Kumpa on mielestänne parempi bändi? Molemmat tehneet todella mittavan uran.
Perusteluja sitten myös, kiitos!
Offspring vs Green Day
5
495
Vastaukset
- Old mohican
Kakkendaalia molemmat "punk"-bändit, eli älä tuommoisia murehdi vaan siirry kaikessa rauhassa seuraavaan juttuun, joka on "in"...
- kakkeliako
ne ei tosiaan oo aina ollu mitään kakkendaalia. kummaltakin bändiltä löytyy ihan hyvää punkrockia. Voin suositella offspringiltä levyjä ignition,smash,ixnay on the hombre ja selftitled
- nähnytkään kumpikaan
kakkeliako kirjoitti:
ne ei tosiaan oo aina ollu mitään kakkendaalia. kummaltakin bändiltä löytyy ihan hyvää punkrockia. Voin suositella offspringiltä levyjä ignition,smash,ixnay on the hombre ja selftitled
noista arvostelukyvyttömille pennuille ylikansallisten yhtiöitten markkinoimista kitarapop-orkestereista!Vrt.esim. Discharge,Poison Idea,Dead Kennedys ym,ym.Green Day matkii enkkuaksenttii,vaikka jätkät on vitun Kaliforniasta!Kumpikin pumppu on hyvin tuotettua,radiokelpoista,melodista mut nopeeta kitarapoppia.Missä agressio,vaara,särmä ja muu oleellinen punk-fiilis? EI MISSÄÄN!"Vittu me ollaa punkkii ku on värjätyt tukat ja korvikset ja paita rikki"
nähnytkään kumpikaan kirjoitti:
noista arvostelukyvyttömille pennuille ylikansallisten yhtiöitten markkinoimista kitarapop-orkestereista!Vrt.esim. Discharge,Poison Idea,Dead Kennedys ym,ym.Green Day matkii enkkuaksenttii,vaikka jätkät on vitun Kaliforniasta!Kumpikin pumppu on hyvin tuotettua,radiokelpoista,melodista mut nopeeta kitarapoppia.Missä agressio,vaara,särmä ja muu oleellinen punk-fiilis? EI MISSÄÄN!"Vittu me ollaa punkkii ku on värjätyt tukat ja korvikset ja paita rikki"
Ainakin hetkittäin Green Daykin on löytänyt "punkin" itsestään.
http://www.youtube.com/watch?v=nYcgvUOMk7g&feature=related
Kuvittele mielessäsi Avril Lavigne hyppäämässä buutsit edellä yleisön joukkoon.
- laulajan....
ääntä en voi sietää. green dayllä on ihan hyviä biisejä. siitä en ala väittelemään onko se punkbändi vai ei, mutta american idiot on ihan hyvä levy. muita levyjä en oo kuullu, paitsi dookien, mikä on mun mielestä ihan paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419