Kuka on palstan herttaisin nainen?
Herttaisin nainen?
28
1837
Vastaukset
- Asiasta.huvittunut
Hertta-akka jos kirjoittelisi vielä.
- Kysykää suoraan
siltä kenestä olette kiinnostunut.
- vitun väliä
silläkin tiedolla olisi?
- tietystikin
gekko, mutta se täytyy ensin suututtaa, jotta herttaisuus näkyy
- :))
KERTOKAA NYT MIELIPITEENNE!
- nikilläsi ja kerron
sulle oletko se sinä.
on vähän sellainen tulkinnan varainen termi. Siinä mielessä mitä mä ymmärrän sanalla herttainen niin ne ois sit varmaankin aurinko ja saimi-hellevi.
- saavat
toisistaan herttaisuuden esiin.
Tuli heti monta mieleen. Kukahan noista olis?
sanotaan...
PillowBook.
Piilottelee vähän herttaisuuttaan mutta sehän juuri on kaikkein herttaisinta. Järkytti tänään kertomalla äijäilystään mutta ehkä se vaan tekee kontrastia... :D- for ever
lempi
- Papeete1
Kukahan vois olla.. Aurinko79 ainakin.
- kunnon mies
eiku se olikin marsu tai joku muu jyrsijä
Aurinko ehdottomasti kaikkein herttasin on, mutta on tää nuorisokin aika herttasta. Neiti.21 ja viilisniilis ny ekana mieleen tuli.
No Auringon kanssa samalla viivalla herttaisin ja suloisin on Marie-Cecile tietty. Unohdin perhana.
- ....
relaxed_eyes kirjoitti:
No Auringon kanssa samalla viivalla herttaisin ja suloisin on Marie-Cecile tietty. Unohdin perhana.
tärkeä sulle olla, kun kerta unohdit? :D Muutenhan olisit muistanut heti!
.... kirjoitti:
tärkeä sulle olla, kun kerta unohdit? :D Muutenhan olisit muistanut heti!
lisää tärkeitä unohtu, eli parit puskanaiset on tosi herttasia.
Tietty myös la.ra on todella herttanen, mut se herttasuus ei tääl palstal niin näy.- .....
relaxed_eyes kirjoitti:
lisää tärkeitä unohtu, eli parit puskanaiset on tosi herttasia.
Tietty myös la.ra on todella herttanen, mut se herttasuus ei tääl palstal niin näy.Miten sitten tiedät että la.ra on herttainen?
..... kirjoitti:
Miten sitten tiedät että la.ra on herttainen?
ollaan kavereita. Siis oikeessa elämässä.
- se..?
relaxed_eyes kirjoitti:
ollaan kavereita. Siis oikeessa elämässä.
pullea kaveripoika?
se..? kirjoitti:
pullea kaveripoika?
Moon laran kaveripoika. Vaikka mä kyl pidän sitä vähä niinku pikkusiskona, ja Marie-Cecilen kanssa ollaan virtuaalibestiksiä.
Ja mä oon aika ylpee noista.
- Aurinko79-
Onhan täällä montakin herttaista, Neiti.21 ja Saimi nyt ensimmäisinä tuli mieleen, nehän tulee ruudun läpi herttaisuudellaan.
aurinko nousee aika korkeelle mun herttaisuusasteikolla
- Missä se muuten on?
Voisko joku päivittää mitä Tyttikselle on tapahtunut. t. satunnaislukija.
- kuka muukaan?
Itsestäänselvyys.
- MMies
Lempi.
Tosin jättänyt idiootit omaan arvoonsa, kuten kuuluukin. - cat.mint
Aika tulkinnanvaraista. En oikeastaan osaa nimetä ketään palstan naista joka todella sopisi tuohon sanaan, kirjoitusten perusteella.
kaikki naiset omalla tavallaan.. :)
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454