kuka tappo puustisen?????
puustinen
14
1027
Vastaukset
- minä
no katoppa kuule aiemmista aiheista nii saat avrmaan 1000 vastausta kysymykseesi
- tiia
Sen tappo Aki....!!!!
- Smile
Se oli varmaa Aki, koska sehän sano että
se ei haluu muuttaa siihen puustisen asuntoo! Koska se Puustinen on maannu siel mont viikkoo...- angel
Niinpä......!!!!!
- liinu
angel kirjoitti:
Niinpä......!!!!!
Se ei tosiaankaan ollut Aki.
Akilla oli muuten traumoja lapsuudessaan jotka palautuivat siinä Puustisen kämpässä mieleen.
Veikkaan Camillaa... - daaaaaa
liinu kirjoitti:
Akilla oli muuten traumoja lapsuudessaan jotka palautuivat siinä Puustisen kämpässä mieleen.
Veikkaan Camillaa...NO kamilla ei ole edes vielä siinä sarjassa!
- MäEnTiädä
Oliks se Pirkka?
liinu kirjoitti:
Veikkaan Camillaa...Joks tuolloin 2003 oli Camilla? Ja tiedettiin Akin traumoista? Nythän ne on noussu sitten lopullisesti esiin. Eiköhän se Tyynekin vielä sieltä haudastaan nouse! No, ohan se Camilla voinu sen tehä vaikka ei virallisesti sarjassa oo ollukkaa.
- Akin_vaikea_lapsuus
minkkilaukku kirjoitti:
Joks tuolloin 2003 oli Camilla? Ja tiedettiin Akin traumoista? Nythän ne on noussu sitten lopullisesti esiin. Eiköhän se Tyynekin vielä sieltä haudastaan nouse! No, ohan se Camilla voinu sen tehä vaikka ei virallisesti sarjassa oo ollukkaa.
Camillahan tuli sarjaan jo vuonna 2001 jaksossa missä oli Karin Ekholmin puutarhajuhlat.
Ainakin Akin vaikeasta lapsuudesta taidettiin mainita jo vuoden -99 jaksoissa. Muistaakseni Laura tiesi asiasta asianajajan ominaisuudessa ja kertoi siitä kuitenkin Jennille. - Niksi-Pirkka
MäEnTiädä kirjoitti:
Oliks se Pirkka?
V...u, en minä ainakaan!
- ökö
se paljastuu myöhemmissä jaksoissa.....
- AkiNilkkiNikkinen
Se murha on vanhetettunu, ei ketään kiinnosta Tyyne Puustinen.
T: Tyynen pojanpoika - PoliisiLinda
AkiNilkkiNikkinen kirjoitti:
Se murha on vanhetettunu, ei ketään kiinnosta Tyyne Puustinen.
T: Tyynen pojanpoikaHei Aki murha ei vanhene koskaan, ja jos sinulla asian kanssa jotain tekemistä.Niin olis aika tulla mun juttusille poliisilaitokselle
- pascalpröts
Aki Nikkinen antoi Puustiselle korvapuustin ja sitä ei vanha rutikuiva muumio kestänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623