Niin moni muukin luottaa. Luottamus on hieno asia.
Naisen saa rahalla houkuteltua koska nainen on rahalla vietävissä.
Millainen nainen on miesten tarjoamien etuisuuksien perään ja antaa tussua tarjoajalle ( vaikka kieltää sen kivenkovaan kysyttäessä, mieshän muuten vain tarjoaa kaikenlaista naiselle pyyteettömästi ja nainen tyhmänä näyttelee osaansa )vaikka hänellä on jo oma mies?
Luotatko sokeasti suomalaisnaiseesi?
22
772
Vastaukset
- pöh pöh pöh
Minua ei ainakaan saa rahalla yhtään mihinkään ja ei kenenkään sänkyyn. Yksi mies riittää minulle kiitos. vaikka Rahaa hänellä on vähemmän kuin minulla, mutta ei haittaa. Pääasia on, että hän jumaloi minua ja minä häntä.
Voisin sanoa, että ulkomailta nämä rahanperässä juoksijat yleensä tulevat. En itse tunne yhtäkään suomalaista naista, joka olisi jonkun valinnut rahan vuoksi. Ja jos tälläinen nainen on hän tuskin on tyhmä -ainoastaan tunteeton ahne.- Niitä maailmaan mahtuu
Kuitenkin vähävaraisilla miehillä harvemmin on naissuhdetta.
Vähävaraisila naisilla taas on miessuhteita?
Mikä yhtälö tästä syntyy?
Naiset valitsee miehet? Miksi?
Pillu on kovassa kurssissa.
Eihän kukaan sitä kailota ääneen niitä ajatuksiaan, että sainpa varakkaan miehen. Kyllä ne valinnoista kuitenkin näkyvät vaikkapa omia sukulaismiehiä katsomalla. Poikamiehillä taloustilanne huonosti. Rahamiehillä löytyy nainen.
Omassa suvussa kakis työtöntä köyhintä on ollut elämänsä ajan ilman vakavaa naissuhdetta vaikka yritystä on ollut. Lyhyitä tutustumistilanteita on riittänyt.
Käytöksessä ja älyssäkään ei ole selittävää syytä. Vain taloustilanteessa. Ei syytä ulkonäössä, ei pituudessa, painossa, ei mitään selvästi omia mahdollisuuksia naismaailmassa heikentävää kuin työttömyys ja vähävaraisuus. - PÖH PÖH
Niitä maailmaan mahtuu kirjoitti:
Kuitenkin vähävaraisilla miehillä harvemmin on naissuhdetta.
Vähävaraisila naisilla taas on miessuhteita?
Mikä yhtälö tästä syntyy?
Naiset valitsee miehet? Miksi?
Pillu on kovassa kurssissa.
Eihän kukaan sitä kailota ääneen niitä ajatuksiaan, että sainpa varakkaan miehen. Kyllä ne valinnoista kuitenkin näkyvät vaikkapa omia sukulaismiehiä katsomalla. Poikamiehillä taloustilanne huonosti. Rahamiehillä löytyy nainen.
Omassa suvussa kakis työtöntä köyhintä on ollut elämänsä ajan ilman vakavaa naissuhdetta vaikka yritystä on ollut. Lyhyitä tutustumistilanteita on riittänyt.
Käytöksessä ja älyssäkään ei ole selittävää syytä. Vain taloustilanteessa. Ei syytä ulkonäössä, ei pituudessa, painossa, ei mitään selvästi omia mahdollisuuksia naismaailmassa heikentävää kuin työttömyys ja vähävaraisuus.miksi minun vähävaraisella miehelläni sitten on minut!?
Jos mies on epävarma köntikäs ja pukeutuu 50 luvun vanhoihin vaatteisiin (koska -no money honey) niin ehkä tällöin rahakkaampi mies joka on ITSEVARMA karsimaattinen ja näyttää hyväkuntoiselta. Niin tällöin siis varakkaampi on parempi, mutta se ei johdu rahoista vaan siitä, että mies on ITSEVARMA ja hyväkuntoinen. Epävarmuus on kamalaa! Ja se näkyy kauas! Huonokuntoisuus ja likaisuus nyt tuskin ketään viehättävät!
joo -pillu kovassa kurssissa- . Se on kyllä totta, että miehet ajattelevat ainoastaan sillä keskimmäisellä jalallaan. - Moi taas
PÖH PÖH kirjoitti:
miksi minun vähävaraisella miehelläni sitten on minut!?
Jos mies on epävarma köntikäs ja pukeutuu 50 luvun vanhoihin vaatteisiin (koska -no money honey) niin ehkä tällöin rahakkaampi mies joka on ITSEVARMA karsimaattinen ja näyttää hyväkuntoiselta. Niin tällöin siis varakkaampi on parempi, mutta se ei johdu rahoista vaan siitä, että mies on ITSEVARMA ja hyväkuntoinen. Epävarmuus on kamalaa! Ja se näkyy kauas! Huonokuntoisuus ja likaisuus nyt tuskin ketään viehättävät!
joo -pillu kovassa kurssissa- . Se on kyllä totta, että miehet ajattelevat ainoastaan sillä keskimmäisellä jalallaan.Sukulaismieheni eivät oke epävarmoja kumpikaan.
Eivät huonokuntoisia tai likaisiakaan.
Olet aika tavanomainen suomalaisnainen mielikuvinesi työttömistä suomalaismiehistä, joilla ei ole naista.
Olet tyhmä ja tiedät sen itsekin, mikä on miehesi salaisuus, rexonako? - jfjfj
Moi taas kirjoitti:
Sukulaismieheni eivät oke epävarmoja kumpikaan.
Olet aika tavanomainen suomalaisnainen mielikuvinesi työttömistä suomalaismiehistä, joilla ei ole naista.
Olet tyhmä ja tiedät sen itsekin, mikä on miehesi salaisuus, rexonako?mikä niissä sukulaismiehissäsi on vikana kun ei tunneta. Etkä voi sinäkään, ellet ole joutunut tilanteeseen jossa sukulaisesi yrittää muodostaa kanssasi suhdetta?
Itsekin tiedän oikein herttaisen pojan vaan auta armias kun sen näkee tuolla "radalla" , herttaisuus on siitä kaukana! Eihän ihmiset ole samanlaisia kaikissa tilanteissa ja kaikkien ihmisten kanssa. - mulla
Moi taas kirjoitti:
Sukulaismieheni eivät oke epävarmoja kumpikaan.
Olet tyhmä ja tiedät sen itsekin, mikä on miehesi salaisuus, rexonako?itselläni on rahaa Ja paljon toisin kun sulla!
Ja EN TARVITSE SIIHEN MIESTÄ!
JA olenhan viisas iiäinkaikkinen jos nyt jätän mieheni vain, koska hänellä ei ole rahaa... Ei hän ole työtön sentään! MINÄ EN OLE PUHUNUT SEKUNTIAKAAN TYÖTTÖMYYDESTÄ. Jos mies on työtön asiaan tulee aivan uusi näkökulma : elämäntapatyöttömät helvettiin.
mene hoitoon ja hoida toi katkeruus pois, olet todella säälittävä - jeeeeeeee
mulla kirjoitti:
itselläni on rahaa Ja paljon toisin kun sulla!
Ja EN TARVITSE SIIHEN MIESTÄ!
JA olenhan viisas iiäinkaikkinen jos nyt jätän mieheni vain, koska hänellä ei ole rahaa... Ei hän ole työtön sentään! MINÄ EN OLE PUHUNUT SEKUNTIAKAAN TYÖTTÖMYYDESTÄ. Jos mies on työtön asiaan tulee aivan uusi näkökulma : elämäntapatyöttömät helvettiin.
mene hoitoon ja hoida toi katkeruus pois, olet todella säälittäväsulla ei ole läheskään niin paljon rahaa kuin minulla ja minä en tarvitse suomalaista monen miehen nussimaa huoraa yhtään mihinkään, en edes siivoamaan.
- paljastaa
jeeeeeeee kirjoitti:
sulla ei ole läheskään niin paljon rahaa kuin minulla ja minä en tarvitse suomalaista monen miehen nussimaa huoraa yhtään mihinkään, en edes siivoamaan.
sen, miksi olet jäänyt ilman suomalaista naista. Harmi, ettet itse sitä ymmärrä.
Viha ja katkeruus huokuu sinusta, sitä naiset karttavat.
- Sininen1977
Miehethän eivät ole rahan perään? Naiset ovat ehdottomasti pahoja ja kaikki vika heissä. Se on täysin tuomittavaa, kun nainen haluaa itselleen hyvän koulutuksen, ison palkan ja mieheltään kunnianhimoa. Naisen pitää todellakin tyytyä vähempään...jotta esimerkiksi Sinun olisi helpompi lähestyä häntä.
- firerose
on sulla melkosen erikoisia käsityksiä naisista..ei voi muuta todeta taas.
Monta rahakasta ukkoa on jäänyt jälkeeni,koska ei ole hurmannut minua omalla persoonallaan vaan koittanut tehdä sen lompakollaan.
Raha on vain välttämätön paha ei todellakaan houkutin.Ei mitään järkeä mennä rahan perässä. Paljon tärkeämpää on olla rakas kuin rahakas.
Tavallinen työtä tekevä mies on erittäin kelpo puoliso ilman paksua lompakkoa,kun yhdessä yritetään ja eteenpäin mennään. Rahakroisosta en edes huolisi,koska en koskaan ole halunnut rikasta ja leuhkaa kuspäistä miestä,joka pätee lompakollaan. Vaan olen aina halunnut miehen joka kantaa rintansa ja selkärankansa hyvällä itsetunnolla ja menee ahkerasti eteen päin.
Työtä tekevä ahkera mies normaalilla palkalla on paljon kiehtovampi,kuin rihkamaan hautautuva paksulla lompakolla.
Nainen joka on rahalla "ostettavissa" on kanamainen ja täysin typerä kapistus..ei kannata panostaa.Nainen jolla on jo oma mieskin ja menee rahan takia muiden perässä on sitten jo aivoton...Onko sellaisia naisia edes olemassa muuta kuin elokuvissa?"Nainen joka on rahalla "ostettavissa" on kanamainen"
Vastustan! Kanat tunnistaa kaakatuksesta eikä sillä ole mitään tekemistä rahan kanssa.- Kunnian Mies
Mikä tekee työtätekevästä miehestä kiehtovan?
Mikä on ihanneaika miehelle kuinka kauan töitä miehen on tehtävä?
Mistä tunnistat hyväitsetuntoisen miehen?
Miksi et halua huono itsetuntoista miestä?
Ihan kuin miehen pitää täyttää jokin keksimäsi lista ja sitten päätät pidätkö miehestä vai et.
Juuri tuo kuvottaa mua naisissa. Ihminen itsessään ei alkututustumisvaiheessa ole naiselle merkityksellinen vaan kysellään tietoja, joilla ei ole suvereenisti mielestäni päämerkitystä ihmisen persoonan ja luonteen syvyyksiin.
Mulle voi aivan hyvin kelvata yhtä hyvin huono itsetuntoinen nainen tai hyväitsetuntoinen nainen. Mua kiinnostaa ihminen, miksi se on hyväitsetuntoinen, miksi se on huono itsetuntoinen.
Mukke on aivan sama onko nainen työtön tai töissä. Ahkeraa en halua mutta en laiskaakaan vaan sellaisen asiansa hoitava ja laskunsa maksava. Omillaan toimeentuleva. Ei pummi niinkuin sä. Pumminhan tunnistaa just tuosta, että puske sä mies ahkerasti duunia....se vaan paistaa läpi muttet sä tyhmä sitä tajua.
Joo, kaikenkaisia persettään jakavia lutkanaisia on Suomessa joka taloyhtiössä.Mutta ei ne sitä sulle kerro,ethän säkää´n kerro miehellesi että voisi painua vittuun elämästäsi jos se ei menisi töihin sulle kelpaavasta syystä ellei pysty ja suostu maksamaan sunkin laskujasi ja elättämään sua jollakin tavoin.
On mulla melkoisen erikoisia käsityksiä naisista. Tunetko sinä itsesi saati muita naisia. Älä tule sanomaan mulle itsestäsi, tiedän susta enemmän kuin sä itsestäsi.
Olen älykäs, sinä olet tyhmä. - firerose
Kukkomies kirjoitti:
"Nainen joka on rahalla "ostettavissa" on kanamainen"
Vastustan! Kanat tunnistaa kaakatuksesta eikä sillä ole mitään tekemistä rahan kanssa.kanamaisuus on turhamaisuutta :) Siis sitä kaikkea mitä rahalla halutaan nurkkiin tai pärställe komeilemaan ;)
- firerose
Kunnian Mies kirjoitti:
Mikä tekee työtätekevästä miehestä kiehtovan?
Mikä on ihanneaika miehelle kuinka kauan töitä miehen on tehtävä?
Mistä tunnistat hyväitsetuntoisen miehen?
Miksi et halua huono itsetuntoista miestä?
Ihan kuin miehen pitää täyttää jokin keksimäsi lista ja sitten päätät pidätkö miehestä vai et.
Juuri tuo kuvottaa mua naisissa. Ihminen itsessään ei alkututustumisvaiheessa ole naiselle merkityksellinen vaan kysellään tietoja, joilla ei ole suvereenisti mielestäni päämerkitystä ihmisen persoonan ja luonteen syvyyksiin.
Mulle voi aivan hyvin kelvata yhtä hyvin huono itsetuntoinen nainen tai hyväitsetuntoinen nainen. Mua kiinnostaa ihminen, miksi se on hyväitsetuntoinen, miksi se on huono itsetuntoinen.
Mukke on aivan sama onko nainen työtön tai töissä. Ahkeraa en halua mutta en laiskaakaan vaan sellaisen asiansa hoitava ja laskunsa maksava. Omillaan toimeentuleva. Ei pummi niinkuin sä. Pumminhan tunnistaa just tuosta, että puske sä mies ahkerasti duunia....se vaan paistaa läpi muttet sä tyhmä sitä tajua.
Joo, kaikenkaisia persettään jakavia lutkanaisia on Suomessa joka taloyhtiössä.Mutta ei ne sitä sulle kerro,ethän säkää´n kerro miehellesi että voisi painua vittuun elämästäsi jos se ei menisi töihin sulle kelpaavasta syystä ellei pysty ja suostu maksamaan sunkin laskujasi ja elättämään sua jollakin tavoin.
On mulla melkoisen erikoisia käsityksiä naisista. Tunetko sinä itsesi saati muita naisia. Älä tule sanomaan mulle itsestäsi, tiedän susta enemmän kuin sä itsestäsi.
Olen älykäs, sinä olet tyhmä.Jopas olitkin itsevarma ;)
Kyllähän miehen olisi syytä tehdä niin kauan kun niitä riittää. Eli jos vaikkapa eläkeikään asti tai kunnes kunto pettää :)
Ei kyllä meillä kumpikin kantaa kortensa kekoon. Mies sentään muutti mun ostamaan taloon ja minä sitä taloa edelleenkin makselen ja muut laskut menee sitten yhdessä maksuun.
Autonsa mies saa maksaa itse,kuten minäkin maksan omani ja taloni.
Miehellä on hyvä itsetunto ja sen näkee ulkoisesta olemuksesta oikeen hyvinkin. Ei kulje hartiat kasassa ja katse maahan painuneena ja takertuu töihin kuten miehen tuleekin takertua.Tarmolla ja päättäväisyydellä..näin siis naisenkin tulee tarttua töihinsä.
Työnarkomaani onkin ihan eri asia,kuin muuten uuttera ihminen. :)
Mun keksimä lista on hyvin toiminut ja olen löytänyt sellasen perinteisen kaavan miehen,joka ei turhista kitise,vaan kantaan kortensa kekoon.
Eihän nykyään sellasia miehiä paljoa enään mistään löydä,harvassa ovat. Ennen oli miehet rautaa...aniharva nykyään. :(
Pummin tunnistaa just siitä,et koittaa päästä toisten siivellä voimaan loisteliaasti. Mä en ole koskaan ollu pummi eikä musta sellasta koskaan tule.
Yksin olen hankkinut naisena kaiken sen minkä yleensä oletetaan hankkivan yhdessä vasta miehen kanssa. Mihin miestä tarvii,jos itsekin kykenee?
Niin elämänkumppaniksi ja jakamaan kaiken sen yhdessä :)kaksin aina kaunihimpi. - halach-uinic
firerose kirjoitti:
Jopas olitkin itsevarma ;)
Kyllähän miehen olisi syytä tehdä niin kauan kun niitä riittää. Eli jos vaikkapa eläkeikään asti tai kunnes kunto pettää :)
Ei kyllä meillä kumpikin kantaa kortensa kekoon. Mies sentään muutti mun ostamaan taloon ja minä sitä taloa edelleenkin makselen ja muut laskut menee sitten yhdessä maksuun.
Autonsa mies saa maksaa itse,kuten minäkin maksan omani ja taloni.
Miehellä on hyvä itsetunto ja sen näkee ulkoisesta olemuksesta oikeen hyvinkin. Ei kulje hartiat kasassa ja katse maahan painuneena ja takertuu töihin kuten miehen tuleekin takertua.Tarmolla ja päättäväisyydellä..näin siis naisenkin tulee tarttua töihinsä.
Työnarkomaani onkin ihan eri asia,kuin muuten uuttera ihminen. :)
Mun keksimä lista on hyvin toiminut ja olen löytänyt sellasen perinteisen kaavan miehen,joka ei turhista kitise,vaan kantaan kortensa kekoon.
Eihän nykyään sellasia miehiä paljoa enään mistään löydä,harvassa ovat. Ennen oli miehet rautaa...aniharva nykyään. :(
Pummin tunnistaa just siitä,et koittaa päästä toisten siivellä voimaan loisteliaasti. Mä en ole koskaan ollu pummi eikä musta sellasta koskaan tule.
Yksin olen hankkinut naisena kaiken sen minkä yleensä oletetaan hankkivan yhdessä vasta miehen kanssa. Mihin miestä tarvii,jos itsekin kykenee?
Niin elämänkumppaniksi ja jakamaan kaiken sen yhdessä :)kaksin aina kaunihimpi.kirjoituksista paistaa läpi täydellinen ymmärtämättömyys minkään muun laiseen elämään, kuin juuri siihen ainoaan ja oikeaan, omaansa.
- firerose
halach-uinic kirjoitti:
kirjoituksista paistaa läpi täydellinen ymmärtämättömyys minkään muun laiseen elämään, kuin juuri siihen ainoaan ja oikeaan, omaansa.
kysyttiin juuri sitä jokaisen omaa näkemystä asiaan. Se että on jotain mieltä ei tarkoita automaattisesti ettei ymmärrä mitään muuta :)
Muustakin on kokemusta,joten juuri siksi se on onni,että on löytynyt kumppani jollaisen en koskaan kuvitellut löytyvän kuin villeissä kuvitelmissani :)
Siitä on kyse minun kirjoituksessani. Ei siitä,etteikö toisin saisi elää ja olla. Mä en kovin helposti pyri arvostelemaan muiden elämää,mutta omaani vaikutan aina kun mahdollista,jotta se menisi kuten parhaimmalla tavalla näen.
Laiskuus vaan on minusta ihmiselle liian tyypillinen piirre nykyään..ahkeruus ei sulje muita henkisiä ominaisuuksia ihmisestä pois,kuten sielukkuus ja syvällisyys.En vaan jaksaisi kaikkea vääntää rautalangasta etenkään asioita joita itse pidän hyvinkin itsestään selviöinä.
Minusta jokaisen tulisi pyrkiä tekemään elämästään sellaista,josta voi vilpittömästi pitää ja nauttia,koska nautinnot ovat nykyään hyvin harvassa jos katsotaan yleisesti yhteiskuntamme hyvin vointia.Ja kapuloita tippuu kaikille rattaisiin elämän matkan varrella varmasti riittämiin.
Kuitenkin tosiasia on,että aika hemmetin paljon kukin voi vaikuttaa siihen millainen omasta elämästä tulee ja myös valitsemalla itselleen sopivan kumppanin voi joko elämäänsä ihastuttaa tai vihastuttaa.
Olin liian monen laiskan ja siipeilijän kanssa vuosia,jotka käyttivät hyväksi minun kiltteyttäni ja sitä et tein toisenpuolesta ja elätin kuin lasta aikuista miestä. Olin perheen nainen sekä mies.
Toinen vaan makoili sohvalla "ei mua huvita mikään"...ostan autoon alumiini vanteet kun saan rahaa...maksa akka laskut.
Joo ei sellaista enään kiitos.Eli kyllä rimaa pitää nostaa,jos sitä todella pitää nostaa...
Koska toi on miesten oma luulo. Ei naiselta pysty ostaa ja rahalla korvata sitä menettyä yhdessä vietettyä aikaa. Miehet vaan ostavat sillä rahalla itelleen hyvää omaatuntoa.
- Marie-Cecile
"Luotatko sokeasti suomalaisnaiseesi?"
No, en omista naista, niin paha sanoa, mutta en luota edes ihmisen parhaaseen ystävään, eli koiraan, ahne se on kuin mikä- mitä ruokaan tulee.
Sokea luottamus on pahasta. Voiko kukaan edes luottaa itseensä sokeasti? Luulisi, että nyt jonkinverran sitä itseensäkin tulee petyttyä. No suomalaisnaisena, se on vain minulle selkeästi ominainen tila, luottaa itseensä ja sitten pettyä itseensä ja sitä ei tietenkään tapahdu Kunnian Miehille.
"Niin moni muukin luottaa."
No, itse voi elämässä paremmin, jos luottaa niihin muihin ihmisiin. Elämästä jää paljon elämättä, jos käyttää energiaa toisten kyräilyyn. Parempi se on luottaa, edes jonkin verran.
"Luottamus on hieno asia."
On. Onko se mielestäsi oletusarvoista luottaa toiseen vai ansaitaanko luottamus? Ja voiko menetetyn luottamuksen saada takaisin? Tai voiko petetyn luottamuksen antaa takaisin?
"Naisen saa rahalla houkuteltua koska nainen on rahalla vietävissä."
Juu, totta, yhtä paljon kuin miehen saa pillulla houkuteltua koska mies on munalla vietävissä.
"Millainen nainen on miesten tarjoamien etuisuuksien perään ja antaa tussua tarjoajalle ( vaikka kieltää sen kivenkovaan kysyttäessä, mieshän muuten vain tarjoaa kaikenlaista naiselle pyyteettömästi ja nainen tyhmänä näyttelee osaansa )vaikka hänellä on jo oma mies?"
Arvaus: huonolla itsetunnolla varustettu nainen,joka ei osaa arvostaa itseään ihmisyytensä kautta vaan muilta saaman huomion ja materian kautta?
*odottaa jännityksellä osuiko oikeaan* - la.ra
sokeasti kehenkään.
"Niin moni muukin luottaa."
Olen eri mieltä, mielestäni monikaan ei luota sokeasti, varsinkaan kun puhutaan sukupuolesta kollektiivina.
"Luottamus on hieno asia."
Niin on.
"Naisen saa rahalla houkuteltua koska nainen on rahalla vietävissä."
Eri mieltä. Jonkun naisen varmasti, mutta sama pätee myös joihinkin miehiin. Jotkut ihmiset vain rakastavat rahaa enemmän kuin mitään muuta.
"Millainen nainen on miesten tarjoamien etuisuuksien perään ja antaa tussua tarjoajalle ( vaikka kieltää sen kivenkovaan kysyttäessä, mieshän muuten vain tarjoaa kaikenlaista naiselle pyyteettömästi ja nainen tyhmänä näyttelee osaansa )vaikka hänellä on jo oma mies?"
Varmaankin sellainen, joka on tyytymätön omassa suhteessaan mutta ei syystä tai toisesta uskalla lähteä suhteesta. Tai sellainen, joka vähät välittää toisten tunteista.
Pitikö sun OIKEASTI kysyä tällaista palstalta? Etkö itse keksinyt yhtään mahdollista selitystä? - Matti V.
Luottamisesta joutuu maksamaan kalliin hinnan..
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000032881280 - näin...
Yhtä paljon oletusarvoisesti kuin miehiin. Luottamus on asia joka ansaitaan ja vain typerä luokittelee ihmisen luotettavuuden sukupuolen perusteella.
- keneenkään
ennen kuin luottamus on ansaittu.
Kyyniset, katkeroituneet, vihamieliset miehet kierrän kaukaa. Rahalla ei minua voi saada.
On miesten oma luulo, että naiset olisivat vain rahan perässä. Naiset monesti tahtoisivat ennemmin hellyyttä ja huomiota kuin kalliita lahjoja. Mies ostaa kalliin lahjan, ja ajattelee että menetetty aika jonka olisi voinut olla naisen kanssa, on sillä korvattu, nyt pääsee ilman muita huomionosoituksia petiin. Kukkapuska suklaarasioineen ei riitä, eikä riitä timanttikorutkaan. Se ei mene niin. Raha on toisarvoista oikean välittämisen ja läsnäolon rinnalla.
Rahalla et voi ostaa rakkautta, ystävyyttä, kunnioitusta tai arvostusta. Rakkaus tulee vasta vastarakkaudella, kunnioitus kunnioituksella, arvostus arvostuksella ja ystävyys ystävyydellä. Mitään noista mainituista ei saa, jos mitään ei uskalla vastavuoroisesti antaa takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57969Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142774- 65685
- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89538Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel100528- 39518
- 40516