Mitä kuoleman jälkeen...?

Atte vastaa

---

17

551

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyydyttää

monen atten mieltä!

• Coffeespell

the fuck knows? Rehellisesti...

• TakkuTakiainen

Eiköhän ole parempi keskittyä vaan siihen elämään ja olla miettimättä liikaa tuonmoisia paskoja... kusipääthän tuonmoisia koko ajan miettivät, tai sitten liikaa miettiessä tulee kusipääxi, miten päin vain...

• oo välii??

Enhän kyllä itekkää tiiä mitä tapahtuu, lohduttavaa kyllä jos ei ole mitään, vain tyhjyys.

Vaan jos vähänkin vaivautuu ajattelemaan, niin ei siitä varma voi olla.

Uskonnothan on kyllä ihmisten keksimiä, mutta ei silti sulje pois elämän ja tajunnan mysteeriä.

Turha näitä kyllä liikaa pohtia ja synnitönnä varuiksi elää.

Mutta ihmettelen jos ei yhtään kiinnosta.

Et kai sitten välitä elämästäsi yhtään täällä maan päälläkään?

• Coffeespell
        TakkuTakiainen kirjoitti:

Eiköhän ole parempi keskittyä vaan siihen elämään ja olla miettimättä liikaa tuonmoisia paskoja... kusipääthän tuonmoisia koko ajan miettivät, tai sitten liikaa miettiessä tulee kusipääxi, miten päin vain...

Siinä on tarpeeksi puuhaa yhdelle mielelle. Jos alkaa miettimään homeitiön ja nenän keskinäistä suhdetta ja tarkoitusta, on syytä hankkia elämä :))).

• Coffeespell
        oo välii?? kirjoitti:

Enhän kyllä itekkää tiiä mitä tapahtuu, lohduttavaa kyllä jos ei ole mitään, vain tyhjyys.

Vaan jos vähänkin vaivautuu ajattelemaan, niin ei siitä varma voi olla.

Uskonnothan on kyllä ihmisten keksimiä, mutta ei silti sulje pois elämän ja tajunnan mysteeriä.

Turha näitä kyllä liikaa pohtia ja synnitönnä varuiksi elää.

Mutta ihmettelen jos ei yhtään kiinnosta.

Et kai sitten välitä elämästäsi yhtään täällä maan päälläkään?

Otsikkoni tarkoittaa siis "kuka (fuck=käännä itse) tietäis".

Olen vain hyväksynyt faktan että en tiedä, vaikka miettisin sitä 25h vuorokaudessa. Parempaakin tekemistä, kuten esimerkiksi elämä tässä ja nyt. Ettei mee ohi.

Asiasta välittäminen :) Lämpimät välitykseni sinulle jos haluat välittää tästä puolestani. Meni jo yli mun hilseen.

• provosin
        Coffeespell kirjoitti:

Otsikkoni tarkoittaa siis "kuka (fuck=käännä itse) tietäis".

Olen vain hyväksynyt faktan että en tiedä, vaikka miettisin sitä 25h vuorokaudessa. Parempaakin tekemistä, kuten esimerkiksi elämä tässä ja nyt. Ettei mee ohi.

Asiasta välittäminen :) Lämpimät välitykseni sinulle jos haluat välittää tästä puolestani. Meni jo yli mun hilseen.

Toki tässä ja nyt eläminen on tärkeintä.

Henkilökohtaqisesti kyllä luulen että tarkeää elämässä olisi oppia toisten huomiominen, mutta se on vain minun näkemys ja paljon menee yli hilseeni vaan ei sitäkään kannata murehtia.

Tai kannattaisi ainakaan.

• Coffeespell
        provosin kirjoitti:

Toki tässä ja nyt eläminen on tärkeintä.

Henkilökohtaqisesti kyllä luulen että tarkeää elämässä olisi oppia toisten huomiominen, mutta se on vain minun näkemys ja paljon menee yli hilseeni vaan ei sitäkään kannata murehtia.

Tai kannattaisi ainakaan.

on minustakin oleellista. Keskityn vain huomioimaan ne, jotka ovat oleellisia elämässäni. Ei tarvii kaikkee pistää överiks, veren maku suussa :))).

• överiksi sentäs
        Coffeespell kirjoitti:

on minustakin oleellista. Keskityn vain huomioimaan ne, jotka ovat oleellisia elämässäni. Ei tarvii kaikkee pistää överiks, veren maku suussa :))).

Kai se kun käy täällä jo osoittaa että jotain ajattelee.

Ite en kovin usein viitsi käydä kun jutut toistaa niin itseään puolesta ja vastaan.

Kai nämä "uskikset" ovat suurin palstan täyttäjä.

Oikea ateisti tuskin vaivautuu todistelemaan mitään, hän vain on vakaumuksessaan onnellinen, jonka kannan myös hyvin ymmärrän.

Itse henkilökohtaisesti olen joskus n. 25 vuotta sitten paljonkin miettinyt syntyjä syviä, sen jälkeen ei ole tarvetta moiseen juuri ollut.

• elämä!!!

---------

• Nordic_alien

Sen näkee sitten.

• näkeekö?

voi olla että vaan pimeys hulvahtaa ja ei mitään.

Voi olla toki muutakin ja sitten näkee.

Eiköhän tuo tangomies Unto Mononen ollut niin kiinnostunut tuosta etta pamautti itseään pistoolilla päähän.

Kai osittain vahingossakin, mutta kukaa osaa väittää ettei Untokin nyt meitä katsele pilven päältä kuten halusi.

• ELÄMÄ JATKUU TAIVAASAA TAI HELVETISSÄ,RIIPUU OTTAAKKO JUMALAN POJAN VASTAAN,SILLÄ NIIN JUMALA MAAILMAA RAKASTANUT ETTÄ UHRASI AINOSYNTYISEN POJANSA,ETTÄ MEILLÄ ELÄMÄ OLISI HYVÄÄ JA RIKASTA.

• r..-....

"Madon suu on viimeinen ovi".

• Viimestä

Edeltävänä päevänä, ja vaadin testamentissa arkun saumoihin laitettavaksi matoja hävittävää mönjää, ja ruumiini on laitettava jotain heliumia sisältävään ilmatiiviiseen folioon, ja arkkukin on haudattava niin kuivaan maahan, ettei taatusti oo matoja ollu tuhansiin vuosiin neliökilometrinkään säteellä.

• Hympistä
        Viimestä kirjoitti:

Edeltävänä päevänä, ja vaadin testamentissa arkun saumoihin laitettavaksi matoja hävittävää mönjää, ja ruumiini on laitettava jotain heliumia sisältävään ilmatiiviiseen folioon, ja arkkukin on haudattava niin kuivaan maahan, ettei taatusti oo matoja ollu tuhansiin vuosiin neliökilometrinkään säteellä.

Mistäs hyötyä siitä on sinulle, kun sinua ei enää kuitenkaan ole olemassa. Voisit vaikka hankkia palsamoinnin ja pyytää testamentissasi päästä museoon. Nyt voi elvistellä eläessäsi, että mäpä pääsen kuoltuani museoon.

• ol`´e

henkisessä olevaisuudessa

on vain fyysistä olevaista

materiaa, uskoonsa se pohjaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      32
      5074
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      266
      4928
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      54
      4433
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      67
      2405
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      46
      1848
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      24
      1781
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      18
      1759
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      77
      1704
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      14
      1492
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      106
      1460
    Aihe