HYVÄKSYTKÖ KUMPPANISI PIERESKELYN???

Tämä aihe on tabu, joten nostetaan se esille täällä. Minun mielestä on viisainta olla piereskelmättä kumppaninsa seurassa, koska se
aihuttaa helposti sanasodan ainakin suhteen alussa.
Ja sitä paitsi hienot naiset eivät edes piereskele avoimesti.


"Tee se ulkona, sika!!!"


MarttyyriMallari-TTt

20

1682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arki olisi

      sietämätöntä, jos tuollaisesta alkaisi nipottaa toiselle ihmiselle. Suhteen alussahan sitä kainostellaan. Mun mielestä suhde on silloin vakaalla, reakistisella pohjalla ja sen ennuste kyhyellä aikavälillä on hyvä, kun tuollanen normaali elämä sujuu ilman hässäkkää ja kesksutelua. Naiseni ovat yleensä olleet äärimmäisen helpottuneita tästä asenteesta ja aikansa ujosteltuaan alkaneet vienosti töräytellä. Mun luona on aika helppoa olla, eikä oo maha kipeenä vain siksi, että on vietetty iltaa yhdessä.

      • siltikin ole edelleen samaa mieltä kuin ennenkin. Hienostunut, fiksu ja kaunis nainen ei päästä perseestään hajupilviä julkisesti *Hymyilee vienosti omalle "vitsikkyydelleen" ):*


        "Suhtaudutaan tähän asiaan AIKUISMAISESTI!!!"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Ihmettelen asiaa.
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        siltikin ole edelleen samaa mieltä kuin ennenkin. Hienostunut, fiksu ja kaunis nainen ei päästä perseestään hajupilviä julkisesti *Hymyilee vienosti omalle "vitsikkyydelleen" ):*


        "Suhtaudutaan tähän asiaan AIKUISMAISESTI!!!"


        MarttyyriMallari-TTt

        Nythän on niin että naiset eivät röyhtäile, piereskele eivätkä käy paskalla, ainoastaan kusella. Joten koko kysymyksen pohtiminen on mlko teoreettista. Että silleen.


      • jaksa...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        siltikin ole edelleen samaa mieltä kuin ennenkin. Hienostunut, fiksu ja kaunis nainen ei päästä perseestään hajupilviä julkisesti *Hymyilee vienosti omalle "vitsikkyydelleen" ):*


        "Suhtaudutaan tähän asiaan AIKUISMAISESTI!!!"


        MarttyyriMallari-TTt

        seurustella noin hienostuneiden, fiksujen ja kauniiden naisten kanssa. Ne on kireitä ja niiden on vaikea rentoutua edes sängyssä, kun niillä on maha kipeenä aina.


    • ja odotan

      että saan rupsautella itsekkin :)

      Saara-maaria

      • Anonyymi

        Märkiä pitää niiden pierujen olla.


    • hiivatissa

      oksennan moisesta. Vessa on sitä varten.

    • minun mielestä..

      Minusta saa turautella ihan sydämmen kyllyydestä.

      Itselläni meni pari vuotta (hah) ennen kun kehtasin piereskellä nykyisen avokkeeni seurassa.
      Avokki kuulemma oli pidätellyt pierua alusuhteessa jotain ehkä 2kk koska ei ollut yksinkertaisesti kehdannut päästää ulos seurassani.

      Nykyään piereskellään päivät kilipaa!

      "Riitaa" piereskelystä tulee vain jos toinen turahtaa ruokapöydässä. (oman pierun ruokaillessa sietää, mutta toisen pieru syödessä on jotain niin etovaa)
      Seksin aikanakaan ei tarvitse rueta rutisemaan, mutta tätä ei ole kyllä käynytkään.
      Myös jos istun sohvalla miehen jalkopäässä, niin saatan karjaista jos alkaa paska haisemaan.. minua päin ei tartte piereskellä =)

      Ja me paskotaan ovi auki. Ei siis ovi levällään, mutta jos toidella tulee asiaa vessaan, niin ovi ei ole paskantaessakaan lukossa.

      Paskalle siis -> T: Avovaemo

      Jättäisin miehen joka kuvittelee ettei naisella ole suolentoimintoja.

      • oletpas sinä melko suorapuheinen nainen ): Tämä asia on aika arka ja voisihan siitä kirjoittaa vähän hienotunteisemminkin?


        "Älkää käyttäkö törkykieltä, SAATANA!!!"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ihan tavallinen juttu
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        oletpas sinä melko suorapuheinen nainen ): Tämä asia on aika arka ja voisihan siitä kirjoittaa vähän hienotunteisemminkin?


        "Älkää käyttäkö törkykieltä, SAATANA!!!"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mitä arkaa aiheessa on??? Sehän kuuluu ihan normaaliin ihmiselämään ja elimistön toimintoihin. Minun kodissani ei moitita tai pilkata näistä ns. ruumiintoiminnoista, vaikka ilmavaivaa tms sattuisikin olemaan joku päivä. Mielestäni on lapsellista suhtautua noihin asioihin tabunomaisesti, enkä ymmärrä, että asiaan liitetään sellaista ivallista tai pilkallista naureskelua kuten joillakin on tapana. Lapsilta sen ymmärrän, koska heidän mielestään ruumiintoiminnot ovat niin hauskoja ja ihmeellisiä. Aihe ei ole arka millään tavoin, enkä ainakaan itse häkelly asiasta herkästi enkä halua häkellyttää muita. Jos huomaan, että asianomaista itseä jollain tavalla kuitenkin nolottaa, sanon, että ei mitään. Ehkä ammattini pohjalta olen alkanut nähdä nämä asiat niin luonnollisina.


      • Anonyymi

        Vapaassa kasvatuksessa opetetaan pieremään, röyhtimään, kusemaan ja haukottelee, missä vaan, ja näin ihmiskunta samalla tasaarvoistuu, kun ei erikseen tarvita esim makkeja.


    • juuuuuu

      Tottakai kotona molemmat pierii, muuten tulis mahakipuja!!! Tietysti voi kauemmas mennä töräyttämään ettei sentään toisen sylissä pieri :D Jostain syystä pieruhuumori naurattaa aina....... xD

    • mie vaan

      Hyvänen aika!! Jos ei enää saa ilmoja päästellä pihalle kumppanin seurassa niin kumma on!! Mielummin sit kokee jumalatonta vatsakipua ja turvotusta vatsassa kun tekee jotain mitä jokainen ihminen tekee!! Ei välttämättä tarvii naaman edessä turauttaa et voi ottaa askeleen pari pois päin!!! :)

      • että ....

        pierettää.Kun mun mieheni pierasee niin pierasen perään jos vaan sattuu olemaan "hollilla".Välillä tuikkaan sormet takapuoleen ja yritän "soittaa" ja nauru kelpaa.Jos ei oman puolison läsnä voi pieraista,kyllä ahdistaa pidemmän päälle ja vatta sattuu.Ollaan sentään itsekin lähempänä viittäkymmentä.Huumoria ja naurua elämään!!!


      • Anonyymi
        että .... kirjoitti:

        pierettää.Kun mun mieheni pierasee niin pierasen perään jos vaan sattuu olemaan "hollilla".Välillä tuikkaan sormet takapuoleen ja yritän "soittaa" ja nauru kelpaa.Jos ei oman puolison läsnä voi pieraista,kyllä ahdistaa pidemmän päälle ja vatta sattuu.Ollaan sentään itsekin lähempänä viittäkymmentä.Huumoria ja naurua elämään!!!

        Oikea asenne se on. Anna tulla vaan!


    • Meriel

      ..pieraista kumppaninsa kuullen ;D Jos et tunne oloasi vaivautuneeksi sen takia, tiedät, että kumppani hyväksyy sinut sellaisena kuin olet.

      • hieman vaivaantuneeksi jos kumppani päästää perseestään todellisen paskapilven? ;D


        "Näin se menee"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Anonyymi

        ..pieraista kumppaninsa suulle.


    • Anonyymi

      Tottakai hyväksyn, se on täysin normaalia ja luonnollista ja sen pidättely aiheuttaa kipuja. Toivottavasti kaikki luonnottomuuden vaatijatkin muuttavat asenteitaan, ja pierun maine saadaan muutettua yhtä neutraaliksi kuin vaikkapa aivastus tai yskiminen. Hetken se voi haista, mutta kyllä se pienempi paha on kuin ne kivut

    • Anonyymi

      Erdoganilta ja Vladimirilta muslimien lisäksi ei leuka valahda niinkuin homoilla Suomessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe