Miksi

miehen pitäisi

vietellä nainen?

60

1397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on

Maan Tapa.

Ruotsissa on toiset tavat...

• Mitkä ne

Ruotsin tavat sitten on?

• miesten perään
        Mitkä ne kirjoitti:

Ruotsin tavat sitten on?

kaikki svenssonit näyttää joltakin Drag Queeneilta

• kun valaisit
        miesten perään kirjoitti:

kaikki svenssonit näyttää joltakin Drag Queeneilta

tietämätöntä.

• miksi, oi miksi

kenenkään pitäisi vietellä ketään?

• minäkin usein

ihmettelen. Mutta jos ajatellaan asiaa siltä kannalta, että joku haluaa toisen, niin miksi miehen täytyy vietellä? Sehän on luonnotonta. Mies saadaksen naisen, voi ottaa naisen. Nainen ei taida samaan pystyä. Taitaa tulla fyysiset rajoitteet eteen. Saadakseen haluamansa miehen, nainenhan kai joutuu viettelemään miehen tai sitten on ilman.

• Minä aina ihmettelen naisten halua ulkoistaa vastuunsa omasta parinvalinnastaan miehille. Kas kun itse viettelee kumppaninsa, saa mieleisensä.

• Tekeytymällä

mieleiseksi toiselle. Noh. Mikäs siinä. On sekin yksi tapa.

• jos

ei halua.

• MMies

Naiset eivät tosiasiassa tiedä, mitä tahtovat?

• elikkoa vietellä?

Minua ainakin arveluttaisi olla yhdessä ihmisen kanssa joka ei tiedä mistään mitään. En halua leikkiä isähahmoa naiselle, sori palstan naiset.

• tosiaan olla

niin? Odotetaan naisia kumoamaan väitettäsi.

• kumoamaan
        tosiaan olla kirjoitti:

niin? Odotetaan naisia kumoamaan väitettäsi.

tätä väitettä joten se katsotaan faktaksi

• joten asia on
        kumoamaan kirjoitti:

tätä väitettä joten se katsotaan faktaksi

loppuunkäsitelty. Seuraava.

• se on nainen joka viettelee. Se viettely vaan saattaa olla niin kieroa, että sitä ei heti tajua. Sitteku sen tajuaa, ni sitte se on liian myöhäistä, eli sitä on kerenny jo alotteen tekemään.

• hitautta.

huomattavan hitaana miehenä oma liike on niin paljon myöhässä, että muija meni jo.

paljon säästyy mälsää.

• hitautta. kirjoitti:

huomattavan hitaana miehenä oma liike on niin paljon myöhässä, että muija meni jo.

paljon säästyy mälsää.

Mä oon kuule sun kans ihan samaa mieltä. Ja ton hitauden suhteen pyrin kehittymään tässä kokoajan.

Aika hyvin on menny viime aikoina. Siis, aika monta muijaa(murhetta) on menny ohi siinä viivytellessä. Ja siinä viivyttelyssä on sellanenkin hyvä puoli, että kukaan ei saa pakkeja, ni ovet pysyy avoimena vähä niinku joka suuntaan, jotta mikäs tässä on odotellessa.

• SengaSengana.
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mä oon kuule sun kans ihan samaa mieltä. Ja ton hitauden suhteen pyrin kehittymään tässä kokoajan.

Aika hyvin on menny viime aikoina. Siis, aika monta muijaa(murhetta) on menny ohi siinä viivytellessä. Ja siinä viivyttelyssä on sellanenkin hyvä puoli, että kukaan ei saa pakkeja, ni ovet pysyy avoimena vähä niinku joka suuntaan, jotta mikäs tässä on odotellessa.

Seuraava vaihe ikääntymisessä on, että ei enää muista, miksi niitä naisia pitäisi jahdata. :DDD

• SengaSengana. kirjoitti:

Seuraava vaihe ikääntymisessä on, että ei enää muista, miksi niitä naisia pitäisi jahdata. :DDD

Mä jo nyt ihmettelen sitä, että miks naiset sen miehen väkisin vaivoikseen haluu. Mut, emmä moiti, mut en siitä asiasta kyl pahemmin välitäkään.

• jonkinmoisella
        SengaSengana. kirjoitti:

innolla sitä ikääntymistä odotellaan. Pääsee näistä fyysisistä vaivoista lopullisesti.

hidas mies

• Koska sillä tavoin naiselle naisen omat seksihalut ja niiden tyydyttämien miehen ei tee naisesta "helppoa" vaikka halujen puolesta hän olis lähtenyt oikeastaan mukaan pyytämättäkin. Viettely siis tuo harkintakyvylle sen porsaanreiän että päästään itse asiaan.

Miks miehen siis pitäis vietellä?

Päästäkseen asiaan.

• asiaan?

Mihin asiaan pitäisi päästä? Eikö asiaan pääse ilman viettelyä?

• asiaan? kirjoitti:

Mihin asiaan pitäisi päästä? Eikö asiaan pääse ilman viettelyä?

Pelaamaan Aliasta höntti!

• Naisen vietteleminen
        Kukkomies kirjoitti:

Pelaamaan Aliasta höntti!

on siihen asiaan erittäin tarpeellista. Uskotaan.

• SengaSengana.

Ja kyllä naisellekin voi käydä niin, että lähtee vahingossa mukaan (hyvä viettely), vaikka ei ollut edes mikään aikomus.

Vähän kuin tuossa yllä oli, että mies huomaa tehneensä aloitteen (viettelyn tuloksena).

Ja kyllä naisellekin voi käydä niin, että lähtee vahingossa mukaan (hyvä viettely), vaikka ei ollut edes mikään aikomus.

Vähän kuin tuossa yllä oli, että mies huomaa tehneensä aloitteen (viettelyn tuloksena).

Naiset nyt onkin niin hannareita ja epäluuloisia että on hyvä että edes joskus jollain keinolla saa taivuteltua seuraan narussa :D

• SengaSengana.
        Kukkomies kirjoitti:

Naiset nyt onkin niin hannareita ja epäluuloisia että on hyvä että edes joskus jollain keinolla saa taivuteltua seuraan narussa :D

Niinpä. Mä en sitten ymmärrä, miksi ei miehet panosta viettely- & suutelutaitoihinsa. Ne on yllättävän harvinaisia taitoja (varmaan naisillakin, eipä silti).

• on hallussa.
        SengaSengana. kirjoitti:

Niinpä. Mä en sitten ymmärrä, miksi ei miehet panosta viettely- & suutelutaitoihinsa. Ne on yllättävän harvinaisia taitoja (varmaan naisillakin, eipä silti).

Kai se viettelykin onnistuu mutta silti en ymmärrä, että miksi nainen pitäisi vietellä. Se ei ole kovin luontaista miehelle.

ööööhööööm. Kenties siksi että jos niitä "opettelee" se on teennäistä. Ja kenen kanssa sitä opettelisi?

Sopivaa herkkyyttä voisi löytyä esim. Fredericosta mutta arvaa meenkö hiplaan tai pussaan sitä edes harjoittelumielessä edes elintarvikekelmun läpi? EN.

Naisia nyt ei voi mennä testaamaan tosta noin vaan. Joko ne on liian hyviä että ne suostuis testailtavaksi tai sitten ne seuraa siitä lähtien mukana ja se on vähän noloo selittää työpaikalla että mitä toi nainen oikein roikkuu sussa kokoajan...

Jäljelle jää lähinnä erilaiset hedelmät. Kurpitsa? Melooni vois olla aika jees. Mikroon vaan hetkeksi niin se saa oikean lämpötilankin.

• SengaSengana.
        on hallussa. kirjoitti:

Kai se viettelykin onnistuu mutta silti en ymmärrä, että miksi nainen pitäisi vietellä. Se ei ole kovin luontaista miehelle.

Pitäisikö sun sitten yrittää jotain muuta kuin naista? Onhan niitä vaihtoehtoja.

• SengaSengana.
        Kukkomies kirjoitti:

ööööhööööm. Kenties siksi että jos niitä "opettelee" se on teennäistä. Ja kenen kanssa sitä opettelisi?

Sopivaa herkkyyttä voisi löytyä esim. Fredericosta mutta arvaa meenkö hiplaan tai pussaan sitä edes harjoittelumielessä edes elintarvikekelmun läpi? EN.

Naisia nyt ei voi mennä testaamaan tosta noin vaan. Joko ne on liian hyviä että ne suostuis testailtavaksi tai sitten ne seuraa siitä lähtien mukana ja se on vähän noloo selittää työpaikalla että mitä toi nainen oikein roikkuu sussa kokoajan...

Jäljelle jää lähinnä erilaiset hedelmät. Kurpitsa? Melooni vois olla aika jees. Mikroon vaan hetkeksi niin se saa oikean lämpötilankin.

Yritithän sä huutaakin sen Fredericon, mutta joku muu tais viedä välistä.

Peilin edessä voisi harjoitella liikkeitä ja eleitä. Ja vidoida, ja analysoida ja reflektoida (näitä muotisanoja).

Sulla on ilmeinen tuo "takertuvat naiset" ongelma. Äidillä oli yhteen aikaan muuten yksi bumerangimies: mitä kauemmas sen heitti menemään, sitä nopeammin se kimmahti takaisin.

Mutta jos sä oletkin jo hyvä? Kun kerta naiset joukoittain lähes vainoaa jo?

• tainnut ymmärtää
        SengaSengana. kirjoitti:

Pitäisikö sun sitten yrittää jotain muuta kuin naista? Onhan niitä vaihtoehtoja.

pointtiani.

Unohdetaan nyt hetkeksi lait, moraalit, oikeat ja väärät. Jätetään jäljelle ainoastaan mies ja nainen. Mies ja nainen eläiminä. Luonnollisessa muodossa. Miten mies saa halutessaan naisen? Miten nainen saa halutessaan miehen? Mitä silloin miehen on tehtävä saadakseen nainen? Mitä naisen on tehtävä saadakseen miehen?

Ei mun ole tarvinut niitä muita vaihtoehtoja tutkailla. Hyvin olen pärjännyt ilman niitä viettelytaitojakin. Paremmin kuin voisit kenties uskoa. Kunhan mietiskelen kaikkea joutavaa.

• SengaSengana.
        tainnut ymmärtää kirjoitti:

pointtiani.

Unohdetaan nyt hetkeksi lait, moraalit, oikeat ja väärät. Jätetään jäljelle ainoastaan mies ja nainen. Mies ja nainen eläiminä. Luonnollisessa muodossa. Miten mies saa halutessaan naisen? Miten nainen saa halutessaan miehen? Mitä silloin miehen on tehtävä saadakseen nainen? Mitä naisen on tehtävä saadakseen miehen?

Ei mun ole tarvinut niitä muita vaihtoehtoja tutkailla. Hyvin olen pärjännyt ilman niitä viettelytaitojakin. Paremmin kuin voisit kenties uskoa. Kunhan mietiskelen kaikkea joutavaa.

Eli sulle on aina käynyt niin, että olet vain löytänyt itsesi naisesta?

Ei mitään viettelyitä?

Eihän sinullakaan sitten mitään ongelmaa ole.

• tarjoaja1
        SengaSengana. kirjoitti:

Peilin edessä voisi harjoitella liikkeitä ja eleitä. Ja vidoida, ja analysoida ja reflektoida (näitä muotisanoja).

Sulla on ilmeinen tuo "takertuvat naiset" ongelma. Äidillä oli yhteen aikaan muuten yksi bumerangimies: mitä kauemmas sen heitti menemään, sitä nopeammin se kimmahti takaisin.

muuten kävi?

Jonnekin on haihtunut koko ketju, enkä ole muutamaan päivään päässy nettiin.

Jäikö kenellekään minnekään muistiin kuka sai huudettua kenetkin, ja mitkä oli lopulliset hinnat?

• minulla olekaan.
        SengaSengana. kirjoitti:

Eli sulle on aina käynyt niin, että olet vain löytänyt itsesi naisesta?

Ei mitään viettelyitä?

Eihän sinullakaan sitten mitään ongelmaa ole.

Ongelmaa siis. Ei ole koska en tee asioista ongelmaa.

Mulla on käynyt lähes aina niin, että olen tullut vietellyksi naisen puolelta.

"Mutta jos sä oletkin jo hyvä?"

:)

"Kun kerta naiset joukoittain lähes vainoaa jo?"

En mä sitä koe niin. Tosin täällä on niin pirun vaikee erottaa läppää ja sellaista missä on jotain edes periaatteellista tarkoitusta takana. tosin mä olenkin niin sokea sellaiselle että mun kans pitäis olla hemmetin suora...

• SengaSengana.
        tarjoaja1 kirjoitti:

muuten kävi?

Jonnekin on haihtunut koko ketju, enkä ole muutamaan päivään päässy nettiin.

Jäikö kenellekään minnekään muistiin kuka sai huudettua kenetkin, ja mitkä oli lopulliset hinnat?

Hm. Kai sinun pitäisi itse muistaa kenestä tarjosit ja mitä? Ei sitä taida olla missään enää (en osaa googlen välimuistista ainakaan katsoa).

Mulla oli Laran kanssa treffit pe sovittuna, ja maksoin Unicefin kummitilille, ja Larakin oli lahjoittanut vielä saman summan.

• SengaSengana.
        Kukkomies kirjoitti:

"Mutta jos sä oletkin jo hyvä?"

:)

"Kun kerta naiset joukoittain lähes vainoaa jo?"

En mä sitä koe niin. Tosin täällä on niin pirun vaikee erottaa läppää ja sellaista missä on jotain edes periaatteellista tarkoitusta takana. tosin mä olenkin niin sokea sellaiselle että mun kans pitäis olla hemmetin suora...

• tarjoaja1
        SengaSengana. kirjoitti:

Hm. Kai sinun pitäisi itse muistaa kenestä tarjosit ja mitä? Ei sitä taida olla missään enää (en osaa googlen välimuistista ainakaan katsoa).

Mulla oli Laran kanssa treffit pe sovittuna, ja maksoin Unicefin kummitilille, ja Larakin oli lahjoittanut vielä saman summan.

minä sen muistan. Poistuin vain paikalta hyvissä ajoin ennen loppukahinoita, eikä ainakaan vielä siinä vaiheessa tarjottu kohdekaan ollut ketjuun ilmestynyt.

Epäselväksi jäi siis sekä se, että voittiko tarjoukseni sekä se, että suostuiko tarjouksen kohde koko leikkiin.

Hyvä kuitenkin, jos jotain ketju poiki.

• SengaSengana.
        tarjoaja1 kirjoitti:

minä sen muistan. Poistuin vain paikalta hyvissä ajoin ennen loppukahinoita, eikä ainakaan vielä siinä vaiheessa tarjottu kohdekaan ollut ketjuun ilmestynyt.

Epäselväksi jäi siis sekä se, että voittiko tarjoukseni sekä se, että suostuiko tarjouksen kohde koko leikkiin.

Hyvä kuitenkin, jos jotain ketju poiki.

Sorry ku en muista kenestä tarjosit? Mutta ei siinä lopussa mun mielestä mitään varsinaisesti tapahtunut. Siis uusia ihmisiä tullut tai mitään; pari kävi kommentoimassa seuraavana päivänä eli sanomassa, että ei osallistu. Siis sellaisia, joista ei oltu tarjottukaan/puhuttu.

• viilisniilis

Mutta minua kiihottaa enemmän, jos mies viettelee minut. Jos itse joutuu viettelyhommiin ja olemaan aktiivisempi, niin ei se ole yhtä kivaa.

• SengaSengana.

Se on totta, että viettely kiihottaa. Pitkät leikit on kivoja.

• viilisniilis
        SengaSengana. kirjoitti:

Se on totta, että viettely kiihottaa. Pitkät leikit on kivoja.

Mulla on niin vanhentuneet käsityksen seksistä. Miehen pitää olla mies, eikä mikään herkistelijä. Miehen kuuluu vongata, ei naisen.

• SengaSengana.
        viilisniilis kirjoitti:

Mulla on niin vanhentuneet käsityksen seksistä. Miehen pitää olla mies, eikä mikään herkistelijä. Miehen kuuluu vongata, ei naisen.

No, on se toisinkipäin kivaa. Harkitte sitäkin sitten vanhana irstaana tätinä. :D

Suosittelen.

• voisi halutessaan
        viilisniilis kirjoitti:

ottaa väkisin. Nainen ei siihen pysty. Kumman tässä nyt oikein kuuluu vongata? Haiskahtaa vähän propagandalta.

• SengaSengana.
        voisi halutessaan kirjoitti:

ottaa väkisin. Nainen ei siihen pysty. Kumman tässä nyt oikein kuuluu vongata? Haiskahtaa vähän propagandalta.

Kyllä nainenkin pystyisi, mutta naiset ei vain raiskaa miehiä. Taju pois, sidotaan, ja dildolla/kurkulla takapuoleen. Ihan helppoa: me vain ei olla niin julmia ja hirviöitä toista sukupuolta kohtaan.

Raiskauksella ei ole seksin ja rakastelun kanssa mitään tekemistä, se on väkivaltaa.

• taas kerran
        SengaSengana. kirjoitti:

Kyllä nainenkin pystyisi, mutta naiset ei vain raiskaa miehiä. Taju pois, sidotaan, ja dildolla/kurkulla takapuoleen. Ihan helppoa: me vain ei olla niin julmia ja hirviöitä toista sukupuolta kohtaan.

Raiskauksella ei ole seksin ja rakastelun kanssa mitään tekemistä, se on väkivaltaa.

ymmärtää pointtiani. Kyse oli siitä, että kumman kuuluu vongata ja miksi se on niin. Seksi perustuu kuitenkin eläimelliseen lisääntymisviettiin.

Ja kyllä moni nainen haluaisi sitä muttei tosiaa yksikertaisesti pysty siihen. Voiha se aina kiistää. Sehä on helppoa. Kuka tahansa pystyy kiistämään sen. Oman eläimellisyytensä.

• viilisniilis
        SengaSengana. kirjoitti:

No, on se toisinkipäin kivaa. Harkitte sitäkin sitten vanhana irstaana tätinä. :D

Suosittelen.

Ja on se ihan kivaa, mutta ei yhtä kivaa, kuin se etä vietellään. Pidän objektina olosta, that's my thing.

• viilisniilis
        voisi halutessaan kirjoitti:

Ei sitä kukaan sulta pyydäkkään. Mutta jos mut joku ottaa väkisin, niin siitä hommasta ei tule poliisijuttua. Ainakaan sille ottajalle.

• kohtaa olen
        viilisniilis kirjoitti:

Ei sitä kukaan sulta pyydäkkään. Mutta jos mut joku ottaa väkisin, niin siitä hommasta ei tule poliisijuttua. Ainakaan sille ottajalle.

vongannut? Lähinnä vänkään vänkäämisen ilosta. Olette siinä tapauksessa aika helppoja.

• viilisniilis
        kohtaa olen kirjoitti:

vongannut? Lähinnä vänkään vänkäämisen ilosta. Olette siinä tapauksessa aika helppoja.

Et ole vongannut jne. Sulla menee jutut jonnekkinihan toiselle tasolle.. Kirjoitin vain, että älä vonkaa. Katos, kun kukaan ei sua siihen pakota. Ja en aio minäkään vongata, vaikka miehellä onkin kaikki valta tossa asiassa ja plääplääplää.

• millekköhän
        viilisniilis kirjoitti:

Et ole vongannut jne. Sulla menee jutut jonnekkinihan toiselle tasolle.. Kirjoitin vain, että älä vonkaa. Katos, kun kukaan ei sua siihen pakota. Ja en aio minäkään vongata, vaikka miehellä onkin kaikki valta tossa asiassa ja plääplääplää.

tasolle? Juurille kenties.

• SengaSengana.
        taas kerran kirjoitti:

ymmärtää pointtiani. Kyse oli siitä, että kumman kuuluu vongata ja miksi se on niin. Seksi perustuu kuitenkin eläimelliseen lisääntymisviettiin.

Ja kyllä moni nainen haluaisi sitä muttei tosiaa yksikertaisesti pysty siihen. Voiha se aina kiistää. Sehä on helppoa. Kuka tahansa pystyy kiistämään sen. Oman eläimellisyytensä.

• SengaSengana.
        kohtaa olen kirjoitti:

Olkoon vänkäämistä tai vonkaamista, niin noilla kummallakaan ei ole viettelemisen(kään) kanssa mitään tekemistä. Ja jos tosiaankin kuvittelet, että on, olet erittäin pahasti pihalla, mitä viettely on.

Kuten sanoin, harva taitaa sen taidon.

• Ei jaksa lähteä
        SengaSengana. kirjoitti:

etsimään rautalankaa. Liian hapokasta.

• En edelleenkään
        SengaSengana. kirjoitti:

Olkoon vänkäämistä tai vonkaamista, niin noilla kummallakaan ei ole viettelemisen(kään) kanssa mitään tekemistä. Ja jos tosiaankin kuvittelet, että on, olet erittäin pahasti pihalla, mitä viettely on.

Kuten sanoin, harva taitaa sen taidon.

jaksa etsiä rautalankaa ja vielä vähemmän vääntää siitä...

• ..............................
        En edelleenkään kirjoitti:

jaksa etsiä rautalankaa ja vielä vähemmän vääntää siitä...

Jep, on tajuttu jo, että sulle ei oikein säteile. Eihän sille itse mitään voi.

• Ei säteilekkään.
        .............................. kirjoitti:

Jep, on tajuttu jo, että sulle ei oikein säteile. Eihän sille itse mitään voi.

Mitä minä sillä säteilyllä tekisin? Mihin minä sitä tarvitsen? Olen tähänkin asti selvinnyt ilman. Enkä mitenkään erityisen huonosti.

Huonosti tunnette itsenne.

• 324098

Tuollainen kuulostaa vanhanaikaiselta. Ja todella epäkäytännölliseltä.

• scale

siltä naiselta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1001
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      918
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      820
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      142
      751
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      685
    6. 78
      541
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      88
      519
    8. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      508
    9. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      506
    10. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      100
      504
    Aihe