Hellou,
Otetaan nyt kaiken tämän viihteen sekaan yksi vähän vakavampi aihe. Työpaikallani on eräs nainen, joka kiusaa naispuolisia työntekijöitä. Hän piikittelee siskojaan milloin mistäkin asiasta ja selvästi näkee, että hän nauttii tihutöistään ): Hän on viehättävä ja älykäs nainen ja häneen ei sovi se standardi kuvaus, että kiusaaja olisi heikolla itsetunnolla varustettu luuseri. Vielä mitä!!! Hän on tavallaan minun naispuolinen vastine. Tosin minä en kiusaa heikompiani, vaan kuritan heikompien sortajia ja muita fasisteja :)
"Peace, love and happiness all to you"
MarttyyriMallari-TTt
Nainen kiusaajana
7
577
Vastaukset
- ...siis...
...päättänyt hukuttaa saitin paskaan.
- Mangusti.
Eiköhän noita naisia ja miehiä löydy melkein jokaiselta työpaikalta. Koulukiusaajat jatkavat samaa rataa työelämässä. Miksi se siitä mihinkään muuttuisi?
halusin vain oikaista muutaman harhaluulon asian tiimoilta. Joskus tuntuu siltä, että kiusaajan uhrit oikein nauttisivat piinastaan. Syntyy Tukholma-ilmiö ja piinatut nynnyt rakastuvat kiusaajaansa. Toisaalta nämä kiusanhengetkään eivät ole kovin lujaa tekoa, mutta he ovat viekkaita kuin yön pedot...
"Mitä tästäkin opimme"
MarttyyriMallari-TTt- Mangusti.
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
halusin vain oikaista muutaman harhaluulon asian tiimoilta. Joskus tuntuu siltä, että kiusaajan uhrit oikein nauttisivat piinastaan. Syntyy Tukholma-ilmiö ja piinatut nynnyt rakastuvat kiusaajaansa. Toisaalta nämä kiusanhengetkään eivät ole kovin lujaa tekoa, mutta he ovat viekkaita kuin yön pedot...
"Mitä tästäkin opimme"
MarttyyriMallari-TTtvai harhaluuloja asian tiimoilta. :) En ole huomannut Tukholma-syndroomaa kiusanhengen kiusan kohteilla.
- ööh..
Miksi kukaan varta vasten kiusaisi ketään, jos ei olisi itsellään pahaa oloa? *räpyttää silmiään*
kiusaaminen on kivaa!!! Kiusaajat ovat esimiesainesta ilman vakanssia ja he
täyttävät tyhjiön kiusaamalla muita.
"Hate me, do it and do it again"
MarttyyriMallari-TTt- 1000000000
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
kiusaaminen on kivaa!!! Kiusaajat ovat esimiesainesta ilman vakanssia ja he
täyttävät tyhjiön kiusaamalla muita.
"Hate me, do it and do it again"
MarttyyriMallari-TTtAinoa mitä sä pystyt tehdä on keskityä omaan elämääsi. You see naisetkin on IHMISIÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558
