eläkkeellä oleva henkilö ja minua ihmetyttää tämä henkilöautojen käyttö. Olen aikoja sitten jo aloittanut kampanjan yksityis autoilua vastaan. Nyt adressit ovat lähteneet vetämään jo meidän puolelta ja kohta yksityisautoilu on sallittua vain perustellusti viranomaisen luvalla.
t: eläke
Julkisia käytettävä ja yksityis autoilu sallittava vain viranomaisen luvalla!
6
371
Vastaukset
- ...
Suomessa yksityisautoilu on perustellusti ollut sallittua vain viranomaisen myöntämällä luvalla jo pitkään. Kun lupa myönnetään, se annetaan siten, että se on voimassa hakijan 70-vuotispäivään saakka. Väriltään lupa on sellainen vaaleanpunaisvoittoinen ja kooltaan nykyisin luottokortin suuruinen. Aiemmin lupa oli painettu hieman isommalle muovikortille, jota ennen luvat olivat pahvisia.
- ja vaadin että
yksityisautoilu saa EU tukea. Täällä maalla kun ei bussit kulje ja juna on 96km päässä, jalanko sinne junalle mennään?
- on aikaa
Vaikka eläkkeellä on usein kiireistä, niin aikaa on kuitenkin käytettävissä suhteessa enemmän...
No oma työmatka omalla autolla 10 min suuntaansa, bussilla 1 tunti (vaihtoineen) ja kävelyä 2km päälle, et sillai nämä eteläsuomen työmatkayhteydet kaupunkialueella.
Mutta mikäs siinä, jos ei ole muuta tekemistä kuin tuo kulkeminen ja 8h virkapaikalla. - tyhmyytesi
Ei kai sinulla ainakaan lapsia ole? Kyllä tuollaisten lisääntyminen on jo rangaistava teko..
Julkinen liikenne on suolesta, yksityisautoilusta en luovu. Milläs meinaat ylläpitää julkisten kulkuväylät?
Lippujen hinnoillako. Et taida paljoa päätäs käyttää.- kaattori on häiriköinyt jo ...
Ensin hän oli eläkeikää lähestyvä. Mutta niin ovat kaiketi myös kaikki muutkin: kaksikymppiset ja vielä nuoremmatkin.
Samantyyppisiä, ja toinen toistaan pöljempiä kirjoituksia lähettävä on luultavasti nuori kapinallinen, jonka huulessa ei roiku edes Roston.
Ei kannata vastata. Yhden kerran pisti pari sivua täyteen nimimerkkiä t. eläke. Oli vissiin hauskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843432- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell851299Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790