Parhaat punkbiisit kautta historian

top 10

1.BLITZ New age
2.MAUKKA PERUSJÄTKÄ Säpinää
3.MAUKKA PERUSJÄTKÄ Vaatteet on mun aatteet
4.CONDEMNED 84 Up yours
5.SHAM 69 Tell us the truth
6.EXPLOITED Punks not dead
7.MAUKKA PERUSJÄTKÄ Sota apatiaa vastaan
8.MARTTI SERVO Yleiskaava eduskunta virkavalta
9.PERKELE My home
10.RED ALERT In Britain

7

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristus Leinonen

      1. TK - Tornion kevät
      2. RAMONES - Blitzkrieg Bop
      3. KAAOS - Kytät on natsisikoja

      • yleiskava eduskunta

        Virkavalta on kyllä PUNK.


    • Vaikea kysymys ja vielä vaikeampaa on vastata tähän.

      Parasta olisi jos punkbiisien kesken vallitsisi tasa-arvo, jolloin mikään kappale ei nousisi toisen yläpuolelle!

      Mutta tässä mun lista tänään:

      Clash - London Calling
      Sex Pistols - Pretty Vacant
      Toy Dolls - Nellie the Elephant
      Black Flag - Fix Me
      GBH - Sick Boy
      The Lurkers - Wolf at the Door
      Anti-Nowhere League - I Hate People
      NOFX - Longest Line
      Misfits - Horror Business
      DI - Richard Hung Himself

    • ovat parempia

      Ei noita voi laittaa järjestykseen, parempi kysymys ois että parhaat Punk Bändit kautta historian.

      • Tuo edellinen viesti

        Nuo nimet ja otsiko jäi tohon ku olin kirjottamassa jotai listaa mut en sitte jaksanukkaa ....


    • top 10

      Blitzin new age ja Exploitedin punks not dead on klassikoita. Maukkaa ehkä yliarvostettuna kerta itse olin varhaisnuori kun Maukka oli Kuningas. Sham 69 oli ensimmäinen varsinainen oi-bändi. Red Alert on aina tehnyt hyviä mutta ehkä hieman tasavahvoja biisejä. Helmenä heiltä In Britain. Condemned 84 on aina kova ja heiltä Up Yours on hyvä. Perkele on kovimpia uusia oi!-bändejä. Laulaja on Ruotsin suomalainen. Ja Martti Servo on tietysti Kuningas ja sopii myös tähän porukkaan.

    • oikea lista

      London Calling, The Clash
      Anarchy in the U.K., The Sex Pistols
      Blitzkrieg Bop, Ramones
      I Wanna Be Sedated, The Ramones
      Lust for Life, Iggy Pop
      God Save the Queen, The Sex Pistols
      Love Will Tear Us Apart, Joy Division
      Should I Stay or Should I Go, The Clash
      Train in Vain, The Clash
      Complete Control, The Clash
      White Man in Hammersmith Palais, The Clash
      I Wanna Be Your Dog, The Stooges
      Sheena Is a Punk Rocker, Ramones
      Search and Destroy, The Stooges
      Sabotage, Beastie Boys

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe