sisarus

Galluppi

1) Montako sisarusta sinulla on?
2) Millaiset välit sinulla on sisaruksiisi? Oletteko usein yhteydessä?
3) Oletteko sisarustesi kanssa samannäköisiä/luonteisia?

18

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla on yks veli

Välit on paranemaan päin... Molempien odotukset veljen toiminnasta on laskemaan päin ja toisen virheet osataan sulattaa. Nyt niitä vois sanoo hyviks

Joo me ollaan aika samannäkösiä.. muiden mielestä mut rinnakkain aika erilaisia silti, perusluonteeltaan aika erilaisia mut vietetty aika isän kaa näkyy kyllä molempien negatiivisissa ominaisuuksissa... Toinen meistä yrittää oppia niistä eroon mut toinen vaan korostaa niitä.

• sarvikuonokas

1) 1 löytyy
      2) Huippuvälit. Isosisko huolehtii. lähes viikoittain.
      3) Kyllä jossain määrin samannäköisiä.. Luonteesta löytyy paljonkin eroja... Arvomaailmasta ja yleisestä käytöksestä ei.

• 3v nuorenmpi broidi löytyy. Välit on ihan jees, tosin eipä sitä nyt älyttömästi tuu oltua yhteyksissä kun asutaan eri puolilla Suomea, ehkä kerran kuussa puhelimessa ja silloin tällöin mesessä. Ja tosta samanlaisuudesta, totaalisen kaksi eri marjaa, välillä tuntuu että jompikumpi on posteljoonin jäljiltä.

• käsi housuissa M

1. 1
      2. Olemme tiiviisti kiinni toisissamme välillä
      3. Emme.

• Aurinko79-

2 siskoa.
      Loistavat välit kaikkien kesken. Ollaan yhteydessä vähintään viikottain, välimatkat hiukan harmittaa mutta silti pyritään näkemään mahdollisimman usein. Siskot on mulle sanoinkuvaamattoman tärkeitä.
      Joidenkin mielestä ollaan, joidenkin ei. Luonteista löytyy todella paljon samaa, mutta silti niin paljon erilaista. Meidän perusarvot on samanlaisia jne mutta suurin ero on meidän yleisessä käyttäytymisessä.

• hyvät välit/tärkeitä

6, yksi kuollut

Motto: Sisarukset on parasta, mitä vanhemmat voivat lapselleen antaa.

• scale

1)meitä on neljä sisarusta
      2)todella hyvät välit kaikkiin, joskin yksi asuu keskieuroopassa ja häntä näkee harvemmin.
      3)Velipojan kanssa ollaan saman näköisiä, mutta siskojen onneksi ne eivät ole mun näköisiä. Luonne meillä on kaikilla erilainen

• Papeete1

-5

-Hyvät kaikkiin, varsinkin niihin joita en tapaa :)

-Kahden veljen kanssa on hieman samaa näköä, luonteet on erilaisia.

• M48...

Kolme sisarta.

Hyvät välit, tavataan liian harvoin.

Ei ole yhdennäköisyyttä ( onneksi siskoille )

Luonneanalyysit jätän ammattilaisille...

• aloittaja

elikkäs mulla on kolme sisarusta. 2 siskoa ja 1 veli. Siskoihin mulla on tosi hyvät välit. Varsinkin nuorempaan siskoon ku me ollaan niin samanikäsiä ja samanlaisessa elämäntilantessa ja muutenki meillä on tosi paljo yhteistä. Vaikkakin luonteessa on eroja, mutta ulkonäöllisesti meissä kuulemma aika paljon samaa näköä. Me ollaan ku kavereita. Vanhempaan siskoon mulla on kans tosi hyvät välit ja tapaamme usein.. Me kolme siskoaki tullaan kyllä niin hyvin juttuun ja meillä on aika inside- jutut joita ei oikeen muut tajua.

Ja sit veljeen. joo on meilläki ihan hyvät välit. Joskus pidin häntä tosi rasittavana, mut nyt oon jo osannut alkaa arvostamaan ku näen harvemmin:) Mut summa summarum.. Tosi ihania sisaruksia mulla on. Vaikea ois kuvitella elämää ilman heitä :)

• vänkyrä-nainen

Mulla on isoveli, mut me ei oikeastaan tunneta toisiamme, ei edes nähdä. Sit mulla on isovelipuolikin, eli isäpuoleni poika, mut ei mekään tunneta toisiamme, moikataan vaan jos nähdään. Kummankaan kanssa ei olla asuttu samassa perheessä koskaan.
      ei
      Ei oikein...

• Danskuu

-kolme broidia

-hyvät välit ja ollaan

-jotain samaa, kaikki ollaan luonnostaan lihaksikkaan atleettisia, paitsi broidit mua enempi, mut luonteeltaan erilaisia. Mä oon se rämäpäisin/itsepäisin ja kaikista kapinahenkisin ollut aina.

• sirpamaikkarilta

joiden kanssa tullaa hyvin toimeen. Eniten nähdään kännätessä yhdessä. Kummankin kanssa ollaan samannäkösiä, toisen kanssa enemmän ku toisen.

• 1) Montako sisarusta sinulla on?
      3 pikkuveljee ja yks pikkusisko.

Ollaan kohtuu usein yhteydessä ja välit on hyvät. Emme ole veljiemme vartijoita.

Samoja piirteitä on paljon, mut erinäkösiä ollaan ja luonteenpiirteiltäkin ollaan samantyylisiä ja ennenkuin ymmärsi mistään mitään, ni kuvitteli, että omaamme eri arvomaailmat, mut nyt kun ikää on tullut lisää arvomaailmat ovat myös erittäin lähellä toisiaan.

• 1) Montako sisarusta sinulla on?
      * 3 veljeä.. (Olisin lapsena toivonut siskojakin, mutta ei niitä tullut..)

* Tosi hyvät välit meillä on. Vanhin veli kämppiksenä, toiseksi vanhin veli on nyt merillä joten yhteydenpito on vähän harvempaa ja pikkuveljeä näen silloin tällöin.

* On meissä samoja piirteitä kyllä... Samankaltaisuutta luonteessa ovat mm. asialleen/työlleen omistautuminen ja perinteiset perhearvot.. Kun kasvoin kolmen veljen kanssa, niin osittain olen oppinut ymmärtämän miehiä esim. näitten huumorintajua, osittain taas en siinä kohtaa kun pitäisi ymmärtää niitä muitten miesten toilailuja..

• 1). kaksi
      2). huonot
      3). ei ja ei

• la.ra

oli. 2,5 vuotta nuorempi.

Tapeltiin paljon kakaroina, mutta murkkuiän jälkeen olimme todella läheisiä. Emme sattuneesta syystä ole varsinaisesti yhteydessä, haudalla yritän käydä niin usein kuin mahdollista.

Olimme kuin yö ja päivä, niin ulkonäöltä kuin luonteiltamme. Äiti on aina ihmetellyt miten meisät tulikin niin erilaiset.

• cat.mint

- Isoveli pikkuveli (velipuoli) isän puolelta

- Hyvät välit.

- Jossain määrin samannäköisiä, mutta ihan eri luonteisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      384
      1113
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1076
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      832
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      57
      749
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      99
      678
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      651
    7. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      14
      648
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      26
      643
    9. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      68
      630
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      600
    Aihe