Mitäs ajattelet tuosta jutusta:
merkkifarkut kovempi juttu kuin seksin myynti tuntemattomalle?!
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2008/02/613228
merkkifarkut seksiä vastaan
27
1062
Vastaukset 27
- Mitäpäs siinä
Mitäpäs siinä, molemmat saavat mitä haluavat. Vaihtokauppa.
- viilisniilis
Joskus ne olivat vain niin tyhmiä, että antoivat pelkästä alkoholista. Nykyään tajuavat sentään jo pyytää parin merkkifarkkuja.
- itsensä
arvostus on pielessä jos tuollaista tekee. Nuo nuoret eivät ole oppineet rakastamaan itseään, kun kasvuympäristössä ei ole ollut rakkautta ja rajoja.
Hyvä hintahan se sinänsä on panosta. Paljonkohan merkkifarkut maksaa? - viilisniilis
itsensä kirjoitti:
arvostus on pielessä jos tuollaista tekee. Nuo nuoret eivät ole oppineet rakastamaan itseään, kun kasvuympäristössä ei ole ollut rakkautta ja rajoja.
Hyvä hintahan se sinänsä on panosta. Paljonkohan merkkifarkut maksaa?Mutta kyllähän niihin saa euroissa menemään helposti yli sata euroa. Mä en tiiä, kun viimeksi olen kunnon merkkifarkut ostanut neljä vuotta sitten... Ja mä alan jo olemaan liian vanha noille setämiehille, jotka noita farkkuja tepeille ostelevat.
Mutta kyllä varmaan alkaa vanhemmiten tyttöjä kaduttaa. Kyllä itsensä myyminen aina jättää jonkinmoisen jäljen omaan seksuaalisuuteen. Noikin on tosi nuosia, mä vasta pussailin tossa iässä, ei mitään seksijuttuja. - että markkinarakoa
viilisniilis kirjoitti:
Mutta kyllähän niihin saa euroissa menemään helposti yli sata euroa. Mä en tiiä, kun viimeksi olen kunnon merkkifarkut ostanut neljä vuotta sitten... Ja mä alan jo olemaan liian vanha noille setämiehille, jotka noita farkkuja tepeille ostelevat.
Mutta kyllä varmaan alkaa vanhemmiten tyttöjä kaduttaa. Kyllä itsensä myyminen aina jättää jonkinmoisen jäljen omaan seksuaalisuuteen. Noikin on tosi nuosia, mä vasta pussailin tossa iässä, ei mitään seksijuttuja.ei enää ole ;)
Nythän sieltä viiliksen takaa astu kiltti tyttö esiin, kun vähän moralisoin näkemystäsi. Itse pussailin vielä monta vuotta tuon iän jälkeenkin.
Mietin vaan niiden farkkujen hintaa, kun ulkomaanmatkoilla on tullu nähtyä että peruspano irtoaa viidellä kympillä (tokihan niitä en ole ostanut), että jos ne farkut alkaa olla yli sadan euron, niin hyvää hintaa tytöt nostaa palveluistaan. viilisniilis kirjoitti:
Mutta kyllähän niihin saa euroissa menemään helposti yli sata euroa. Mä en tiiä, kun viimeksi olen kunnon merkkifarkut ostanut neljä vuotta sitten... Ja mä alan jo olemaan liian vanha noille setämiehille, jotka noita farkkuja tepeille ostelevat.
Mutta kyllä varmaan alkaa vanhemmiten tyttöjä kaduttaa. Kyllä itsensä myyminen aina jättää jonkinmoisen jäljen omaan seksuaalisuuteen. Noikin on tosi nuosia, mä vasta pussailin tossa iässä, ei mitään seksijuttuja.aikanaan olen asiastuntijoilta kuullut. Tulevaisuudessa kyseisiltä lapsilla ei myöhemmässä vaiheessa parisuhteet juuri onnistu.
- viilisniilis
runontaja kirjoitti:
aikanaan olen asiastuntijoilta kuullut. Tulevaisuudessa kyseisiltä lapsilla ei myöhemmässä vaiheessa parisuhteet juuri onnistu.
Jos olet ssanut seksistä/läheisyydestä jotain palkkaa nuorena, niin tuleeko vaadittua kaikkea tulevalta puolisolta? Et saa seksiä, jos ei tehdä näin... Tietty varmaan muutenkin on vaikeaa, kokee itsensä ehkä pelkäksi objektiksi ja voi tulla mieleen, että ollaanko hänen kanssaan nyt pelkän seksin vuoksi.
- viilisniilis
että markkinarakoa kirjoitti:
ei enää ole ;)
Nythän sieltä viiliksen takaa astu kiltti tyttö esiin, kun vähän moralisoin näkemystäsi. Itse pussailin vielä monta vuotta tuon iän jälkeenkin.
Mietin vaan niiden farkkujen hintaa, kun ulkomaanmatkoilla on tullu nähtyä että peruspano irtoaa viidellä kympillä (tokihan niitä en ole ostanut), että jos ne farkut alkaa olla yli sadan euron, niin hyvää hintaa tytöt nostaa palveluistaan.kallis pano on, jos haluaa oikein kalliit farkut. Acnen farkuista joutuu vissiin pulittamaan 150 euron luokkaa? Enemmänkin ehkä? Mutta ne on nuoria ja setämiehet haluaa sitä ja ovat valmiita maksamaan.
Siis kyllä mä ihan kiltti olen, en mä missään vaiheessa ole sanonut myyneeni itseäni viinasta tai muustakaan.
- Raha&rakkaus
Kotona on opittu, että seksi on ehdollistettu lahjoihin. Minkä nuoena oppii, sen vanhana taitaa. MOT.
- Kettulaatikossa
kaikki puhuvat vaan tytöistä, tuossahan sanottiin että pojatkin sitä harrastavat.
- viilis..
Kettulaatikossa kirjoitti:
kaikki puhuvat vaan tytöistä, tuossahan sanottiin että pojatkin sitä harrastavat.
puhui setämiehistä? Samanikäiset ja jopa kaverithan niitä palveluja olivat ostaneet.
- laitonta
on ostaa seksiä lapsilta, luulisi Ruotsissakin olevan. Linnaan tuollaiset ukot ja lapset huostaan.
- Ei se ole ostamista
Ei se ole ostamista, kerta siinä ei anneta rahaa. Ostamisessa raha vaihtaa aina omistajaa.
Taitaa ruotsi-teinit olla vaan seksin perään, kerta haluavat kiertää seksinoston tavara-lahjalla, eivätkä rahaa huoli.
...maksuvälineeksi kävi Marlboro-kartonki. Eipä niihin tyttöihin kyllä kukaan tervejärkinen koskenut pitkällä tikullakaan.
Silloin, kun eivät tehneet bisnestä deekujen kanssa, niin viiltelivät itseään mattoveitsillä.ajeluttaminen teini-corollan kyydissä jos oli talvi ja pakkasia. No ehkä siihen pari sidukkaakin joutu vielä ostaan kyytien takeeksi.
yrmio kirjoitti:
ajeluttaminen teini-corollan kyydissä jos oli talvi ja pakkasia. No ehkä siihen pari sidukkaakin joutu vielä ostaan kyytien takeeksi.
Tosin varakkaampien vanhempien teinit maksoi kyydin rahalla, joka taas kelpasi niille köyhemmille teini-Corolla kuskeille.
Suomessakin se 16v Pamela mikälie joka 'vaihtoi' seksuaalisia palvelujaan hiuslisäkkeisiin ja merkkivaatteisiin. Ja yritti kuulemman rekryy oikein kavereitaankin messiin samalle pimp-daddylle joka hoiti jakelun ja markkinoinnin netissä. Ikävä kyllä se pesti oli jääny pelkän pimp-daddyn koeajon asteelle ja sit heilahtikin muistaakseni linnaa ja lastenkotia.
Richartti kirjoitti:
...että joku pimp-daddyn kaverikin olisi päässyt koeajolle?
siitä on jo aika monta vuotta aikaa, ei muista enää niin tarkkaan. Siitä blondistahan oli aikanaan ja on varmaan vieläkin netissä suht. härskejä mainoskuvia.
- viilisniilis
Pamppa? Eli tytteli, joka oli nörtti ja kaunotar ohjelmassa ja tanssinut "tanssiryhmä" Dollseissa?
viilisniilis kirjoitti:
Pamppa? Eli tytteli, joka oli nörtti ja kaunotar ohjelmassa ja tanssinut "tanssiryhmä" Dollseissa?
sama pimu.
- viilisniilis
yrmio kirjoitti:
sama pimu.
laitan ilkeänä ihmisenä vielä Pampan kuvan : http://www.dollsdancers.fi/gallery/disp_img.php?id_img=314
viilisniilis kirjoitti:
laitan ilkeänä ihmisenä vielä Pampan kuvan : http://www.dollsdancers.fi/gallery/disp_img.php?id_img=314
tossa kuitenkaan näytä ihan yhtä tollolta ko niissä aikanaan netissä liikkuneissa alastonkuvissa. Levitellään vähän torttua tässä vaan tässä ilme kuin myrkyn syöneellä. Ja tissitkin oli vähän mallia riippu jos 16 vuotiaana, mitähän ne mahtaa olla 10 vuoden päästä.
- viilisniilis
yrmio kirjoitti:
tossa kuitenkaan näytä ihan yhtä tollolta ko niissä aikanaan netissä liikkuneissa alastonkuvissa. Levitellään vähän torttua tässä vaan tässä ilme kuin myrkyn syöneellä. Ja tissitkin oli vähän mallia riippu jos 16 vuotiaana, mitähän ne mahtaa olla 10 vuoden päästä.
säälittää toi ihminen, koska se on vaan yksinkertasesti tyhymä. Musta kertoo jo kaiken, että se on ensinmyynyt itseään, hillunut alastomana netissä, tanssinut Dolsseissa ja ollut Kaunottaressa ja Nörtissä. Ei voi vaatia tolta tyypiltä paljoa. Jotkut ihmiset on lahjakkaita vaikka matematiikassa ja tekee siitä itselleen ammatin, että eiköhän toikin oo tehnyt itselleen ammatin siitä, missä on kaikkien lahjakkain.
viilisniilis kirjoitti:
säälittää toi ihminen, koska se on vaan yksinkertasesti tyhymä. Musta kertoo jo kaiken, että se on ensinmyynyt itseään, hillunut alastomana netissä, tanssinut Dolsseissa ja ollut Kaunottaressa ja Nörtissä. Ei voi vaatia tolta tyypiltä paljoa. Jotkut ihmiset on lahjakkaita vaikka matematiikassa ja tekee siitä itselleen ammatin, että eiköhän toikin oo tehnyt itselleen ammatin siitä, missä on kaikkien lahjakkain.
neitikin meinaa vissin päästä jonkin sortin netti-julkkikseksi. Tais olla jostain pohojanmaalta, tiiä vaikka tuntisit :-)
http://www.tnaflix.com/search_result.php?search_id=annyka- viilisniilis
yrmio kirjoitti:
neitikin meinaa vissin päästä jonkin sortin netti-julkkikseksi. Tais olla jostain pohojanmaalta, tiiä vaikka tuntisit :-)
http://www.tnaflix.com/search_result.php?search_id=annykaaika vähän populaa täältä. Ja olis kyllä aika vaikeeta tunnistaa revan ja kropan perusteella. Videoita en saanut auki. Eikä suihkuverhokaan ollut tuttu :). Mikä ihmeen villitys ihmisillä on nykyään esitellä itseään alasti netissä? Osa ei saa edes rahaa siitä..
- Marie-Cecile
Otsikon lukiessa ajattelin, että mitä millainen farkkumerkki on alkanut kampanjoimaan seksiä vastaan, kun usein niitä markkinoidaan kauniilla kurvikkailla naisilla ja komeilla ruskettuneilla lihaksikkailla miehillä.
Noh, tämä oli ehkä nyt sitten hiukka vakavampi aihe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 41099
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160977Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216783- 62679
- 59676
- 67656
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21618Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?131591Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66579Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32558- 34537
- 55528
- 47465
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40463- 44460
- 30453
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.40443Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?94438Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri18430- 32423