leveys on reippaasti päälle metrin ja vyötärö metrin, mut melkein lauta.
*päärynä on hot*
Kelpaako nainen
40
1080
Vastaukset
- toki
sellaiselle jonka lanteen leveys on 120 ja sil o pieni .. :)
- on vain
syystä et on piilossa poimuissa.
*kaivetaan esiin ja tavaton....valtava*
- kuitenkin
omena hot?
vaihtarina miehen joka 30 vuotta täytettyään syö särkylääkkeitä jatkuvasti. se syö tulehduskipulääkkeitä 3-4 kertaa vuoteen kuukauden kuurin ja ettii kuumeisesti kuntoutuskeinoa mut ei suostu sit leikkaukseen vaan väen vänkään lähtee urheilemaan ja sit kaks päivää ähisee kivusta ja tuskasta minkä se lenkki aiheuttaa, mut silti painuu takas pururadalle..
- Hetikös
häävalssia pääsee tanssimaan?
Hetikös kirjoitti:
häävalssia pääsee tanssimaan?
päivä että mie pystyn kävelemään ilman että mie näytän kärsivän näköseltä... Ja tähän on muuten vaikutusta sillä puolisollaki... Mut nyt jo pelkkä ajatus kävelemisestä niillä lakerikengillä tuntuu polvissa saakka.
- kuivuu
Frederico kirjoitti:
päivä että mie pystyn kävelemään ilman että mie näytän kärsivän näköseltä... Ja tähän on muuten vaikutusta sillä puolisollaki... Mut nyt jo pelkkä ajatus kävelemisestä niillä lakerikengillä tuntuu polvissa saakka.
rusinaksi, jos joutuu miehen kanto hommiin.
*perutaan häät* - remmiin
kuivuu kirjoitti:
*perutaan häät*ja otan Fredun. Vien sen alttarille vaikka pyörätuolissa :)
kuivuu kirjoitti:
*perutaan häät*maailman nopein seurustelu...
"maailman nopein kansa"
Mut sehän tässä just pahin onki, ku ylpeys ei anna olla kannettavana...- sie vaikka
Frederico kirjoitti:
maailman nopein seurustelu...
"maailman nopein kansa"
Mut sehän tässä just pahin onki, ku ylpeys ei anna olla kannettavana...ryömisit sitten oisko se parempi?
*hitaasti mutta varmasti ylpeys rapistuu* sie vaikka kirjoitti:
ryömisit sitten oisko se parempi?
*hitaasti mutta varmasti ylpeys rapistuu*mut mua ei oo kannettu sen jälkeen ku vaipoista pääsin. eikä kanneta niin kauan ku vaipatta kulen.
Enkä vielä ees harkihe tota pyörätuoliakaan...
- Bubba-Ville
tiedän yhden suomenruotsalaisen vaalean naisen joka on just tollanen.
- Bubba-Ville
noin 24-25 vuotta.
- tais
Bubba-Ville kirjoitti:
noin 24-25 vuotta.
tärpätä.
- ....
Lyhyesti sanottuna ei kelpaa...
- et ole ainoa
ei päärynällekään kaikki kelpaa.
*kotletit on maukkaita*
Emmä muuta osaa sanoo, mut mielikuva kertoo, etten syttyis.
- ettet sytykään
*kärisevä ihmisliha haisee julmalta*
- firerose
ei mitään rohkea se rokan syö :)
Eiks päärynä ole sellai millä on leveä lantio,mutta kapea vyötärö? vai olenko mä nyt ihan kadoksissa? =/- eri kokoisia ja
muotoisia, mutta ei ole semmoisia.
- firerose
eri kokoisia ja kirjoitti:
muotoisia, mutta ei ole semmoisia.
jäin miettimään et mikähän mie sitten olen?? =/
Jaa-a noi ei sen niin väliä :) - keskeltä puristettu
firerose kirjoitti:
jäin miettimään et mikähän mie sitten olen?? =/
Jaa-a noi ei sen niin väliä :)banaani, ihan selvästi.
*omena, päärynä, banaani*
*kotletti, nakki ja lihapulla* - on sellainen
Itsekkin olen "päärynä" hartiat ovat kapeat ja muutenkin olen pienikokoinen ylävartalosta, mutta olen iso alhaalta eli leveä lantio ja paksut reidet. Normaali painosenakin minun reisistä ei saa siroja millään, mutta voimaa löytyy kuntosalilla menee jalkaprässissä 80kg kepeästi.
- firerose
keskeltä puristettu kirjoitti:
banaani, ihan selvästi.
*omena, päärynä, banaani*
*kotletti, nakki ja lihapulla*mitä onko sulla piilokamera jossain täällä*katselee ympärilleen epäillen*
:DD
Mä taidan olla kuiteskin enempi sellai..ööh..kiiwi. :) - firerose
on sellainen kirjoitti:
Itsekkin olen "päärynä" hartiat ovat kapeat ja muutenkin olen pienikokoinen ylävartalosta, mutta olen iso alhaalta eli leveä lantio ja paksut reidet. Normaali painosenakin minun reisistä ei saa siroja millään, mutta voimaa löytyy kuntosalilla menee jalkaprässissä 80kg kepeästi.
Tälläistä arvelin,en vaan osannut pukea sanoiksi. :)
Mä mietin et mulla ei ole kauhean leveet hartiat,mutta ei kyllä ihan kaposetkaan..ja vyötärö(mikä se on)?..se on ollut hyvin kapeakin...ja lantio on ollut ei hirmu levee mut ei kyllä kapeakaan...eli jooh..kiiwi :) - tätä tyypillistä
firerose kirjoitti:
mitä onko sulla piilokamera jossain täällä*katselee ympärilleen epäillen*
:DD
Mä taidan olla kuiteskin enempi sellai..ööh..kiiwi. :)naista mikään valmiiksi annettu hedelmä ei kelpaa.
*kohta vihannekset mukana* - firerose
tätä tyypillistä kirjoitti:
naista mikään valmiiksi annettu hedelmä ei kelpaa.
*kohta vihannekset mukana*ööh..nokun noi valmiiks annetut hedelmät ei ole kauheesti munlaisia..olen kaiketi aika oudon mallinen :)
Ehkä vanhemmiten toi omena alkaa olla sitten eniten mun kaliiperia :)Mutta viellä tanssi pitää pikkasen kurissa :) - Puskattu rekka
firerose kirjoitti:
ööh..nokun noi valmiiks annetut hedelmät ei ole kauheesti munlaisia..olen kaiketi aika oudon mallinen :)
Ehkä vanhemmiten toi omena alkaa olla sitten eniten mun kaliiperia :)Mutta viellä tanssi pitää pikkasen kurissa :)Jääkaappi tyhjänä.. ja kaikki puhuu ruoasta. Kiitti sikana.. :D
Syöny eilen yhen lämpimän, siinä koko päivän ruoka..
argh....
"onneksi on pakkanen"
huoh.. nyt lähti sahti.. eiku slerssi.. - firerose
Puskattu rekka kirjoitti:
Jääkaappi tyhjänä.. ja kaikki puhuu ruoasta. Kiitti sikana.. :D
Syöny eilen yhen lämpimän, siinä koko päivän ruoka..
argh....
"onneksi on pakkanen"
huoh.. nyt lähti sahti.. eiku slerssi..tääl ois omatekosta pizzaa ja hyvää :)paksulti kaikkia herkkuja ja juustoa..
uups! taas juttelin ruoasta :/ Tsori vaan kovasti..tarjoisin varmasti palasen jos se onnistuisi tälleen tästä näin.. - mitäs..
firerose kirjoitti:
tääl ois omatekosta pizzaa ja hyvää :)paksulti kaikkia herkkuja ja juustoa..
uups! taas juttelin ruoasta :/ Tsori vaan kovasti..tarjoisin varmasti palasen jos se onnistuisi tälleen tästä näin..muita täytteitä?.. :D ..
tarjoisin varmasti palasen jos se onnistuisi tälleen tästä näin..
Ei se mitään.. mä herätän naapurit, ku nakki vinkuu mikrossa niinku sikaa tapettais.. :D
täysille.. täysille..
Vinkuu.. vinkuu... poksahtelee.. he..
JesH!.. kuumaa kamaa! - firerose
mitäs.. kirjoitti:
muita täytteitä?.. :D ..
tarjoisin varmasti palasen jos se onnistuisi tälleen tästä näin..
Ei se mitään.. mä herätän naapurit, ku nakki vinkuu mikrossa niinku sikaa tapettais.. :D
täysille.. täysille..
Vinkuu.. vinkuu... poksahtelee.. he..
JesH!.. kuumaa kamaa!löytyy mm. jauhelihaa,herkkusieniä,katkarapuja,sipulia,ananasta ja tonnikalaa sekä se tomaattitahna siellä taikinaa vasten..ja paksu nivaska juustoraasetta päällimmäisenä.
Mjam..
Naapuri parka :) Onneksi ei ole naapuria ihan vieressä,niin voi meluta niin paljon kun tykkää :) - pohja..(t) ?
firerose kirjoitti:
löytyy mm. jauhelihaa,herkkusieniä,katkarapuja,sipulia,ananasta ja tonnikalaa sekä se tomaattitahna siellä taikinaa vasten..ja paksu nivaska juustoraasetta päällimmäisenä.
Mjam..
Naapuri parka :) Onneksi ei ole naapuria ihan vieressä,niin voi meluta niin paljon kun tykkää :)ohutta siivua.. vai oletko ottanut ihan tukevasti pohjien suhteen ? :)
- firerose
pohja..(t) ? kirjoitti:
ohutta siivua.. vai oletko ottanut ihan tukevasti pohjien suhteen ? :)
sopivan rapsakka :)
Pohjia en ole ottanut :) - puska-rekka
firerose kirjoitti:
sopivan rapsakka :)
Pohjia en ole ottanut :)hyvä tyttö!! Mun lempipizzaa onkin tuo 4 vuodenaikaa.. :D
"koska syödään" - firerose
puska-rekka kirjoitti:
hyvä tyttö!! Mun lempipizzaa onkin tuo 4 vuodenaikaa.. :D
"koska syödään"se lihottaa :) luulen,että se pizza on huomisen aikana tuhottu :)Nyt tää tuliruusu kömpäsee nukkumaan on aamulla aikainen herätys..hyviä öitä toivottelen!
- yöt.. rekkapuska
firerose kirjoitti:
se lihottaa :) luulen,että se pizza on huomisen aikana tuhottu :)Nyt tää tuliruusu kömpäsee nukkumaan on aamulla aikainen herätys..hyviä öitä toivottelen!
täältä pesee vielä kaikille hyvät yöt:
http://www.youtube.com/watch?v=4D-456BT0A8 - firerose
yöt.. rekkapuska kirjoitti:
täältä pesee vielä kaikille hyvät yöt:
http://www.youtube.com/watch?v=4D-456BT0A8tulemaan :)
http://www.youtube.com/watch?v=ah8aO_wyOzc
- väliaika
se pitäis kelvata?
verkkoavannon korkiksi kävis varmaan hyvin.- meillä
sielukas kaveri.
- väliaika
meillä kirjoitti:
sielukas kaveri.
just tulin verkoilta.
Taas oli avanto meinannu jäätyä umpeen. Vituttaa se iänikuinen hakkaus. Kyllä vaan olis ollu tarpeeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543