NO MITÄ UUTTA AURINGON ALLA??????????????????

PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

Palasin juuri kolmen viikon "lomalta".Vieläkö palstalla hummaa sama henki,kuin aina ennenkin????????????

22

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PakanainHuuto

täällä ollaan siipi maassa, kun tuo joukkotappo Tuusulassa mietityttää kai jokaista.

Palstalla on hyrännyt samat jutut, mutta eilen lopahti kun kouluampuja tappoi 8 ihmistä.

Mites itse menikö loma odotetulla tavalla?

• PROFEEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!...

No suunnilleen.

• todé

Vasta muutama päivä sitten juhlittiin näyttelemällä pirua ja kuolemaa, mutta nyt sitten kun ollaan oikeasti kohdattu kuolema, samat riekkujat ovat hätää kärsimässä uutisia kuullessaan ja katsellessaan. (Huom! En nyt tarkoita sinua tässä, vaan noinnniinkuin yleisesti.)

• PakanainHuuto
        todé kirjoitti:

Vasta muutama päivä sitten juhlittiin näyttelemällä pirua ja kuolemaa, mutta nyt sitten kun ollaan oikeasti kohdattu kuolema, samat riekkujat ovat hätää kärsimässä uutisia kuullessaan ja katsellessaan. (Huom! En nyt tarkoita sinua tässä, vaan noinnniinkuin yleisesti.)

Ei kai noilla asioilla liene tekemistä keskenään?
        Ihminen riekkuu ja ihminen havahtuu, tosin vain lyhyeksi ajaksi ehkä?

• todé
        PakanainHuuto kirjoitti:

Ei kai noilla asioilla liene tekemistä keskenään?
        Ihminen riekkuu ja ihminen havahtuu, tosin vain lyhyeksi ajaksi ehkä?

Tänään tarvitaan kirkkoa, huomenna taas ei. Pöh.

Lähden kiitämään. Tsau!

• todé kirjoitti:

Mohikaanikaan ei eilisessä aloituksessaan pilkannut ketään ja tavallisuudesta poiketen ei uinu uhriveressäkään.
        No se aloitus sitten poistettiin kun ei kuulunut palstan aiheeseen ja oli tökerä ja mediahakuinen.

Itsehän "kevensin" tunnelmaa aloituksella joka alla näkyy.

Näyttää siltä että ampumistapausta koskevaa asiaa ei moni uskovainen voi asiallisesti käsitellä mutta umpiheteron ketjussa sentään näkee naisekasta ja miehekästä vastuunkantoa muilta kuin uskovaisilta.

• Lärvätsalo go,go

Jahas, vajo..on palannut.
      oisit kuule pysynyt siellä lomalla iäti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• PakanainHuuto

keljuilla Profeetalle.

• PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

Ei sitä aina malta.

PakanainHuuto kirjoitti:

keljuilla Profeetalle.

Olen tänään loistavalla tuulella,tulin viime yönä yöjunassa Kokkolasta tänne Helsinkiin aamuseitsemäksi ja kuulin Pyhältä Hengeltä iltayöstä ihanat sanat ja nyt taas maistuu tämä asunnottomuus,olen intoa täynnä kuin koulupoika.Pyhä Henki lausui nämä sanat iltayöstä junassa,kun surin hieman eilistä tapahtumaa sydämessäni:"-Ilostuisit Henri jo ja hymyilisit,rakastan sinua enemmän kuin koskaan aikaisemmin,olisin vaikka valmis ampumaan ihmisiä takiasi,jos se olisi siitä kiinni".Ihmettelin Pyhän Hengen sanoja ja mietin,onko tässä mitään järkeä.Viimein Pyhä Henki sai hymyn huulilleni ja lausui nämä sanat:"Tuollaisena Minä sinut,Henri haluan nähdä,Aamen".Totisesti ilo Herrassa on meidän väkevyytemme.Siunausta kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• PakanainHuuto
        PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:

Olen tänään loistavalla tuulella,tulin viime yönä yöjunassa Kokkolasta tänne Helsinkiin aamuseitsemäksi ja kuulin Pyhältä Hengeltä iltayöstä ihanat sanat ja nyt taas maistuu tämä asunnottomuus,olen intoa täynnä kuin koulupoika.Pyhä Henki lausui nämä sanat iltayöstä junassa,kun surin hieman eilistä tapahtumaa sydämessäni:"-Ilostuisit Henri jo ja hymyilisit,rakastan sinua enemmän kuin koskaan aikaisemmin,olisin vaikka valmis ampumaan ihmisiä takiasi,jos se olisi siitä kiinni".Ihmettelin Pyhän Hengen sanoja ja mietin,onko tässä mitään järkeä.Viimein Pyhä Henki sai hymyn huulilleni ja lausui nämä sanat:"Tuollaisena Minä sinut,Henri haluan nähdä,Aamen".Totisesti ilo Herrassa on meidän väkevyytemme.Siunausta kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ihmisiä ei ammuta edes Jumalan takia, ehkä ymmärsin väärin?

PakanainHuuto kirjoitti:

Ihmisiä ei ammuta edes Jumalan takia, ehkä ymmärsin väärin?

Ennen pitkää ja tuhoaa koko maapallon.Uskon kuitenkin,että Pyhä Henki tarkoitti lähinnä sitä,että Hän on ollut kaikille kaikkea.Maallinen sanonta kuuluu:Raskas työ vaatii raskaat huvit.Herra heittää joskus rankkaakin huumoria,kun sen aika on,kevennykseksi.Myönnän,että tilanne oli täysin hullunkurinen,hörähdin kuitenkin hieman ja minulla jäi hymy päälle,se tapahtui täysin odottamattomalla tavalla.Jumalan takia me kaikki ihmiset kuitenkin kuolemme,se johtuu meidän syntisyydestämme Hänen edessään.Kaikkein tärkeintä on Rakkaus ja Lohtu.

• silti nuo

Ei sitä aina malta.

Raamatun vastaiset ja harhaiset kirjoittelusi tykkänään. Tuotakaan asiaa ei varmasti PH sinulle puhunut. Ettei vain olisi ollut saatana korvaasi kuiskuttelemassa. Jumalalle näät ei ole mieleen jumalattoman kuolema!

silti nuo kirjoitti:

Raamatun vastaiset ja harhaiset kirjoittelusi tykkänään. Tuotakaan asiaa ei varmasti PH sinulle puhunut. Ettei vain olisi ollut saatana korvaasi kuiskuttelemassa. Jumalalle näät ei ole mieleen jumalattoman kuolema!

Iäisyytensä kadotuksessa.

• näkynytkään huutomerkkejä

ja isoja kirjaimia.

Annas tulla nyt yksi kunnon profetia. Lopun aikojen tarkka aikataulu sopisi hyvin.

• Profe!!!!!!!!!11111111111111

Sinunkin kannattaisi turvata Herraan!!!!!

• sitä !!
        Profe!!!!!!!!!11111111111111 kirjoitti:

Sinunkin kannattaisi turvata Herraan!!!!!

joulunherraako tarkoitat? Vai Raamatun Jeesusta?

sitä !! kirjoitti:

joulunherraako tarkoitat? Vai Raamatun Jeesusta?

kaikki-Valtiaan Jumalan Poikaa.

• saanut

kaikki-Valtiaan Jumalan Poikaa.

laivastosi, tehtaat, tai Elviksen Gracelandian kopion, kuten profetia-palstalla kerroit??

saanut kirjoitti:

laivastosi, tehtaat, tai Elviksen Gracelandian kopion, kuten profetia-palstalla kerroit??

Asun edelleen metsäkojussa ja köyhänä kuin kirkonrotta.Herra on edelleen kieltänyt minua menemästä kortistoon.Uskon kuitenkin tuon kaiken saavani,koska Herra on tuon kaiken minulle valalla vannoen luvannut.Teen vain hengellistä työtäni ja Herra saa hoitaa lompakkoni!!!!!!!!!!!!!

• tiedäntiedän

Tuntuu olevan sama poika, tuo pentecostal* ja PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

ProVo mikä PrOvo.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1525
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      403
      911
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      890
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      743
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76