Elää ja antaa elää

Ollaan ihmisiksi

Hei!
Matkaajien luulisi olevan rentoa, suvaitsevaista porukkaa. Tien päällä kohtaa kivoja ihmisiä, keitä nämä tuomitsijat ja päällepäsmärit ovat?
Minun puolestani jokainen matkaa, missä haluaa, yöpyy, missä lystää, kertoo kokemuksistaan tai sitten ei. Ja jos kertoo, kertoo omat kokemuksensa.
Vihantunteet pitäisi purkaa vähän muualla, kuin keskustelupalstalla...
Ihmeen vihaisia ihmisiä tuntuu maailmalla ajelevan..?

6

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeat karavaanarit

      ole vihaisia, vaan leppoisia, mukavia ihmisiä. Ne, jotka täällä kylvävät eripuraa ovat kaikkea muuta kuin karavaanareita.
      Pääasiassa vaunuttomia/autottomia yksilöitä, jotka haluavat kylvää epäsopua ja riitaa tänne.
      Pitää omata kyky erottaa nämä pois kirjoituksista.

      • entinen karavaanari

        "Pääasiassa vaunuttomia/autottomia yksilöitä, jotka haluavat kylvää epäsopua ja riitaa tänne."

        Tai katkeria kausipaikkalaisia (jotka eivät muuten ole karavaanareita, heidän vaunuistaan voisi poistaa pyörät) jotka eivät itse ole saaneet paikkaansa ilmaiseksi.


      • Oikea karavaanari ei usein tälle saitille edes kerkiä kun se on matkalla seikkailuun. Uskon pahimpien hörhöjen täällä olevan henkilöitä jotka usvassa tai pilvessä yrittävät saada elämäänsä hupia tavalla jota itsekin ihmettelevät selvittyään.

        Ihminen voi olla hengeltään karavaanari ilman välineitäkin. Me joille on maallista hyvää suotu sen verran jotta koppero on saatu ainakin vekselin päähän, olkaamme iloisia ja suhtautukaamme suopeasti niihin jotka vielä ovat matkallan sinne missä me jo olemme.


      • saa lähimmäisen
        entinen karavaanari kirjoitti:

        "Pääasiassa vaunuttomia/autottomia yksilöitä, jotka haluavat kylvää epäsopua ja riitaa tänne."

        Tai katkeria kausipaikkalaisia (jotka eivät muuten ole karavaanareita, heidän vaunuistaan voisi poistaa pyörät) jotka eivät itse ole saaneet paikkaansa ilmaiseksi.

        ajattelemaan ja yleistämään kaiken.


      • kaaaravaanari
        karva.naamari kirjoitti:

        Oikea karavaanari ei usein tälle saitille edes kerkiä kun se on matkalla seikkailuun. Uskon pahimpien hörhöjen täällä olevan henkilöitä jotka usvassa tai pilvessä yrittävät saada elämäänsä hupia tavalla jota itsekin ihmettelevät selvittyään.

        Ihminen voi olla hengeltään karavaanari ilman välineitäkin. Me joille on maallista hyvää suotu sen verran jotta koppero on saatu ainakin vekselin päähän, olkaamme iloisia ja suhtautukaamme suopeasti niihin jotka vielä ovat matkallan sinne missä me jo olemme.

        Kaikkien yhdistyksien sääntöihin pitäisi kirjata ehdottomuuden kielto pykälä. Miettikää ja kommentoikaa.


      • kaaaravaanari kirjoitti:

        Kaikkien yhdistyksien sääntöihin pitäisi kirjata ehdottomuuden kielto pykälä. Miettikää ja kommentoikaa.

        Olen ehdottomasti vastaan. Yhdistyksen alueella pitää kieltää ehdottomasti hapannaaman näyttö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe