GAL

LUP:

1. Paras ruokakauppa(-ketju)
2. Paras pankki
3. Paras hotelli(-ketju)

4. Muistatko uniasi?
5. Näetkö usein painajaisia?
6. Puhutko unissasi?

7. Paras elokuva?
8. Soitatko vai soitetaanko sinulle?
9. Mitä soitinta osaat soittaa?

10. Oletko kokeilunhaluinen seksissä?
11. Oletko sukurakas?
12. Pidätkö matkustamisesta?

11. horoskooppimerkkisi?
12. Minä vuonna salkkarit alkoi tv:ssä?
13. Paras jääkiekkojoukkue?

45

1559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papeete1

-S-ryhmä
      2. Paras pankki
      -Nordea
      3. Paras hotelli(-ketju)
      -Se mistä saa boonusta :)

4. Muistatko uniasi?
      -Jonkun verran
      -Näitäkin näen. Usein herään kesken painajaisen ja olen monesti miettinyt mihin herään. Vähän yli viikko sitten sekin selvisi, kun tytär aamulla kertoi, että olin huutanut ahdistuneen kuuloisesti jotain, ja hän oli oikein herännyt ja pelästynyt sitä. Eli asia oli niinkuin olin jo epäillytkin, herään omaan huutooni kesken painajaisen.
      6. Puhutko unissasi?
      -En kuulemma

7. Paras elokuva?
      -Onhan noita vaikka kuinka. Alien vs. Predator :D
      -Ei juurikaan kumpaakaan, en tykkää lätistä puhelimessa
      -En mitään

-Kohtuullisen normaaleissa rajoissa. Tiedän kyllä yleensä heti kokeilematta tykkäisinkö ehdotetusta hommasta.
      11. Oletko sukurakas?
      -En kai
      -Joo

11. horoskooppimerkkisi?
      -Vaaka
      -Ei mitään hajua, en seuraa sitä ollenkaan
      -TAPPARA TAPPARA TAPPARA TAPPARA TAPPARA TAPPARA

• 1. LIDL (oikeasti evvk)
      2. Nordea (-"-)
      3. Holiday inn (-"-)

4. En
      5. En... kai
      6. Kuulemma paljon.

7. Leijonakuningas (jos maailmassa olis vaan yks leffa se olis tää)
      8. Mulle soitetaan
      9. Creative Zen Stone mp3-soitinta

10. Pitkälti en.
      11. En
      12. Joo!

11. Kaksonen
      12. EVVK
      13. EVVK... Ilves... eiku EVVK.

• ostrich

Järjestyksessä Tappara, KooVee, Ikurin Vire, Pispalan pojat.... Ipa.

• baa:

1. Paras ruokakauppa(-ketju): Musti ja Mirri
      2. Paras pankki: Se joka antaa jopa mulle lainaa
      3. Paras hotelli(-ketju): Se joka päästää jopa mut sisään

4. Muistatko uniasi? Valitettavasti.
      5. Näetkö usein painajaisia? En koskaan ihme kyllä.
      6. Puhutko unissasi? Ei ole kuuntelijaa, joten ihan sama mulle.

7. Paras elokuva? Viu-hah-hah-taja
      8. Soitatko vai soitetaanko sinulle? Mulle soitetaan, en vastaa.
      9. Mitä soitinta osaat soittaa? Nokkahuilua, kiitos Gekon.

10. Oletko kokeilunhaluinen seksissä? Joo, olisi joskus mukava kokeilla seksiä.
      11. Oletko sukurakas? Muistan joidenkuiden nimet.
      12. Pidätkö matkustamisesta? Siirtymätaipaleet ovat tylsiä.

11. horoskooppimerkkisi? Tuplahärkä
      12. Minä vuonna salkkarit alkoi tv:ssä? Kiinnostaa vain koska se loppuu.
      13. Paras jääkiekkojoukkue? Änähaim Daks.

• Aurinko79-

Käyn eniten k-kaupoissa niiden sijainnin takia.
      2. Paras pankki
      Nordea mun kohdalla
      3. Paras hotelli(-ketju)
      En muista nimeä mutta vietin siellä viimeisimmän rantalomani. Upea merenrantahotelli.

4. Muistatko uniasi?
      Kyllä.
      Harvemmin.
      6. Puhutko unissasi?
      Toivottavasti en.

7. Paras elokuva?
      Ei ole yhtä ylitse muiden.
      Enemmän mulle soitetaan.
      Huilua, jonkin verran rumpuja ja pianoa.

Olen.
      11. Oletko sukurakas?
      Olen lähisukurakas eli perhe on mulle tärkeä mutta kaukaisemmat sukulaiset valitettavasti on jäänyt vähemmälle huomiolle.
      Tottakai.

11. horoskooppimerkkisi?
      En kerro.
      Ei mitään hajua. 2000?
      Ainoa jota mä tosissani kannustan on leijonat, muuten mulle ei ole niin sydämenasia mikä joukkue esim SM-liigassa pärjää. NHL:ssäkään ei ole mitään erityistä lempparia.

• "11. horoskooppimerkkisi?
        En kerro."

Mikset? Mikset? Mikset? Kerro kerro kerro :D

• vänkyrä-nainen
        Kukkomies kirjoitti:

"11. horoskooppimerkkisi?
        En kerro."

aurinkoa vaa'aksi tai neitsyeksi. Meni varmaan ihan vikaan:)

• Aurinko79-
        Kukkomies kirjoitti:

"11. horoskooppimerkkisi?
        En kerro."

No mulle tuli joku hetkellinen "älä kerro itsestäsi liikaa"- hetki :)

Vaikka oon saattanut kertoa tuonkin joskus aikaisemmin... Mut ei siinä ole mitään mielenkiintoista :)

• Aurinko79-
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

aurinkoa vaa'aksi tai neitsyeksi. Meni varmaan ihan vikaan:)

Vikaan se meni mutta kivoja arvauksia silti :)

• taas nähtiin
        Aurinko79- kirjoitti:

Vaikka oon saattanut kertoa tuonkin joskus aikaisemmin... Mut ei siinä ole mitään mielenkiintoista :)

miten nainen tekee itsestään kiinnostavan.

"Peitä pyhimpäsi"

• Aurinko79- kirjoitti:

Mä arvaan että sä oot iloinen kaalimato horoskoopiltasi :D

• vänkyrä-nainen
        Aurinko79- kirjoitti:

Vikaan se meni mutta kivoja arvauksia silti :)

Vielä olis viisi paria jäljellä, mut en taida jaksaa arvuutella. Olis kumminkin viimesenä vasta se oikee merkki:)

• Aurinko79-
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

Vielä olis viisi paria jäljellä, mut en taida jaksaa arvuutella. Olis kumminkin viimesenä vasta se oikee merkki:)

Mun horoskooppimerkin ominaisuuksia löytyy musta kyllä, mutta aika piilevinä joten vaikea arvata :)

• Aurinko79-
        taas nähtiin kirjoitti:

miten nainen tekee itsestään kiinnostavan.

"Peitä pyhimpäsi"

En mä mitään kiinnostusta yrittänyt herättää, jätin vain jotain kertomatta joten sitä ei lasketa. Eihän?

• Aurinko79-
        Kukkomies kirjoitti:

Mä arvaan että sä oot iloinen kaalimato horoskoopiltasi :D

Tuo oli oikein hyvä veikkaus. Sovitaan niin että mä olen kaalimato :)

• vänkyrä-nainen

En tie...eikai noissa paljoo eroja oo.
      2. Paras pankki
      vaikka osuuspankki
      3. Paras hotelli(-ketju)
      en tie, hotellit on kaikki kivoja

4. Muistatko uniasi?
      Muistan usein..
      joskus
      6. Puhutko unissasi?
      Joskus kuulemma

7. Paras elokuva?
      Montahan niitä on, yks vois olla vaikka kaunis mieli
      mulle soitetaan
      en mitään

Olen
      11. Oletko sukurakas?
      en
      Joo

11. horoskooppimerkkisi?
      härkä, nouseva neitsyt ja kuumerkki on kalat

-99, ei ainakaan paljoa heitä tosta

San Jose Sharks

• 1. Paras ruokakauppa(-ketju)
      *s-ketju
      2. Paras pankki
      *säästöpankki
      3. Paras hotelli(-ketju)
      *hotel vip club

4. Muistatko uniasi?
      *nykyisin kyllä
      *en
      6. Puhutko unissasi?
      *en(kai?)

7. Paras elokuva?
      *Pohjanmaa
      *aika tasoihin vetää
      *suutani

*olen
      11. Oletko sukurakas?
      *olen
      *ei ole intohimojen listalla(enää)

11. horoskooppimerkkisi?
      *rapu
      *???
      *meidän puulaakijoukkue(ei oo nimee vielä)

• sirpamaikkarilta

1. Stockmann, muualla eivät anna kortilla
      2. Perkele! Jos minusta ois kiinni ni en käyttäs ollenkaan!
      3. Vantaan Hotelli
      4. Kyllä
      5. En onneksi. Pahin painajainen oli kun näin unta että Pepsi Max on loppunut kaupoista
      6. Harrastan unissani syljeskelyä en puhumista.
      7. Pulp Fiction. Myös Disneyllä on oikein mukavaa tuotantoa.
      8. Sekä että. 50 tutia puheaikaa kuukaudessa. Yleensä tulee käytettyä aika tarkkaan pois. Jo pelkästä periaatteesta.
      9. Tunnistettavasti en yhtään mitään.
      10. Kyllä. Niin kauan kun on täysikäiset sekä -järkiset IHMISET touhussa mukana. Eritteistä EN innostu.
      11. Riippuu pitkälti sukulaisesta.
      12. Kyllä
      11. Skorpiooni
      12. En tiedä
      13. Liverpool. Ei ole minun ongelma jos kysytään väärää urheilulajia.

• "6. Harrastan unissani syljeskelyä en puhumista."

Siis syljet vai "syljet"? :D

http://www.youtube.com/watch?v=iHSApxf1MZM

Jos tolta pohjalta niin hemmetti kelpaisit milloin tahansa sänkyviihteekseni, en tarvi edes eritteidenvaihtoa, riittää että nukut... :D

• sirpamaikkarilta
        Kukkomies kirjoitti:

"6. Harrastan unissani syljeskelyä en puhumista."

Siis syljet vai "syljet"? :D

http://www.youtube.com/watch?v=iHSApxf1MZM

Jos tolta pohjalta niin hemmetti kelpaisit milloin tahansa sänkyviihteekseni, en tarvi edes eritteidenvaihtoa, riittää että nukut... :D

on räkimistä oli sitten hereillä taikka nukuksissa. Ei ole kovinkaan kivaa kun herää siihen että syljeskelee unissaan. Varsinkaan kun se ei leukaa pidemmälle lennä.

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

on räkimistä oli sitten hereillä taikka nukuksissa. Ei ole kovinkaan kivaa kun herää siihen että syljeskelee unissaan. Varsinkaan kun se ei leukaa pidemmälle lennä.

Aika hulvatonta. Repeilisin. Tosin toi että joku alkais räppään unissaan olis kyl vielä parempaa, voin nähdä itseni puremassa lakanaa ja hakkaamassa seinää kun meinaan haljeta naurusta kun toinen tapailee riimejä. Jos vielä beatboxais väliin niin sittenhän se olis kyl talentti paikallaan :D

• sirpamaikkarilta
        Kukkomies kirjoitti:

Aika hulvatonta. Repeilisin. Tosin toi että joku alkais räppään unissaan olis kyl vielä parempaa, voin nähdä itseni puremassa lakanaa ja hakkaamassa seinää kun meinaan haljeta naurusta kun toinen tapailee riimejä. Jos vielä beatboxais väliin niin sittenhän se olis kyl talentti paikallaan :D

kun en osaa räpätä. Saispahan rahansa helpolla kun vois pitää nukkuessaan esityksiä.

• temeq

- Kaikki menee, kunhan ihmiset tajuais olla käymättä vaan niissä vihreen kortin mestoissa kilpailua vähentäen, ja myös sen, ettei ketjuja kiinnosta kuluttajan etu hevon persettäkään.
      2. Paras pankki
      - Roope-sedän rahasäilö, manit säilyy.
      3. Paras hotelli(-ketju)
      - Riipii tunnustaa käyväni Sokos-ketjun hotelleissa. Antakaa puukko.

4. Muistatko uniasi?
      - Muistan, jos siinä on ollu hyvää seksiä, ts. oon heränny just kun on ollu jotain mahkuja johonkin.
      - lapsena näin, en enää vuosiin
      6. Puhutko unissasi?
      - en

7. Paras elokuva?
      - hienoja on kymmeniä, sanotaan vaikka 5: Schindlerin lista, Apocalypto, Heat, Se7en, Uhrijuhla
      - Mulle soitetaan, eli äiti soittaa. En pidä puhelimessa puhumisesta. Töissä pakko, ögh.
      - pianoa ja peruskompit rummuilla

- Jos tarkoitetaan ruualla tai paskalla leikkimistä niin en, jos taas eestä vai takkaa, niin kyllä.
      11. Oletko sukurakas?
      - En, kun sukua ei pahemmin ole, ja loput pitää kyllä huolen itestään.
      - Toki, minne lähetään?

11. horoskooppimerkkisi?
      - jousipyssymies
      - joskus liian kauan sitten
      - Urheilun seuraaminen on tautisen tylsää, ite urheilen ennemmin. Sanotaan joku mimmiliigan seksipedoista koostuva kööri, tai autofutisjoukkue, jos sellaisia on.

• Papeete1

Äläs nyt. S-ryhmä maksaa parempaa palautusta n.1350e asti kuin esim K-ryhmä. S on myös noin 20% edullisempi kuin K, ja sillä onkin vetäissyt Koon ohitse. Kilpailu vasta alkaa nyt, kun Koo tajuaa alkaa tiputteleen hintojaan. Ja kaikki tuo tappelu tietää pelkkää hyvää kuluttajille :D

*Mainos alkaa*
        "Hankkikaa kaikki S-etukortti, ja keskittäkää ostoksenne sinne. Halpojen hintojen lisäksi voitte saada jopa 50e palautusta kuukaudessa (toi on mun huippukuukausi). T: S-ryhmän entinen kaupantäti ja palkittu yksikön paras korttienkaupittelija"
        *Mainos päättyy*

Ps. Lidlistä saa parhainta ja halvinta Light-colaa sekä maitoa :D

• temeq
        Papeete1 kirjoitti:

Äläs nyt. S-ryhmä maksaa parempaa palautusta n.1350e asti kuin esim K-ryhmä. S on myös noin 20% edullisempi kuin K, ja sillä onkin vetäissyt Koon ohitse. Kilpailu vasta alkaa nyt, kun Koo tajuaa alkaa tiputteleen hintojaan. Ja kaikki tuo tappelu tietää pelkkää hyvää kuluttajille :D

*Mainos alkaa*
        "Hankkikaa kaikki S-etukortti, ja keskittäkää ostoksenne sinne. Halpojen hintojen lisäksi voitte saada jopa 50e palautusta kuukaudessa (toi on mun huippukuukausi). T: S-ryhmän entinen kaupantäti ja palkittu yksikön paras korttienkaupittelija"
        *Mainos päättyy*

Ps. Lidlistä saa parhainta ja halvinta Light-colaa sekä maitoa :D

olen minäkin. Lisäksi laihasta lompsasta löytyy kaikki muutkin kortit. Käyn suht tasaisesti kaikissa ketjuissa, ja saan suorina korttialennuksina parhaat poonukset. Niin ja S-ketju ei ole 20% halvempi kuin muut, ei takuulla ole. Prisma on hyvä paikka ostaa safkaa, kunhan kerralla tekee ison määrän ostoksia.

Mutta totta, muutaman satasen vuodessa (tunnen yhden, joka väittää saavansa n. 1000e bonuksen/v) voi parhaimmillaan voittaa bonuksina nimenomaan S-ketjua käyttämällä KUNHAN autohuollot, vakuutukset ja kaikki muukin menee heidän yhteistyökumppaneidensa kautta.

Minua vain vituttaa tämä osuustoiminta-ajatuksella rahastaminen. "Tämä on meidän juttu" -on ihan pelkkää peetä, tulosta ne paikalliset POK:t ja SOK:t vaan tekevät.

Kysymys kuuluu: hyötyykö kuluttaja vai S-ketju (ja muut) keskittämisestä eniten?

Mä vaan olen enemmän pienyrittäjyyden kannattaja keskittymistä vastaan. Tästä tulee niin pirun tylsää, ihan kuollutta zombie-kansaa, kun kaikki Hesestä lähtien on saman katon alla ja ihmiset vaeltaa tyhjä katse silmissään prismassa-ne-on-parhaat-kinkut -mietteissään.

Mut kukin tyylillään!

• Papeete1
        temeq kirjoitti:

olen minäkin. Lisäksi laihasta lompsasta löytyy kaikki muutkin kortit. Käyn suht tasaisesti kaikissa ketjuissa, ja saan suorina korttialennuksina parhaat poonukset. Niin ja S-ketju ei ole 20% halvempi kuin muut, ei takuulla ole. Prisma on hyvä paikka ostaa safkaa, kunhan kerralla tekee ison määrän ostoksia.

Mutta totta, muutaman satasen vuodessa (tunnen yhden, joka väittää saavansa n. 1000e bonuksen/v) voi parhaimmillaan voittaa bonuksina nimenomaan S-ketjua käyttämällä KUNHAN autohuollot, vakuutukset ja kaikki muukin menee heidän yhteistyökumppaneidensa kautta.

Minua vain vituttaa tämä osuustoiminta-ajatuksella rahastaminen. "Tämä on meidän juttu" -on ihan pelkkää peetä, tulosta ne paikalliset POK:t ja SOK:t vaan tekevät.

Kysymys kuuluu: hyötyykö kuluttaja vai S-ketju (ja muut) keskittämisestä eniten?

Mä vaan olen enemmän pienyrittäjyyden kannattaja keskittymistä vastaan. Tästä tulee niin pirun tylsää, ihan kuollutta zombie-kansaa, kun kaikki Hesestä lähtien on saman katon alla ja ihmiset vaeltaa tyhjä katse silmissään prismassa-ne-on-parhaat-kinkut -mietteissään.

Mut kukin tyylillään!

Silloin kun olin töissä s-kaupassa, tein jopa hintatutkimuksen kilpailevassa k-kaupassa. Hintaero esim kempparituotteissa oli n.21% s-ryhmän hyväksi, myös ruokapuolella oli selvä ero. Käyhänä hintojatutkivana kriittisenä kuluttajana seuraan edelleen hintoja tarkkaan, ja sama nakkipaketti maksaa prismassa 1,09 ja citimarketissa 1,29. Niin ja plussaakin tulee vähemmän. Kyllä niissä ihan oikeasti sitä eroa on ässän hyväksi.

Minulla oli sähköt, vakuutukset yms siinä niin sen portaikon takia nousi sitten ne palautuksetkin aikas isoiksi.

Mä en jaksa ajatella muuta kuin sitä mistä saan halvimmalla ruokani mutta ilmanmuuta ketju hyötyy keskittämisestä. Mutta kyllä siitä siivu omaankin taskuun tulee, jos vaan seuraa hintoja tarkkaan, koska kannattaa ostaa sieltä, ja koska saa sen sittenkin halvemmalla muualta.

Hintojen puolesta isot ovat hyviä mutta kieltämättä pirun tylsiä.. ja aina sitä samaa kamaa joka paikassa. Joku ideapark on siinä mielessä hyvä, että saman katon alla on erikoisempiakin pikkupuljuja, jotka eivät välttämättä yksinään pärjäisi.

• temeq
        Papeete1 kirjoitti:

Silloin kun olin töissä s-kaupassa, tein jopa hintatutkimuksen kilpailevassa k-kaupassa. Hintaero esim kempparituotteissa oli n.21% s-ryhmän hyväksi, myös ruokapuolella oli selvä ero. Käyhänä hintojatutkivana kriittisenä kuluttajana seuraan edelleen hintoja tarkkaan, ja sama nakkipaketti maksaa prismassa 1,09 ja citimarketissa 1,29. Niin ja plussaakin tulee vähemmän. Kyllä niissä ihan oikeasti sitä eroa on ässän hyväksi.

Minulla oli sähköt, vakuutukset yms siinä niin sen portaikon takia nousi sitten ne palautuksetkin aikas isoiksi.

Mä en jaksa ajatella muuta kuin sitä mistä saan halvimmalla ruokani mutta ilmanmuuta ketju hyötyy keskittämisestä. Mutta kyllä siitä siivu omaankin taskuun tulee, jos vaan seuraa hintoja tarkkaan, koska kannattaa ostaa sieltä, ja koska saa sen sittenkin halvemmalla muualta.

Hintojen puolesta isot ovat hyviä mutta kieltämättä pirun tylsiä.. ja aina sitä samaa kamaa joka paikassa. Joku ideapark on siinä mielessä hyvä, että saman katon alla on erikoisempiakin pikkupuljuja, jotka eivät välttämättä yksinään pärjäisi.

paikkansa, jos olet noin tarkkaan tutkinut. Koko ruokakorillisen suhteen pidän silti 20%-hintaeroa epätodennäköisenä. Mut juuri noin, että koko elämän jos keskittää samaan ketjuun, niin taatusti siitä hyötyy kuluttajakin merkittävän rahallisesti.

Sukari pukkaa 2 uutta IdeaParkkia lähivuosina, siis Maskuun ja Pieksämäelle. Tollasia hulluja Suomi tarvitsee!

• Papeete1
        temeq kirjoitti:

paikkansa, jos olet noin tarkkaan tutkinut. Koko ruokakorillisen suhteen pidän silti 20%-hintaeroa epätodennäköisenä. Mut juuri noin, että koko elämän jos keskittää samaan ketjuun, niin taatusti siitä hyötyy kuluttajakin merkittävän rahallisesti.

Sukari pukkaa 2 uutta IdeaParkkia lähivuosina, siis Maskuun ja Pieksämäelle. Tollasia hulluja Suomi tarvitsee!

Hintaero tietysti pienenee, koska siinä on kaikenlaisia tuotteita ja kaikissa ei ole niin isoa eroa. Itse yllätyin silloin juuri sen kempparipuolen isosta erosta, jota toi n.21% koskee. Kävin lueskeleen googlen avulla muidenkin mielipiteitä, ja kyllä nekin sitä mieltä näyttää olevan että s-ryhmässä on halvemmat hinnat ja parempi (enemmän tuottava) boonus-järjestelmä.

Uusia tuulia vaan, ei ne kaikki pahaksi ole :)

• Enrique_Lister

1. Paras ruokakauppa(-ketju): Prisma
      2. Paras pankki: Osuuspankki
      3. Paras hotelli(-ketju): En osaa sanoa

4. Muistatko uniasi?: Muistan
      5. Näetkö usein painajaisia?: En
      6. Puhutko unissasi?: Joskus harvoin

7. Paras elokuva?: Zulu sota
      8. Soitatko vai soitetaanko sinulle?: Ei kumpaakaan
      9. Mitä soitinta osaat soittaa?: Nokkahuilu

10. Oletko kokeilunhaluinen seksissä?: Ööö, en jos sillä tarkotetaan jotain naiseksi pukeutumista ja ruoskaleikkejä
      11. Oletko sukurakas?: Noo parhaat ystäväni ovat sukulaisia, mutta harvemmin käyn missään kyläilemässä
      12. Pidätkö matkustamisesta?: Kyllä

11. horoskooppimerkkisi?: Oinas
      12. Minä vuonna salkkarit alkoi tv:ssä?: En tiedä
      13. Paras jääkiekkojoukkue?: Jahah... en seuraa jääkiekkoa

• 1. S-ryhmä
      2. OP
      3. Sokos

4, Muistan
      5. harvemmin, mun painajaiset ei oo ihan tavallisia.
      6. En

7. Sanotaan vaikka T2
      8. Puoli vuotta ollu puhelin. Soitetut 20 vastatut 23 h
      9. Kitara ja Basso teoriassa sit kannelta kiippareita, yms. loogisia soittimia.

10, Jonku verran joo
      11. En erityisemmin
      12 joo

11... taas. kaksonen
      12... Eiks ne oo vanha ku taivas? Sillon ku se mummo kuoli ja saku löys sen
      13. Tilanteesta riippuen. Leijonat. Red Wings. SM liigassa ei erityistä suosikkia.

• sirpamaikkarilta

Onko sulla ollu känny vasta puol vuotta? Ja onko noi sun puheajat koko puolen vuoden ajalta?

Onko sulla ollu känny vasta puol vuotta? Ja onko noi sun puheajat koko puolen vuoden ajalta?

siis vaihdoin puhelinta tossa heinä-elokuussa ja tossa näkyy soitetut ja vastatut tunnit. Ja puheajat on siltä ajalta.

• sirpamaikkarilta
        Frederico kirjoitti:

siis vaihdoin puhelinta tossa heinä-elokuussa ja tossa näkyy soitetut ja vastatut tunnit. Ja puheajat on siltä ajalta.

ajattelin että vastako puol vuotta sitten otit ekan kerran kännyn käyttöön. Vähän puhut. Mulla tulee 2 kertaa enemmän omia soitettuja puheluja ja sen lisäks vielä mulle soitetut puhelut. Siihen vielä päälle meseily. Mut onneks samaan aikaan voi puhua puhelimessa ja meseillä.

ajattelin että vastako puol vuotta sitten otit ekan kerran kännyn käyttöön. Vähän puhut. Mulla tulee 2 kertaa enemmän omia soitettuja puheluja ja sen lisäks vielä mulle soitetut puhelut. Siihen vielä päälle meseily. Mut onneks samaan aikaan voi puhua puhelimessa ja meseillä.

Joo puhelin on ollu vuodesta 95.. (ei tietenkää sama) Mie vaan en osaa puhua puhelimessa. Jotenki outoa ku ei nää toisen kehonkieltä joten ei voi reagoida siihen. Mie oon muutenki vähän sellanen kineettinen persoona että mulla pitäs olla handsfree aina käytössä.

Prisma / s-ryhmä

2. Paras pankki
      Vittumaisin ainakin on Nooa, armoton kitinä ja soittelu muutaman kympin tilin ylityksistä. Osuuspankki oli aikanaan hyvä, ne ei soitellu joka vitun asiasta.

3. Paras hotelli(-ketju)
      Eiks ne parhaat menomestat oo aina Sokos-hotelleja

4. Muistatko uniasi?
      harvoin

noup

6. Puhutko unissasi?
      noup mut piereskelen, lasketaanks se.

7. Paras elokuva?
      fight club.

mulle soitetaan, en oo ite oikein mikään puhelimessa jaarittelijatyyppi.

kitaraa jonkun verran.

noup.

11. Oletko sukurakas?
      enkait pahemmin

kukapa nyt ei pitäis vapaalla olemisesta ja pikku sievissä 24/7 heilumisesta

11. horoskooppimerkkisi?
      neitsyt

enpä muista yhtään

ei kiinnosta tippaakaa lätkä mut sanotaan nyt sit kärpät pohjoisen puolesta.

- K-Market Sirkan Kauppa, Leviraitti 26, SIRKKA
      2. Paras pankki
      - Kauhavan Osuuspankki - Kaukovainion Konttori. Hiirihaukantie 1 90250 OULU
      3. Paras hotelli(-ketju)
      - Hotelli Rantasipi Pohjanhovi, Pohjanpuistikko 2, 96200 Rovaniemi.
      4. Muistatko uniasi?
      - Joskus kyllä.
      - Viime yönä viimeksi.
      6. Puhutko unissasi?
      - Harvoin.
      7. Paras elokuva?
      - Full Metal Jacket.
      - Ei kumpaakaan.
      - En mitään.
      - Joo, olen kokeilunhaluinen kaikessa.
      11. Oletko sukurakas?
      - En.
      - Pitäis varmaan joskus kokeilla.
      11. horoskooppimerkkisi?
      - Oinas.
      - Ei mitään käsitystä.
      - Myllykosken pallo tai Ounasvaaran hiihtoseura.

- K-Market Sirkan Kauppa, Leviraitti 26, SIRKKA. Pienet kyläkaupat on minun mieleen niissä yleensä palvelu pelaa ja on muutenkin hyvä henki. Toi Sirkan kauppa on suorastaa elävä legenda. Lomasesongin aikaan siellä näkee monenlaista...

2. Paras pankki
        - Kauhavan Osuuspankki - Kaukovainion Konttori. Hiirihaukantie 1 90250 OULU. Pankissa, joka ryöstetään kerran-pari vuodessa on asennetta.

3. Paras hotelli(-ketju)
        - Hotelli Rantasipi Pohjanhovi, Pohjanpuistikko 2, 96200 Rovaniemi. Eräät ikimuistoiset bileet...sori vaan I/96 saapumiserän jälkeen Rovaniemellä palvelleet. Eihän me tahallaan teille porttikieltoa sinne hommattu :)

7. Paras elokuva?
        - Full Metal Jacket, tuossa elokuvassa on asennetta. Fight Club on ehdottomasti samaa sarjaa.

- Myllykosken pallo tai Ounasvaaran hiihtoseura. Eipä voisi vähempää kiinnostaa.

• Hossi

1. Paras ruokakauppa(-ketju), S-market
      2. Paras pankki, Luopioisten säästöpankki.
      3. Paras hotelli(-ketju), en tiä.

4. Muistatko uniasi? Joskus.
      5. Näetkö usein painajaisia? En
      6. Puhutko unissasi? Kyllä.

7. Paras elokuva? Liian pitkä lista.
      8. Soitatko vai soitetaanko sinulle? Sekä että.
      9. Mitä soitinta osaat soittaa? Suutani.

10. Oletko kokeilunhaluinen seksissä? Jossain rajoissa.
      11. Oletko sukurakas? Jep
      12. Pidätkö matkustamisesta? Jep

11. horoskooppimerkkisi? Jouskari
      12. Minä vuonna salkkarit alkoi tv:ssä? EVVK.
      13. Paras jääkiekkojoukkue? Tappara.

• la.ra

1. Paras ruokakauppa(-ketju) K-Citymarket
      2. Paras pankki Nordea
      3. Paras hotelli(-ketju) Ei hajua

4. Muistatko uniasi? Muistan
      5. Näetkö usein painajaisia? En usein
      6. Puhutko unissasi? Joskus

7. Paras elokuva? Pianisti; Keskiyön pikajuna
      8. Soitatko vai soitetaanko sinulle? Minulle soitetaan
      9. Mitä soitinta osaat soittaa? Vain suutani

10. Oletko kokeilunhaluinen seksissä? Erittäin :)
      11. Oletko sukurakas? Erittäin
      12. Pidätkö matkustamisesta? En voisi elää ilman sitä

11. horoskooppimerkkisi? Tuplavaaka
      12. Minä vuonna salkkarit alkoi tv:ssä? Ei mitään käsitystä
      13. Paras jääkiekkojoukkue? Tän vuoden paras selviää kevään aikana, mutta suosikkini on Tappara (ja rapakontakaisista Devils).

• scale

Siwa on lähellä

2. Paras pankki
      OP

3. Paras hotelli(-ketju)
      Kaikki hotellit on perseestä (en viihdy niissä)

4. Muistatko uniasi?
      Joo joskus

Aika harvoin

6. Puhutko unissasi?
      En usko

7. Paras elokuva?
      Niitä on monta, pääasia, että sitä kriitikot haukkuavat.

Usein soitetaan ja pyydetään soittamaan (porukat tietää, että mulla on työsuhdepuhelin)

Kitaraa ja urkuja hieman

Olen, paitti persläpi ei kiinnosta

11. Oletko sukurakas?
      En juurikaan, vaikka tulen hyvin oman sukuni kanssa juttuun.

en en en ja vielä kerran en, lentskarissa kököttäminen on perseestä.

11. horoskooppimerkkisi?
      rapu

ei hajuakaan

Rauman ässät ja Porin lukko

• temeq

täysin samaa mieltä, eli komp.

• *mimi*

S-ryhmä, mutta on Keskollakin etunsa
      2. Paras pankki
      En ole vertaillut paljoa, luulen että pienemmät säästöpankit palvelee parhaiten
      3. Paras hotelli(-ketju)
      Hilton varmaan :)

4. Muistatko uniasi?
      Muistan aika useinkin
      Kerran viikossa
      6. Puhutko unissasi?
      Puhuin lapsena, nykyään vaan narskutan hampaita

7. Paras elokuva?
      Faunin labyrintti

Sekä että, useimmiten minulle soitetaan
      huilua

Olen
      11. Oletko sukurakas?
      En
      Kyllä

11. horoskooppimerkkisi?
      Kalat
      Ei hajuakaan, luultavasti 1995
      En harrasta

• ................

1. Lähikauppa
      2. Paikallinen säästöpankki
      3. Sofia hostel(melkein hotelli)
      4. Muistan uneni
      5. Silloin tällöin
      6. En
      7. Campionin Piano
      8. Hiljaista on
      9. En mitään
      10. Olen
      11. En
      12. En
      Numerot sekaisin?
      11. Rapu, joka syntyi leijonana. Sika myös.
      12. Ei aavistustakaan
      13. Ei aavistustakaan

• Marie-Cecile

1. Paras ruokakauppa(-ketju)--ei ole erityissuosikkia
      2. Paras pankki--ei ole erityissuosikkia
      3. Paras hotelli(-ketju)--ei ole erityissuosikkia

4. Muistatko uniasi?--muistan jonkin verran
      5. Näetkö usein painajaisia?--en
      6. Puhutko unissasi?--oikein väsyneenä

7. Paras elokuva?--monia
      8. Soitatko vai soitetaanko sinulle?--kumminkin
      9. Mitä soitinta osaat soittaa?--kunnolla, en yhtään

10. Oletko kokeilunhaluinen seksissä?--jollain mittarilla kyllä, jollain en
      11. Oletko sukurakas?--olen
      12. Pidätkö matkustamisesta?--kyllä

11. horoskooppimerkkisi?--jousimies
      12. Minä vuonna salkkarit alkoi tv:ssä?--en tiedä
      13. Paras jääkiekkojoukkue?--Kanadan maajoukkue

• vili

s-marketissa käyn
      2. Paras pankki
      sampossa on molemmat asuntolainat
      3. Paras hotelli(-ketju)
      thaikuissa oli...en muista nimeä

4. Muistatko uniasi?
      jeps
      ainoastaa kankkusessa
      6. Puhutko unissasi?
      en
      7. Paras elokuva?
      liikaa vaihtoehtoja
      lähinnä soitetaan...
      huilua ala-asteella

ou yeah...täl hetkel en edes tumputa
      11. Oletko sukurakas?
      perheestä on ollaan siskon kanssa jäljellä, eli perherakas...suvusta en välitä
      yes...tämä on hieno tapa viettää aikaa. suosittelen ruottinlaivalaisille
      11. horoskooppimerkkisi? oinas
      12. Minä vuonna salkkarit alkoi tv:ssä? ei innosta
      13. Paras jääkiekkojoukkue? olen pelannut hifk:ssa ja jokereissa...stadimpi niistä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1392
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      862
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      781
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      657
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      321
      616
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      605
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      599
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe