Yksinäiset naiset

"Suomessa on vähän naisia ja suot ovat talvella jäässä"
Noin sanoo vanha sananlasku, mutta todellisuudessa naisia on enemmän kuin miehiä ja tästä syystä monet naiset ovat yksinäisiä.
Miten he pärjäävät elämässään ilman meitä miehiä?


"Susikoira ei korvaa suhdetta"


MarttyyriMallari-TTt

33

1500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikamiehiä enemmän

      mutta vain ikäluokissa 50-90

      Alle 50-vuotiaissa miehiä on enemmän, johtuen siitä, että poikavauvoja syntyy enemmän. Suomessa on siis paljon enemmän yksinäisiä poikamiehiä.

      Suomessa on tarve muutamalle kymmenelle tuhannelle tuontivaimolle.

      • työvoimapula!

        saadaan fiksusti käyttäytyviä kansanryhmittymiä Suomeen :)


    • Emmanuele

      mutta usein läheisyydentarve ja puute on sietämätöntä. Kaipaisin myös sellaista jokapäiväistä juttuseuraa jonka kanssa voisi jakaa asioita.

    • Nettikatti

      Määrittele pärjääminen. Mitä tapahtuu, jos ei pärjää? Vastataan sitten kun tiedetään mihin vastataan.

      • miten te yksinäiset naiset pärjäätte auton renkaiden vaihdossa ja jos kotosalla rikkoontuu pesukone, niin mites hento nainen raahaa sen roskiin. Ja naisethan pelkäävät olla yksin kesämökillä. Että tälläset asiat tulivat miehiseen mieleeni.


        "Mitäs vastaat, kultaseni"

        MarttyyriMallari-TTt


      • Nettikatti
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        miten te yksinäiset naiset pärjäätte auton renkaiden vaihdossa ja jos kotosalla rikkoontuu pesukone, niin mites hento nainen raahaa sen roskiin. Ja naisethan pelkäävät olla yksin kesämökillä. Että tälläset asiat tulivat miehiseen mieleeni.


        "Mitäs vastaat, kultaseni"

        MarttyyriMallari-TTt

        "Kultaseni", vastaan että renkaiden vaihto en ole pienimmässäkään määrin ongelma. Sujuu naiselta siinä missä mieheltäkin. Pesukonetta miehenkin on aika vaikea yksin raahata, luulisin. Nainen selviää asiasta pyytämällä apua. Enkä minä ainoastaan mökkeile yksin, vaan asunkin yksin (enkä siis kerros- tai rivitalossa). Joten sinun määritelmäsi mukaan pärjään oikein hyvin. :) Tosin ei mies talossa haitaksikaan olisi (kunhan olisi se oikea mies).


      • Nettikatti kirjoitti:

        "Kultaseni", vastaan että renkaiden vaihto en ole pienimmässäkään määrin ongelma. Sujuu naiselta siinä missä mieheltäkin. Pesukonetta miehenkin on aika vaikea yksin raahata, luulisin. Nainen selviää asiasta pyytämällä apua. Enkä minä ainoastaan mökkeile yksin, vaan asunkin yksin (enkä siis kerros- tai rivitalossa). Joten sinun määritelmäsi mukaan pärjään oikein hyvin. :) Tosin ei mies talossa haitaksikaan olisi (kunhan olisi se oikea mies).

        voit olla tomera neiti, mutta et varmasti pysty vääntämään autosi renkaan muttereita auki ):
        Monet naiset ovat väittäneet vaihtaneensa autoonsa renkaat, mutta yksikään mies ei ole sellaista nähnyt :)

        "Nainen selviää asiasta pyytämällä apua"

        Mieheltä...


        "Auto ei ole virkkuukoukku"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Nettikatti
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        voit olla tomera neiti, mutta et varmasti pysty vääntämään autosi renkaan muttereita auki ):
        Monet naiset ovat väittäneet vaihtaneensa autoonsa renkaat, mutta yksikään mies ei ole sellaista nähnyt :)

        "Nainen selviää asiasta pyytämällä apua"

        Mieheltä...


        "Auto ei ole virkkuukoukku"


        MarttyyriMallari-TTt

        Sitten olen varmaan erehtynyt...sukupuolestani.

        :D


      • Nettikatti kirjoitti:

        Sitten olen varmaan erehtynyt...sukupuolestani.

        :D

        ihanko aikuisen oikeesti vaihdat autosi renkaat itse?

        Ps: Minkä merkkinen auto sulla?


        "Volvo S80"

        MarttyyriMallari-TTt


      • Nettikatti
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ihanko aikuisen oikeesti vaihdat autosi renkaat itse?

        Ps: Minkä merkkinen auto sulla?


        "Volvo S80"

        MarttyyriMallari-TTt

        No ihan aikuisten oikeesti on renkaita vaihdettu, kuka niitä nyt viitsii vaan leikisti vaihtaa. Poliisikin sellaiseen puuttuu, jos leikkirenkailla ajaa. Painovoima auttaa, jos ruis ranteesta loppuu... :) Toyotasta, Fordista, Suzukista...

        Onneksi ei tarvitse virkaten töihin mennä, yhtenäkään aamuna en perille pääsisi. Neulomalla voisi sentään päästä puoleenväliin...


      • Nettikatti kirjoitti:

        No ihan aikuisten oikeesti on renkaita vaihdettu, kuka niitä nyt viitsii vaan leikisti vaihtaa. Poliisikin sellaiseen puuttuu, jos leikkirenkailla ajaa. Painovoima auttaa, jos ruis ranteesta loppuu... :) Toyotasta, Fordista, Suzukista...

        Onneksi ei tarvitse virkaten töihin mennä, yhtenäkään aamuna en perille pääsisi. Neulomalla voisi sentään päästä puoleenväliin...

        olet first lady, joka väittää vakavasti vaihtaneensa renkaat autoon. Olit varmaan aika väsy aktin jälkeen?


        "Mahdat olla oikea amatsooni"

        MartyyriMallari-TTt


      • Et ole tosissasi!
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        voit olla tomera neiti, mutta et varmasti pysty vääntämään autosi renkaan muttereita auki ):
        Monet naiset ovat väittäneet vaihtaneensa autoonsa renkaat, mutta yksikään mies ei ole sellaista nähnyt :)

        "Nainen selviää asiasta pyytämällä apua"

        Mieheltä...


        "Auto ei ole virkkuukoukku"


        MarttyyriMallari-TTt

        No ne mutterit aukeaa, kun hiukan hyppää siihen avaimen varren päälle... Siinä missä naisilla ei voima riitä, täytyy käyttää järkeä... Eipä ole vielä tullut vastaan tilannetta, jossa en olisi ilman miestä selviytynyt... Tosin sana mies ja sinä tuskin liitytte toisiinne...


      • katariinaE.
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olet first lady, joka väittää vakavasti vaihtaneensa renkaat autoon. Olit varmaan aika väsy aktin jälkeen?


        "Mahdat olla oikea amatsooni"

        MartyyriMallari-TTt

        Tulepa kuule maaseudulle! Sun pitäisi tavata mun äiti, se osaa korjata oman traktorinsa ja kaikkea, yh-äidin on ollut pakko. Ja kyllä mä ainakin tunnen paljon naisia jotka renkaat vaihtaa itse, eihän se ole edes vaikeaa! Mikä siinä väsyttäisi, hieman kauemmin ehkä kestää kuin miehillä, mutta vaikeaa se ei ole.
        Toisaalta tunnen myös paljon miehiä, jotka ei osaa edes laittaa ruokaa ja pestä pyykkiä, ellei äiti käy auttamassa. En sitten tiedä kuolisiko ne nälkään, jos ei olisi joku nainen hoivaamassa... Se on mun mielestä jo säälittävää!


      • Nettikatti
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olet first lady, joka väittää vakavasti vaihtaneensa renkaat autoon. Olit varmaan aika väsy aktin jälkeen?


        "Mahdat olla oikea amatsooni"

        MartyyriMallari-TTt

        Ei voimalla vaan taidolla. Kannattaisi opetella...


    • vähemmän..

      siksi melkein sotanorsukamakin kelpaa jos ei muuksi niin ainakin panoksi!

    • vaan

      ettei yksinäisyyden vastakohta ole parisuhde, ei ollenkaan.

      • kaverisi korvaavat parisuhde-draaman ja he loisivat luonasi ja te elätte SYNNISSÄ?


        "Mihin tämä maailma on menossa"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Onko sulla vielä poikuus ta...

      No joo, nainen tarvitsee apua ehkä auton korjaamiseen ja joihinkin juttuihin, mitkä pitää tehdä kerran vuodessa - ja joissa moni mieskin turvautuu ammattilaisen apuun.

      Mies tarvitsee apua ihan yksinkertaiseen arjesta selviytymiseen. Kumpikohan sukupuoli oikeasti tarvitsee toista enemmän?

      • odotinkin jo telaketju-feministien esiintuloa :)
        Minä en oo nähnyt naisen vaihtavan autonrenkaita ikinä ja en usko, että-Nettikattia lukuunottamatta-yksikään nainen olisi sitä tehnyt.


        "Ei edes kovinkaan naisasianainen pysty metsätöihin"


        MartyyriMallari-TTt


      • katariinaE.
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        odotinkin jo telaketju-feministien esiintuloa :)
        Minä en oo nähnyt naisen vaihtavan autonrenkaita ikinä ja en usko, että-Nettikattia lukuunottamatta-yksikään nainen olisi sitä tehnyt.


        "Ei edes kovinkaan naisasianainen pysty metsätöihin"


        MartyyriMallari-TTt

        No, minä olen ainakin vaihtanut autonrenkaat useaankin otteeseen ja tunnen monta naista, jotka myös vaihtavat renkaansa itse... Tunnet kyllä aika säälittäviä naisia, mutta en yhtään ihmettele mistä se johtuu...

        Jos en pelkäisi antaa yhteystietojani netissä, niin kutsuisin sut ihailemaan mun äidin itse metsästä kaatamiaan ja sirkelöimiään puita. Miksei siihen nainenkin pystyisi?


      • katariinaE. kirjoitti:

        No, minä olen ainakin vaihtanut autonrenkaat useaankin otteeseen ja tunnen monta naista, jotka myös vaihtavat renkaansa itse... Tunnet kyllä aika säälittäviä naisia, mutta en yhtään ihmettele mistä se johtuu...

        Jos en pelkäisi antaa yhteystietojani netissä, niin kutsuisin sut ihailemaan mun äidin itse metsästä kaatamiaan ja sirkelöimiään puita. Miksei siihen nainenkin pystyisi?

        sähköpostiini, niin tullaan katsomaan sitäkin ihmettä :I


        "Helppoahan se on kirjoitella juttuja täällä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Nettikatti
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        odotinkin jo telaketju-feministien esiintuloa :)
        Minä en oo nähnyt naisen vaihtavan autonrenkaita ikinä ja en usko, että-Nettikattia lukuunottamatta-yksikään nainen olisi sitä tehnyt.


        "Ei edes kovinkaan naisasianainen pysty metsätöihin"


        MartyyriMallari-TTt

        ...näemmä sekä uskottava että ainutlaatuinen. :D


      • Nettikatti kirjoitti:

        ...näemmä sekä uskottava että ainutlaatuinen. :D

        mutta miksi sinua kiinnostaa kirjoitukseni?


        "Mitä sä harrastat?"


        MarttyyriMallari-TTt


      • katariinaE.
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sähköpostiini, niin tullaan katsomaan sitäkin ihmettä :I


        "Helppoahan se on kirjoitella juttuja täällä"


        MarttyyriMallari-TTt

        No itse asiassa mun äidistä on ollut juttu lehdessä, koska hän aikanaan oli toinen kahdesta samalla miesvaltaisella alalla olevasta naisesta, joten periaatteessa pystyisin tämän kyllä todistamaan. Nyt tietenkään ei naiset ole enää millään alalla harvinaisuus, eli ei ole enää ihmeitä nähtävissä.

        En aio antaa osoitettani jollekin hullulle nettikirjoittelijalle, mutta mene minne tahansa maaseudulle katsomaan, niin näet naisia fyysistä voimaa vaativissa töissä(ja kaupungissakin). Ja onhan se mulle ihan sama mitä sinä uskot, kaikki jotka mut tuntevat tietävät kuitenkin totuuden...

        Ja oikeassa olet:"helppohan se on kirjoitella juttuja täällä"! Ja toiset meistä ei näköjään muuta teekään! Kannattaisi varmaan etsiä nainen, kyllä mä uskon, että sinäkin sentään jonkun saisit. Et tietenkään ketään hyvää, mutta onhan niitä luuserinaisiakin! Onnea etsintöihin! :) Mä lähden nyt töihin(en tiedä ymmärrätkö sanan merkitystä, mutta kysy joltakulta vähemmän netissä viihtyvältä).


      • katariinaE. kirjoitti:

        No itse asiassa mun äidistä on ollut juttu lehdessä, koska hän aikanaan oli toinen kahdesta samalla miesvaltaisella alalla olevasta naisesta, joten periaatteessa pystyisin tämän kyllä todistamaan. Nyt tietenkään ei naiset ole enää millään alalla harvinaisuus, eli ei ole enää ihmeitä nähtävissä.

        En aio antaa osoitettani jollekin hullulle nettikirjoittelijalle, mutta mene minne tahansa maaseudulle katsomaan, niin näet naisia fyysistä voimaa vaativissa töissä(ja kaupungissakin). Ja onhan se mulle ihan sama mitä sinä uskot, kaikki jotka mut tuntevat tietävät kuitenkin totuuden...

        Ja oikeassa olet:"helppohan se on kirjoitella juttuja täällä"! Ja toiset meistä ei näköjään muuta teekään! Kannattaisi varmaan etsiä nainen, kyllä mä uskon, että sinäkin sentään jonkun saisit. Et tietenkään ketään hyvää, mutta onhan niitä luuserinaisiakin! Onnea etsintöihin! :) Mä lähden nyt töihin(en tiedä ymmärrätkö sanan merkitystä, mutta kysy joltakulta vähemmän netissä viihtyvältä).

        Minulta ei puutu noista mitään, joten Shut the f**k
        up, slut ja Mind your god damn business, bitch!!!


        "Anteeksi en pyydä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Nettikatti
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta miksi sinua kiinnostaa kirjoitukseni?


        "Mitä sä harrastat?"


        MarttyyriMallari-TTt

        kirjoituksiasi? Toisinaan päättömät ja hännättömät tekstit piristävät. Teenkö myös pienen paljastuksen: suomi24 on ehtymätön idealähde tekstinikkarille... ;)


      • Nettikatti
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta miksi sinua kiinnostaa kirjoitukseni?


        "Mitä sä harrastat?"


        MarttyyriMallari-TTt

        Ai niin, myös tuo sinun sitaattigeneraattorisi kiinnostaa. Mistä niitä saa?


      • Nettikatti kirjoitti:

        kirjoituksiasi? Toisinaan päättömät ja hännättömät tekstit piristävät. Teenkö myös pienen paljastuksen: suomi24 on ehtymätön idealähde tekstinikkarille... ;)

        että Nettikatti on oikea kirjailija. Onx mitään matskuu esittää?


        "Olen kirjojen ystävä"

        MarttyyriMallari-TTt


      • Nettikatti kirjoitti:

        Ai niin, myös tuo sinun sitaattigeneraattorisi kiinnostaa. Mistä niitä saa?

        vaikka kiinalaisista teepusseista.


        "Teetä ja sympatiaa"

        MarttyyriMallari-TTt


      • Nettikatti
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        että Nettikatti on oikea kirjailija. Onx mitään matskuu esittää?


        "Olen kirjojen ystävä"

        MarttyyriMallari-TTt

        Ei voi paljastaa, koska paljastamalla paljastuisi. Tai sitten olen vasta wannabee. Kumpi tai kampi.


      • Nettikatti kirjoitti:

        Ei voi paljastaa, koska paljastamalla paljastuisi. Tai sitten olen vasta wannabee. Kumpi tai kampi.

        mitä kirjasi käsittelevät. Oletko laatinut kirjasi aiheesta: "Tutkimus siitä miten 1960-luvulla maaseudulla syntyneet-nyt keski-ikäiset- mongoloidi-lapset ovat
        sijoittuneet urbanisoituvaan yhteiskuntaamme. Tai jotain muuta raflaavaa?


        "Mitä se minulle kuuluu"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Nettikatti
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mitä kirjasi käsittelevät. Oletko laatinut kirjasi aiheesta: "Tutkimus siitä miten 1960-luvulla maaseudulla syntyneet-nyt keski-ikäiset- mongoloidi-lapset ovat
        sijoittuneet urbanisoituvaan yhteiskuntaamme. Tai jotain muuta raflaavaa?


        "Mitä se minulle kuuluu"


        MarttyyriMallari-TTt

        Tai jotain muuta raflaavaa. :D


    • omillaan toimeen tuleva

      Miksi en pärjäisi ilman miestä? Ei siinä muuta tarvita kuin
      -julkinen liikenne (myöskin ekologisempaa)
      -maksettu alan ammattilainen, oli ala ja tarve mikä hyvänsä (vähentää työttömyyttäkin)
      -kaalimato (voi laittaa pois tieltä kun siltä tuntuu)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4976
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1985
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1533
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1397
    7. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1377
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe