(Maksullisen) suomalaisnaisen käsitys romanttisuudesta:
Romantiikka on perinteisesti ruusuja ja intohimoisia suudelmia, kohteliaisuuksia, illallisia kalliissa ravintolassa ja sellaista.
Nainen haluaa, että mies maksaa.
Oletteko huomanneet, että naisille on romanttista se, että mies maksaa ja nainen loisii?
Kohteliaisuudet ovat kehumista. Naisilla on alhainen äo. Ratikkakuski on puoliksi nainen.
Romanttisuuden sisältö
6
256
Vastaukset
- la.ra
joka pyytää, vaan joka maksaa...
Sä olet varmaan vaan sellainen mies, jolta ei muuta haluta kuin rahaa.
Oikea romantiikkahan ei maksa mitään, mutta se vaatii oikean ihmisen oikeaan paikkaan. - Nainen 30+
eiköhän tuo ole pikkutyttöjen käsitys, kun ovat jostain Reginasta (tai minkä nimisiä ne lehdet nykyään lienevätkään) lukeneet.Niitä lehtiä taitaa lukea myös jotkut miehet:) Mulla on romantiikasta kyllä ihan eri käsitys. Mulla onkin kyllä säästäväinen mies, ehkä silläkin on vaikutusta asiaan, mut anyway. Ei rahalla saa romantiikkaa aikaan. Käytä mielikuvitusta, jos sulla sitä on...
Mulla on vähän eri käsitys asiasta.
Yks nainen sano mulle, että romanttisinta mitä hän on kokenut, on ollut se, kun mies on katsellut häntä tämän naisen nukkuessa ja mies on unohtanut itsensä siihen katselemaan. Mut, tästä ny on joku aika jo, et voihan olla, että se nainen on kokenut jotain vielä romantillisempaa.
Siltikin. Aika pienistä jutuista se romantiikka lähtee, eikä siihen tarvii latiakaan välttämättä käyttää.- Aurinko79-
Mun käsitys romanttisuudesta on jotain aivan muuta kuin ns. rakennettua romantiikkaa. Romantiikka lähtee ennenkaikkea siitä, että toinen haluaa jollain tavalla osoittaa toiselle välittävänsä. Sen ei tarvitse maksaa yhtään mitään, se voi olla kosketus, katse, pieni sana, pieniä tekoja...
Yks mun elämäni romanttisimmista hetkistä oli, kun mies kietoi ihmisvilinän keskellä kädet mun ympärille ja sanoi rakastavansa mua ihan mielettömästi. Se oli niin spontaani teko mieheltä, joka ei julkisilla paikoilla juurikaan tunteitaan osoittanut että menin täydellisen hämilleni. Hyvällä tavalla :)- Persettä nuolematon M
Nylkyttikö sua samana iltana?
- kirjoituksesi
mukaan ymmärrä romantiikasta mitään. Romantiikka ei maksa mitään.
Rakkaus ei maksa mitään.
Miksi sitten maksat, jos et kerran halua? Tiedätkö, että mitään ei ole pakko tehdä, ellei halua? Ajatteletko, että jos maksat, pääset helpommin petiin? Romantiikkaa, just joo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731