Mikä on elämäsi

suurin ongelma?

Miksi se on ongelma?

40

1291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väliaika

rajallisuus. On niin vähän aikaa tehdä yhtään mitään.

• Oikeita ongelmia minulla ei taida ollakaan, mutta aamuherätykset ovat aina yhtä hirveitä. Ja nyt siittyttyäni päivätöihin niitä on viitenä aamuna viikossa. Nyt jo vituttaa huomisaamu.

• Ei siitä mihinkään pääse.

Ap-kyssäriin vastauksena. Mun suurin ongelma on lumen puute. Kelkka on huollettu ja kuume olis päästelemään, mutku ei vaan oo vielä tarpeeks lunta. Pahimmas tapaukses saa viel kolme viikkoa odottaa.

• muuten totta.

On luonnotonta herätä herätyskelloon. Yhdyn vitutukseesi siitä.

• jota pidän suurena

Tällä hetkellä hieman kaivelee, että en tule koskaan saamaan biologisia lapsia. Ja miksi pidän sitä ongelmana, niin sitä en kerro.

• puskista???

otaksun?

• SupremeSatan

että kaikki on päin persettä.

• väliaika

tyhjentävä vastaus. Ehkä jopa hieman humoristinen.

Mikäs kaikki sulla on nyt niin päin persettä? Kerro huolesi. Setämies kuuntelee.

• sirpamaikkarilta

darra. Ja se ettei oo ukkoo palvelemassa ja tuomassa rasvasta ja suolasta krapularuokaa.

• Pakkoko sitä on itse lähteä hakemaan?

• sirpamaikkarilta
        Ratikkakuski kirjoitti:

Pakkoko sitä on itse lähteä hakemaan?

Ja ei jaksas lähtee automaatilta hakemaan. Kai se on vaan pakko. Ehkä toi aurinkoki auttaa.

• kunnon mies

Mikä on elämän tarkoitus?

• ------

rakastaa, tulla rakastetuksi/elää niin, että on mahollisimman tyytyväinen/auttaa muita/tehä maailmasta parempi/kokeilla kaikkea/ottaa ilo irti elämästä

• tarkoitus?

Hmmm... Se ei ole sanoin kovin hyvin kuvattavissa. Se on sellainen hetki. Hetki kun aika pysähtyy. Hetki kun aika lakkaa olemasta ja tuntee sen. Tuntee sen ja ymmärtää, että se on nyt siinä. Tuntee sen kaikkialla ja kaikessa. Sellainen hetki kun ymmärtää yhtäkkiä ymmärtämättä, että tämän kaiken takia olen olemassa. Tämän hetken, näiden hetkien takia. Näiden hetkien takia on niitä toisenlaisia. Epämiellyttävämpiä hetkiä jotta tunnistaisin sen Hetken...

• kunnon mies
        tarkoitus? kirjoitti:

Hmmm... Se ei ole sanoin kovin hyvin kuvattavissa. Se on sellainen hetki. Hetki kun aika pysähtyy. Hetki kun aika lakkaa olemasta ja tuntee sen. Tuntee sen ja ymmärtää, että se on nyt siinä. Tuntee sen kaikkialla ja kaikessa. Sellainen hetki kun ymmärtää yhtäkkiä ymmärtämättä, että tämän kaiken takia olen olemassa. Tämän hetken, näiden hetkien takia. Näiden hetkien takia on niitä toisenlaisia. Epämiellyttävämpiä hetkiä jotta tunnistaisin sen Hetken...

minä vaan tällaisena tavallisena opistoinsinöörinä en ymmärrä kuin pulteista ja muttereista

• kunnon mies
        ------ kirjoitti:

rakastaa, tulla rakastetuksi/elää niin, että on mahollisimman tyytyväinen/auttaa muita/tehä maailmasta parempi/kokeilla kaikkea/ottaa ilo irti elämästä

kyl ihmisellä jotain tavoitteita pitää olla...

• Jos kaikki on riittävän hyvin niin helposti jää vaan lepäileen ja nautiskeleen. Mä haluan tietenkin enemmän loppujen lopuksi, siksi puutteen puttuminen on itseasiassa isokin ongelma - ei ole sellaista oikeasti eteenpäin napakasti tuuppivaa voimaa.

• on oikeasti

vähään tyytyväinen luonne?

Elämähän on silloin huomattavasti helpompaa ja antoisampaa.

Mihin helvettiin sitä pitäis pää mustana koettaa ravata?

• on oikeasti kirjoitti:

vähään tyytyväinen luonne?

Elämähän on silloin huomattavasti helpompaa ja antoisampaa.

Mihin helvettiin sitä pitäis pää mustana koettaa ravata?

Sit mä nautin luonnettani vastaan taistelemisesta täysin siemauksin... :)

• taistelet
        Kukkomies kirjoitti:

Sit mä nautin luonnettani vastaan taistelemisesta täysin siemauksin... :)

mukavuudenhaluista ja vähään tyytyvää luonnettasi vastaan, jotta saisit itsesi pyristelemään ja tavoittelemaan enemmän ja toivot tulevasi sitä kautta onnelliseksi, kun ja jos jaksat pyristellä noihin pakotettuihin tavoitteisiin.

Kuulostaa hemmetin monimutkaiselta ja vaivalloiselta.

Minä tyydyn olemaan onnellinen nykyiseen olotilaan. :) Mulla ei oo mitään, mutta mitään en oo myöskään vailla. Tämänpäiväisellä uringonpaisteella olen taas onnellinen monta päivää.

• sivusta....
        taistelet kirjoitti:

mukavuudenhaluista ja vähään tyytyvää luonnettasi vastaan, jotta saisit itsesi pyristelemään ja tavoittelemaan enemmän ja toivot tulevasi sitä kautta onnelliseksi, kun ja jos jaksat pyristellä noihin pakotettuihin tavoitteisiin.

Minä tyydyn olemaan onnellinen nykyiseen olotilaan. :) Mulla ei oo mitään, mutta mitään en oo myöskään vailla. Tämänpäiväisellä uringonpaisteella olen taas onnellinen monta päivää.

Rikas on, ken hyvin tyytyy.

• taistelet kirjoitti:

Vähään ehtii tyytyä myöhemminkin!

• te vaan.
        Kukkomies kirjoitti:

Vähään ehtii tyytyä myöhemminkin!

Paljon lepposampaa olla vapaamatkustajana.

• Aurinko79-

Viimeisen vuoden aikana mun elämä on kääntynyt täydellisen ylösalaisin. En ole varma mihin suuntaan haluan lähteä sitä viemään, mikä on oikea ratkaisu, kuuntelenko sydäntä vai järkeä, kuinka paljon pystyn antamaan anteeksi. Olen tähän asti yrittänyt tehdä päätökset järjellä kuunnellen tunteitani, mutta se ei ole kovinkaan helppoa... En halua tehdä ratkaisua, jota kadun myöhemmin.

Koko pakkaa sekoittaa kaksi miestä, joilla kummallakin on tunteita mua kohtaan eli teenpä niin tai näin niin tulen satuttamaan ainakin toista heistä vielä enemmän...

• helvettiä

sinä niitä ukkoja mietit. Mieti itseäsi.

• Aurinko79-
        helvettiä kirjoitti:

sinä niitä ukkoja mietit. Mieti itseäsi.

Sitähän mä tässä yritän tehdäkin, löytää sen oikean ratkaisun itselleni. Tiedän etten voi tehdä päätöksiäni perustuen sille, etten satuttaisi ketään. Eihän se olisi oikea päätös sen toisenkaan kannalta, koska päätös ei perustuisi niille asioille, joille se pitäisi perustua. Se, että en halua tietentahtoen satuttaa ketään, vaikeuttaa kuitenkin koko tilannetta hyvin hyvin paljon...

• Papeete1

On raha tai lähinnä sen puute. Se aiheuttaa kaikki muut ongelmat :(

• se on vaan sellasta hämärää usvaa ilman suuntaviivoja. Ei pysty nyt tekemään mitään lopullisia ratkasuja kun ei oo mitään konkreettista todistetta siitä että tekis taatusti oikeen. Pitää vaan tehdä kaikkia pieniä juttuja jotka ei sulje mitään ovia odotellessa sitä merkkiä. ÄRSYTTÄÄ!!!

• kukka

murehdin mitä jos lapsilleni käykin huonosti (vaikka nyt voivat hyvin ja ovat terveitä) tai mitä jos tapahtuu muuta pahaa ja lisäksi murehdin maailman epäoikeudenmukaisuuksia ja ilmastonmuutosta ja maailman talouselämää yms. Siis kaikkea mille pieni ihminen ei voi mitään. Pitäisi vaan olla ajattelematta.

• vili

tämä selvisveto ja sen tuoma tylsyys..vittu että elämä on kuivaa jos ei dokaile säännöllisesti.

• sarvikuonokas

... dokailu on vain ajatuksena mukava ...

• vili
        sarvikuonokas kirjoitti:

... dokailu on vain ajatuksena mukava ...

se vaan mut pitää kasassa...elämä on liian kuivaa selvinpäin ja tälläinen on luonnotonta.
        tai sitten täs joutuu alkaa seurustelee, kiertelee ovelta ovelle kauppaamassa imureita tai jehovaksi...kaikki vitun huonoja ideoita, mut jostain pitää kiksejä saada

• sarvikuonokas
        vili kirjoitti:

se vaan mut pitää kasassa...elämä on liian kuivaa selvinpäin ja tälläinen on luonnotonta.
        tai sitten täs joutuu alkaa seurustelee, kiertelee ovelta ovelle kauppaamassa imureita tai jehovaksi...kaikki vitun huonoja ideoita, mut jostain pitää kiksejä saada

no huhhuh....

Luulin että tilanteesi oli vain kehno, mutta olet tullut selvästi jo epätoivoiseksi..

surullista

• vili
        sarvikuonokas kirjoitti:

no huhhuh....

Luulin että tilanteesi oli vain kehno, mutta olet tullut selvästi jo epätoivoiseksi..

surullista

nyt on jo tiukka paikka. tää on tää maanantai. kun lyödään huvit nollaan(viina/naiset, niin välil ahdistaa. huomen olen jo normi ylimielinen itseni...otan vapauden perua puheeni, koska kaikilla on heikkoja hetkiä.

• temeq
        sarvikuonokas kirjoitti:

no huhhuh....

surullista

Täytyy ottaa huomioon, että on olemassa ihmisiä, jotka ovat onnellisimpia yksin. Parisuhde ei ole kaikkia varten, paitsi vittumaisena sanana, ei myöskään toteutettavana ajatuksena.

• sarvikuonokas
        vili kirjoitti:

nyt on jo tiukka paikka. tää on tää maanantai. kun lyödään huvit nollaan(viina/naiset, niin välil ahdistaa. huomen olen jo normi ylimielinen itseni...otan vapauden perua puheeni, koska kaikilla on heikkoja hetkiä.

no jo on aikoihin eletty :D

Tää pitää kyl ikuistaa..

• sarvikuonokas
        temeq kirjoitti:

Täytyy ottaa huomioon, että on olemassa ihmisiä, jotka ovat onnellisimpia yksin. Parisuhde ei ole kaikkia varten, paitsi vittumaisena sanana, ei myöskään toteutettavana ajatuksena.

mut en suvaitse vilin edes miettivän kyseistä mahdollisuutta :)

• temeq
        sarvikuonokas kirjoitti:

mut en suvaitse vilin edes miettivän kyseistä mahdollisuutta :)

on saattaa vili parisuhteen auvoiseen satamaan? Vision toteutukseen strategian kautta ja niin edelleen. Onneksi joku tietää aina omat asiat ja tarpeet toista paremmin.

Voi jeesus. :)

• sarvikuonokas
        temeq kirjoitti:

on saattaa vili parisuhteen auvoiseen satamaan? Vision toteutukseen strategian kautta ja niin edelleen. Onneksi joku tietää aina omat asiat ja tarpeet toista paremmin.

Voi jeesus. :)

Siis en suvaitse sitä että vili edes miettii parisuhteen mahdollisuutta :)..

• ilmeisesti.....

Ole koskaan vielä elämää ollutkaan, jos dokaaminen tuntuu paremmalta...

Vain tylsillä ihmisillä on tylsää...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      176
      1219
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      644
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      562
    7. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      557
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      510
    Aihe