nimimerkki "valonlapsi" väitti tuolla alempana, että ne lapset jotka afrikassa eivät tunne jeesusta kuolevat nälkään. mutta sen sijaan jos he "tuntisivat" ja uskoisivat jeesukseen, niin heillä oli heti ruokaa.
moinen logiikka voi onnistua vain täydelliseltä puupäältä. "valonlapsi", ole hyvä ja vastaa seuraaviin kysymyksiin:
1) miksi minä en kuole nälkään vaikka olen kirkosta eronnut ateisti? miksi muut kirkosta eronneet ateistit eivät kuole nälkään? heitähän on lähes kymmenen prosenttia koko väestöstä.
2) te hihhulit olette tällä palstalla useasti todenneet, että suomessa on tapakristittyjä. miksi he eivät kuole nälkään? ynnä vielä että miksi kaikki muut kuin helluntalaiset eivät kuole nälkään?
3) miksi keskiajalla euroopassa kuoli miljoonia ihmisiä nälkään, vaikka tuo oli syvän uskonnollisuuden aikaa euroopassa? miksi suomessa 1860 -luvun lopulla riehui nälänhätä, joka tappoi paikoin jopa 1/5 väestöstä nälkään? suomihan oli tuolloin paljon uskonnollisempi maa kuin nykyään.
4) miksi nykyään japanissa ihmiset eivät kuole nälkään? maassa on korkea elintaso ja krisittyjä japanilaisista on vain muuta prosentti. sinun logiikkasi mukaan maassa pitäisi riehua vuodesta toiseen nälänhätä.
niin että saisiko nyt vastauksia? vai menikö pupu pöksyyn...
valonlapselle kysymystä?
4
165
Vastaukset
eihän tuo Jeesukseen uskomalla nälkä lähde.
Mutta kristittyjen toiminta Afrikassa on aiheuttanut kyseisen ilmiön ja tarkoittaakohan Valonlapsi sitä.
Kristityt on käännyttäneet Afrikassa aseiden voimalla kristinuskoon ja vieneet heitä orjiksi ja riistäneet luonnonvaroja aiheuttaen nälkää.
Ne jotka on kristittyjen vallan alla vielä käännyttämättä on otollinen kohde leivänpalalla kiristämiseen ja siinä kiristyksessä helluntailaiset on jopa pää-osassa.
Ensin lapsi ahdistetaan nurkkaan ja sitten leivänpalalla kiristetään kääntymään ja jos ei käänny niin voi kuolla nälkään.- valonlapsi75
1. Tietääkseni et asu africassa vaikka itse voit niin kuvitellakkin..=)
2. Kertoisitko kuoleeko suomessa yleensä ihmisiä nälkään eli asuinpaikka kysymys..muistutan et suomi on ollut välillä hyvinkin paljon rukoileva maa.
3.Vastaatkin itse kysymykseesi, USKONNOLLISUUDEN vuoksi ja voi olla et Jumala salli näiden koetusten aikojen tulla et ihmiset heräisivät avoimesti huutamaan Hänen puoleensa..
4. Japania koskee sama asia, oikeat asuinolosuhteet..maan sijainti ym mutta siellä onkin paljon pahempia ongelmia kuin ruuan vähyys..itsemurha tilastoissa maa on lähellä maailman huippua, nuoriso ongelmat ovat huomattavasti suurempia kuin meillä suomessa, tosin nousussa ne on koti suomessakin..
5.Turhaan mua pupuilusta, uskallanhan minä avoimesti todistaa Herramme puolesta ja elää armon alaisena Herramme Jeesuksen Kristuksen uhrityön ansiosta..kokeile sinäkin, jää turha katkeruus pois taustalta..ilmeisesti luulet et oon ollu koko ikäni uskossa, näin ei ole hyvä umppari vaan elin todella syvällä synnissä ja pilkkasin uskovia niin kuin sinä nyt..siksi tiedän mistä puhun ja kirjoitan, pyydä sydämmeesi rauhaa Jeesukselta niin takuulla saat sen kun vaan käännyt sinne vilpittömästi..- umpihetero.
ompa sulla tuota logiikkaa. se mitä kirjoitit edellä ei pätenyt tässä juttussa ollenkaan. niin ja muuten japanissa ei tehdä sen enempää itsemurhia kuin suomessakaan. suomalaiset nuoret miehet jopa johtivat tätä kyseenomaista ja kyseenalaista tilastoa vielä muutama vuosi sitten. tiesitkö sinä sen?
- valonlapsi75
umpihetero. kirjoitti:
ompa sulla tuota logiikkaa. se mitä kirjoitit edellä ei pätenyt tässä juttussa ollenkaan. niin ja muuten japanissa ei tehdä sen enempää itsemurhia kuin suomessakaan. suomalaiset nuoret miehet jopa johtivat tätä kyseenomaista ja kyseenalaista tilastoa vielä muutama vuosi sitten. tiesitkö sinä sen?
tiedossa on, itse en kylläkään harkitse itsetuho juttuja..älä sinäkään vaikka ahdistaakin iloisten Jumalan lasten kirjoittelu..on muuten hyvä et huomaat logiikkani, ota mallia..elämä helpompaa..=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2412064- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 40789
- 14780
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637