Suomimies vs eurooppalainen mies

sopiiko edes verrata?

Milloin suomalainen junttimies saadaan tälle vuosisadalle? Tarkoitan juttua jonka mukaan Suomessa on Euroopan eniten seksuaalista häirintää. Sitten samaan aikaan junttimiehet määkivät kuinka naiset eivät ole naisellisia, onko ihmekään?

52

1542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lhkjfglk

kun väärässä paikassa empaattiset ämmät lakkaa hyysäämästä ja suojelemasta niitä vittupäitä.

• Mene sinne ihanoimaasi Eurooppaan töihin miesten kans samaan paikkaan ja kuuntelemaan sitä lirkutusta siellä.

• sivusta..

noin pahasti, vai.....

• sivusta.. kirjoitti:

noin pahasti, vai.....

Mut mun mielestä eurooppalaiset niitä juntteja on, ei suomalaiset.

• kjiäh.

Ei sit niikus muuta keksiny? Täähän oli ihan luovutusvoitto.

• kjiäh. kirjoitti:

Ei sit niikus muuta keksiny? Täähän oli ihan luovutusvoitto.

oli niin tylsä provo.

• ollut provo
        relaxed_eyes kirjoitti:

oli niin tylsä provo.

Tutkittu juttu!!! Kjiäh ;)

• ollut provo kirjoitti:

Tutkittu juttu!!! Kjiäh ;)

ny on niin monenlaasia ku tutkijoitakin. Eurooppalaaset akathan pysyy kotona hoitamassa miestään ja perhettään. Kuka niitä häirittis?

• pysyy?
        relaxed_eyes kirjoitti:

ny on niin monenlaasia ku tutkijoitakin. Eurooppalaaset akathan pysyy kotona hoitamassa miestään ja perhettään. Kuka niitä häirittis?

Onko ne vaihtunu tässä joksu sählämimaiksi, siis ne maat Euroopassa? Tä?

• pysyy? kirjoitti:

Onko ne vaihtunu tässä joksu sählämimaiksi, siis ne maat Euroopassa? Tä?

Mä meen nyt lukeen iltasatua.

• en mä tajunnu
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mä meen nyt lukeen iltasatua.

Harmi kun menet, olet mun lempiväittelijä täällä. Enkä täällä ole usein, mut hyvää iltasatua ny sitten.

• en mä tajunnu kirjoitti:

Harmi kun menet, olet mun lempiväittelijä täällä. Enkä täällä ole usein, mut hyvää iltasatua ny sitten.

Kiitos kohteliaisuudesta. Emmä jaksa kuitenkaan väitellä, ainakaan nyt tälläsestä aiheesta. Eri kulttuureissa on kaikissa ne omat hyvät ja huonot puolensa, ja mun mielestä tää suomalainen kulttuuri on vaan yksinkertaisesti PARAS. Ehän mä muuten tääl asuis.

• ei nyt mitään
        relaxed_eyes kirjoitti:

Kiitos kohteliaisuudesta. Emmä jaksa kuitenkaan väitellä, ainakaan nyt tälläsestä aiheesta. Eri kulttuureissa on kaikissa ne omat hyvät ja huonot puolensa, ja mun mielestä tää suomalainen kulttuuri on vaan yksinkertaisesti PARAS. Ehän mä muuten tääl asuis.

suurta vikaa ole. Mä ajatellu muuttaa.. Boring. On täällä kyllä tää ihme äijäilyjuttu..

• ei nyt mitään kirjoitti:

suurta vikaa ole. Mä ajatellu muuttaa.. Boring. On täällä kyllä tää ihme äijäilyjuttu..

on positiivista, mä en ymmärrä, et miks se muka olis huono juttu?

Kerropa mulle, et mikä siinä on huonoo?

• että äijät
        relaxed_eyes kirjoitti:

on positiivista, mä en ymmärrä, et miks se muka olis huono juttu?

Kerropa mulle, et mikä siinä on huonoo?

yrittää omia itteleen juttuja..

• hienoa.
        että äijät kirjoitti:

nappasee.

• että äijät kirjoitti:

Oma tilansa kaikilla, sitä pitäis vaan osata kunnioittaa.

• mitä tuohon nyt sanoisi
        että äijät kirjoitti:

Kyllä sä tiedät miten pieni se tila on naisilla ollut. Siksi mua ärsyttääkin kaikenmaailman äijäily. Mun yksi ammattikin siinä ohjelmassa kerrottiin olevan äijäammatti. Ottasko ittees nuppiin, jos saisit kuulla olevas neitiammataissa?

• mitä tuohon nyt sanoisi kirjoitti:

Kyllä sä tiedät miten pieni se tila on naisilla ollut. Siksi mua ärsyttääkin kaikenmaailman äijäily. Mun yksi ammattikin siinä ohjelmassa kerrottiin olevan äijäammatti. Ottasko ittees nuppiin, jos saisit kuulla olevas neitiammataissa?

Mä oon hakenutkin naisvaltaselle alalle koulutukseen aikuisiällä. Mutten päässy. Meinaan kyl viel uusiksikin hakee, kuhan vaan motivoidun tarpeeks uusiks.

Ei mua haittaa vaikka mua joku kutsuis neitiammatissa olevaksi, kyllä mä ite tiedän mitä mä oon.

• että sä valehtelet
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mä oon hakenutkin naisvaltaselle alalle koulutukseen aikuisiällä. Mutten päässy. Meinaan kyl viel uusiksikin hakee, kuhan vaan motivoidun tarpeeks uusiks.

Ei mua haittaa vaikka mua joku kutsuis neitiammatissa olevaksi, kyllä mä ite tiedän mitä mä oon.

tai sitten, että sä et ole mikään kampaaja, etkä kosmetologi.

ÖHHörhh köh..HOmo,.köh.

• että sä valehtelet kirjoitti:

tai sitten, että sä et ole mikään kampaaja, etkä kosmetologi.

ÖHHörhh köh..HOmo,.köh.

Ei mikään kampaaja-kosmetologi, mut yleinen ja perinteinen naisammattinimike.

Köhi ny menemään siinä.

• köhi menemään, tä..
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ei mikään kampaaja-kosmetologi, mut yleinen ja perinteinen naisammattinimike.

Köhi ny menemään siinä.

Että mä kysyn, ja sä et kehtaa vastaa? Sä oot vain piiskaa vailla.

Tämä on sun syytä, sen kattivideon.. (rotta)
        http://www.youtube.com/watch?v=0EbhyxC_5sQ

• köhi menemään, tä.. kirjoitti:

Niillä on aina taka-ajatuksia. Kysy pois. Kyllä mä sanon senkin, jos en kehtaa. Mullon munaa myötää se(kin) jos mua joku asia hävettää.

Tietenkin kaikki on mun syytä. Ei siitä tarvii erikseen huomautella.

• sitte tulla
        köhi menemään, tä.. kirjoitti:

No.. kerro, ehkä sä oot muille jo kertonut. Mikähän se vois olla, en keksi, joku toimistosihteeri, hoitsu, mitä lie?
        Kaikki On muute sun syytä, millo sä sen nielet, älä ruikuta siit..kelepele.

• on vain

eniten _määkimistä_ seksuaalisesta häirinnästä.

• että.........

...siellä Euroopassa (kuten itse asian ilmaisit) ei sellaista käytöstä pidetä seksuaalisena häirintänä, jota suomalaiset junttinaiset täällä Suomessa kaihtavat. Sitä kutsutaan siellä mm. flirtiksi. Seksuaalinen häirintä muissa maissa tarkoittaa jotain ihan muuta. Suomessa sitä kutsuttaisiin jo raiskaukseksi. Ymmärrätkö? Kannattaa asua vähän aikaa muissakin maissa kuin Suomessa ennen kuin esittää luuloja...

• johtuu

suomimiesten ulkonäöstä, onhan ne MAAILMAN toiseksi lihavampia.

• ..................
        johtuu kirjoitti:

suomimiesten ulkonäöstä, onhan ne MAAILMAN toiseksi lihavampia.

vähän hymyilyttää. Jos perustan valtion, jossa asustan vain minä ja lihotan itseni ylipainoiseksi, on minun valtiossani maailman eniten lihavia ihmisiä. Ehkä kannattaisi suhteuttaa tämäKIN asia väkilukuun...

• ????
        .................. kirjoitti:

vähän hymyilyttää. Jos perustan valtion, jossa asustan vain minä ja lihotan itseni ylipainoiseksi, on minun valtiossani maailman eniten lihavia ihmisiä. Ehkä kannattaisi suhteuttaa tämäKIN asia väkilukuun...

Niinhän se on suhteutettukin.. miehen logiikkaa.. voih. Tulisi nyt joku sitä puolustamaan.

• ..................
        ???? kirjoitti:

Niinhän se on suhteutettukin.. miehen logiikkaa.. voih. Tulisi nyt joku sitä puolustamaan.

Kerrotko vielä ne laskukaavat miten se on tehty ko. tutkimuksissa? En usko ennen kuin näen.

• uskon
        .................. kirjoitti:

Kerrotko vielä ne laskukaavat miten se on tehty ko. tutkimuksissa? En usko ennen kuin näen.

sen verran löllöjä miehiä näkee. No, pistä googleen haku "läskitilatojen kakkonen", vaikka, niin eiköhän löydy teidän IHRAMAHASTEN suomimiesten tilastot ;)

• sadasdasd
        uskon kirjoitti:

sen verran löllöjä miehiä näkee. No, pistä googleen haku "läskitilatojen kakkonen", vaikka, niin eiköhän löydy teidän IHRAMAHASTEN suomimiesten tilastot ;)

"Hakusi - läskitilatojen kakkonen - ei vastaa yhtään sivua."

• sun pitää
        sadasdasd kirjoitti:

"Hakusi - läskitilatojen kakkonen - ei vastaa yhtään sivua."

kokeilla oikeinkirjoitusta.

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=läskitilastojen kakkonen&btnG=Hae&meta=

• lesti---
    • No hoitsuksi olen hakenut vajaa puoltoistavuotta sitten. Meinaan 'eläkepäivillä' ajaella ambulanssia. Se on sellanen toteuttamaton haave. Mut, nyt ei oo motivaatiota, ku tuli oikeissa työjutuissa sellanen projekti, että se toistaiseksi tekee siitä tarpeeks mielekkään.

Ja mähän nielen sen, että kaikki on mun syytä. Vai, teenkö mä sen(kin) väärin?

• köhijä?

Ensihoitaja..joo

Ei, joo.. en mä jaksa enää tajuu..

Mitä sulle tapahtu sille sun jalalla, kun teloit sen, se on nyt ok? Mä en silti usko, että pystyisit lähtee kampaajaksi, ihan niksi.

• relaxed_eyes
        köhijä? kirjoitti:

Ensihoitaja..joo

Ei, joo.. en mä jaksa enää tajuu..

Mitä sulle tapahtu sille sun jalalla, kun teloit sen, se on nyt ok? Mä en silti usko, että pystyisit lähtee kampaajaksi, ihan niksi.

pystyiskään, mutten sinne halajakaan. Akkojen reviiriä.

Jalka on ok. Sähly ja sulkkiskin menee niinkuin 'tyhjää' vain nykyisin. Pitkään siinä kyllä meni, ennenkuin uskals kunnolla sitä repiä. En ois uskonu. Kiitti kysymästä.

• hahaa..
        relaxed_eyes kirjoitti:

pystyiskään, mutten sinne halajakaan. Akkojen reviiriä.

Jalka on ok. Sähly ja sulkkiskin menee niinkuin 'tyhjää' vain nykyisin. Pitkään siinä kyllä meni, ennenkuin uskals kunnolla sitä repiä. En ois uskonu. Kiitti kysymästä.

No vittuku siitähän mä just sanoin, et akkojen ja ukkojen tai mitä vittua..syökää päänne. Ei mulla nyt muuta, hyväkun jalkas jne.

• nukkumaan
        hahaa.. kirjoitti:

No vittuku siitähän mä just sanoin, et akkojen ja ukkojen tai mitä vittua..syökää päänne. Ei mulla nyt muuta, hyväkun jalkas jne.

Olinko liian ilkeä? VOOIH. (hahha)
        :(

• nukkumaan kirjoitti:

Olinko liian ilkeä? VOOIH. (hahha)
        :(

Etkä sanonu pahasti. Mitä mun ois sulle sit pitäny sanoo?

• vastaa alas
        relaxed_eyes kirjoitti:

Etkä sanonu pahasti. Mitä mun ois sulle sit pitäny sanoo?

jot noin.

• Katoin sen yrmion videon, mut en sitä saatanan videota, kyllä mullaki ny joku järki silti on. Eli, odottelin ensin sitä ensimmäistä kommenttia siitä. Liika uteliaisuus ei välttämättä oo aina hyvästä.

Mut hei. Mä meennyt nukkuun, oli mukava turista. Hyvää yötä.

(puskat on sitte niin PARHAITA)

• moimoi..

puikkelispuipui

• Mua ainaki saa verrata koska vaan, missä vaan ja minkämaalaiseen vaan. Kyllä kestää ja siinä kisassa sit pistesijakaa ei oo häpee. Kuhan raati on puolueeton.

• jep jep
      • n30.....

olen työskentellyt pari vuotta eräässä eteläisen Euroopan maassa ja voin sanoa, että siellä olevat ihmiset olivat aivan erilaisia kuin suomalaiset. tosiaankin sitä flirttiä riitti ja se piristi päivää (kukaan ei tietenkään käynyt kiinni tai mitään sellaista). noh, suomeen palattuani huomasin, miten tiukkapipoista väkeä täällä asuu, heti ollaan syyttelemässä ja osoittelemassa pervoksi, jos joku miespuolinen työntekijä sattuu sanomaan kohteliaisuuden (aina kuvitellaan et kaikkeen on taka-ajatus)

Tuntuu hieman kummalliselta, vaikka itse nainen olenkin.

• Serpico

On teeskentelyä ajatella että suomalaiset vs. eurooppalaiset. Suomi kuuluu Eurooppaan. Kohta kuuluu varmaan Turkkikin. Juntteja on kaikkialla.

Vastatkaapa te joilla on kokemusta ja näkemystä. Onko seksuaalisen häirinnän mittapuu sama esim. Suomessa ja Espanjassa?

• vato retro

Hah hah ei ainakaan mielikuvituksessa ole vikaa tyttärillä. Jos mies astuu Suomessa 10 metriä lähemmäksi vaikka minkälaista mursua niin se katsotaan täällä raiskauksen yritykseksi tai vähintäänkin ahdisteluksi.

Ei tarvi ainakaan pelätä että vato alkais ketään "naista" Suomessa ahdistelemaan.

• ---------------------

muualla Euroopassa ei edes keskustella seksuaalisesta häirinnästä. jos nainen laittaa hameen töihin, saa naista kehua hyvännäköiseksi, eikä siitä yleensä kukaan muualla loukkaannu, Suomessa kylläkin :/ kiinni käyminen on sitten eri juttu, sitä nyt ei titenkään aulatettaisi, mutta kyllä puhua ja kehua saa siellä paljon vapaammin.

• ex-Wastaaja

"Milloin suomalainen junttimies saadaan tälle vuosisadalle? Tarkoitan juttua jonka mukaan Suomessa on Euroopan eniten seksuaalista häirintää."

Vertailtavuus riippuu aina aika paljon kulloisisistakin tilastoinnin tavoista ja paikallisesti tilastointikäytännöistä. Siltä kantilta suomimiesten vertailu muihin eur. miehiin ei ehkä loppupeleissä ole ihan yksinkertaista...
      Lisäksi tällaisissa asioissa miettii pakostikin myös kulttuurisidonnaisia tapoihin liittyviä käytöksen mieltämisen tapoja...

Ei junttimiehistä puhuminen silti mitään skeidaa ole tietenkään. Niin kauan, kun osa naisistakin haluaa näitä kuolasuita ja takapuolen klähmijöitä hyysätä, hommaan tuskin tulee mitään muutosta. Luulen, että aika suuri osa suomimiehistä handlaa käytöskoodit kuitenkin ihan hyvin, että sikäli erityiseen hysterisointiin ainakaan tuskin lienee erityistä syytä.

Kieltämättä mielenkiintoista kyllä oli esim. HS:n taannoinen uutisointi eduskunnassa tapahtuvasta seksuaalisesta häirinnästä. Jos vain oikein luin& oikein muistan, niin uutisoinnin painotus oli jonkin verran siinä, että nää kaksimielisyyksiä & seksipainotteista lähestymistä naisiin viljelevät miehet olis usein 40- ikäisiä: nuoremmat miehet hallitsisivat naista ja naiseutta kunnioittavaa käyttäytymistä näitä paremmin. Tiedä, miten olis totuus. Uskon, että kyse lienee aika pitkälle miehen henkilökohtaisesta kulttuurillisesta-& kasvutaustaan/kasvuympäristöön liittyvästä ymmärryksestä siinäkin, että miten tämä naisiin suhtautuu ja miten osaa toimia vastakkaisen sukupuolen kanssa formaalimmissa ympäristöissä...

• ex-Wastaaja

Oli äsken huomio puoliksi muualla...

"Lisäksi tällaisissa asioissa miettii pakostikin myös kulttuurisidonnaisia tapoihin liittyviä käytöksen mieltämisen tapoja..."

Tarkoitin, että miettii kult.sidonnaisia & tapoihin liittyviä käytöksen mieltämisen eroja. Tulee ainakin mulle äkkiä mieleen seksl. häirinnän kaltaisissa asioissa, vaikka asian eur. ns. yl. (legaalinen- etc...) käsittämistapa tossa asiassa lienee melko yhtenevä.

• naiset ovat

miehisiä eurooppalaisella mittapuulla (suomalaisen naisen käytös vastaa lähinnä eurooppalaisen miehen käytöstä) joten suomalaisten miesten pitää esittää vielä miehisempää. Tämä on myös naisten odotus. Seurauksena barbaarimainen tai junttimainen käytös, että sukupuoli erot ja odotukset täyttyisivät.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1083
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      847
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      783
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      529
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      294
      525
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      521
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      479
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Kalle irtisanoutui

Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin
      Orimattila
      53
      454
    Aihe