Kuinka haluaisitte arvoisat herrat, että nainen huomioi teitä miehenä, ja kuinka itse huomioitte naisia miehinä?
...suhteessa?
...ystävänä?
...työympäristössä?
..ja sama kysymys naisille miehistä.. sekä kuinka haluaisitte tulla huomioiduksi?
..saa rönsyillä ;)
Kuinka haluaisit...? ;)
11
688
Vastaukset 11
- vänkyrä-nainen
ja ystävänä ei kai niinkään eroa. Kohtelisivat kuin parasta ystävää, johon voi luottaa ja joka olisi se miehen uskottu. Eli niinkuin kohtelevat miespuolisia ystäviäänkin, ihan tasavertaisesti.
Työympäristössä ei merkitystä asialla. Siellä kaikki on mulle ollut vaan päätöntä massaa ja omat koti- ja henkilökohtaiset asiat oon aina parhaani mukaan koittanut pitää sieltä pois. Ne on työkavereita, ei mitään ihmisiä jotka ansaitsisivat jotain erityiskohtelua.
Sitä mä en osaa sanoa, miten itse huomioin miestä. En vaan muista...En mä usko, et meen sukupuolieroja aina oon niin kovin erotellut normaalissa arjessa. Mutta siis sehän selviää tutustuttaessa vasta millaista huomiota mies haluaa ja mikä on hänelle se sopivin vaihtoehto. Ei ole olemassa mitään kaikille miehille sopivaa muottia.- yksilö
sitähän tuo ap tiedustelikin.
Minun miehelleni riittää kun hän saa ruokaa naamansa eteen ja se että arvostan hänen tekemiään asioita.
Sitä että hän silloin tällöin huolehtii minunkin lapsistani. Kuskaa heitä reeneihin.
Arvostan sitä että hän katsoo autoani ja korjailee sitä jos on tarvista sekä kotona korjailee myös kaikkea mitä tarvitsee.
Hän huolehtii kunnostaan urheilemalla mutta saa luvan välillä relata rennosti sohvalla.
Hän saa huoletta tyhjentää kopallisen olutta koska on humalapäissäänkin erittäin kiltti mies.
Hän ei muista minun merkkipäiviäni mutta koska tiesin sen jo tavatessamme en suutu siitä vaan muistutan jos haluan jotain lahjoja =)
Saatan kyllä joutua itse ostamaan sen silti.
Hän kaikilla noilla edellä mainituilla asioilla huomioi minuasekä välillä puristaa ohimennessään perseestä.
Usein hän myös kehuu minut maasta taivaisiin.
Hän myös juttelee kanssani mielellään eikä tunne tarvetta lähteä kavereiden kanssa iltaelämään.
Tässä jotain. - yksilö
yksilö kirjoitti:
sitähän tuo ap tiedustelikin.
Minun miehelleni riittää kun hän saa ruokaa naamansa eteen ja se että arvostan hänen tekemiään asioita.
Sitä että hän silloin tällöin huolehtii minunkin lapsistani. Kuskaa heitä reeneihin.
Arvostan sitä että hän katsoo autoani ja korjailee sitä jos on tarvista sekä kotona korjailee myös kaikkea mitä tarvitsee.
Hän huolehtii kunnostaan urheilemalla mutta saa luvan välillä relata rennosti sohvalla.
Hän saa huoletta tyhjentää kopallisen olutta koska on humalapäissäänkin erittäin kiltti mies.
Hän ei muista minun merkkipäiviäni mutta koska tiesin sen jo tavatessamme en suutu siitä vaan muistutan jos haluan jotain lahjoja =)
Saatan kyllä joutua itse ostamaan sen silti.
Hän kaikilla noilla edellä mainituilla asioilla huomioi minuasekä välillä puristaa ohimennessään perseestä.
Usein hän myös kehuu minut maasta taivaisiin.
Hän myös juttelee kanssani mielellään eikä tunne tarvetta lähteä kavereiden kanssa iltaelämään.
Tässä jotain.Työelämässä arvostan myös miespuolisten työkavereideni tekemiä hyviä asioita.
Kunnioitan miesten rehellisyyttä ja lojaalisuutta.
Toivon heiltä samaa mutta ikävä kyllä ulkonäköni vuoksi olen usein "taputtelun" kohteena.
En kuitenkaan tee rikosilmoitusta häirinnästä.
Loppujen lopuksi miehet ennemmin tai myöhemmin sanovat minulle että olet "hyvä jätkä" mikä otan kohteliaisuutena. Tiedän kuitenkin näyttäväni naiselta.
- aiheeseen?
tarkoittaako tämä että on työpaikkaromanssi, vai että muuten työkaverina?
- olen nainen
Mies huomioi minua
...suhteessa? Antaa rakkautta, hellyyttä, muistaa merkkipäivät, tärkeintä että tunnen itseni arvokkaaksi ja KORVAAMATTOMAKSI
...ystävänä?
Ottaa huomioon mielipiteeni ja hyväksyy ne, on luotettava ystävä.
...työympäristössä?
Tavallisesti, mutta kohteliaasti - Marie-Cecile
Suhteessa... haluaisin, että mies huomio minua tavalla,joka saa minut tuntemaan erityiseksi. Ja miestä pyrin huomioimaan niin, että hän on minulle tärkeä.
Ystävänä ja työympäristössä haluaisin, että mies huomio minua samanlailla kuin muitakin-sukupuolineutraalisti, mutta kunnioituksella ja pyrin itse toimimaan myös samoin. - kun ottaa
minut sellaisena kuin olen.
Järjestää jotain menoiltaa etc. ja pistää mulle töihin viestiä että olis tämmönen järkätty. Kieltäyudyn koska tiedän etten jaksa pitkän päivän takia. Ei pahastu moisesta.
Ohjaa mut hienovaraisesti suihkuun raskaan työpäivän jälkeen.
Ei motkota kun menen suihkusta sänkyyn.
Tuo lämpimät voileivät ja salaatin sinne sänkyyn.
Nauttii mun rajattomasta kiitollisuudesta, silitellään toisimme ja syödään ja niistä lämpimiä voileipiä saman peiton alla. Vartti pötköllään ja nainen vieressä mä en enää todellkaan ole väsynyt... :)
Voisin kysyä että tehdäänkö lapsia? Sillä mikä vastaus on ei ole oikeasti väliä... ja vaikka mun naisen kanssa periaate aina onkin että ei laskeskella niin silti kokisin että jään yhden velkaa...- Hard_Talk
"Kuinka haluaisitte arvoisat herrat, että nainen huomioi teitä miehenä, ja kuinka itse huomioitte naisia miehinä? "
No siten että voin olla oma itseni "huomion kohteena". ei siinä mitään kikkoja tarvita... ihan normaalia toisen ihmisen huomioon ottamista arjessa ja juhlassa. Joskus pieniä yllätyksiä joskus vähän suurempia... Olennaista on kai myös naisen asenne ja se että toisen ihmisen huomioiminen on luonnollista. Hmmm.. taidan olla aika helppo nakki naiselleni:)
No itse huomioin tilanteen mukaan naistani... Vaikka tekemällä ruokaa, tuomalla kukkia, tai riippuu vähän myös kellonajasta ;) ja omasta fiiliksestä ja tietty joskus Naiseni kaipaa erityishuomiota ;) jota voimien mukaan tietty annan olemalla vaikka kohtuullisen hyvä kuuntelija. No sitten meillä on tietty omia pikkujuttuja joilla osoitetaan sitä toisen huomioimista... esim. yhteisen -joskus hieman sarkastisen- huumorin viljely...
Ystävyys ja työasioissa en kaipaa mitään erityishuomiota naisilta naisina ystävyysjutut on ystävyysjuttuja ja työasiat työasioita... - Aurinko79-
Olipa kyse sitten mistä ihmissuhteesta tahansa, niin toivoisin tulevani kohdelluksi kunnioituksella.
Omalta mieheltä tietty toivoo aivan erilaista huomiota kuin muilta. Ei sen tarvitse olla mitään suurpiirteistä, riittää jos mies huomioi arkipäivässä pienillä asioilla.
Mikään ei ole suloisempaa kun herätä sunnuntaiaamuna miehen suukotteluihin ja haistaa vastakeitetyn kahvin tuoksu. Sen jälkeen ei voi päivä alkaa kuin loistavasti :) Otsakkeessa oli ydin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on471492Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.59890Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30667- 87637
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14605- 43573
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56564- 7542
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu23527- 44521
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70520- 61515
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47513- 37496
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14491Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13472Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.132439- 42418
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45409Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26399