Seksikkäitä tekemisiä?

surfer

Gälluppi:

Mitä tekoja, liikkeitä, eleitä tai sanomisia pidät seksikkäinä?

Naisena minua kiihottaa jostain syystä autoa ajava mies (jos istun pelkääjän paikalla). On seksikästä, kun mies kuivaa hiuksia pyyhkeeseen suihkussa käynnin jälkeen.

28

1787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänkyrä-nainen

on usein seksikäs. Sellasia katseita näkee siis muillakin miehillä kuin omalla, eli ei oo mitenkään mulle suunnattu katse tai siis ei siinä mielessä mulle suunnattu =)

Sit ääni ja puhetapa on joillain aina seksikäs. Musta on tärkeää et miehellä on seksikäs ääni. Silloin on ihan sama mitä se puhuu, vaikka autojen moottoreista, niin silti kuuntelee lumoutuneena.:)

• Mjammm

No viimeksi miehen pukeutuminen ja kujeileva katse siinä samalla oli aika hottia. Sama mies kun ajaa autoa on aika hot, se tapa, miten reidet lepäävät penkillä...Grrrr...

• surfer

miten käsivarret ohjaa ratista...kesällä t-paidassa mieluiten. Lisätään vielä aurinkolasit mihen nenälle niin on täydellinen kesäkolli kuvailtu.

• Aurinko79-

Yleensä ne liittyy mulla jotenkin fyysiseen tekemiseen, urheiluun tms. Toki mies voi olla seksikäs tehdessään ihan mitä vain, leipoessaan pullaakin jos vain on oikea mies kyseessä.

• rusalkaa

On aina ilo katsella ruokalan Aleksia, joka on aika komee kokki. Aina ihailen sen hauiksia ja kapeata vyötäröä.

Siis mies, joka on äärimmäisen mies ja lihaksikas ulkonäöltään...toimii tilanteessa, jossa yleensä olen nänyt naisen. Noh, tästä nyt voi päätellä ettei mulla ole miestä kotona ollutkaan, joka vaikkas harjalla lakasisi lattiaa...sekin olisi aika seksikästä katseltavaa, jos toinen huolellisesti panee miehiset voimavaransa tekemiseen.

• Aurinko79-
        rusalkaa kirjoitti:

On aina ilo katsella ruokalan Aleksia, joka on aika komee kokki. Aina ihailen sen hauiksia ja kapeata vyötäröä.

Siis mies, joka on äärimmäisen mies ja lihaksikas ulkonäöltään...toimii tilanteessa, jossa yleensä olen nänyt naisen. Noh, tästä nyt voi päätellä ettei mulla ole miestä kotona ollutkaan, joka vaikkas harjalla lakasisi lattiaa...sekin olisi aika seksikästä katseltavaa, jos toinen huolellisesti panee miehiset voimavaransa tekemiseen.

Mun mielestä melkein mikä vaan tekeminen voi olla seksikästä. Tuo oli aika hyvin kuvailtu, että vois olla seksikästä jos mies panee miehiset voimavaransa jonkun tekemiseen...

Yks mun elämäni seksikkäimmistä hetkistä oli kerran kun eräs mies laittoi mulle lamppua kattoon (osaan itsekin, mutta tässä oli jotain omituisia liitosjuttuja). Mä autoin pitelemällä lamppua ja se hetki tihku seksiä. Tosin tuolla lampunlaitolla ei tainnut olla mitään tekemistä minkään kanssa, se tais johtua täysin kaikki siitä miehestä...

• löytyykö siis
        rusalkaa kirjoitti:

seksikkäältä mieheltä KAPEA vyötärö? Tarkoitit varmaan kapea lantio ja litteä vatsa:)

• rusalkaa
        löytyykö siis kirjoitti:

seksikkäältä mieheltä KAPEA vyötärö? Tarkoitit varmaan kapea lantio ja litteä vatsa:)

Nyt tietenkin voisit jatkoksi huomauttaa kaikista kirjoitusvirheistä ym. pikku mitättömyyksistä.

Tarkoitin todella mitä kirjoitin. Alex on nyörittänyt essun narut tiukkaan :9 Hoikka poika, muttei hauiksen kohdalta. Sitä paitsi kokkaa ihan hyviä reseptejä. Jotenka kaikin puolin kehuttava nuori mies.

• Malaya2

Seksikästä o se ku tyhmis saa opetuksen tosijannnultta...

• surfer

kuvailla naisista kun olet mies. Me naiset höpötellään noista miehistä.

• korkokengissä
    • rusalkaa

Mulla on jäänyt mieleen joittenkin miesten tekemiset. Kerron nyt tapauksen.

Justiisa eilettäin oli meidän saunan ulko-ovi jumissa. Sitä oli toinen tyttäristä yrittänyt tempoa auki ja sitten luuli, että se on lukossa ja avaimella yritti auki...sillä seurauksella että laittoi ulko-oven lukkoon. Minä sitten väitin yhdelle kylässä olleelle miehelle, että se ovi vaan on hirveän tiukka...pitää käyttää voimaa, että sen saa rykästyä auki.

Mies rynkytti pari kertaa ovea ja sitten...suunnilleen nosti sen paikoiltaan. Kaikki hakaset ja aspit sisäpuolelta tuli mukana...olihan se lukossa myös! Toinen siihen sitten viattomana, että sinähän sanoit, että pitää käyttää hiukan voimaa.

Toinen tapaus sitten yhteen urheiluun liittyvä, kun yksi jörrikkä mies veti lasten ryhmää. Katseltiin sitä touhua ikkunan takaa eikä kuultu mitä mies puhui ja selitti porukalle salissa. Yhtäkkiä se teki hyppykuperkeikan. Se on siis semmonen parin metrin loikka ja samalla vauhdilla kuperkeikka eteenpäin.
      Huiii...

Nää on semmosia, että ne hiukan puun takaa yllätti minut. Tekivät vaikutuksen.

• Piti oikein miettiä.

Niaset osaa katsoa, puhua ja kävellä seksikkäästi, muttei mulle muuta mieleen tule. Nii, ja tanssia. Siinäpä ne, eli nainen osaa esitellä itsensä seksikkäästi tai vähemmän seksikkäästi, mut mitään muuta tekemistä mä en kyl keksi kun sen itsensä esittelyn.

• sirpamaikkarilta

miehen ollessa kyseessä ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Senku vaan on.

• jenzsku

mieleen. Yks mies katso mua niin söpön seksikkäästi jotenkin et uuh.oli se siis muutenkin hottis:)) ja sitten kerran yksi muusikko jonka tunsin (soittaa yhdessä bändissä) niin se oli todella seksikkään näköinen ku se soitti bassoo ..;))olin katsoo ku ne harjoitteli... On kai niitä muitakin seksikkäitä tekemisiä mut ei tule just nyt muuta mieleen.

• ...ihan sama mikä kotityö on kyseessä, kunhan vaatetuksena on pelkkä essu ;)

• Vaimoni suihkun jälkeen lakkaamassa varpaankynsiä mustissa pitsihepeneissä. Siinä oli jotain... Aina siihen liittyy alastomuutta tai jotain muuta eroottista. En vaan osaa ajatella, että jokin arkipäiväinen tekeminen olisi jollakin tavalla seksikästä.

• lattianpesu

kontallaan, päällä pelkkä essu:P
        Terv. kotirouva30

• lattianpesu kirjoitti:

kontallaan, päällä pelkkä essu:P
        Terv. kotirouva30

No juu. En ihan tuota ajatellut, mutta ehkä se kotitöiden tekeminen tuohon lattianpesuun sitten päätyisi.

• la.ra

Kun se siinä nysvää ja näpertää... :) Itse olen paljon suurpiirteisempi.

Se myös, kun mies koskee hiuksiani, nostaa niitä kun kiskon takkia niskaan.

Poikaystävä tykkää nähdä minut laulamassa karaokea :0

• rusalkaa

Joittenkin mielestä jotenkin seksikästä. Onks se sen takia, kun minäkin olen hiukka epävarma siinä?

Norjassa liftireissulla yksi nuori lääkärismies pyysi, että laulan suomalaisia kansanlauluja vaiks. Eihän se mitää siitä ymmärtänyt ja lauloin muistaakseni Kalliolle kukkulalle. Sitte seisottiin parkissa aika kauan, kun se meni puskaan 'pissille'.

Oli muuten seksikäs mun laulu, jee.

• scale

usein innostunut, kun C saunan jälkeen vilvottelee kylpytakissaan ja takin liepeet liukuu reisien päältä ja ylhäältäkin meinaa tissit vilkkua.

Silloin on parempi jos lapset ei oo kotona.

• kukka

mies on seksikäs kun osaa tehdä asioita mitä itse en osaa ja mikä saa minut ihailemaan häntä. Naisellisuus miehessä taas on tosi epäseksikästä.
      Mutta en pidä naisellisena vaikka sitä jos mies kokkaa mulle hyvän ruuan ym. Se on aivan ihanaa.

• Aurinko79-

Onko se jokin ominaisuus ihmisessä vai jotain erityistä tekemistä?

Mä miellän miehekkyyden sisäiseksi ominaisuudeksi eli mies voi todellakin olla mun silmissä miehekäs vaikka parsisi villasukkia tms perinteisesti naiselliseksi miellettyä hommaa.

• kukka
        Aurinko79- kirjoitti:

Onko se jokin ominaisuus ihmisessä vai jotain erityistä tekemistä?

Mä miellän miehekkyyden sisäiseksi ominaisuudeksi eli mies voi todellakin olla mun silmissä miehekäs vaikka parsisi villasukkia tms perinteisesti naiselliseksi miellettyä hommaa.

Munkin mielestä parsiminen voi olla miehekästä kun on siinäkin taitava niin täytyy olla viisas mies.

Se vaan että mies miehekkäästi tekee ja osaa asioita. Varsinkin jos osaa asioita mitä en itse osaa niin saa ihailuni.

• Petter X

Toinen hyvä on jos nainen petaa sänkyä korkeat seksisaappaat jalassa ja peppu pystyssä.

• mitään erityistä mieleen, perus pyllistely ja kiusoittelu on seksikästä. Autoilusta puheenolleen jos joku ottais suihin samalla kun ajaa autoa vois olla ihan mielenkiintoinen kokemus. Vaikuttaiskohan se ajosuoritukseen jotenkin.

• Että jo pelkästään itsellään leikkivä vänkäri saattaa häiritä pahasti ajosuoritusta...

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1392
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      862
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      781
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      657
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      321
      616
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      605
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      599
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe