Hei!
Matkaajien luulisi olevan rentoa, suvaitsevaista porukkaa. Tien päällä kohtaa kivoja ihmisiä, keitä nämä tuomitsijat ja päällepäsmärit ovat?
Minun puolestani jokainen matkaa, missä haluaa, yöpyy, missä lystää, kertoo kokemuksistaan tai sitten ei. Ja jos kertoo, kertoo omat kokemuksensa.
Vihantunteet pitäisi purkaa vähän muualla, kuin keskustelupalstalla...
Ihmeen vihaisia ihmisiä tuntuu maailmalla ajelevan..?
Elää ja antaa elää
6
445
Vastaukset 6
- oikeat karavaanarit
ole vihaisia, vaan leppoisia, mukavia ihmisiä. Ne, jotka täällä kylvävät eripuraa ovat kaikkea muuta kuin karavaanareita.
Pääasiassa vaunuttomia/autottomia yksilöitä, jotka haluavat kylvää epäsopua ja riitaa tänne.
Pitää omata kyky erottaa nämä pois kirjoituksista.- entinen karavaanari
"Pääasiassa vaunuttomia/autottomia yksilöitä, jotka haluavat kylvää epäsopua ja riitaa tänne."
Tai katkeria kausipaikkalaisia (jotka eivät muuten ole karavaanareita, heidän vaunuistaan voisi poistaa pyörät) jotka eivät itse ole saaneet paikkaansa ilmaiseksi. Oikea karavaanari ei usein tälle saitille edes kerkiä kun se on matkalla seikkailuun. Uskon pahimpien hörhöjen täällä olevan henkilöitä jotka usvassa tai pilvessä yrittävät saada elämäänsä hupia tavalla jota itsekin ihmettelevät selvittyään.
Ihminen voi olla hengeltään karavaanari ilman välineitäkin. Me joille on maallista hyvää suotu sen verran jotta koppero on saatu ainakin vekselin päähän, olkaamme iloisia ja suhtautukaamme suopeasti niihin jotka vielä ovat matkallan sinne missä me jo olemme.- saa lähimmäisen
entinen karavaanari kirjoitti:
"Pääasiassa vaunuttomia/autottomia yksilöitä, jotka haluavat kylvää epäsopua ja riitaa tänne."
Tai katkeria kausipaikkalaisia (jotka eivät muuten ole karavaanareita, heidän vaunuistaan voisi poistaa pyörät) jotka eivät itse ole saaneet paikkaansa ilmaiseksi.ajattelemaan ja yleistämään kaiken.
- kaaaravaanari
karva.naamari kirjoitti:
Oikea karavaanari ei usein tälle saitille edes kerkiä kun se on matkalla seikkailuun. Uskon pahimpien hörhöjen täällä olevan henkilöitä jotka usvassa tai pilvessä yrittävät saada elämäänsä hupia tavalla jota itsekin ihmettelevät selvittyään.
Ihminen voi olla hengeltään karavaanari ilman välineitäkin. Me joille on maallista hyvää suotu sen verran jotta koppero on saatu ainakin vekselin päähän, olkaamme iloisia ja suhtautukaamme suopeasti niihin jotka vielä ovat matkallan sinne missä me jo olemme.Kaikkien yhdistyksien sääntöihin pitäisi kirjata ehdottomuuden kielto pykälä. Miettikää ja kommentoikaa.
kaaaravaanari kirjoitti:
Kaikkien yhdistyksien sääntöihin pitäisi kirjata ehdottomuuden kielto pykälä. Miettikää ja kommentoikaa.
Olen ehdottomasti vastaan. Yhdistyksen alueella pitää kieltää ehdottomasti hapannaaman näyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si84822On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus43682Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12658- 50609
- 65581
- 77524
Nyt on nyt
Turha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausl49451- 33444
- 42404
Saat mut hymyileen suuresti, ja odotan koska saan antaa sulle haleja ja pusuja ihan oikeasti
En tiedä mikä sussa on, mut sun koko olemus ja ilmeet, ja persoona ja ulkonäkö saa mut vaan hyvälle tuulelle. Oot vaan s14389Martina avautuu
Martina on päässyt kertomaan Feminassa konkurssistaan. On viettänyt monia unettomia öitä. On elänyt ikäänkuin painekatti120388Kadutko mies?
Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.29369Hyvästi Iisalmen Citymarket.
Nyt riitti huolimaton kassatoiminta!Nyt sattuu joka toisella käynnillä samaa,joko laskutettu samasta tuotteesta liian mo18362- 52358
Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?
Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.h119353- 56347
- 26346
- 59343
Mitä järkeä kiusata ihmisiä palstalla
Luuleeko ne kiusaajat oikeasti, että joku tosissaan ajattelisi niiden haukkujen olevan itselle? Hukkaan menee kiusaajill89338Kaivatun haluaminen
seksuaalisesti herättää syvältä selkärangasta esiin villieläimellisiä vaistoja sekä haluja peittäen sivistyneen ihmisenä27334