Oletteko te sisaruksia kaikki keskenänne. Uattelin vaa, kun YYA-sopimus toimii nii hyvi puali ja toisi.
MetsäPillowPaloSirpaBookVaaraMaikkariRelaxed
12
555
Vastaukset
Emmä ainakaan ole mitään sopimusta tääl kenenkään kans tehny.
- sirpamaikkarilta
Perkele!
Poikkeuksena Stockmannin konserni. Ja Stockmannin persettä olen valmis nuolemaan vaikka kuinka pitkään että mä saan pitää mun 3 hametta, farkut, t-paidan ja käsilaukun, jotka mä ostin tänään, kortilla!
Työkenkiä lähdin ostamaan mutta ne unohtu muussa ostamisen huumassa. Joten mun on pakko saada myös ne työkengät ostettua Stokkan-kortilla. Joten jatkan edelleen Stockmannin nuolemista.
Saisinkohan mä alennusta Stockmannilta, koska mainostin aika kivasti Stockmannia...- tsori vaan
ettei sinussa ole mitään aitoa.
Heikko esitys. - sirpamaikkarilta
tsori vaan kirjoitti:
ettei sinussa ole mitään aitoa.
Heikko esitys.Mitä sillä tarkotat? Omasta uteliasuudesta tahtosin tietää.
- sirpamaikkarilta
Mutta kyllä me olemme sisaruksia. Istumme saman keittiönpöydän ääressä ja mietimme yhdessä mitä vastaamme mihinkin asiaan. Mietimme myös tarkkaan mitä komppaamme ja mistä olemme eri mieltä. Ja meiän äiti tuo noille kahelle muulle kahvia ja mulle Pepsi Maxia.
- asiaa pohtinut
Kun mä oon jo alusta asti pitänyt sirpaa trans-henkilönä ja ihmetelly, ku jätkät flirttailee sen kanssa tajuumatta...
Kerro ny sirpa, jos et oo mettäpalovaara ni ootko kuiteski transu tai edes joku mies joka esittää naista. Ei voi mun tutka niin väärässä olla! Ei voi!- sirpamaikkarilta
tiiäkkää miten hyvälle mielelle mä tulin. =D
Androgyyni on androgyyni. Ei sillä oo minkäännnäköstä merkitystä mitä jalkojen välistä löytyy. - asiaa pohtinut
sirpamaikkarilta kirjoitti:
tiiäkkää miten hyvälle mielelle mä tulin. =D
Androgyyni on androgyyni. Ei sillä oo minkäännnäköstä merkitystä mitä jalkojen välistä löytyy.Ei minunkaan mielestäni sillä ole mitään merkitystä mitä jalkojen välistä löytyy. Ihan yhtä vähän kuin esim. sillä, mitä ihminen tekee työkseen tai että minkälaisesta kylästä hän on kotoisin.
Minä vaan tulin uteliaaksi, kun olin näkevinäni rivien välistä jotain, jonka tulkitsin siten miten tulkitsin. Onneksi tulit hyvälle mielelle sentään, sillä loukata en ainakaan kommentillani halunnut. - sirpamaikkarilta
asiaa pohtinut kirjoitti:
Ei minunkaan mielestäni sillä ole mitään merkitystä mitä jalkojen välistä löytyy. Ihan yhtä vähän kuin esim. sillä, mitä ihminen tekee työkseen tai että minkälaisesta kylästä hän on kotoisin.
Minä vaan tulin uteliaaksi, kun olin näkevinäni rivien välistä jotain, jonka tulkitsin siten miten tulkitsin. Onneksi tulit hyvälle mielelle sentään, sillä loukata en ainakaan kommentillani halunnut.kukaan oo pystyny mua loukkaamaan. Ja epäilen että tuskinpa edes pystyy. Kunnon vittuilua välillä olis kyllä mukava harrastaa puolin jos toisin. Kun eihän täällä nyt kukaan oikeesti pysty loukkaamaan kun ei toista tunne.
Mut täytyy sun pettymykses sanoa että on tainnu vaistos mennä väärään suuntaan. Mä vaan kuvittelen olevani äijä vaikka oikeesti oonki hysteerinen pissaliisa. Enkä oo edes mikään transu. Pelkästään tylsä heteroämmä, jolla on äijäsyndrooma. - Epäilevä Tuomas
sirpamaikkarilta kirjoitti:
kukaan oo pystyny mua loukkaamaan. Ja epäilen että tuskinpa edes pystyy. Kunnon vittuilua välillä olis kyllä mukava harrastaa puolin jos toisin. Kun eihän täällä nyt kukaan oikeesti pysty loukkaamaan kun ei toista tunne.
Mut täytyy sun pettymykses sanoa että on tainnu vaistos mennä väärään suuntaan. Mä vaan kuvittelen olevani äijä vaikka oikeesti oonki hysteerinen pissaliisa. Enkä oo edes mikään transu. Pelkästään tylsä heteroämmä, jolla on äijäsyndrooma.älä enää yritä
- sirpamaikkarilta
Epäilevä Tuomas kirjoitti:
älä enää yritä
sama.
Epäilevä Tuomas kirjoitti:
älä enää yritä
ei oo ollu juttelemassa täällä äijäsyndroomastaan tuohon kellonaikaan, siks ku se on ollu äijäilemässä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931392
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53584