merkkifarkut seksiä vastaan

täh?!

27

1062

Äänestä

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäpäs siinä

Mitäpäs siinä, molemmat saavat mitä haluavat. Vaihtokauppa.

• viilisniilis

Joskus ne olivat vain niin tyhmiä, että antoivat pelkästä alkoholista. Nykyään tajuavat sentään jo pyytää parin merkkifarkkuja.

• itsensä

arvostus on pielessä jos tuollaista tekee. Nuo nuoret eivät ole oppineet rakastamaan itseään, kun kasvuympäristössä ei ole ollut rakkautta ja rajoja.

Hyvä hintahan se sinänsä on panosta. Paljonkohan merkkifarkut maksaa?

• viilisniilis
        itsensä kirjoitti:

arvostus on pielessä jos tuollaista tekee. Nuo nuoret eivät ole oppineet rakastamaan itseään, kun kasvuympäristössä ei ole ollut rakkautta ja rajoja.

Hyvä hintahan se sinänsä on panosta. Paljonkohan merkkifarkut maksaa?

Mutta kyllähän niihin saa euroissa menemään helposti yli sata euroa. Mä en tiiä, kun viimeksi olen kunnon merkkifarkut ostanut neljä vuotta sitten... Ja mä alan jo olemaan liian vanha noille setämiehille, jotka noita farkkuja tepeille ostelevat.

Mutta kyllä varmaan alkaa vanhemmiten tyttöjä kaduttaa. Kyllä itsensä myyminen aina jättää jonkinmoisen jäljen omaan seksuaalisuuteen. Noikin on tosi nuosia, mä vasta pussailin tossa iässä, ei mitään seksijuttuja.

• että markkinarakoa
        viilisniilis kirjoitti:

Mutta kyllähän niihin saa euroissa menemään helposti yli sata euroa. Mä en tiiä, kun viimeksi olen kunnon merkkifarkut ostanut neljä vuotta sitten... Ja mä alan jo olemaan liian vanha noille setämiehille, jotka noita farkkuja tepeille ostelevat.

Mutta kyllä varmaan alkaa vanhemmiten tyttöjä kaduttaa. Kyllä itsensä myyminen aina jättää jonkinmoisen jäljen omaan seksuaalisuuteen. Noikin on tosi nuosia, mä vasta pussailin tossa iässä, ei mitään seksijuttuja.

ei enää ole ;)

Nythän sieltä viiliksen takaa astu kiltti tyttö esiin, kun vähän moralisoin näkemystäsi. Itse pussailin vielä monta vuotta tuon iän jälkeenkin.

Mietin vaan niiden farkkujen hintaa, kun ulkomaanmatkoilla on tullu nähtyä että peruspano irtoaa viidellä kympillä (tokihan niitä en ole ostanut), että jos ne farkut alkaa olla yli sadan euron, niin hyvää hintaa tytöt nostaa palveluistaan.

• viilisniilis kirjoitti:

aikanaan olen asiastuntijoilta kuullut. Tulevaisuudessa kyseisiltä lapsilla ei myöhemmässä vaiheessa parisuhteet juuri onnistu.

• viilisniilis
        runontaja kirjoitti:

aikanaan olen asiastuntijoilta kuullut. Tulevaisuudessa kyseisiltä lapsilla ei myöhemmässä vaiheessa parisuhteet juuri onnistu.

Jos olet ssanut seksistä/läheisyydestä jotain palkkaa nuorena, niin tuleeko vaadittua kaikkea tulevalta puolisolta? Et saa seksiä, jos ei tehdä näin... Tietty varmaan muutenkin on vaikeaa, kokee itsensä ehkä pelkäksi objektiksi ja voi tulla mieleen, että ollaanko hänen kanssaan nyt pelkän seksin vuoksi.

• viilisniilis
        että markkinarakoa kirjoitti:

ei enää ole ;)

Nythän sieltä viiliksen takaa astu kiltti tyttö esiin, kun vähän moralisoin näkemystäsi. Itse pussailin vielä monta vuotta tuon iän jälkeenkin.

Mietin vaan niiden farkkujen hintaa, kun ulkomaanmatkoilla on tullu nähtyä että peruspano irtoaa viidellä kympillä (tokihan niitä en ole ostanut), että jos ne farkut alkaa olla yli sadan euron, niin hyvää hintaa tytöt nostaa palveluistaan.

kallis pano on, jos haluaa oikein kalliit farkut. Acnen farkuista joutuu vissiin pulittamaan 150 euron luokkaa? Enemmänkin ehkä? Mutta ne on nuoria ja setämiehet haluaa sitä ja ovat valmiita maksamaan.

Siis kyllä mä ihan kiltti olen, en mä missään vaiheessa ole sanonut myyneeni itseäni viinasta tai muustakaan.

• Raha&rakkaus

Kotona on opittu, että seksi on ehdollistettu lahjoihin. Minkä nuoena oppii, sen vanhana taitaa. MOT.

• Kettulaatikossa

kaikki puhuvat vaan tytöistä, tuossahan sanottiin että pojatkin sitä harrastavat.

• viilis..
        Kettulaatikossa kirjoitti:

kaikki puhuvat vaan tytöistä, tuossahan sanottiin että pojatkin sitä harrastavat.

puhui setämiehistä? Samanikäiset ja jopa kaverithan niitä palveluja olivat ostaneet.

• laitonta

on ostaa seksiä lapsilta, luulisi Ruotsissakin olevan. Linnaan tuollaiset ukot ja lapset huostaan.

• Ei se ole ostamista

Ei se ole ostamista, kerta siinä ei anneta rahaa. Ostamisessa raha vaihtaa aina omistajaa.

Taitaa ruotsi-teinit olla vaan seksin perään, kerta haluavat kiertää seksinoston tavara-lahjalla, eivätkä rahaa huoli.

• ...maksuvälineeksi kävi Marlboro-kartonki. Eipä niihin tyttöihin kyllä kukaan tervejärkinen koskenut pitkällä tikullakaan.

Silloin, kun eivät tehneet bisnestä deekujen kanssa, niin viiltelivät itseään mattoveitsillä.

• ajeluttaminen teini-corollan kyydissä jos oli talvi ja pakkasia. No ehkä siihen pari sidukkaakin joutu vielä ostaan kyytien takeeksi.

• yrmio kirjoitti:

ajeluttaminen teini-corollan kyydissä jos oli talvi ja pakkasia. No ehkä siihen pari sidukkaakin joutu vielä ostaan kyytien takeeksi.

Tosin varakkaampien vanhempien teinit maksoi kyydin rahalla, joka taas kelpasi niille köyhemmille teini-Corolla kuskeille.

• Suomessakin se 16v Pamela mikälie joka 'vaihtoi' seksuaalisia palvelujaan hiuslisäkkeisiin ja merkkivaatteisiin. Ja yritti kuulemman rekryy oikein kavereitaankin messiin samalle pimp-daddylle joka hoiti jakelun ja markkinoinnin netissä. Ikävä kyllä se pesti oli jääny pelkän pimp-daddyn koeajon asteelle ja sit heilahtikin muistaakseni linnaa ja lastenkotia.

• ...että joku pimp-daddyn kaverikin olisi päässyt koeajolle?

• Richartti kirjoitti:

...että joku pimp-daddyn kaverikin olisi päässyt koeajolle?

siitä on jo aika monta vuotta aikaa, ei muista enää niin tarkkaan. Siitä blondistahan oli aikanaan ja on varmaan vieläkin netissä suht. härskejä mainoskuvia.

• viilisniilis

Pamppa? Eli tytteli, joka oli nörtti ja kaunotar ohjelmassa ja tanssinut "tanssiryhmä" Dollseissa?

Pamppa? Eli tytteli, joka oli nörtti ja kaunotar ohjelmassa ja tanssinut "tanssiryhmä" Dollseissa?

sama pimu.

• viilisniilis

laitan ilkeänä ihmisenä vielä Pampan kuvan : http://www.dollsdancers.fi/gallery/disp_img.php?id_img=314

tossa kuitenkaan näytä ihan yhtä tollolta ko niissä aikanaan netissä liikkuneissa alastonkuvissa. Levitellään vähän torttua tässä vaan tässä ilme kuin myrkyn syöneellä. Ja tissitkin oli vähän mallia riippu jos 16 vuotiaana, mitähän ne mahtaa olla 10 vuoden päästä.

• viilisniilis
        yrmio kirjoitti:

tossa kuitenkaan näytä ihan yhtä tollolta ko niissä aikanaan netissä liikkuneissa alastonkuvissa. Levitellään vähän torttua tässä vaan tässä ilme kuin myrkyn syöneellä. Ja tissitkin oli vähän mallia riippu jos 16 vuotiaana, mitähän ne mahtaa olla 10 vuoden päästä.

säälittää toi ihminen, koska se on vaan yksinkertasesti tyhymä. Musta kertoo jo kaiken, että se on ensinmyynyt itseään, hillunut alastomana netissä, tanssinut Dolsseissa ja ollut Kaunottaressa ja Nörtissä. Ei voi vaatia tolta tyypiltä paljoa. Jotkut ihmiset on lahjakkaita vaikka matematiikassa ja tekee siitä itselleen ammatin, että eiköhän toikin oo tehnyt itselleen ammatin siitä, missä on kaikkien lahjakkain.

säälittää toi ihminen, koska se on vaan yksinkertasesti tyhymä. Musta kertoo jo kaiken, että se on ensinmyynyt itseään, hillunut alastomana netissä, tanssinut Dolsseissa ja ollut Kaunottaressa ja Nörtissä. Ei voi vaatia tolta tyypiltä paljoa. Jotkut ihmiset on lahjakkaita vaikka matematiikassa ja tekee siitä itselleen ammatin, että eiköhän toikin oo tehnyt itselleen ammatin siitä, missä on kaikkien lahjakkain.

neitikin meinaa vissin päästä jonkin sortin netti-julkkikseksi. Tais olla jostain pohojanmaalta, tiiä vaikka tuntisit :-)

http://www.tnaflix.com/search_result.php?search_id=annyka

• viilisniilis
        yrmio kirjoitti:

neitikin meinaa vissin päästä jonkin sortin netti-julkkikseksi. Tais olla jostain pohojanmaalta, tiiä vaikka tuntisit :-)

http://www.tnaflix.com/search_result.php?search_id=annyka

aika vähän populaa täältä. Ja olis kyllä aika vaikeeta tunnistaa revan ja kropan perusteella. Videoita en saanut auki. Eikä suihkuverhokaan ollut tuttu :). Mikä ihmeen villitys ihmisillä on nykyään esitellä itseään alasti netissä? Osa ei saa edes rahaa siitä..

• Marie-Cecile

Otsikon lukiessa ajattelin, että mitä millainen farkkumerkki on alkanut kampanjoimaan seksiä vastaan, kun usein niitä markkinoidaan kauniilla kurvikkailla naisilla ja komeilla ruskettuneilla lihaksikkailla miehillä.

Noh, tämä oli ehkä nyt sitten hiukka vakavampi aihe.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4
      1099
    2. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      160
      977
    3. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      783
    4. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      62
      679
    5. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      676
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      656
    7. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      21
      618
    8. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      131
      591
    9. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      66
      579
    10. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      558
    11. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      537
    12. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      528
    13. Mitä sä haluat vanhus?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      47
      465
    14. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      40
      463
    15. 44
      460
    16. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      30
      453
    17. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      40
      443
    18. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      94
      438
    19. Kerro mies tarinasi

Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri
      Ikävä
      18
      430
    20. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      32
      423
    Aihe