEILUN SEURAAJA.JA SELLAINEN MIES JOKA REISSAISI YMPÄRI SUOMEA 500.0000 600.000 - 100.0000 KM


    • *********

      Ei osu minuun tuo väite, ei vaikka nyrkillä mätettäs. Eikä muuten sovi yhteenkään ystäväänikään.

      Ja millähän vuosisadalla herra mahtaa elää, ja mistähän on herra moisen väitteen keksinyt?

    • Kerronpa näin

      Muistaakseni kaikki aloituksesi paljastavat, että sinulla on kovin pieni itsetunto, ei kovin paljon älyä, mutta provoiluhalusi ja huomionkipeytesi ovat megaluokkaa.

      On kyllä naisia, jotka tykkäävät olla avuttomia ja määräiltäviä, mutta ei heitä riitä yleistykseksi saakka. Minä olen taas tullut tavanneeksi poikkeuksellisen (?) monta miestä, jotka pyrkivät jonkinlaiseen alistettuun asemaan. Eivät ainakaan minun kohdallani ole saaneet haluamaansa, koska inhoan perässävedettäviä ja alistuvia miehiä. Sinä muuten taidat olla juuri semmoinen, vaikka yrität esittää ihan muuta. ;)

      • sympaattinen henkilö, mutta toimin olosuhteiden mukaan. Tarkoitin tällä hallintajutulla sitä, että
        nainen (tai eräät naiset) haluavat miehen olevan
        suhteessa se voimakkaampi osapuoli, joka suojelee ja päättää asioista. Voi olla, että sellainen nainen joka haluaa miehensä käyttäytyvän näin on epävarma itsestään ja tarvitsee henkilöä johon voi turvautua.
        Kyse ei ole siis mistään väkivallasta naista kohtaan. Ja sitä paitti eihän vuosia yhdessä olleet pariskunnat harrasta seksiä, ellei mies (sen jälkeen kun hän on vedonnut aviovelvollisuuteen) ota naistaan :)


        "Näin meillä"


        MarttyyriMallari-TTt


    • mieltä...

      Miehen täytyy olla se järjellinen yksilö suhteessa, joka sanoo viimeisen sanan.
      Tietysti naisen oman edun nimissä.
      Väkivalta, henkinen ja fyysinen, ei hyväksyttävää. Lempeällä tavalla jöötä pitävä mies on aarre, ei mee nainen elämässään hunningolle.

      • mieltä

        itse nainen. Temperamenttisena ja impulsiivisena tarvin miehen, jolla on maalaisjärkeä, jalat maassa ja osaa ja uskaltaa pistää minut koville.


      • juttu sinulle
        mieltä kirjoitti:

        itse nainen. Temperamenttisena ja impulsiivisena tarvin miehen, jolla on maalaisjärkeä, jalat maassa ja osaa ja uskaltaa pistää minut koville.

        Et sitten taida itse omata sitä tarvittavaa maalaisjärkeä. Voi voi. Mutta tiedän kyllä, että jotkut ihmiset tarvitsevat toisen paimentamaan, kun eivät itse osaa suoriutua normaaleista arkipäivän asioista, puhumattakaan suurempaa ajattelua vaativia asioita. Kyllä tällaisia lammas-miehiäkin on, mutta useimmiten he kyllä ovat naisia. Surullista. Mutta niinhän se kuitenkin on, että ei pidä ajatella, jos ei ole edellytyksiä.


    • nimessä!!!!!

      komentelua ja alistamista!!!! Minulla tuollainen miehen käytös saa aikaan vastahyökkäysreaktion, ja näin ollen suhde on tuhoon tuomittu heti alkumetreillä. Kyllä tietty miehellä saa olla vahvat mielipiteet, mutta kun täälläkin on eli parasta löytää asiallisesti keskustelemalla samansuuntainen tai molempia tyydyttävä ratkaisu.

    • kiiski

      Se on sinun tahtosi ja mielipiteesi. Minä olen vahva ja itsenäinen nainen, enkä todellakaan katselis miestä joka komentelee. En silti nössöäkään halua. Tasavertainen ja naisia kunnioittava miehen pitää olla, vaikka fyysisesti nuo ovatkin yleensä vahvempia. Ja niin saa mun puolesta ollakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      388
      4792
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2641
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      154
      1906
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1628
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1493
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1347
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1335
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      62
      1287
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      48
      1282
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1091
    Aihe