Offspring vs Green Day

Punkkiniska

Kumpa on mielestänne parempi bändi? Molemmat tehneet todella mittavan uran.
Perusteluja sitten myös, kiitos!

5

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Old mohican

      Kakkendaalia molemmat "punk"-bändit, eli älä tuommoisia murehdi vaan siirry kaikessa rauhassa seuraavaan juttuun, joka on "in"...

      • kakkeliako

        ne ei tosiaan oo aina ollu mitään kakkendaalia. kummaltakin bändiltä löytyy ihan hyvää punkrockia. Voin suositella offspringiltä levyjä ignition,smash,ixnay on the hombre ja selftitled


      • nähnytkään kumpikaan
        kakkeliako kirjoitti:

        ne ei tosiaan oo aina ollu mitään kakkendaalia. kummaltakin bändiltä löytyy ihan hyvää punkrockia. Voin suositella offspringiltä levyjä ignition,smash,ixnay on the hombre ja selftitled

        noista arvostelukyvyttömille pennuille ylikansallisten yhtiöitten markkinoimista kitarapop-orkestereista!Vrt.esim. Discharge,Poison Idea,Dead Kennedys ym,ym.Green Day matkii enkkuaksenttii,vaikka jätkät on vitun Kaliforniasta!Kumpikin pumppu on hyvin tuotettua,radiokelpoista,melodista mut nopeeta kitarapoppia.Missä agressio,vaara,särmä ja muu oleellinen punk-fiilis? EI MISSÄÄN!"Vittu me ollaa punkkii ku on värjätyt tukat ja korvikset ja paita rikki"


      • nähnytkään kumpikaan kirjoitti:

        noista arvostelukyvyttömille pennuille ylikansallisten yhtiöitten markkinoimista kitarapop-orkestereista!Vrt.esim. Discharge,Poison Idea,Dead Kennedys ym,ym.Green Day matkii enkkuaksenttii,vaikka jätkät on vitun Kaliforniasta!Kumpikin pumppu on hyvin tuotettua,radiokelpoista,melodista mut nopeeta kitarapoppia.Missä agressio,vaara,särmä ja muu oleellinen punk-fiilis? EI MISSÄÄN!"Vittu me ollaa punkkii ku on värjätyt tukat ja korvikset ja paita rikki"

        Ainakin hetkittäin Green Daykin on löytänyt "punkin" itsestään.

        http://www.youtube.com/watch?v=nYcgvUOMk7g&feature=related

        Kuvittele mielessäsi Avril Lavigne hyppäämässä buutsit edellä yleisön joukkoon.


    • laulajan....

      ääntä en voi sietää. green dayllä on ihan hyviä biisejä. siitä en ala väittelemään onko se punkbändi vai ei, mutta american idiot on ihan hyvä levy. muita levyjä en oo kuullu, paitsi dookien, mikä on mun mielestä ihan paska.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe