Mitä lie noilla "tasoilla" sitten tarkoitetaan, niin jokainen voi itse määritellä sen, mutta meneekö se niin, että esim. karismaattiset keskenään, nyhvöt keskenään jne.?
Tästä on voinut olla aiemmin keskustelua, mutta en löytänyt.
Ja hakeutuuko samantasoiset toistensa seuraan myös yhden illan jutuissa vai kelpaako silloin huono"tasoisempi"?
samantasoiset keskenään?
42
1643
Vastaukset
- päättänyt
että jokainen joka puhuu tasoista (ihmissuhdetasolla) ei ole minun tasoiseni ihminen.
Kyllä se sanelee miten käyttäydytään.
Baarissa voi verrata ihmisiä asteikolla 1-10 ja sit ettii siitä oman tasoistaan seuraa, naisia kohden se menee kahdesta alempana yhtä korkeampaan.
Eli 8 söpöysasteikolla olevan pojan kannattaa jahdat 6-9 sijoittuvia tyttöjä.- ...
Että sitten ulkonäön perusteella aletaan valikoida seuraansa? Jos on itse asteikolla se ja se, niin sitten voi valita tietynnäköisen tytön ja muut eivät kelpaa?
... kirjoitti:
Että sitten ulkonäön perusteella aletaan valikoida seuraansa? Jos on itse asteikolla se ja se, niin sitten voi valita tietynnäköisen tytön ja muut eivät kelpaa?
mainita sanallakaan ulkonäköä. Ne pisteytys kriteerit on jokaisella aivan omat, jos sie tahdot asettaa ne ulkonäön mukaan niin se on sun juttus. Meidän porukassa siihen vaikutti moni muuki tekijä.
- ...
Frederico kirjoitti:
mainita sanallakaan ulkonäköä. Ne pisteytys kriteerit on jokaisella aivan omat, jos sie tahdot asettaa ne ulkonäön mukaan niin se on sun juttus. Meidän porukassa siihen vaikutti moni muuki tekijä.
söpöysasteikosta...
Meidän porukassa tytöt pisteytetään siten, että kevytkenkäisin saa alhaisimmat pisteet ja häntä ei huoli kukaan. - miesten vastaavalla
... kirjoitti:
söpöysasteikosta...
Meidän porukassa tytöt pisteytetään siten, että kevytkenkäisin saa alhaisimmat pisteet ja häntä ei huoli kukaan.asteikolla kävis kait silleen, et se nainen ketä tajuu tilaisuutensa olla sopivasti kevytkenkäinen se saa puolison :))
T:yks kevytkenkäinen onnistuja ... kirjoitti:
Niin minä aikankin sinkkuna ollessani tein. Kun menin baariin, katselin ympärilleni ja valitsin ulkonäön perusteella, kenen juttusille menin. Minkäs muun perusteella? Sitä paitsi enhän minä koskaan olisi alkanut seurustella naisen kanssa, jonka ulkonäkö ei olisi silmääni miellyttänyt. Tosin sehän ei tarkoita, että minun valintani olisi kaikkien muidenkin silmää miellyttänyt.
Kuten Fredukin sanoi, niin oli minulla jonkinmoinen käsitys omasta ulkonäöstäni. Turha oli mennä seuraansa baarin parhaimmannäköiselle tyrkyttämään. Ei kukaan tarkoituksella pakkeja ota.- vai-
Ratikkakuski kirjoitti:
Niin minä aikankin sinkkuna ollessani tein. Kun menin baariin, katselin ympärilleni ja valitsin ulkonäön perusteella, kenen juttusille menin. Minkäs muun perusteella? Sitä paitsi enhän minä koskaan olisi alkanut seurustella naisen kanssa, jonka ulkonäkö ei olisi silmääni miellyttänyt. Tosin sehän ei tarkoita, että minun valintani olisi kaikkien muidenkin silmää miellyttänyt.
Kuten Fredukin sanoi, niin oli minulla jonkinmoinen käsitys omasta ulkonäöstäni. Turha oli mennä seuraansa baarin parhaimmannäköiselle tyrkyttämään. Ei kukaan tarkoituksella pakkeja ota.tavallisemman näköinen?
vai- kirjoitti:
tavallisemman näköinen?
Ihan tavallisen. Rouva Ratikka aina sanoo, että olen älykkään näköinen. Sanon aina takaisin, että olisin mielummin tyhmän ja komean näköinen. ;-)
- cat.mint
Ratikkakuski kirjoitti:
Ihan tavallisen. Rouva Ratikka aina sanoo, että olen älykkään näköinen. Sanon aina takaisin, että olisin mielummin tyhmän ja komean näköinen. ;-)
ei ehkä pärjää pitkässä juoksussa...
cat.mint kirjoitti:
ei ehkä pärjää pitkässä juoksussa...
Ei tyhmä vaan tyhmän näköinen. Enkä minä kuitenkaan aivan tosissani ollut. ;-)
... kirjoitti:
söpöysasteikosta...
Meidän porukassa tytöt pisteytetään siten, että kevytkenkäisin saa alhaisimmat pisteet ja häntä ei huoli kukaan.söpönä pitää.
omalla kohdalla parhaat pisteet tais saada aina jonki kamppailulajin harrastajat ja muut urheilijat. Itsevarma, treenattu ihminen joka liikkuu pehmeästi ku kissa... Siihen lisätään vielä ulospäin suuntautunu olemus, hyvä iho ja naisellisuus niin tää poika sulaa. Ainaki siihen saakka ku se avaa suusa...- pärjäävät
Ratikkakuski kirjoitti:
Ei tyhmä vaan tyhmän näköinen. Enkä minä kuitenkaan aivan tosissani ollut. ;-)
hyvin usein juuri yksinkeraisuudella ja vähäpukeisuudella mitä miesten suhteen tulee ?
pärjäävät kirjoitti:
hyvin usein juuri yksinkeraisuudella ja vähäpukeisuudella mitä miesten suhteen tulee ?
Monelle dippelille tuntuu parturikampaaja ja juristille lähihoitaja kelpaavan. Mutta toisin päin on kovin paljon harvinaisempaa. Miksi se muuten ketään vituttaa? Eikö se vain ole hyvä, jos kaikki ovat tyytyväisiä? (Ja varmuuden vuoksi sanottakoon, että Rouva Ratikka on meidän perheen ainoa akateeminen ja minä olen siitä pelkästään ylpeä.)
Eikös se nyt ole perin luonnollista, että jokainen haluaisi mahdollisimman hyvän kumppanin. Onneksi ihmiset ovat erilaisia ja he painottavat eri asioita.
Mutta harvoin näkee ainakaan nuoria pariskuntia, joissa toinen olisi esimerkiksi harmaahiirulainen ja toinen huomattavan kaunis tai komea. Vanhemmissa ikäluokissa näitä onkin, kun aika on muuttanut toista enemmän kuin toista.
Yhdenyönsuhteessa on kumppani usein juotu kauniiksi tai komeaksi, joten rima on saattanut notkahtaa.- taikkavaikkakai
juovuksissa löytyy uudenlainen rima mikä ei perustu ulkonäköön vaan toisen ihmisen mukavuuteen ja sopivuuteen noin yleisestikin?
Aamulla se vaan tuppaa unohtumaan kuinka mukava ja yhteensopiva ihminen oli?
Miehet kun tulevat tiettyyn ikään (kertoo tämä iäkkäämpi) he alkavat arvostamaan naisessa muita piirteitä kun ulkonäkö tärkeämpänä, on ehkä koettu huono suhde ulkonäkörajoitteisesti ja halutaan seuraavasta suhteesta jotain pysyvämpää/syvällisempää.
nimimerkki näiden entisten pirunhyvännäköisten miesten uhri :(( taikkavaikkakai kirjoitti:
juovuksissa löytyy uudenlainen rima mikä ei perustu ulkonäköön vaan toisen ihmisen mukavuuteen ja sopivuuteen noin yleisestikin?
Aamulla se vaan tuppaa unohtumaan kuinka mukava ja yhteensopiva ihminen oli?
Miehet kun tulevat tiettyyn ikään (kertoo tämä iäkkäämpi) he alkavat arvostamaan naisessa muita piirteitä kun ulkonäkö tärkeämpänä, on ehkä koettu huono suhde ulkonäkörajoitteisesti ja halutaan seuraavasta suhteesta jotain pysyvämpää/syvällisempää.
nimimerkki näiden entisten pirunhyvännäköisten miesten uhri :((Että olit hyvännäköisten miesten uhri aivan omasta halustasi. Suorastaan pyrkimyksestä. ;-)
- Nimetön
Ratikkakuski kirjoitti:
Että olit hyvännäköisten miesten uhri aivan omasta halustasi. Suorastaan pyrkimyksestä. ;-)
siihen en pyri, tarkoitus oli löytää vain ihan mukiinmenevä mies enkä kohtele niitä huonompiakaan ehdokkaita huonosti vaan kauniisti ja toivotan onnea suhteen löytämiseen :)
En etsiydy heidän luokseen vaan he minun luokse siinä ero, mut heissä on yksi pieni vika: luulevat saavansa naisen kun naisen palvelemaan itseään mennentullen vaikka ulkonäkö ei ehkä enää olekkaan se mitä aiemmin, mut vanhat tavat on tiukassa ja minä olen itsepäinen vastaanvänkääjä :))
Itse etsin kultaista miestä jonka ulkonäöllä ei ole merkitystä vaan sillä mitä hän sisimmissään osaa jakaa naisensa kanssa, osaan itsekin jakaa sitä mitä taidan en ole itsekäs, mutta en myös täydellinen olen onnellinen siitä mitä tarjotaan hyvällä :)
tavis jota jotkut luulevat muuksi, osaan vain nauttia seurastani hyvin :)
- cat.mint
Itsekään en tasoista tiedä, mutta sanoisin että arvomaailmalla on paljon merkitystä.
Miten se arvomaailma näkyy naamasta? Tosin kyllähän gootin, kettutytön jne... tunnistaa, mutta silti. Mistä toisen arvot tietää, ennen kuin on mennyt juttusille? Ja millä perusteella se juttusille meno päätetään?
- cat.mint
Ratikkakuski kirjoitti:
Miten se arvomaailma näkyy naamasta? Tosin kyllähän gootin, kettutytön jne... tunnistaa, mutta silti. Mistä toisen arvot tietää, ennen kuin on mennyt juttusille? Ja millä perusteella se juttusille meno päätetään?
naamasta näykkään. Voi kun näkyisikin...
Siis tottakin ulkonäön perusteella kiinnitän huomiota ihmiseen. Tai en pelkästään sen, vaan hyvin paljon myös olemuksen, eleiden, käytöksen jne. perusteella. Sitten voi selvittää syvemmin mikä hän on miehiään. Mutta en leimaa ulkonäön perusteella, koska se voi todellakin johtaa täysin harhaan. cat.mint kirjoitti:
naamasta näykkään. Voi kun näkyisikin...
Siis tottakin ulkonäön perusteella kiinnitän huomiota ihmiseen. Tai en pelkästään sen, vaan hyvin paljon myös olemuksen, eleiden, käytöksen jne. perusteella. Sitten voi selvittää syvemmin mikä hän on miehiään. Mutta en leimaa ulkonäön perusteella, koska se voi todellakin johtaa täysin harhaan.Noin minäkin asian olen ajatellut.
Tosin naiset tuppaavat olemaan se passiivisempi osapuoli. Ei tarvitse valita pelkän ulkonäön perusteella, kenen juttusille menee. Sen kun vaan odottelee, että joku tulee ja tekee aloitteen. Tokihan kovin ulkokultainen voi kieltäytyä keskustelustakin pelkän ulkönäön perusteella.- cat.mint
Ratikkakuski kirjoitti:
Noin minäkin asian olen ajatellut.
Tosin naiset tuppaavat olemaan se passiivisempi osapuoli. Ei tarvitse valita pelkän ulkonäön perusteella, kenen juttusille menee. Sen kun vaan odottelee, että joku tulee ja tekee aloitteen. Tokihan kovin ulkokultainen voi kieltäytyä keskustelustakin pelkän ulkönäön perusteella.että se on miehen tehtävä, se aloitteen tekeminen. En väitä että olisi väärin jos nainen sen tekee, mutta luulen että jos kiinnostun jostain, niin hän saa tehdä aloitteen, jos on kiinnostunut. En sitten tiedä olettavatko miehet nykyään että nainenkin ilman muuta tekee sen, jos on kiinnostunut miehestä. Mä ajattelen sillä tavalla hassusti, että sen pitäisi mennä kuin suoraan jostain rakkauselokuvasta... Kiinnostus olisi molemminpuolista jo heti katseiden perusteella. Eikä niin että vain toinen on kiinnostunut ja kokeilee onneaan. Mutta sitähän ei voi tietää ennen kuin juttelee henkilön kanssa...
Mitä luulet, voiko joku mies kiinnostua naisesta jos huomaa että nainen on kiinnostunut hänestä? Jos mies ei siis aiemmin olisi kiinnittänyt naiseen huomiota. Vai olisiko se ennemminkin uteliaisuutta, että minkälainenkohan tuo nainen on ja miksi se on minusta kiinnostunut?
On kyllä totta että jotkut ovat niin hyvännäköisiä että ylenkatsovat muita eivätkä edes suostu keskustelemaan. cat.mint kirjoitti:
että se on miehen tehtävä, se aloitteen tekeminen. En väitä että olisi väärin jos nainen sen tekee, mutta luulen että jos kiinnostun jostain, niin hän saa tehdä aloitteen, jos on kiinnostunut. En sitten tiedä olettavatko miehet nykyään että nainenkin ilman muuta tekee sen, jos on kiinnostunut miehestä. Mä ajattelen sillä tavalla hassusti, että sen pitäisi mennä kuin suoraan jostain rakkauselokuvasta... Kiinnostus olisi molemminpuolista jo heti katseiden perusteella. Eikä niin että vain toinen on kiinnostunut ja kokeilee onneaan. Mutta sitähän ei voi tietää ennen kuin juttelee henkilön kanssa...
Mitä luulet, voiko joku mies kiinnostua naisesta jos huomaa että nainen on kiinnostunut hänestä? Jos mies ei siis aiemmin olisi kiinnittänyt naiseen huomiota. Vai olisiko se ennemminkin uteliaisuutta, että minkälainenkohan tuo nainen on ja miksi se on minusta kiinnostunut?
On kyllä totta että jotkut ovat niin hyvännäköisiä että ylenkatsovat muita eivätkä edes suostu keskustelemaan.Sinä olet muutenkin niin kova konservatiivi ajatuksiltasi, että en yhtään ihmettele perinteisten roolimallejen kannatusta tässäkin asiassa. Ylensä se tosin on vain naisten vellihousumaisuutta ja pakkejen pelkoa. Siis näiden samojen naisten, jotka muuten toitottavat tasa-arvoa kovaan ääneen pitkin kyliä. ;-)
Pelkkien katseiden vika on siinä, että niistä toki voi päätellä toisen kiinnostuksen astetta, muttei mitään hänen luonteestaan tai arvoistaan. Ne selviävät vain keskustelemalla, jos silloinkaan. Ihminen kun luonnostaan pyrkii olemaan alkuun vieraskorea ja esittämään itseään parempaa. Eikä se ole mielestäni kusetusta vaan vain inhimillistä.
En minä ainakaan ole koskaan kiinnostunut kenestäkään vain siksi, että hän olisi kiinnostunut minusta. Mutta koska kiinnostuksen tietenkin täytyy olla molemminpuolista, niin tottahan he aina ovat olleet. Enhän minä toisaalta ollut ajatellut Rouva Ratikastakaan muuta kuin että hän on nätti ja mukava. En kuitenkaan ikinä olisi uskonut, että hän olisi minusta kiinnostunut romanttisessa mielessä. Mutta kun hän teki itsensä tykö, heräsi toivo muustakin. Että naisen aloitteellisuus johti avioon. ;-)- cat.mint
Ratikkakuski kirjoitti:
Sinä olet muutenkin niin kova konservatiivi ajatuksiltasi, että en yhtään ihmettele perinteisten roolimallejen kannatusta tässäkin asiassa. Ylensä se tosin on vain naisten vellihousumaisuutta ja pakkejen pelkoa. Siis näiden samojen naisten, jotka muuten toitottavat tasa-arvoa kovaan ääneen pitkin kyliä. ;-)
Pelkkien katseiden vika on siinä, että niistä toki voi päätellä toisen kiinnostuksen astetta, muttei mitään hänen luonteestaan tai arvoistaan. Ne selviävät vain keskustelemalla, jos silloinkaan. Ihminen kun luonnostaan pyrkii olemaan alkuun vieraskorea ja esittämään itseään parempaa. Eikä se ole mielestäni kusetusta vaan vain inhimillistä.
En minä ainakaan ole koskaan kiinnostunut kenestäkään vain siksi, että hän olisi kiinnostunut minusta. Mutta koska kiinnostuksen tietenkin täytyy olla molemminpuolista, niin tottahan he aina ovat olleet. Enhän minä toisaalta ollut ajatellut Rouva Ratikastakaan muuta kuin että hän on nätti ja mukava. En kuitenkaan ikinä olisi uskonut, että hän olisi minusta kiinnostunut romanttisessa mielessä. Mutta kun hän teki itsensä tykö, heräsi toivo muustakin. Että naisen aloitteellisuus johti avioon. ;-)ajatella, että selkeät katsekontaktit (katseiden vaihto) kielivät molemminpuolisesta kiinnostuksesta? Voihan joku vain katsella muuten vain, tai vaikka jos joku viehättää silmää. Siksi aloitteen teossa on riskinsä.
cat.mint kirjoitti:
ajatella, että selkeät katsekontaktit (katseiden vaihto) kielivät molemminpuolisesta kiinnostuksesta? Voihan joku vain katsella muuten vain, tai vaikka jos joku viehättää silmää. Siksi aloitteen teossa on riskinsä.
Minulla on ylensä baarissa ilovamma ja muutenkin katson aina ihmisiä silmiin. Edellisen johdosta monet ventovieraat ihmiset moikkailevat minulle luullen olevansa tuttuja jostain. Minä tietysti tervehdin aina takaisin. ;-)
- cat.mint
Ratikkakuski kirjoitti:
Minulla on ylensä baarissa ilovamma ja muutenkin katson aina ihmisiä silmiin. Edellisen johdosta monet ventovieraat ihmiset moikkailevat minulle luullen olevansa tuttuja jostain. Minä tietysti tervehdin aina takaisin. ;-)
Jotkut ovat sellaisia, että saattavat esim. lähteä jonkun kanssa kahville ihan vain koska ovat sinkkuja ja mukiinmenevä tyyppi tekee aloitteen. Itse en haluaisi sellaista. Haluaisin että mies näkisi minussa jotain erityistä, minkä vuoksi kiinnostuisi juuri minusta. Minusta tuntuisikin hölmöltä jos mies lähtisi kahville vain koska on vapaa ja kun joku nainen sattui pyytämään... Ei sellaista. Ihanteellisinta olisikin, että olisi ollut ensin joitain todella intensiivisiä ja selkeitä katsekontakteja.
cat.mint kirjoitti:
Jotkut ovat sellaisia, että saattavat esim. lähteä jonkun kanssa kahville ihan vain koska ovat sinkkuja ja mukiinmenevä tyyppi tekee aloitteen. Itse en haluaisi sellaista. Haluaisin että mies näkisi minussa jotain erityistä, minkä vuoksi kiinnostuisi juuri minusta. Minusta tuntuisikin hölmöltä jos mies lähtisi kahville vain koska on vapaa ja kun joku nainen sattui pyytämään... Ei sellaista. Ihanteellisinta olisikin, että olisi ollut ensin joitain todella intensiivisiä ja selkeitä katsekontakteja.
Jos olisin sinkku, voisin pelkästä kohteliaisuudesta lähteä kahville. Voihan siitä vaikka ystävyys kehkeytyä, jos ei suhdtetta. Minun kokemusteni mukaan sellainen erityisyyden näkeminen on oma illuusio, jonka todenperäisyys on herran hallussa. Olen kerran intensiivisten katseiden jälkeen päätynyt vaakamamboon tuntemattoman naisen kanssa sanomatta juuri sanaakaan. Että niihin ei pelkästään liene ole luottamista, koska emme ole tavanneet sen koommin.
Esimerkki asiasta. Minulla oli joskus viime vuosituhannella deitti-netissä ilmoitus. (Kaikkeahan pitää kokeilla, paitsi kansantansseja ja sukurutsaa.) Se, joka parin viikon nettiviestittelyn perusteella vaikutti kaikista sopivimmalta oli pahin pettymys. Meillä ei oikeasti ollutkaan mitään yhteistä, vaikka viesteistä olisi muuta voinut päätellä. Olemus etenkin oli jotain aivan karmivaa (varmaankin puolin ja toisin.)- cat.mint
Ratikkakuski kirjoitti:
Jos olisin sinkku, voisin pelkästä kohteliaisuudesta lähteä kahville. Voihan siitä vaikka ystävyys kehkeytyä, jos ei suhdtetta. Minun kokemusteni mukaan sellainen erityisyyden näkeminen on oma illuusio, jonka todenperäisyys on herran hallussa. Olen kerran intensiivisten katseiden jälkeen päätynyt vaakamamboon tuntemattoman naisen kanssa sanomatta juuri sanaakaan. Että niihin ei pelkästään liene ole luottamista, koska emme ole tavanneet sen koommin.
Esimerkki asiasta. Minulla oli joskus viime vuosituhannella deitti-netissä ilmoitus. (Kaikkeahan pitää kokeilla, paitsi kansantansseja ja sukurutsaa.) Se, joka parin viikon nettiviestittelyn perusteella vaikutti kaikista sopivimmalta oli pahin pettymys. Meillä ei oikeasti ollutkaan mitään yhteistä, vaikka viesteistä olisi muuta voinut päätellä. Olemus etenkin oli jotain aivan karmivaa (varmaankin puolin ja toisin.)En minä ainakaan haluaisi että mies lähtisi minun kanssani treffeille vain ajatuksella, että "voihan tästä kehittyä ystävyys jos ei muuta". Puhuit illuusiosta. Minä taas uskon että jos kaksi ihmistä on tarkoitettu toisilleen, niin siihen riittää ne lukemattomat katseet, ja kun sen jälkeen tutustutaan, niin muuta asiat.
Typerä kysymys: miten voi tunnistaa, että kahville lähtevä mies on todella kiinnostunut sinusta kuin että se olisi lähtenyt kahville vain kun "on vapaa mies, niin mikäs siinä". - kuin toljottaa
cat.mint kirjoitti:
En minä ainakaan haluaisi että mies lähtisi minun kanssani treffeille vain ajatuksella, että "voihan tästä kehittyä ystävyys jos ei muuta". Puhuit illuusiosta. Minä taas uskon että jos kaksi ihmistä on tarkoitettu toisilleen, niin siihen riittää ne lukemattomat katseet, ja kun sen jälkeen tutustutaan, niin muuta asiat.
Typerä kysymys: miten voi tunnistaa, että kahville lähtevä mies on todella kiinnostunut sinusta kuin että se olisi lähtenyt kahville vain kun "on vapaa mies, niin mikäs siinä".No onhan sitä nyt helpompi tutustua juttelemalla vaikka kahvikupin ääressä kuin tuijotta toisiaan "merkitsevästi" 2 h ja ihmetellä, että kukahan/mikähän tuokin on?
Äly hoi. cat.mint kirjoitti:
En minä ainakaan haluaisi että mies lähtisi minun kanssani treffeille vain ajatuksella, että "voihan tästä kehittyä ystävyys jos ei muuta". Puhuit illuusiosta. Minä taas uskon että jos kaksi ihmistä on tarkoitettu toisilleen, niin siihen riittää ne lukemattomat katseet, ja kun sen jälkeen tutustutaan, niin muuta asiat.
Typerä kysymys: miten voi tunnistaa, että kahville lähtevä mies on todella kiinnostunut sinusta kuin että se olisi lähtenyt kahville vain kun "on vapaa mies, niin mikäs siinä".Sehän selviää vasta siellä kahvilla, mitä tuleman pitää.
- vänkyrä-nainen
oikein noista tasoista, mutta sanoisin et nämä kaksi miestä jotka nyt laskuihini kuuluu niin ovat kyllä molemmat olleet paljon itseäni parempia monessa mielessä.. hyvännäköisiä(heh, toinen on edelleen yksi mun mielestä komeimmista miehistä joita tiedän), paremmin koulutettuja, mua älykkäämpiä ja monissa asioissa paljon lahjakkaampia, enkä ole itse aloitetta tehnyt kummallekaan vaan toiselta puolelta on kaikki alunperin lähtöisin.
Mulle ei muuten ulkonäkö eikä varallisuus kyllä merkkaa, mutta se mikä miehessä on oltava on se tietynlainen asenne. Sitä on oltava, sellaista rohkeutta ja sisua ja hiukan sellainen johtajanluonne miehellä tarvii olla, jotta kiinnostus herää. Mies, jolla sitä oikeaa asennetta on, on mun mielestä kympin arvoinen, vaikka olis ilman rahaa ja ihan tavallisen näköinen. Mulla on itsellä noiden ominaisuuksien kanssa vielä puutteellisuutta, et siksi pidän itseäni kyllä näitä miehiä alempiarvoisena.
Jos tekisin aloitteen jollekin miehelle, niin se vois olla monta "tasoa" alempana tai ylempänä mua koska, omasta tasosta ei oo aavistustakaan. Varmaan oon keskitasoinen...siitä on hyvä joko nousta tai laskea, ei oo kumpaankaan suuntaan pitkä matka:)- .........
Kun koet itsesi rumemmaksi, tyhmemmäksi tai lahjattomammaksi miehiisi verrattuna niin se selittää miksi niistä kummastakaan suhteesta ei tullut pysyvää. Etkö voisi vihdoin ja viimein ajatella niin että sinä olet sopivalla "tasolla" ja jos se ei muille kelpaa niin se on heidän ongelmansa? Olet ihan yhtä täydellinen kuin kaikki muutkin ja sun pitää olla ylpeä itsestäsi, ei muiden.
- vänkyrä-nainen
......... kirjoitti:
Kun koet itsesi rumemmaksi, tyhmemmäksi tai lahjattomammaksi miehiisi verrattuna niin se selittää miksi niistä kummastakaan suhteesta ei tullut pysyvää. Etkö voisi vihdoin ja viimein ajatella niin että sinä olet sopivalla "tasolla" ja jos se ei muille kelpaa niin se on heidän ongelmansa? Olet ihan yhtä täydellinen kuin kaikki muutkin ja sun pitää olla ylpeä itsestäsi, ei muiden.
uskon että se varmaan on omassa päässäni suurimmaksi osaksi. En kokenut meinaan näiden miesten taholta mitenkään, että tällä asialla olisi heille ollut sen suurempaa merkitystä. Päinvastoin ovat vielä jälkeenkin päin tsempanneet ja tukeneet ja antaneet uskoa, että mullakin olisi mahdollisuuksia johonkin vielä. Tiedän, ettei mulla ole mikään maailman paras itsetunto, mutta toisaalta osaan olla paljastamattakin sitä ainakin vieraammille ihmisille. Mut lähemmin kun tuntee, niin tietysti sen huomaa sitten.
Uskon kyllä, et se voi olla raskasta toiselle ihmiselle jos joutuu olemaan suhteessa munlaisen kanssa, mut toistaiseksi ainakin oon välttynyt huonolta kohtelulta miesten taholta sen vuoksi. Varmaan voisi huonomminkin asiat olla.
- Danskuu
"Mitä lie noilla "tasoilla" sitten tarkoitetaan, niin jokainen voi itse määritellä sen, mutta meneekö se niin, että esim. karismaattiset keskenään, nyhvöt keskenään jne.?"
-Vakavammissa suhteissa, jotka johtavat johonkin.
"Ja hakeutuuko samantasoiset toistensa seuraan myös yhden illan jutuissa vai kelpaako silloin huono"tasoisempi"?"
-Monesti ja useasti: Miehilla rima laskee ja naisilla nousee. Jokainen voi itse arvata miksi niin. - sirpamaikkarilta
mulla taitaa olla ihan tavismaku tavisajatuksilla. Sopii tälle tavikselle. Eipä ainakaan tule ongelmia omassa tasossaan.
Yhden illan jutussa se mies katotaankin sitten lähinnä ulkonäön perusteella. Vaikkakaan se ei kerro mitään siitä yönvietto-tasosta. - Nimetön
joku voisi vielä lisätä litaniaasi: yhteinen kemia..
Mut ei se mene niin, liian usea ihminen aliarvioi itsensä. Joku on väittänyt, että naiset aliarvioivat?
Nyhvö ei välttämättä ole tyhmä, karismaattinen saattaa tarvita rinnalleen tavista vahvistamaan luonteenpiirrettään..
Itse olen pullukka ja vanha ja silti pokaan aivan sikaihania ja komeita miehiä omanikäisiä koska haluan niin ainoa kriteerini miehestä, koska en luokittele ihmisiä minkään mukaan vaan arvostan heitä sellaisena kun ovat.
Jos itseään alkaa luokittelemaan jää elämä elämättä kaikenlaisten ihmisten seurassa. Ei heitä silti tarvitse kumppanikseen ottaa, mutta kuka estää tutustumasta erinlaisiinkin? - hmmm,,,,
Mielenkiintoinen kysymys. Mitä tarkoittaa tasot? Ulkonäkö, älykkyys, koulutus, varakkuus..mitä mittaria käytetään. Kyllä jos katsoo pariskuntia, niin monesti ajattelee että noi sopii yhteen, eli toisin sanoen ovat samantasoisia.
Oli se taso sitte mikä hyvänsä, mut jos minä pidän naisesta ja nainen pitää minusta ja yhteen päädytään, joko yhdeksi yöksi, tai vaikka pidemmäksikin ajaksi, ni on se nainen omasta mielestään minkä tasoinen tahansa, ni mun kanssa ollessa se on aina minun tasollani. Kuten myös toisinpäin, minä olen aina sen naisen tasoinen mies, vaikka teoreettiset oletukset sanois mitä.
- Papeete1
Mä olen ATN tai KTN ja haluan pysyä paikallani.
En mä oikeasti tajua noista tasoista paljon mitään, mutta tiedän kyllä minne suuntaan en halua missään tapauksessa mennä, ja välttelen niitä miehiä kuin ruttoa.
Yhdenyönjutuissa merkkaa etupäässä ulkonäkö ja onneksi on olemassa naisten markkinat. Se tietää sitä, että baarista saa mukaansa aikasmoisia herkkuja. Huh.. :) - Bubba-Ville
mutta itse en kelpuuttaisi rumaa naista yhtään mihinkään vaikka ei minuakaan ole ulkonäöllä pilattu.
- kysymys.
Kuka nyt haluaa paremman kui itse on? (ohoh. vielä typerämpi kysymys.) Jokainen tietenkin. Tai noh, lähes jokainen. Täytyy siinäkin asiassa olla poikkeuksia, mitkä vahvistaa säännön.
Kuka haluaa huonomman kui itse on? Tuskin kukaan.
Mistä tasonsa tietää? Tyhmä, ellei vielä tyhmempi kysymys. Jos ei sitä tiedä, ei tiedä mitään tietämisen arvoista. Ikävä kyllä. Silloin ei ole minkäänlaista tasoa. Ei edes epärealistista, mikä on suurimmalla osalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54888Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65675
- 78531
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467