PAHA EI SAA MEISTÄ OTETTA.

Esa T

1 Joh 5
Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä. Hän, joka on syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta. 19. Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa.
20. Me tiedämme myös, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, jotta tuntisimme hänet, joka on Todellinen. Ja tässä Todellisessa me elämme, kun olemme hänen pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on tosi Jumala ja iankaikkinen elämä.

Jos luovumme omasta vanhurskaudestamme, niin PAHA EI SAA MEISTÄ OTETTA.

Synti ei saa otetta.
Sairaus ei saa otetta.
Kipu ei saa meistä otetta.
Ongelmat ei saa otetta.
yms.

Jeesus asuu meisä lihaksi tulleena, ja siksi mikään ei voi olla meitä vastaan. Jos puemme Kristuksen täydellisen vanhurskauden päällemme, niin me olemme voittamattomia.
"Hän joka on meissä, on suurenpi kuin se joka on maailmassa."

15

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puusilima_

      kaikki pääsee "taivaaseen", kivaa, alanpa dokaamaan juhlan kunniaksi.

      • Esa T

        >elikkä kaikki pääsee "taivaaseen", kivaa, alanpa dokaamaan juhlan kunniaksi.<

        Jos luovut omasta vanhurskaudestasi, ja pukeudut Kristuksen vanhurskauteen, niin silloin pääset taivaaseen.

        Oman vanhurskauden tunnistat synnistä ja heikkoudesta.
        Kristuksen vanhurskauden tunnistat synnittömyydestä ja täydellisyydestä.

        "Jumalasta syntynyt ei edes pysty tekemään syntiä." Pue tämä Jumalasta syntynyt päällesi. Silloin olet uusi luomus kristuksessa.


    • terence.hill

      Paha ei saa meistä otetta, on ihan totta. Voimme ja meidänt tulee PÄÄLLISIN PUOLIN vaeltaa nuhteettomasti.

      TÄYDELLISYYTEEN kuuluisi kuitenkin, ettei meillä olisi koskaan esim. himokkaita ajatuksia, ettemme edes salaa sydämessämme pitäisi itseämme muita parempana. (Se on ylpeyttä.) Kukaan meistä ei ole AIVAN SYDÄMENSÄ POHJIA MYÖTEN nöyrä, tai Jumalaa ja jokaista lähimmäistä joka hetki rakastava, täydellisen kärsivällinen, pitkämielinen...

      Sairaudet saavat meistä jokaisesta viimeistään vanhana otetta. Ja KUOLEMME KAIKKI. Emmehän edes kuolisi, jos olisimme TÄYDELLISIÄ.

      • Esa T

        >Paha ei saa meistä otetta, on ihan totta. Voimme ja meidänt tulee PÄÄLLISIN PUOLIN vaeltaa nuhteettomasti.<

        Omalla vanhurskaudella pystymme tällaiseen päällisin puolin vaeltamiseen.

        Mutta kristuksen vanhurskaudella pystymme täydellisesti pääsemään pahan otteesta.


        >Sairaudet saavat meistä jokaisesta viimeistään vanhana otetta. Ja KUOLEMME KAIKKI. Emmehän edes kuolisi, jos olisimme TÄYDELLISIÄ.<

        Yhdenkään meistä ei ole edes pakko kuolla!!!!

        Yritä ymmärtää pelastuksesi suuruus.
        JEESUS ON VOITTANUT SYNNIN JA KUOLEMAN.!!!!!!!

        Omalla vanhurskaudella joudumme kuolemaan, mutta kristuksen vanhurskaudella se ei ole edes mahdollista.

        Katso Elian ja Haanokin kertomus raamatusta, sillä siinä on esimerkki uskovista jotka elivät niin lähellä Jumalaa ettei edes kuolema saanut otetta.

        Saamme kaiken Kristuksen tuntemisen kautta.


      • Jumalan lapsi

        "He ovat ylpeitä nöyryydestään."
        Pimeä mikä pimeä.

        Ap. t. 3:19   Tehkää siis parannus ja kääntykää, ...

        ... että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,

        Ap. t. 3:20   että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi hänet, joka on teille edeltämäärätty, ...

        ... Kristuksen Jeesuksen.

        Ef. 2:8   Sillä ...

        - armosta te olette pelastetut uskon kautta,
        - ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -

        Ef. 2:9   ette tekojen kautta, ...

        - ettei kukaan kerskaisi.

        Tuollaiset kerskailemiset joita esimerkiksi Esan kynästä tippuu tälle palstalle, ovat pelkkiä hulluja puheita ja jaarituksia jotka eivät mihinkään kelpaa.


      • Esa T
        Jumalan lapsi kirjoitti:

        "He ovat ylpeitä nöyryydestään."
        Pimeä mikä pimeä.

        Ap. t. 3:19   Tehkää siis parannus ja kääntykää, ...

        ... että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,

        Ap. t. 3:20   että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi hänet, joka on teille edeltämäärätty, ...

        ... Kristuksen Jeesuksen.

        Ef. 2:8   Sillä ...

        - armosta te olette pelastetut uskon kautta,
        - ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -

        Ef. 2:9   ette tekojen kautta, ...

        - ettei kukaan kerskaisi.

        Tuollaiset kerskailemiset joita esimerkiksi Esan kynästä tippuu tälle palstalle, ovat pelkkiä hulluja puheita ja jaarituksia jotka eivät mihinkään kelpaa.

        Turha sinun on täällä toisia arvostella, kun kerran itse omalla suulasi julistat että olet paholaisen lapsi.

        "Joka syntiä tekee, on perkeleestä."

        Turha on sinun myös puhua Kristuksen vanhurskaudesta, koska sillä vanhurskaudella ei edes pystytä tekemään syntiä.

        Kun ensin suostut riisumaan sen omanvanhurskauden päältäsi, niin sen jälkeen voidaan jatkaa keskustelua.


      • Lukijainenn
        Esa T kirjoitti:

        Turha sinun on täällä toisia arvostella, kun kerran itse omalla suulasi julistat että olet paholaisen lapsi.

        "Joka syntiä tekee, on perkeleestä."

        Turha on sinun myös puhua Kristuksen vanhurskaudesta, koska sillä vanhurskaudella ei edes pystytä tekemään syntiä.

        Kun ensin suostut riisumaan sen omanvanhurskauden päältäsi, niin sen jälkeen voidaan jatkaa keskustelua.

        Mitä tämä EsaT oikein edustaa?
        Onko tämä teekkarijäynää?


        Suoraan sanoen olen hämmästynyt. Mies kehuu, ettei ole tehnyt syntiä (pitkiin aikoihin) ja paasaa täällä kaikkitietävänä profeettana.

        Näin narsistista teologiaa en ole ennen kuullut.
        Onko kysymyksessä mieleltään häriintynyt psykopaatti vai jonkun uuslahkon edustaja?

        Miten ihminen voi mennä noin sekaisin?
        Kristinuskoa tuollainen ei ole. Vilkaisu Uuteen testamenttiin kertoo asian heti.


      • teutatess
        Lukijainenn kirjoitti:

        Mitä tämä EsaT oikein edustaa?
        Onko tämä teekkarijäynää?


        Suoraan sanoen olen hämmästynyt. Mies kehuu, ettei ole tehnyt syntiä (pitkiin aikoihin) ja paasaa täällä kaikkitietävänä profeettana.

        Näin narsistista teologiaa en ole ennen kuullut.
        Onko kysymyksessä mieleltään häriintynyt psykopaatti vai jonkun uuslahkon edustaja?

        Miten ihminen voi mennä noin sekaisin?
        Kristinuskoa tuollainen ei ole. Vilkaisu Uuteen testamenttiin kertoo asian heti.

        Aluksi luulin , että hän on paavin opissa , sitten tulin siihen tulokseen että ei , olen myös niin kuin puulla päähän lyöty . Monet kirjoitukset hän kyllä on kirjoittanut sopuisasti, mutta nyt on tullut monta sellaista viestiä joka haluaisin että hän tarkistaisi kantojaan , ja jopa sellaisia että jos minä olisin ne kirjoittanut, minut olisi saanut patistaa parannukseen .

        Voitko esa tehdä samalla arvostelua ja JUMALAN sanan tuella, kovistelua eri henkilöiden päälle, sitten luulin hänen olevan lasse -sedän ystävä , sekään ei ollut kovin syvää ainakaan . Nyt ihmettelen sitä että seriffi vihne kun lopetti niin pelkkä vihne jatkaa , ja ihmetyksen kohde on miksi Lasse -Setä , ei ole kirjoittanut myöskään sen jälkeen .


      • teutatess kirjoitti:

        Aluksi luulin , että hän on paavin opissa , sitten tulin siihen tulokseen että ei , olen myös niin kuin puulla päähän lyöty . Monet kirjoitukset hän kyllä on kirjoittanut sopuisasti, mutta nyt on tullut monta sellaista viestiä joka haluaisin että hän tarkistaisi kantojaan , ja jopa sellaisia että jos minä olisin ne kirjoittanut, minut olisi saanut patistaa parannukseen .

        Voitko esa tehdä samalla arvostelua ja JUMALAN sanan tuella, kovistelua eri henkilöiden päälle, sitten luulin hänen olevan lasse -sedän ystävä , sekään ei ollut kovin syvää ainakaan . Nyt ihmettelen sitä että seriffi vihne kun lopetti niin pelkkä vihne jatkaa , ja ihmetyksen kohde on miksi Lasse -Setä , ei ole kirjoittanut myöskään sen jälkeen .

        Sheriffinä vihne oli sidottu protokollaan. Ei voi toimia asiassa, johon itse osallistuu.


      • Esa T
        teutatess kirjoitti:

        Aluksi luulin , että hän on paavin opissa , sitten tulin siihen tulokseen että ei , olen myös niin kuin puulla päähän lyöty . Monet kirjoitukset hän kyllä on kirjoittanut sopuisasti, mutta nyt on tullut monta sellaista viestiä joka haluaisin että hän tarkistaisi kantojaan , ja jopa sellaisia että jos minä olisin ne kirjoittanut, minut olisi saanut patistaa parannukseen .

        Voitko esa tehdä samalla arvostelua ja JUMALAN sanan tuella, kovistelua eri henkilöiden päälle, sitten luulin hänen olevan lasse -sedän ystävä , sekään ei ollut kovin syvää ainakaan . Nyt ihmettelen sitä että seriffi vihne kun lopetti niin pelkkä vihne jatkaa , ja ihmetyksen kohde on miksi Lasse -Setä , ei ole kirjoittanut myöskään sen jälkeen .

        >Voitko esa tehdä samalla arvostelua ja JUMALAN sanan tuella, kovistelua eri henkilöiden päälle,<

        Jos katsot tarkasti niin huomaat että eri henkilöille annetaan erilaisia vastauksia, sen mukaan mitä pyhä henki kehoittaa.

        Jumala on lempeä ja armahtava Jumala, mutta myös kiivas ja Pyhä Jumala. Siksi myös minä olen näitä kaikkia.

        Sinulle olen harvoin vastannut kovin sanoin, koska Pyhähenki ei kehoita siihen.

        >Monet kirjoitukset hän kyllä on kirjoittanut sopuisasti, mutta nyt on tullut monta sellaista viestiä joka haluaisin että hän tarkistaisi kantojaan , ja jopa sellaisia että jos minä olisin ne kirjoittanut, minut olisi saanut patistaa parannukseen . <


        Teen myös erilaisia aloituksia näyttääkseni että raamatussa on paljon eri tyyppisiä aiheita, ja kaikki on silti yhtä hyvää Jumalan sanaa.

        Pääsanoma on kuitenkin siinä että Jeesus asuu omissaan, ja siksi ihmiselle itselleen mahdotonkaan vaatimus ei ole liian vaikea.

        Haluan riisua oman vanhurskauden pois ottamalla puheeksi kohtia raamatusta jotka ovat ihmiselle itselleen täysin mahdottomia. Eli sellaisia kohtia josta jokainen huutaa ettei se ole mahdollista.

        Jumalalle kuitenkin kaikki on mahdollista, ja silloin kun Jumala tekee sen meissä, niin se on Jumalan vanhurskautta.

        Haluaisin kirjoittaa aina sopuisasti, mutta se ei ole aina mahdollista, sillä silloin kun kajotaan johonkin aiheeseen josta on opetettu vuosia väärin, niin pelkkä raamatun paikan kopioiminen riittää saamaan riidan aikaan.
        Aina löytyy joku joka vetää siitä herneen nenään.

        Esim.
        Jeesus asuu meissä, ja olemme kaikki kuninkaan lapsia. On sanomaa joka sopii kaikille, ja se koetaan sävyisänä.

        "Joka tekee syntiä on perkeleestä."
        Omavanhurskaus näkyy heikkoutena ja syntisyytenä, koetaan riidan haastamisena.

        En ole täällä kuitenkaan hakemassa kannattajia ajatuksilleni, enkä välitä siitä ottaako joku sen vastaan tai ei. Sillä se on minulle yhden tekevää.

        Kerron erilaisista Jumalan sanan paikoista ja paljastan myös saatanan valheita, täysin puolueettomasti. Siksi ette löydä minua minkään ryhmän tai seurakunnan opista, ettekä myöskään yhdenkään toisen kirjoittajan kannattajana.

        Jeesus Kristus on Herrani, ja sitä julistan ilman korvasyyhyä.


      • terence.hill
        Esa T kirjoitti:

        >Paha ei saa meistä otetta, on ihan totta. Voimme ja meidänt tulee PÄÄLLISIN PUOLIN vaeltaa nuhteettomasti.<

        Omalla vanhurskaudella pystymme tällaiseen päällisin puolin vaeltamiseen.

        Mutta kristuksen vanhurskaudella pystymme täydellisesti pääsemään pahan otteesta.


        >Sairaudet saavat meistä jokaisesta viimeistään vanhana otetta. Ja KUOLEMME KAIKKI. Emmehän edes kuolisi, jos olisimme TÄYDELLISIÄ.<

        Yhdenkään meistä ei ole edes pakko kuolla!!!!

        Yritä ymmärtää pelastuksesi suuruus.
        JEESUS ON VOITTANUT SYNNIN JA KUOLEMAN.!!!!!!!

        Omalla vanhurskaudella joudumme kuolemaan, mutta kristuksen vanhurskaudella se ei ole edes mahdollista.

        Katso Elian ja Haanokin kertomus raamatusta, sillä siinä on esimerkki uskovista jotka elivät niin lähellä Jumalaa ettei edes kuolema saanut otetta.

        Saamme kaiken Kristuksen tuntemisen kautta.

        Esa T:"Mutta kristuksen vanhurskaudella pystymme täydellisesti pääsemään pahan otteesta."

        Täydellisesti, siis AIVAN TÄYDELLISESTI, PYSTYMME pääsemään ja myös pääsemme pahasta, SITTEN KUN MAALLINEN ELÄMÄ ON OHITSE. Täällä se ei ole vielä mahdollista. Jos muuta selität, puhut läpiä päähäsi JA TAJUAT SEN ITSEKIN.


      • Varokaa
        Esa T kirjoitti:

        >Voitko esa tehdä samalla arvostelua ja JUMALAN sanan tuella, kovistelua eri henkilöiden päälle,<

        Jos katsot tarkasti niin huomaat että eri henkilöille annetaan erilaisia vastauksia, sen mukaan mitä pyhä henki kehoittaa.

        Jumala on lempeä ja armahtava Jumala, mutta myös kiivas ja Pyhä Jumala. Siksi myös minä olen näitä kaikkia.

        Sinulle olen harvoin vastannut kovin sanoin, koska Pyhähenki ei kehoita siihen.

        >Monet kirjoitukset hän kyllä on kirjoittanut sopuisasti, mutta nyt on tullut monta sellaista viestiä joka haluaisin että hän tarkistaisi kantojaan , ja jopa sellaisia että jos minä olisin ne kirjoittanut, minut olisi saanut patistaa parannukseen . <


        Teen myös erilaisia aloituksia näyttääkseni että raamatussa on paljon eri tyyppisiä aiheita, ja kaikki on silti yhtä hyvää Jumalan sanaa.

        Pääsanoma on kuitenkin siinä että Jeesus asuu omissaan, ja siksi ihmiselle itselleen mahdotonkaan vaatimus ei ole liian vaikea.

        Haluan riisua oman vanhurskauden pois ottamalla puheeksi kohtia raamatusta jotka ovat ihmiselle itselleen täysin mahdottomia. Eli sellaisia kohtia josta jokainen huutaa ettei se ole mahdollista.

        Jumalalle kuitenkin kaikki on mahdollista, ja silloin kun Jumala tekee sen meissä, niin se on Jumalan vanhurskautta.

        Haluaisin kirjoittaa aina sopuisasti, mutta se ei ole aina mahdollista, sillä silloin kun kajotaan johonkin aiheeseen josta on opetettu vuosia väärin, niin pelkkä raamatun paikan kopioiminen riittää saamaan riidan aikaan.
        Aina löytyy joku joka vetää siitä herneen nenään.

        Esim.
        Jeesus asuu meissä, ja olemme kaikki kuninkaan lapsia. On sanomaa joka sopii kaikille, ja se koetaan sävyisänä.

        "Joka tekee syntiä on perkeleestä."
        Omavanhurskaus näkyy heikkoutena ja syntisyytenä, koetaan riidan haastamisena.

        En ole täällä kuitenkaan hakemassa kannattajia ajatuksilleni, enkä välitä siitä ottaako joku sen vastaan tai ei. Sillä se on minulle yhden tekevää.

        Kerron erilaisista Jumalan sanan paikoista ja paljastan myös saatanan valheita, täysin puolueettomasti. Siksi ette löydä minua minkään ryhmän tai seurakunnan opista, ettekä myöskään yhdenkään toisen kirjoittajan kannattajana.

        Jeesus Kristus on Herrani, ja sitä julistan ilman korvasyyhyä.

        Vastakristus esiintyy Kristuksena!

        Älkää antako tämän itseensä rakastuneen EsaT:n johdattaa teit harhaan.
        Ei muuta.


      • Siunausta sinulle
        terence.hill kirjoitti:

        Esa T:"Mutta kristuksen vanhurskaudella pystymme täydellisesti pääsemään pahan otteesta."

        Täydellisesti, siis AIVAN TÄYDELLISESTI, PYSTYMME pääsemään ja myös pääsemme pahasta, SITTEN KUN MAALLINEN ELÄMÄ ON OHITSE. Täällä se ei ole vielä mahdollista. Jos muuta selität, puhut läpiä päähäsi JA TAJUAT SEN ITSEKIN.

        Kiitos sinulle, Terence Hill. Olet pitänyt Kristusta esillä.

        Tämä vastakristus on täysin tunnoton.
        Ei kuitenkaan huolta meille, jotka olemme vaatteemme Karitsan veressä valkaisseet.

        Herra on hänet kukistava suunsa henkäyksellä.


      • Jumalan lapsi
        Esa T kirjoitti:

        >Voitko esa tehdä samalla arvostelua ja JUMALAN sanan tuella, kovistelua eri henkilöiden päälle,<

        Jos katsot tarkasti niin huomaat että eri henkilöille annetaan erilaisia vastauksia, sen mukaan mitä pyhä henki kehoittaa.

        Jumala on lempeä ja armahtava Jumala, mutta myös kiivas ja Pyhä Jumala. Siksi myös minä olen näitä kaikkia.

        Sinulle olen harvoin vastannut kovin sanoin, koska Pyhähenki ei kehoita siihen.

        >Monet kirjoitukset hän kyllä on kirjoittanut sopuisasti, mutta nyt on tullut monta sellaista viestiä joka haluaisin että hän tarkistaisi kantojaan , ja jopa sellaisia että jos minä olisin ne kirjoittanut, minut olisi saanut patistaa parannukseen . <


        Teen myös erilaisia aloituksia näyttääkseni että raamatussa on paljon eri tyyppisiä aiheita, ja kaikki on silti yhtä hyvää Jumalan sanaa.

        Pääsanoma on kuitenkin siinä että Jeesus asuu omissaan, ja siksi ihmiselle itselleen mahdotonkaan vaatimus ei ole liian vaikea.

        Haluan riisua oman vanhurskauden pois ottamalla puheeksi kohtia raamatusta jotka ovat ihmiselle itselleen täysin mahdottomia. Eli sellaisia kohtia josta jokainen huutaa ettei se ole mahdollista.

        Jumalalle kuitenkin kaikki on mahdollista, ja silloin kun Jumala tekee sen meissä, niin se on Jumalan vanhurskautta.

        Haluaisin kirjoittaa aina sopuisasti, mutta se ei ole aina mahdollista, sillä silloin kun kajotaan johonkin aiheeseen josta on opetettu vuosia väärin, niin pelkkä raamatun paikan kopioiminen riittää saamaan riidan aikaan.
        Aina löytyy joku joka vetää siitä herneen nenään.

        Esim.
        Jeesus asuu meissä, ja olemme kaikki kuninkaan lapsia. On sanomaa joka sopii kaikille, ja se koetaan sävyisänä.

        "Joka tekee syntiä on perkeleestä."
        Omavanhurskaus näkyy heikkoutena ja syntisyytenä, koetaan riidan haastamisena.

        En ole täällä kuitenkaan hakemassa kannattajia ajatuksilleni, enkä välitä siitä ottaako joku sen vastaan tai ei. Sillä se on minulle yhden tekevää.

        Kerron erilaisista Jumalan sanan paikoista ja paljastan myös saatanan valheita, täysin puolueettomasti. Siksi ette löydä minua minkään ryhmän tai seurakunnan opista, ettekä myöskään yhdenkään toisen kirjoittajan kannattajana.

        Jeesus Kristus on Herrani, ja sitä julistan ilman korvasyyhyä.

        Kuinka ihmeessä olet onnistunutkin pettämään itseäsi noin perusteellisesti, että kuvittelet itsesi hyväksi ja onnistuneeksi kristityksi?

        Jokainen rehellinen ihminen sentään suurin piirtein tuntee itsensä ja tekonsa, myön varsin usein uskosta osattomat.

        Sinulla ei sen sijaan ole pienintäkään realistista käsitystä siitä, millainen todellisuudessa olet.

        Olet torjunut tähän asti kaikki rehelliset peilit elämästäsi todella tehokkaasti.

        Olisi hauska kuulla tarkemmin yksityiselämästäsi. Olen varma että siellä löytyy paljon hämärää, muun muassa ihmissuhteista. En ole noin narsistista kirjoittajaa ennen tavannut. PS (= vain itseensä rakastunut, kyvytön huomioimaan muita)


      • Esa T
        Jumalan lapsi kirjoitti:

        Kuinka ihmeessä olet onnistunutkin pettämään itseäsi noin perusteellisesti, että kuvittelet itsesi hyväksi ja onnistuneeksi kristityksi?

        Jokainen rehellinen ihminen sentään suurin piirtein tuntee itsensä ja tekonsa, myön varsin usein uskosta osattomat.

        Sinulla ei sen sijaan ole pienintäkään realistista käsitystä siitä, millainen todellisuudessa olet.

        Olet torjunut tähän asti kaikki rehelliset peilit elämästäsi todella tehokkaasti.

        Olisi hauska kuulla tarkemmin yksityiselämästäsi. Olen varma että siellä löytyy paljon hämärää, muun muassa ihmissuhteista. En ole noin narsistista kirjoittajaa ennen tavannut. PS (= vain itseensä rakastunut, kyvytön huomioimaan muita)

        Tunnen itseni ja sen mitä ihmisestä löytyy sen verran hyvin, että luovun mielelläni omasta vanhurskaudesta.

        Vain omavanhurskaus voi sanoa että joku Jumalan vaatimus raamatusta on mahdotonta.

        Ja vain uskon vanhurskaus sanoo että kaikki Jumalan vaatimukset on mahdollista.
        Kristuksen vanhurskaudelle on ainoastaan synnin tekeminen ja vajaus on niitä joita se ei edes pysty tekemään.

        "Taivaasta syntynyt, ei edes pysty tekemään syntiä."

        Sinä tunnet itsesi ja oman vanhurskauden, mutta et uskon vanhurskautta, sillä et edes usko siihen. Siksi pysyt syntisenä, ja teet joka päivä syntiä. Vaikka raamattu täysin selvästi sanoo," jokainen joka tekee syntiä on perkeleestä," niin silti jatkat synnin tekemistä. Etkä ainoastaan jatka, vaan vaadit muitakin tekemään.

        Riisu pois oman vanhurskauden saastanen vaate pois päältäsi, ja puheudu Kristuksen vanhurskauteen, niin silloin itsekkin huomaat miten taivasten valtakunta alkaa jo täällä ajassa.

        "Synnin tekijä ei peri taivasten valtakuntaa, eikä yksikään saastainen tai epäpuhdas nouse sille tielle". Jos uskoisit itse siihen Jeesukseen josta saarnaat, niin saisit kulkea tällä kuninkaan valtatiellä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      126
      1858
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1153
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      925
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      84
      837
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      799
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      734
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      710
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      681
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      666
    Aihe