Gysely..

uuuteliassh

Millainen nainen kelpaa pidempiaikaiseksi seksisuhteeksi, mutta ei kuitenkaan tyttöystäväksi?

15

584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun itse

en kelpaa naisille kummaksikaan.

• Asiasta.huvittunut

Suurin ero lienee se, että tyttöystävän kanssa pitää ehdottomasti olla samankaltaiset perusarvot ja samanlainen käsitys tulevaisuudesta. Parisuhteesta ei tule mitään, jos kumpikin haluaa tulevaisuudelta eri asioita, mutta seksiä se ei estä.

Pitkäaikaisen panon ei tarvitse myöskään olla yhtä edustava kuin tyttöystävän, koska panoja ei esitellä kavereille tai suvulle. Edustavuudella viittaan mm. ulkonäköön, pukeutumiseen, käytöstapoihin ynnä muihin seikkoihin, jotka vaikuttavat sijoittumiseen sosiaalisessa hierarkiassa.

• joku ukkeli

Fuckbudyn täytyy olla nätti ja viehättävä, mutta riittää tosiaan kun on sitä ilman vaatteita.. pukeutumistaidoilla tai muilla edustustaidoilla ei niin väliä.. eikä tosiaan noilla arvomaailmoilla yms.

• Hyvännäköinen, mukava, kokeilunhaluinen ja antavaisella mielellä varustettu.

Nämähän ovat toki tyttöystävänkin kriteereitä, mutta vakipanolta ei vaadittaisi älyä, samanlaista maailmankatsomusta, huumoria (no ehkä vähän), uskollisuutta eikä yhteisiä tulevaisuuden suunnitelimia.

• Asiasta.huvittunut

Kyllä älyä pitää olla. Yhdenkään typeryksen juttuja en ala pillupalkalla kuuntelemaan.

• Asiasta.huvittunut kirjoitti:

Kyllä älyä pitää olla. Yhdenkään typeryksen juttuja en ala pillupalkalla kuuntelemaan.

Minä jo ajattelin, että kerrankin olemme jostain samaa mieltä. Minusta vakipanon ei tarvitse olla mikään järjenjättiläinen, kunhan ei lauo typeryyksiään jatkuvasti, eikä ainakaan aktin aikana. ;-)

• Asiasta.huvittunut
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minä jo ajattelin, että kerrankin olemme jostain samaa mieltä. Minusta vakipanon ei tarvitse olla mikään järjenjättiläinen, kunhan ei lauo typeryyksiään jatkuvasti, eikä ainakaan aktin aikana. ;-)

Vaadittu minimitaso on se, että älyää olla hiljaa, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. Parempi olisi kuitenkin, jos osaisi jostain keskustellakin, ettei tarvitse edestakaisin ajaa pelkästään sen kaksiminuuttisen takia.

Kaikkein bimboimmat hölöttävät typeryyksiään jatkuvasti kuin jokin mielipideautomaatti ja hiljenevät vain, kun työntää munan suuhun. Onneksi olen nyttemmin oppinut tunnistamaan nämä jo ulkonäöltä.

• LOL!

• oikeesti. Sellanen nainen kelpaa pelkästään siihen seksisuhteeseen, jolle riittää se pelkkä seksisuhde.

Pitää osata vaatia. Ja pitää osata vaatia oikein, jos vaatii väärin, ni sit loppuu se pelkkä seksisuhdekin.

• plaaah
        relaxed_eyes kirjoitti:

oikeesti. Sellanen nainen kelpaa pelkästään siihen seksisuhteeseen, jolle riittää se pelkkä seksisuhde.

Pitää osata vaatia. Ja pitää osata vaatia oikein, jos vaatii väärin, ni sit loppuu se pelkkä seksisuhdekin.

minkäänlaiseen suhteeseen kuin täysi ääliö. Miten tollanen talikko voi vaatia keneltäkään mitään, pyh.

• plaaah kirjoitti:

minkäänlaiseen suhteeseen kuin täysi ääliö. Miten tollanen talikko voi vaatia keneltäkään mitään, pyh.

se juju onkin. Emminä mitään vaadi. Mä sopeudun.

• plaaah
        relaxed_eyes kirjoitti:

se juju onkin. Emminä mitään vaadi. Mä sopeudun.

kakarana? Sun jutuissa ei oo mitään tolkkua.

• jonka kanssa tulee muutenkin toimeen kuin pelkästään sen katoavan 2 sekuntia mitä se akti kestää. Mulle pitää olla ehkä jopa vähän miesmäisiä luonteenpiirteitä et tuun toimeen naisen kanssa, mä en jaksa mitään keskiverto typerän kanan yltiönaisellisia kotkotuksia.

• totanoinni

sisko?

• MMies

Miten määritellään "pidempiaikainen"?
      Mutsiis, ilmeisesti sellainen, joka siihen suostuu tai on liian tyhmä tajutakseen olevansa pelkkä fuckbarbara.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1083
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      847
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      783
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      529
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      294
      525
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      521
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      479
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Kalle irtisanoutui

Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin
      Orimattila
      53
      454
    Aihe