Mikä jossain naisessa tai miehessä vaan sytyttää?

*Nanna*

Mikä herättää ihan tuntemattomasssa naisessa tai miehessä heti sun kiinnostuksesi?

:)

14

851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • / illuusio siitä että vois olla jotain saumoja / kiinnostusta myös vastakkaisella puolella. Mitä sitä turhaan kaunistelemaan että ainakin pk-seudulla yleisillä duunissa kulkeva ihminen törmää päivässä kymmeniin ellei satoihin pantavan näköisiin naisiin. Kaikkia kun ei kuitenkaan voi / kehtaa alkaa jututtaan niin se että joku erottuu massasta vaatii jonkin sortin peliliikkeitä naisten puolelta. Pikku silmäpeliä, hymyilyä, ihan mitä vaan josta voi saada edes sen illuusion tai perstuntuman et jotain sutinaa on ilmassa.

• aitous ja välittömyys saa syrämen sykkimään heti. Ja epäaitous taas sitten pakottaa sitte ottamaan selvää siitä, et kuinka tyhjä kuori se nainen oikein onkaan.

• vänkyrä-nainen

tuntemattomassa miehessä herätä mikään kiinnostustani, siis sellaista romanttista kiinnostusta.

Jos nyt miettii millaiseen mieheen olen halunnut tutustua, ihan kaverina aluksi, niin miehet ovat olleet huumorintajuisia, hiukan sellaisia naistennaurattajia ja kaveripiirissään usein niitä johtohahmoja.

• vänkyrä-nainen

siis sellaisia miehiä, jotka osaa puhua naisten kanssa ihan kuin ne olis kavereita siinä missä miespuoliset kaverinsakin. Se saa tuntemaan itseni hyväksytyksi sen miehen silmissä paremmin kuin kaikki lepertelyt ja lässytykset.

• Ei mikään. Ei mun kiinnostus syty heti.

Okei, toki mä kauniin naaman ja ihanan pyllyn huomaan heti ja silmämunat nuljahtaa siihen suuntaan - ja tarpeeks kun kiusaa niin jopa niska narahtaa kääntymään... mutta mitään sen syvempää tai pidempiaikaista kiinnostusta en voi sanoa kehittäväni HETI.

Mahdollisesti jotkut hirvittävät paiseet tai otsassa oleva lonkoro saattaisi aiheuttaa sellaisen "WTF- tarttuuko toi?" tyyppisen itsesuojeluun perustuvan kiinnostuksen mutta...

... siis. Ei mikään. Mulla kiinnostuksen kohteet tulee ajan ja jonkinlaisen tuntemisen ja jatkuvuuden kanssa. Otetaan nyt tää yks nainen bussissa. Se on itseasiassa aika hottis, nätti naama, vähä ryvettynyt olemus ja kohtuullinen kroppa. Mua alkoi huvittaan kun se pistää aina tupakaksi heti kun se pääsee bussista ulos, kellontarkasti. Seurasin sitä aikani ja kehitin jopa tupakoimislaulun sille kun se on niin kellontarkka tapojensa orja ja oon pyöritelly päässäni että kuinka voisin alkaa kiusaamaan sitä silleen hyväntahtoisesti asiasta.... Siitä mulla viris mieto sytytys siihenkin naiseen vaikka tupakkaa dissaankin ja se on muutenkin vähä sellainen... :D

• Marie-Cecile

Eri ihmiset herättävät erilailla. Jollain on kiinnostava ääni. Mukava tuoksukin kääntää päätä. Jollain saattaa olla todella mielyttävä kokonaisolemus. Jollain saatta olla jokin hauska yksityiskohta, johon tulee ensin kiinnitettyä huomiota ja alkaa heti miettimään esim. että miksi/miten. Yleisesti ottaen minusta kaikissa ihmisissä on jotain mielenkiintoista. Ja joskus huomiota herättää se, että ei näe mitään mielenkiintoista ja jää pohtimaan, että miksi ei näe mitään mielenkiintoista.

Mutta kysymys oli varmaan romanttisessa tms. mielessä... Se onkin sellainen, että sitä harvemmin on tullut koettua, niinpä siihen en osaa vastata.

• miten se liikkuu, miten se ottaa kontaktia toisiin ihmisiin. Onko sillä avoin hymy jne...

• ei mikään.

Poikkeuksellisen kaunis tai muuten erityislaatuinen nainen voi saada minut huomaamaan itsensä, mutta kiinnostusta ei kukaan herätä heti. Kyllä siihen jonkinasteisen tuntemisen ensin vaatii.

• se vaatii vähintäänkin sen että näkee toista useammin kuin kerran. Kukaan nyt oo niin hemaiseva ilmestys et edes miehellä menis pasmat sekaisin kertalaakista.

• luulen,
        yrmio kirjoitti:

se vaatii vähintäänkin sen että näkee toista useammin kuin kerran. Kukaan nyt oo niin hemaiseva ilmestys et edes miehellä menis pasmat sekaisin kertalaakista.

että ne on enempikin naistenjuttuja, ne sellaiset ensisilmäyksellä ihastumiset/rakastumiset.

• Aurinko79-

Sellainen ihminen herättää huomion, joka huokuu tervettä itseluottamusta ja hyväntuulisuutta. Rento hymy ja urheilullinen olemus tuohon päälle niin kyllä ainakin mun huomio kiinnittyy sellaiseen mieheen vaikka olis 50-vuotias kyseessä.

• kun tuntuu

siltä, että:

...and though I´ll may never be able to call you my own
      So I´ll go on pretending to tear down these walls that i´ve grown
      But still in my heart, I cry to be by your side
      For loneliness is, the defeat I can´t hide...

• kukka

Kyllä se vaatii parempaa tutustumista. Komeaa miestä on kiva katsoa mutta se siitä sitten.

• scale

olen sitä joskus itsekkin pohtinut, enkä silloinkaan keksinyt vastausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      189
      1316
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      50
      711
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      612
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      590
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      570
    Aihe